Справа № 815/6653/16
УХВАЛА
05 грудня 2016 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції, державного виконавця Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції, державного виконавця Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність державного виконавця Київського ВДВС Одеського МУЮ ОСОБА_2Ю, щодо проведення повторної оцінки автомобіля НОМЕР_1, 2005 р.в.;
- зобов'язати державного виконавця Київського ВДВС ОМУЮ ОСОБА_2 здійснити повторну оцінку майна, а саме: автомобіля НОМЕР_1, 2005 р.в. 05.02.2015 року;
- зобов'язати державного виконавця Київського ВДВС ОМУЮ ОСОБА_2 повідомити позивача про результати проведеної оцінки майна, а саме: автомобіля НОМЕР_1, 2005 р.в.
Відповідно до п.п. 3, 5, 6 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Приписами частини 1 статті 106 КАУС України визначено, що у позовній заяві, зокрема, зазначаються: ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі та зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Згідно з ч. 1-3 ст. 181 КАС України, учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця, приватного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб.
Позовну заяву може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів.
Відповідачем у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби, а у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності приватного виконавця - приватний виконавець.
Адміністративний позов не відповідає вищевказаним приписам КАС України, оскільки позивач вказує у позовній заяві відповідачем по справі Київський ВДВС ОМУЮ (Київський відділ державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції), однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань така установа не зареєстрована, крім того Одеське міське управління юстиції (код ЄДРПОУ 36043390) є припиненим.
Також, позивач у прохальній частині позовної заяви звертається з позовними вимогами до державного виконавця Київського ВДВС ОМУЮ ОСОБА_2, тоді як відповідно до вищенаведеної норми закону відповідачем по справі має бути відповідний орган виконавчої служби.
З матеріалів доданих до позовної заяви судом встановлено, що дата оцінки автомобіля НОМЕР_1, 2005 р.в. - 22.12.2015 року та зазначений звіт діє шість місяців з дати оцінки, відповідно 22.06.2016 року строк дії звіту закінчився. При цьому позивач у позовній заяві не вказує дату ознайомлення з вказаним звітом, а також не зазначає чи звертався він до відділу державної виконавчої служби із заявою про проведення повторної оцінки вказаного рухомого майна та не надає до суду доказів на підтвердження цих обставин.
Відповідно до приписів ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Адміністративний позов не відповідає вказаним вимогам, оскільки позивачем до позовної заяви не додано документа про сплату судового збору.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України В«Про судовий збірВ» , судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Положеннями ч.3 ст. 4 Закону України В«Про судовий збірВ» передбачено, що за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, судовий збір сплачується за ставкою - 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.
Пільги щодо сплати судового збору визначені в ст. 5 Закону України В«Про судовий збірВ» .
Відповідно до ст. 8 Закону України В«Про Державний бюджет України на 2016 рік», мінімальна заробітна плата станом на 01.01.2016 року, встановлена у розмірі 1378 гривень.
Вираховуючи викладене, розмір сплати судового збору по даній справі повинен становити ((1378 х 0,4) 551 гривню 20 копійок.
Згідно з приписами статті 9 Закону України «Про судовий збір» судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Також позивачем у позовній заяві не обгрунтувано звернення з позовною заявою для вирішення даного спору в порядку адміністративного судочинства з урахуванням приписів ч. 1 ст. 181 КАС України та ч. 1 ст. 94 Закону України «Про виконавче провадження», оскільки він оскаржує бездіяльність державного виконавця щодо виконання рішення Київського районного суду м. Одеси по справі № 2-6800/11.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Недоліки повинні бути усунені шляхом надання до суду адміністративного позову, оформленого відповідно до приписів КАС України із зазначенням відповідача та викладенням змісту позовних вимог до нього, а також документа про сплату судового збору.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов ОСОБА_1 до Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції, державного виконавця Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії слід залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Керуючись ст.ст. 106, 107, 108, 160, 165, 181 КАС України, суддя
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції, державного виконавця Київського відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.
Повідомити позивача про необхідність усунення недоліків у 5-денний строк з дня отримання ухвали суду та роз'яснити, що у разі не усунення у визначений судом термін недоліків, позов буде повернуто позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили в порядку та у строки, встановлені ст. 254 КАС України.
Суддя С.М. Корой
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2016 |
Оприлюднено | 08.12.2016 |
Номер документу | 63187526 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні