Ухвала
від 30.11.2016 по справі 161/15629/16-к
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 161/15629/16-к

Провадження № 1-кс/161/5563/16

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Луцьк 30 листопада 2016 року

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової документальної виїзної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ),-

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області капітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки ФОП ОСОБА_5 з питання дотримання податкового законодавства за період з 01.10.2015 року по 01.04.2016 року.

Клопотання мотивує тим, що у провадженні управління Головного управління Національної поліції у Волинській області перебуває кримінальне провадження, внесене до ЄРДР 25.07.2016 року за №12016030000000131 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.

Крім того, слідчий зазначив, що проведеним по справі досудовим розслідуванням встановлено, що в період з листопада 2015 року по березень 2016 року, фізична особа-підприємець ОСОБА_4 (далі - ФОП ОСОБА_4 ), діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою створення видимості законності походження лісоматеріалів та отримання відповідних сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експертних операцій, подала до Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства (далі Волинське ОУЛМГ) ряд підроблених документів.

Так, ФОП ОСОБА_4 подано до Волинського ОУЛМГ накладні, товарно-транспортні накладні, а також ряд інших документів у яких містилася завідомо неправдива інформація про те, що вона нібито придбала лісоматеріали у ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_7 та ДЛГП «Звіробій», що не відповідало дійсності, оскільки насправді лісоматеріали у даних осіб вона не придбавала.

Також, слідчий зазначив, що ФОП ОСОБА_4 для досягнення своєї мети неправомірного отримання сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експертних операцій, також подала до Волинського ОУЛМГ накладні, товарно-транспортні накладні, специфікації та ряд інших документів про те, що ФОП ОСОБА_6 придбав поставлені для неї лісоматеріали у ДП «Володимирське ЛГ», ФОП ОСОБА_5 у ТОВ «Еко Древ», ДЛГП «Звіробій» і ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_7 у ДП «СЛП «Київоблагроліс», що не відповідало дійсності.

Так, на підставі вищевказаних підроблених документів, поданих до Волинського ОУЛМГ, ФОП ОСОБА_4 неправомірно отримано сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експертних операцій серії ВЛ №050145 від 02.12.2015, ВЛ №053842 від 23.03.2016 та ВЛ №050142 від 02.12.2015.

Таким чином, з метою перевірки показань свідків, встановлення фактичного походження лісоматеріалів, експортованих ФОП ОСОБА_4 , фактів складання та подачі останньою до Волинського ОУЛМГ фіктивних документів про походження лісоматеріалів, встановлення розміру завданих матеріальних збитків, виникла необхідність в проведенні позапланової податкової документальної виїзної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_4 ..

З врахуванням зазначеного, слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області капітана поліції ОСОБА_3 , посилаючись ст. ст. 40, 93 КПК України, ст.ст. 75, 78 Податкового кодексу України слідчий просив суд:

1. Задовольнити дане клопотання та призначити позапланову податкову документальну виїзну перевірку окремих питань фінансово-господарської діяльності фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) за період часу з 01.10.2015 по 01.04.2016, проведення якої доручити спеціалістам Головного управління ДФС у Волинській області (адреса: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4).

2. В ході перевірки необхідно відповісти на наступні запитання:

- з якого часу, на підставі яких документів та які види господарської діяльності здійснює ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 )?

- чи зареєстрована ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) платником податків, якщо так, то яких саме і згідно яких документів?

- хто являється головним бухгалтером у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) на даний час?

- хто був головним бухгалтером у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період часу з 01.10.2015 по 01.04.2016?

- чи купувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 лісоматеріали (лісопродукцію); якщо так, то коли, у кого, на підставі яких документів, в якій кількості та якої якості, по якій ціні, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- коли, кому, в якій кількості та якої якості, на підставі яких документів та по якій ціні ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в подальшому реалізувала лісоматеріали (лісопродукцію), що була придбана нею в період з 01.10.2015 по 01.04.2016; у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- чи купувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 лісоматеріали (лісопродукцію) у ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), в тому числі згідно накладних №35 від 24.11.2015, №2 від 03.03.2016, №1 від 01.03.2016 та №36 від 25.11.2015, у ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), в тому числі згідно накладної №26 від 23.11.2015, у ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), в тому числі згідно накладної №22 від 2015 року та у ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855), в тому числі згідно товарно-транспортної накладної №106 від 01.12.2015; якщо так, то коли, на підставі яких документів, в якій кількості та якої якості, по якій ціні, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- коли, кому, в якій кількості та якої якості, на підставі яких документів та по якій ціні ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в подальшому реалізувала лісоматеріали (лісопродукцію), що були придбані нею в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 у ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), та ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855); у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- здійснити перевірку діяльностіФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) щодо взаємовідносин із ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), та ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855), які стосуються купівлі лісоматеріалів (лісопродукції) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016, в тому числі і з приводу того, чи підтверджується (відображенням в бухгалтерському обліку та податковій звітності, відомостями про рух коштів) проведення ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) господарських операцій із вказаними контрагентами, фактичне отримання товарів, їх подальше використання (з урахуванням виду, кількості, місця знаходження майна, наявності у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) трудових та матеріальних ресурсів, транспортних засобів, виробничо-складських приміщень, які економічно необхідні для здійснення саме цих господарських операцій); провести взаємозвірки проведених господарських операцій, а також перевірити правильність відображення даних операцій у податковій звітності (обліку), нарахування та сплати відповідних обов`язкових платежів?

- чи здійснювала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 зовнішньоекономічні операції щодо експорту лісоматеріалів (лісопродукції), в тому числі для «Palettenfabrik Bassum GmbH, 27211 Bassum, Carl-Zeiss-Str.10, Deutschland» і «Creative services sagl, Via G.Calgari 2, 6900 Lugano, Switzerland, Che 153.340.877»; якщо так, то коли, кому та на підставі яких документів здійснювався експорт лісоматеріалів (лісопродукції), по якій ціні, в якій кількості та якої якості, яке їх походження, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена; провести взаємозвірки проведених господарських операцій, а також перевірити правильність відображення даних операцій у податковій звітності (обліку), нарахування та сплати відповідних обов`язкових платежів?

- чи отримувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35213572) сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій (в тому числі сертифікати серії ВЛ №050145 від 02.12.2015, ВЛ №053842 від 23.03.2016 та ВЛ №050142 від 02.12.2015); якщо так, то коли, на підставі яких документів, яких серій та номерів, на яку кількість лісоматеріалів та якої якості, для яких цілей, яке походження даних лісоматеріалів (лісопродукції)?

3. Ухвалу про проведення перевірки для організації її виконання направити до Головного управління ДФС у Волинській області (адреса: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4).

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 клопотання підтримав та в обґрунтування навів доводи, аналогічно тим, що зазначені в клопотанні.

Слідчий суддя, заслухавши пояснення слідчого ОСОБА_3 , дослідивши матеріали клопотання, встановив наступні обставини та прийшов до наступних висновків щодо наявності підстав для задоволення клопотання.

З витягу Єдиного реєстру досудових розслідувань №12016030000000131 від 25.07.2016 року, встановлено, що 25.07.2016 внесені відомості на підставі матеріалів правоохоронних та контролюючих державних органів про виявлення фактів вчинення чи підготовки до вчинення кримінальних правопорушень про те, що в період часу з листопада 2015 року по березень 2016 року, в м. Луцьку, невстановлена особа, діючи від імені фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 , подала до Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства ряд підроблених офіційних документів, у яких містилася завідомо неправдива інформація щодо походження лісоматеріалів, що в подальшому надало право зазначеній фізичній особі-підприємцю отримати сертифікати про проходження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій (а.с. 3).

Відповідно до рапорта старшого оперуповноваженого в ОВС 2 сектору ВКЗЕ УСБУ у Волинській області підполковника ОСОБА_9 встановлено, що фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 , з метою отримання сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлення з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій, були подані у Волинське обласне управління лісового та мисливського господарства накладні, в тому числі накладні про придбання лісоматеріалів у підприємця ОСОБА_5 загальним об`ємом 138 метрів куб., а також товаро-транспортні накладні згідно яких вказана деревина була придбана ОСОБА_6 в ДП «Володимирецьке ЛГ», а ФОП ОСОБА_5 в ТзОВ «Еко древ» та ДЛГП «Звіробій». На підставі поданих документів, ОСОБА_4 отримано у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства 3 сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлення з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій (а.с. 4-10).

Відповідно до п.п. 78.1.11, п. 78.1, ст. 78 Податкового кодексу України документальна позопланова перевірка здійснюється за наявності отриманого судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої перевірки.

Зважаючи, що стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав для надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки, а тому клопотання підлягає до часткового задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.78,82 Податкового кодексу України, ст.132, 372 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Волинській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової документальної виїзної перевірки фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведенняпозапланової податкової документальної виїзної перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) за період часу з 01.10.2015 по 01.04.2016, проведення якої доручити спеціалістам Головного управління ДФС у Волинській області (адреса: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4). тривалістю 10 робочих днів, із визначенням дати її початку 12 грудня 2016 року

На проведення позапланової податкової документальної виїзної перевірки фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) поставити наступні запитання:

- з якого часу, на підставі яких документів та які види господарської діяльності здійснює ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 )?

- чи зареєстрована ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) платником податків, якщо так, то яких саме і згідно яких документів?

- хто являється головним бухгалтером у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) на даний час?

- хто був головним бухгалтером у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період часу з 01.10.2015 по 01.04.2016?

- чи купувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 лісоматеріали (лісопродукцію); якщо так, то коли, у кого, на підставі яких документів, в якій кількості та якої якості, по якій ціні, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- коли, кому, в якій кількості та якої якості, на підставі яких документів та по якій ціні ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в подальшому реалізувала лісоматеріали (лісопродукцію), що була придбана нею в період з 01.10.2015 по 01.04.2016; у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- чи купувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 лісоматеріали (лісопродукцію) у ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), в тому числі згідно накладних №35 від 24.11.2015, №2 від 03.03.2016, №1 від 01.03.2016 та №36 від 25.11.2015, у ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), в тому числі згідно накладної №26 від 23.11.2015, у ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), в тому числі згідно накладної №22 від 2015 року та у ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855), в тому числі згідно товарно-транспортної накладної №106 від 01.12.2015; якщо так, то коли, на підставі яких документів, в якій кількості та якої якості, по якій ціні, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- коли, кому, в якій кількості та якої якості, на підставі яких документів та по якій ціні ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в подальшому реалізувала лісоматеріали (лісопродукцію), що були придбані нею в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 у ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), та ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855); у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, яке її походження, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена?

- здійснити перевірку діяльностіФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) щодо взаємовідносин із ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_4 ), та ДЛГП «Звіробій» (код ЄДРПОУ 30956855), які стосуються купівлі лісоматеріалів (лісопродукції) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016, в тому числі і з приводу того, чи підтверджується (відображенням в бухгалтерському обліку та податковій звітності, відомостями про рух коштів) проведення ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) господарських операцій із вказаними контрагентами, фактичне отримання товарів, їх подальше використання (з урахуванням виду, кількості, місця знаходження майна, наявності у ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) трудових та матеріальних ресурсів, транспортних засобів, виробничо-складських приміщень, які економічно необхідні для здійснення саме цих господарських операцій); провести взаємозвірки проведених господарських операцій, а також перевірити правильність відображення даних операцій у податковій звітності (обліку), нарахування та сплати відповідних обов`язкових платежів?

- чи здійснювала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 зовнішньоекономічні операції щодо експорту лісоматеріалів (лісопродукції), в тому числі для «Palettenfabrik Bassum GmbH, 27211 Bassum, Carl-Zeiss-Str.10, Deutschland» і «Creative services sagl, Via G.Calgari 2, 6900 Lugano, Switzerland, Che 153.340.877»; якщо так, то коли, кому та на підставі яких документів здійснювався експорт лісоматеріалів (лісопродукції), по якій ціні, в якій кількості та якої якості, яке їх походження, у який спосіб та яким транспортом здійснювалося транспортування продукції, якими були суми операцій, яким чином проводилися розрахунки за продукцію та чи в повному обсязі вони проведені; якщо ні, то яка існує заборгованість, внаслідок чого вона виникла, яка кількість товару не оплачена; провести взаємозвірки проведених господарських операцій, а також перевірити правильність відображення даних операцій у податковій звітності (обліку), нарахування та сплати відповідних обов`язкових платежів?

- чи отримувала ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) в період з 01.10.2015 по 01.04.2016 у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35213572) сертифікати про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій (в тому числі сертифікати серії ВЛ №050145 від 02.12.2015, ВЛ №053842 від 23.03.2016 та ВЛ №050142 від 02.12.2015); якщо так, то коли, на підставі яких документів, яких серій та номерів, на яку кількість лісоматеріалів та якої якості, для яких цілей, яке походження даних лісоматеріалів (лісопродукції)?

Проведення позапланової податкової документальної виїзної перевірки органами державного фінансового контрою не повинно порушувати нормального режиму роботи підконтрольних установ та інших суб`єктів господарської діяльності.

В решті вимог відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду ОСОБА_1

СудЛуцький міськрайонний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення30.11.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу63197933
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —161/15629/16-к

Ухвала від 30.11.2016

Кримінальне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Ковальчук В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні