Головуючий у 1 інстанції - Кошкош О.О.
Суддя-доповідач - Ястребова Л. В.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 грудня 2016 року справа №805/206/16-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Ястребової Л.В.,
суддів: Компанієць І.Д., Блохіна А.А.,
секретар Терзі Д.А.,
за участі представника відповідача - Борисевича Д.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 березня 2016 року у справі № 805/206/16-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІДЛАЙФ" до Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлення - рішень,-
ВСТАНОВИВ:
03 лютого 2016 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІДЛАЙФ" (надалі - позивач, ТОВ "ФІДЛАЙФ") звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі міста Донецька Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Р" № 0000022203 від 25.01.2016 року про збільшення суми грошового зобов'язання за основним платежем - 2 488 966 грн. та за штрафними санкціями - 622 241 грн. 50 коп. та визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "В4" № 0000012203 від 25.01.2016 року про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 882 732 грн. (т.1, а.с. 4-22).
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 15 березня 2016 року позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі м.Донецька Головного управління ДФС у Донецькій області №0000022203 від 25.01.2016 року.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі м.Донецька Головного управління ДФС у Донецькій області №0000012203 від 25.01.2016 року (т. 6, а.с. 144-149).
Відповідач, вважаючи постановою суду першої інстанції такою, що винесена без надання правової оцінки обставинам справи, з порушенням норм матеріального та процесуального права, звернувся до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою, в якій просив скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог позивачу відмовити в повному обсязі.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги апелянт зазначає, що позивачем, в порушення вимог статті 9 закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні», Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88 до перевірки не надано документів, які б підтверджували здійснення господарських операцій з контрагентами, а саме, укладені угоди та додатки до них, акти прийому-передавання ТМЦ, довіреностей на отримання ТМЦ та журналів реєстрації таких довіреностей, товарно-транспортних накладних, документів, що мають свідчити про фактичне транспортування ТМЦ або наявність взаємовідносин з контрагентами, які підпадають під визначення довіреного перевізника, відсутність документу про якість (посвідчення) виданим виробником, який є обов'язковим для прийняття та передавання покупцю з розрахунком для сплати, тобто, не доведено фактичне відвантаження продукції. На думку апелянта, фактичне здійснення постачання, приймання-передачі та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей між позивачем та його контрагентами не підтверджено (т.6, а.с. 174-179).
Позивач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, через канцелярію суду надав заперечення про розгляд справи за його відсутності.
Представник апелянта у судового засіданні підтримав доводи, викладені в апеляційній скарзі, просив її задовольнити, постанову суду першої інстанції скасувати та в задоволенні позовних вимог відмовити.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2016 року замінено відповідача Державну податкову інспекцію у Ворошиловському районі міста Донецька Головного управління ДФС у Донецькій області на її правонаступника - Маріупольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права колегія суддів встановила наступне.
Позивач, ТОВ " ФІДЛАЙФ " є юридичною особою, ідентифікаційний код юридичної особи - 35710888, місцезнаходження юридичної особи: 85612, Донецька область, місто Донецьк, площа Конституції, буд. 1, зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з 22 січня 2008 року за № 1 266 102 0000 029171, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 740250 (т. 1, а.с. 23).
Відповідач, Маріупольська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області є суб'єктом владних повноважень, на яке чинним законодавством покладено владні управлінські функції стосовно контролю у сфері податкових взаємовідносин.
З матеріалів справи вбачається, що у період з 09.12.2015 року по 15.12.2015 року, на підставі наказу № 60 від 03.12.2015 року, повідомлення № 8 від 03.12.2015 року, а також відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 та пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, п. 79.1, 79.2 ст. 79 ПК України посадовими особами ДПІ у Ворошиловському районі м. Донецька ГУ ДФС у Донецькій області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "ФІДЛАЙФ" з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ "ЕНЕРГОАУДИТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ - 38143718) за період: січень 2015 р., ТОВ "БИТГАЗСЕРВИС" (код ЄДРПОУ - 31858495) за період: лютий 2015 р., КП "БАРАНИКІВСЬКЕ СІЛЬКОМУНГОСП" (код ЄДРПОУ - 33264211) за період: лютий, березень 2015 р., ПАТ "ГК "БРАТИСЛАВА" (код ЄДРПОУ - 4820622) за період: лютий 2015р., ТОВ "БОЛРЕЙД" (код ЄДРПОУ - 39378991) за період: березень 2015 року, ТОВ "АПК ГЕРМЕС" (код ЄДРПОУ - 37544723) за період: квітень, червень 2015 р., ТОВ "АРГОС-ГАРАНТ" (код ЄДРПОУ - 39158510) за період: травень 2015 р., ТОВ "АГРОАЛЬЯНС ГРУП" (код ЄДРПОУ - 39111032) за період: травень 2015 р., ТОВ "ПРОДЮИТ АГРИКОЛЬ" (код ЄДРПОУ - 39283711) за період: травень 2015 р., ТОВ "ЕКСПОІМКОМ", код ЄДРПОУ 38845330 за період: червень 2015р., ТОВ "ВЕТКОРМ" (код ЄДРПОУ - 39059816) за період: червень 2015 р., ТОВ "БІОКОНТАКТ" (код ЄДРПОУ- 30931207) за період: червень 2015 р., ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК АГРО-СОЯ" (код ЄДРПОУ - 38685500) за період: липень 2015 р., ТОВ "ТРЕЙДТРЕВЕЛ" (код ЄДРПОУ -39889431) за період: серпень 2015 р., ТОВ "ВТОРСНАБГРУП" (код ЄДРПОУ - 39851717) за період: вересень 2015 року.
Відповідно до пунктів 86.1 та 86.10 статті 86 ПК України вбачається, що, зокрема, у разі встановлення під час перевірки порушень складається акт, в якому зазначаються як факти заниження, так і факти завищення податкових зобов'язань платника.
За результатами проведення зазначеної перевірки відповідачем складено Акт від 22.12 2015 року № 9/05-62-22-03/35710888, яким встановлено порушення ст.44, п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п. 198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.200.1, п.200.2 ст.200, п.201.1, п.201.4, п.201.6, п.201.7, п.201.10 ст201 Податкового кодексу України (надалі - ПК України), в результаті чого занижено задекларовану суму податку на додану вартість всього у розмірі 2 488 966 грн. у т.ч. по декларації за квітень 2015 року у розмірі 303 098 грн., за травень 2015 року у сумі 371 866 грн., за серпень 2015 року у сумі 571 635 грн., за вересень 2015 року у сумі 1 242 367 грн. та завищено залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду по декларації за вересень 2015р. у розмірі 882 732 грн. До акту перевірки № 9/05-62-22-03/35710888 від 22.12.2015 року додано розрахунок сум фінансових санкцій (т.1, а.с.34-83,86).
На підставі висновків акту перевірки, а також пп. 54.3.2, 54.3.3 п. 54.3 статті 54, пункту 58.1 статті 58, п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України, відповідачем, 25 січня 2016 року прийнято наступні податкові повідомлення-рішення:
- форми «Р» № №0000022203, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: "Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму - 3 111 207 грн. 50 коп., у тому числі за основним платежем - 2 488 966 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 622 241 грн. 50 коп. (т.1, а.с. 85);
- форми «В4», яким позивачу зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 882 732 грн. (т.1, а.с. 87).
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов до висновку, що порушення податкового законодавства контрагентом платника податків не може бути підставою для обмеження права покупця на податковий кредит за умови реальності господарської операції. До того ж, суд першої інстанції зазначив, що невиконання контрагентами позивача власних податкових зобов'язань перед бюджетом тягне відповідальність саме для них і не може вважатися підставою для відповідності позивача.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції та зазначає наступне.
Як встановлено судом першої, апеляційної інстанції та підтверджується матеріалами справи, 10 грудня 2014 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "ЕНЕРГОАУДИТ ПЛЮС" (постачальник) укладено договір постачання товару №544.
На виконання вимог договору постачання товару № 544 складені специфікації: №1 від 19.01.2015 року, №2 від 25.06.2014 року (т.1, а.с. 218, 219).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № Е-00000135 від 22.01.2015 року на суму 725 000 (у т.ч. ПДВ - 120 833 грн.), № Е-00000136 від 23.01.2015 року на суму 760 080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 126 680 грн.) (т. 1, а.с. 220, 222).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 135 від 22.01.2015 року та № 136 від 23.01.2015 року (т. 1, а.с. 221, 223).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 544 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 4050 від 20.01.2015 року на суму 41804,40 грн., № 6771 від 28.10.2015 року на суму 91035,53 грн., № 6725 від 26.10.2015 року на суму 1024590,16 грн., № 6649 від 20.10.2015 року на суму 204918,03 грн., № 6609 від 16.10.2015 року на суму 255 623, 72 грн., № 6541 від 08.10.2015 року на суму 255 623,72 грн., № 6517 від 06.10.2015 року на суму 255 623,72 грн., № 6725 від 26.10.2015 року на суму 1024590,16 грн. (т.1, а.с. 224, 226, 228, 230, 232, 234, 236, 236, 238).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ЕНЕРГОАУДИТ ПЛЮС" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 111 від 10.12.2014 року , № 112 від 10.12.2014 року (т.1, а.с. 241,243).
Відповідно до рахунку-фактури № Е-0000145 від 23.01.2015 року позивачем від ТОВ «Енергоаудит Плюс» отримано препарат кормовий біокаталізаторний плюс у кількості 20 000 на загальну суму 760 080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 126 680,00 грн.), а відповідно до рахунку-фактури № Е-0000144 від 22.01.2015 року позивачем від ТОВ «Енергоаудит Плюс» отримано карофил червоний к кількості 0,500 на загальну суму 725 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 120 833,33 грн.).
14 січня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "БИТГАЗСЕРВИС" (постачальник) укладено договір постачання товару №16.
На виконання вимог договору постачання товару № 544 складені специфікації № 4 від 30.01.2015 року, № 5 від 09.02.2015 року, № 6 від 13.02.2015 року, №7 від 19.02.2015 року, № 8 від 20.02.2015 року (т. 2, а.с. 4-8).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № 16 від 02.02.2015 року на суму 144 925,14 грн. (у т.ч. ПДВ - 24 154,19 грн.), № 37 від 23.02.2015 р., № 19 від 03.02.2015 року на суму 144 670,14 грн. (у т.ч. ПДВ - 24 111,69 грн.), № 25 від 05.02.2015 року на суму 140 007,00 грн. ( у т.ч. ПДВ - 23 334,50 грн.), № 31 від 09.02.2015 року на суму 150 705,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 25 117,50 грн.), № 32 від 11.02.2015 року на суму 111 232,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 18 538,67 грн.), № 33 від 13.02.2015 року на суму 137 016,00 грн. ( у т.ч. ПДВ - 22 836,00 грн.), № 34 від 18.02.2015 року на суму 133 763,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 22 293,83 грн.), № 35 від 20.02.2015 року на суму 132 046,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 22 007,67 грн.), № 37 від 23.02.2015 року на суму 179 604,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 29 934,00 грн.) (т.2 а.с. 9, 11,13,15, 17, 19, 21, 23, 25).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 02р від 02.02.2015 року, 03р від 03.02.2015 р., №05р від 05.02.2015 року, № 06р від 09.02.2015 року, № 07р від 11.02.2015 року, № 08р від 13.02.2015 року, № 08р від 13.02.2015 року, № 09р від 20.02.2015 року №, № 010р від 23.02.2015 р., (т. 2, 12 а.с. 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 16 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 4122 від 03.02.2015 року на суму 337 997, 20 грн., № 4165 від 09.02.2015 року на суму 187 432,62 грн., № 4222 від 12.02.2015 року на суму 161 937,28 грн., № 4304 від 19.02.2015 року на суму 33 783,00 грн., № 4317 від 20.02.2015 року на суму 99 980,00 грн., № 4329 від 23.02.2015 року на суму 132 046,00 грн., № 66834 від 13.02.2015 року на суму 200 000,00 грн., № 66921 від 25.02.2015 року на суму 179604,00 грн., № 66850 від 16.02.2015 року на суму 37016, 00 грн. (т.2, а.с. 43-50).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ БИТГАЗСЕРВИС" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 16 від 02.02.2015 року, № 19 від 03.02.2015 року, № 32 від 11.02.2015 року, № 25 від 05.02.2015 року, № 31 від 09.02.2015 року, № 35 від 20.02.2015 року, № 33 від 13.02.2015 року, № 37 від 23.02.2015 року (т.2 а.с. 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41).
02 січня 2013 року між КП "БАРАНИКІВСЬКЕ СІЛЬКОМУНГОСП" (надалі - водоканал) та ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - абонент) укладено договір на подачу води з комунального водопроводу та приймання стічних вод до комунальної каналізації №482 про подачу води з комунального водопроводу та приймання стічних вод для комунальної каналізації (т.2, а.с. 52-53)
На виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано акти виконаних робіт № б/н від 20.02.2015 р., № б/н від 20.02.2015 р., № б/н від 20.02.2015 р., № б/н від 20.03.2015 р., № б/н від 20.03.2015 р., № б/н від 20.03.2015 р. (т. 2, а.с. 55-59).
За наслідками виконання договору поставки КП "БАРАНИКІВСЬКЕ СІЛЬКОМУНГОСП" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 13 від 20.03.2015 року, № 19-20 від 27.03.2015 року, № 19 від 27.03.2015 року, № 7 від 20.02.2015 р. (т.2 а.с.60, 62-62 звр., 64, 66).
З матеріалів справи вбачається, що оплата за надані послуги проводилась в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 67022 від 18.03.2015 року на суму 20 000,00 грн., № 67130 від 27.03.2015 року на суму 10 000 грн., № 67139 від 30.03.2015 року на суму 10 000 грн. (т.2, а.с. 70-72).
Наявними у справі первинними документами підтверджується та обставина, що позивачем фактично отримано від КП "БАРАНИКІВСЬКЕ СІЛЬКОМУНГОСП" технічну воду яка використовувалась позивачем при проведенні господарської діяльності для забезпечення виробничих процесів та для використання її у соціально-побутових цілях, обсяги постачання якої відображені в показниках приладів обліку (лічильниках).
Щодо правомірності віднесення позивачем до складу податкового кредиту з податку на додану вартість по контрагенту ПАТ "ГК "БРАТИСЛАВА" за період лютий-березень 2015 року слід зазначити наступне.
Операції з ПАТ "ГК "БРАТИСЛАВА" за лютий 2015 року підтверджуються звітом про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт № ФЛ-00000013 від 16.02.2015 року, рахунками № 163490 від 12.02.2015 року, № 163369 від 09.02.2015 року, чеками № 14309 від 12.02.2015 року на суму 560,00 грн., № 14236 від 09.02.2015 року на суму 2240,00 грн., посвідченням про відрядження № ФЛ-0000006 та наказом № 6 від 06.02.2015 року на ОСОБА_5, звітами про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт № ФЛ-000000 № 15-16 від 16.02.2015 року, рахунками № 163368 від 09.02.2015 року, № 163489 від 12.02.2015 р., чеками № 14235 від 09.02.2015 року на суму 2240,00 грн., № 14308 від 12.02.2015 року на суму 560 грн., посвідченням про відрядження № ФЛ -0000004 та наказом № 4 від 06.02.2015 року на ОСОБА_6, про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт № ФЛ-00000017-18 від 16.02.2015 року, рахунком № 163425 та чеком № 14266 від 10.02.2015 року на суму 1350,93 грн., посвідченням про відрядження № ФЛ-0000008 та наказом № 8 від 06.02.2015 року на ОСОБА_7, проїзним документом серії АТ № 115171 на ОСОБА_7, про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт № ФЛ-00000019-20 від 16.02.2015 р., рахунком № 163380 та чеком № 14245 від 09.02.2015 року на суму 1691,25 грн., посвідченням про відрядження № ФЛ-0000005 та наказом № 5 від 06.02.2015 року на ОСОБА_4, про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт № ФЛ-00000021-22 від 16.02.2015 року, рахунком № 163458 та чеком № 14287 від 12.02.2015 р., посвідченням про відрядження № ФЛ-0000007 та наказом № 7 від 06.02.2015 р. на ОСОБА_8, проїзними документами серії 000В3998-3FB9-C6BD-0001 та серії 000В3998-253FB9-C69D-0001 на ОСОБА_8 (т. 2, а.с. 78-108).
Таким чином, вищезазначеними документами підтверджуються відносини ТОВ "ФІДЛАЙФ" з ПАТ "ГК "БРАТИСЛАВА".
08 січня 2014 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "АПК ГЕРМЕС" (продавець) укладені договори постачання товару №33 (т. 2, а.с. 109-110).
На виконання вимог договору постачання товару № 33 складені специфікації: № 30 від 30.03.2015 року, № 31 від 03.04.2015 року, № 32 від 24.04.2015 року, № 33 від 30.04.2015 року, № 34 від 01.06.2015 року, № 35 від 03.07.2015 року (т. 2, а.с. 111-116).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № РН-0000061 від 01.04.2015 року на суму 180 081 грн. (у т.ч. ПДВ - 30013,50 грн.), № РН-0000065 від 06.04.2015 року на суму 193 710,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32285,00 грн.), № РН-0000073 від 20.04.2015 року на суму 197 670,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32945,00 грн.), № РН-0000078 від 22.04.2015 року на суму 196 350,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32725,00 грн.), № РН-0000082 від 27.04.2015 року на суму 194 880,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32 480,00 грн.), № РН-0000083 від 30.04.2015 року на суму 150 640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 25 106,00 грн.), № РН-0000096 від 03.06.2015 року на суму 209 264,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34 877,00 грн.), № РН-00000110 від 18.06.2015 року на суму 166 808,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 27801,33 грн.), № РН-00000114 від 23.06.2015 року на суму 193 710,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32285,00 грн.), № РН-00000117 від 25.06.2015 року на суму 185 600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 30 933,33 грн.) (т.2 а.с. 117, 119, 121,123, 125, 127, 129, 131, 133, 135).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 722 від 01.04.2015 року, 723 від 06.04.2015 р., №724 від 20.04.2015 року, № 725 від 22.04.2015 року, № 726 від 27.04.2015 року, № 727 від 30.04.2015 року, № 732 від 03.06.2015 року, № 734 від 18.06.2015 року № 1952 від 23.06.2015 року, № 1954 від 25.06.2015 року, (т. 2, а.с. 118, 120, 122, 124, 126, 128, 130, 132, 134, 136).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 33 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжними дорученнями № 67441 від 29.04.2015 року на суму 50 000, 00 грн., № 67420 від 28.04.2015 року на суму 44 880,00 грн., № 4549 від 02.04.2015 року на суму 30 081,00 грн., № 4562 від 06.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4574 від 07.04.2015 року на суму 93 710,00 грн., № 4581 від 08.04.2015 року на суму 30 160,37 грн., № 4582 від 02.04.2015 року на суму 19 839,63 грн., № 4587 від 09.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4594 від 10.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4602 від 14.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4617 від 15.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4587 від 09.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4639 від 16.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4654 від 17.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4707 від 23.04.2015 року на суму 44 020,00 грн., № 4799 від 30.04.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4929 від 12.05.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 4878 від 07.05.2015 року на суму 68 880,00 грн., № 4863 від 06.05.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4825 від 05.05.2015 року на суму 50 640,00 грн., № 5220 від 28.05.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5279 від 02.06.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5314 від 04.06.2015 року на суму 34 264,00 грн., № 5330 від 05.06.2015 року на суму 30 098,00 грн., № 5354 від 09.06.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5367 від 10.06.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5378 від 11.06.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5395 від 12.06.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5425 від 16.06.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 4953 від 13.05.2015 року на суму 40 000,00 грн., № 5000 від 15.05.2015 року на суму 104 336,00 грн., № 5037 від 19.05.2015 року на суму 200 000,00 грн., № 5095 від 21.05.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5143 від 25.05.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5073 від 20.05.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5119 від 22.05.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5174 від 26.05.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5195 від 27.05.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5434 від 17.06.2015 року на суму 43 925,50 грн., № 5456 від 18.06.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5476 від 19.06.2015 року на суму 66 808,00 грн., № 5506 від 24.06.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5523 від 25.06.2015 року на суму 113 796,00 грн., № 5539 від 26.06.2015 року на суму 135 600,00 грн., (т.2, а.с. 191-232).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ АПК «Гермес» на адресу позивача виписані податкові накладні: № 2 від 01.04.2015 року, № 19 від 22.04.2015 року, № 14 від 20.04.2015 року, № 6 від 06.04.2015 року, № 22 від 27.04.2015 року, № 23 від 30.04.2015 року, № 6 від 08.06.2015 року, № 10 від 11.06.2015 року, № 11 від 12.06.2015 року, № 15 від 18.06.2015 року, № 2 від 03.06.2015 року, 22 від 25.06.2015 року, № 19 від 23.06.2015 року (т.2 а.с. 157, 159, 161, 163, 165, 167, 169, 171, 173, 175, 185, 187, 189).
Крім того, слід зазначити, що між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "АПК ГЕРМЕС" (надалі - продавець) також укладено договір постачання товару № 160 (т. 2, а.с. 137-138).
На виконання вимог договору постачання товару № 160 складені специфікації: № 8 від 02.06.2015 року, № 9 від 09.06.2015 року, (т. 2, а.с. 139-140).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № РН-0000097 від 04.06.2015 року на суму 80 098,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 13 349,67 грн.), № РН-0000098 від 05.06.2015 року на суму 201 260,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 33 543,33 грн.), № РН-00000100 від 08.06.2015 року на суму 150 510,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 25 085,00 грн.), № РН-00000103 від 10.06.2015 року на суму 73 012,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 12 168,00 грн.), № РН-00000104 від 11.06.2015 року на суму 71 637,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 11 939,58 грн.), № РН-00000105 від 11.06.2015 року на суму 130 268,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 21 711,33 грн.), № РН-00000106 від 12.06.2015 року на суму 67 237,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 11 206,25 грн.), № РН-00000110 від 18.06.2015 року на суму 166 808,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 27801,33 грн.), № РН-00000114 від 23.06.2015 року на суму 193 710,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 32285,00 грн.), № РН-00000117 від 25.06.2015 року на суму 185 600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 30 933,33 грн.) (т.2 а.с. 141, 143, 146, 149, 151, 153, 155).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 14 від 04.06.2015 року, № 15 від 05.06.2015 року, №16 від 05.06.2015 року, № 17 від 08.06.2015 року, № 18 від 08.06.2015 року, № 19 від 10.06.2015 року, № 20 від 11.06.2015 року, № 733 від 11.06.2015 року № 21 від 12.06.2015 року (т. 2, а.с. 142, 144, 145, 147, 148, 150, 152, 154).
За наслідками виконання договору поставки № 160 ТОВ АПК «ГЕРМЕС» на адресу позивача виписані податкові накладні: № 4 від 05.06.2015 року, № 3 від 04.06.2014 року, № 9 від 11.06.2015 року, № 8 від 10.06.2015 року (т.2, а.с.177, 179, 181, 183).
Слід також зазначити, що 26.06.2015 року позивач звертався до директора ТОВ «АПК Гермес» з листом № 1054 та просив зарахувати оплату платіжним дорученням № 5395 від 12.06.2016 року в розмірі 100 000,00 грн., № 5425 від 16.06.2016 року в розмірі 50 000,00 грн., № 5434 від 17.06.2016 року в розмірі 43 925,50 грн. № 5456 від 18.06.2016 року в розмірі 50 000,00 грн., № 5476 від 19.06.2015 року в розмірі 66 808,00 грн. часткову оплату по платіжному дорученню № 5506 від 24.06.2015 року в розмірі 5 098 грн., платіжним дорученням № 5539 від 26.06.2015 року на суму 135 600,00 грн., а всього на суму 451 431,50 грн. зарахувати, як оплату за сировину для виробництва комбікорму по договору № 160 від 03.03.2014 року.
На підставі зазначених первинних документів позивачем від ТОВ "АПК ГЕРМЕС" отримано сировину для виробництва кормів, а саме макуху соняшникову й кукурудзу, а товарно-транспортними накладними підтверджено транспортування та фактичне переміщення придбаного товару.
19 березня 2015 року між ТОВ "Болрейд" (продавець) та ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та укладено договір поставки №1903 (т.1, а.с.205-207).
На виконання вимог договору поставки товару № 1903 складена специфікація від 19.03.2015 року (т.1, а.с. 208).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № БР-032508 від 25.03.22015 року на суму 7000,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 1166,70 грн.) (т.2 а.с. 209).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась в безготівковій формі, про що свідчать платіжне доручення № 4649 від 17.04.2015 року на суму 7 000,20 грн. (т.1, а.с. 210)
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "Болрейд на адресу позивача виписана податкова накладна № 711 від 25.03.2015 року (т.1, а.с. 211)
Відповідно до рахунку-фактурі № 031904 від 19.03.2015 року позивачем від ТОВ "Болрейд» отримано шпалу дерев'яну просочену А2, вживану у кількості 50 000 штук на загальну суму 7 000,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 1166,70 грн.) (т. 1, а.с. 213).
22 травня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "АРГОС-ГАРАНТ" (надалі - постачальник) укладено договір постачання товару №308 (т. 2, а.с. 235-237).
На виконання вимог договору постачання товару № 33 складена специфікація № 1 від 22.05.2015 року.
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № АГ-0000026 від 30.05.2015 року на суму 136 500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 22 750,00 грн.), № АГ0000025 від 29.05.2015 року на суму 467 500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 77916,70 грн.), № АГ-0000022 від 28.05.2015 року на суму 378 999,96 грн. (у т.ч. ПДВ - 63 166,66 грн.), № АГ-0000011 від 25.05.2015 року на суму 1 520 040,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 253 340,00 грн.) (т.2 а.с. 239, 242, 245, 248).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 27 від 30.05.2015 року, № 26 від 30.05.2015 року, №25 від 29.05.2015 року, №24 від 29.05.2015 року, № 22 від 28.05.2015 року, № 23 від 28.05.2015 року, № 11 від 25.05.2015 року, № 12 від 25.05.2015 року, № 1952 від 23.06.2015 року, № 1954 від 25.06.2015 року, (т. 2, а.с. 240, 241, 243, 244, 246, 247, 249,250).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 308 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 6832 від 04.11.2015 року на суму 492 165,89 грн., № 5469 від 19.06.2015 року на суму 155 188,49 грн., № 6772 від 28.10.2015 року на суму 933 554,63 грн., № 6792 від 30.10.2015 року на суму 922 131,15 грн., (т.2, а.с. 260-265).
27 квітня 2015 року ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "ПРОДЮИТ АГРИКОЛЬ" (надалі - постачальник) укладено договір постачання товару №203 (т.3, а.с. 1-3).
На виконання вимог договору постачання товару № 203 складена специфікація № 1 від 27.04.2015 року.
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № 3 від 05.05.2015 року на суму 251 612,80 грн. (у т.ч. ПДВ - 41 935,47 грн.), № 19 від 07.05.2015 року на суму 42 553,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 7 092,27 грн.), № 20 від 16.05.2015 року на суму 94 184,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 15 697,33 грн.), № 27 від 18.05.2015 року на суму 79 690,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 13 281,73 грн.) (т.3 а.с. 5, 9, 11, 13).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 05051 від 05.05.2015 року, № 05052 від 05.05.2015 року, №05053 від 05.05.2015 року, №0605 від 06.05.2015 року, № 15/05 від 15.05.2015 року, № 17/05 від 17.05.2015 року (т. 3, а.с. 6, 7, 8, 10, 12).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 203 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 4796 від 30.04.2015 року на суму 61 744,00 грн., № 4822 від 05.05.2015 року на суму 60 000,00 грн., № 4841 від 06.05.2015 року на суму 14 028,74 грн., № 4842 від 06.05.2015 року на суму 22 193,06 грн., № 4843 від 06.05.2015 року на суму 29 463,00 грн., № 4896 від 08.05.2015 року на суму 22 553,60 грн., № 4926 від 12.05.2015 року на суму 20 000,00 грн., № 5036 від 19.05.2015 року на суму 43 874,40 грн., № 5071 від 20.05.2015 року на суму 30 000,00 грн., № 5093 від 21.05.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5141 від 19.05.2015 року на суму 5 000,00 грн., № 5171 від 26.05.2015 року на суму 5 000,00 грн., № 5205 від 27.05.2015 року на суму 5 000,00 грн., № 5218 від 28.05.2015 року на суму 5 000,00 грн., № 5504 від 24.06.2015 року на суму 15 109,00 грн., № 5246 від 29.05.2015 року на суму 5 000,00 грн., № 5531 від 25.05.2015 року на суму 15 000,00 грн., № 5535 від 26.05.2015 року на суму 10 000 грн., № 5537 від 26.06.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5614 від 06.07.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5580 від 02.07.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5601 від 03.07.2015 року на суму 20 000,00 грн., № 5660 від 10.07.2015 року на суму 20 000,00 грн., № 5676 від 13.07.2015 року на суму 10 000 грн. (т.3, а.с. 23-46).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ПРОДЮИТ АГРИКОЛЬ" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 8 від 05.05.2015 року, № 16 від 07.05.2015 року, № 18 від 16.05.2015 року, № 20 від 18.05.2015 року (т.3, а.с. 15, 17, 19, 21).
Вищезазначеними первинними документами підтверджено придбання позивачем пшеничних висівок, які використовувалися підприємством у виробництві кормів.
27 квітня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "ВЕТКОРМ" (надалі - постачальник) укладено договір поставки №270415 (т. 3, а.с. 49-51).
На виконання вимог договору постачання товару № 270415 складена специфікація № 2 від 19.05.2015 року, № 3 від 09.06.2015 року (т.3, а.с. 52-53).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № РН-0000183 від 10.06.2015 року на суму 81750,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 13 625,00 грн.), № РН-0000175 від 10.06.2015 року на суму 2 958 400,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 493 066 грн.) (т.3 а.с. 54, 56).
До того ж, виконання умов договору підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: № 09061502 від 09.06.2015 року, № 09061501 від 09.06.2015 року (т. 3, а.с. 55, 57).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 27042015 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 5084 від 21.05.2015 року на суму 30 000,00 грн., № 5085 від 21.05.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5103 від 21.05.2015 року на суму 800 000,00 грн., № 5133 від 25.05.2015 року на суму 300 000,00 грн., № 5162 від 26.05.2015 року на суму 300 000,00 грн., № 5184 від 21.05.2015 року на суму 500 000,00 грн., № 5236 від 29.05.2015 року на суму 200 000,00 грн., № 5259 від 02.06.2015 року на суму 300 000,00 грн., № 5386 від 12.06.2015 року на суму 25 150,00 грн., № 5416 від 16.06.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5438 від 17.06.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5446 від 18.06.2015 року на суму 25 000,00 грн. (т.3, а.с. 64-77).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ВЕТКОРМ" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 2 від 02.06.2015 року, № 15 від 10.06.2015 року, 16 від 10.06.2015 року (т.3, а.с. 58,60,62).
Відповідно до рахунку-фактури № СФ-0000202 від 09.06.2015 року позивач отримав від ТОВ "ВЕТКОРМ" монокальцій фосфат кормовий у кількості 5 000 т. на загальну суму 81 750,00 грн. ( у т.ч. ПДВ - 13 625,00 грн.), а відповідно до рахунку-фактури № СФ-0000166 від 19.05.2015 року позивач отримав від ТОВ "ВЕТКОРМ" метіонін кормовий у кількості 17.200 т. на загальну суму 2 958 400,00 грн. ( у т.ч. ПДВ -493 066,67 грн.) (а.с. 78-79).
08 січня 2014 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "БІОКОНТАКТ" (надалі - постачальник) укладено договір постачання товару №08/01/1 (т. 3, а.с. 80-81).
На виконання вимог договору постачання товару № 08/01/1 складена специфікація № 15 від 01.06.2015 року (т.3, а.с. 82).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткову накладну № 412 від 08.06.2015 року на суму 303 700,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 50 616,67 грн.) (т.3 а.с. 83).
До того ж, виконання умов договору підтверджується товарно-транспортною накладною № Р412 від 08.06.2015 року (т. 3, а.с. 84).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 08/01/1 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 5422 від 16.06.2015 року на суму 23 700,00 грн., № 5453 від 18.06.2015 року на суму 20 000,00 грн., № 5511 від 24.06.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5563 від 01.07.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5581 від 02.07.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5602 від 03.07.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5619 від 06.07.2015 року на суму 15 000,00 грн., № 5698 від 14.07.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5731 від 17.07.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5602 від 03.07.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5755 від 21.07.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5802 від 24.07.2015 року на суму 30 000,00 грн., № 5827 від 28.07.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5885 від 05.08.2015 року на суму 25 000,00 грн., № 5914 від10.08.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5925 від 11.08.2015 року на суму 10 000,00 грн., № 5943 від 12.08.2015 року на суму 5 000,00 грн., (т.3, а.с. 88-102).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "БІОКОНТАКТ" на адресу позивача виписана податкова накладна № 10 від 08.06.2015 року (т.3, а.с.85).
На підставі вищезазначених первинних документів вбачається, що позивачем придбано у ТОВ "БІОКОНТАКТ" препарат кормовий біокаталізаторнимй з активаторами, препарат кормовий біокаталізаторний фітаза Т, препарат кормовий біокаталізаторний повноферментний з активаторами, які використовувалися ТОВ "ФІДЛАЙФ" у виробництві кормів.
05 травня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (надалі - покупець) та ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК АГРО-СОЯ" (надалі - постачальник) укладено договір постачання товару №05051Ж (т. 3, а.с. 104-106).
На виконання вимог договору постачання товару № 05051Ж складена специфікація № 4 від 01.07.2015 року (т.3, а.с. 107).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № 25 від 07.07.2015 року на суму 350 540,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 50 58 423,33 грн.), № 23 від 06.07.2015 року на суму 324 530,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 54 088,33 грн.), № 24 від 06.07.2015 року на суму 381 990,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 63 655,00 грн.), № 20 від 01.07.2015 року на суму 338 130,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 56 355,00 грн.) (т.3 а.с. 108,110,112,114).
До того ж, виконання умов договору підтверджується товарно-транспортною накладною № 880571 від 07.07.2015 року, № 880570 від 06.07.2015 року, № 880699 від 06.07.2015 року, № 880695 від 01.07.2015 року (т. 3, а.с. 109).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 05051Ж (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення: № 5597 від 03.07.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5657 від 10.07.2015 року на суму 95 190,00 грн., № 5687 від 14.07.2015 року на суму 200 000,00 грн., № 5726 від 17.07.2015 року на суму 250 000,00 грн., № 5752 від 21.07.2015 року на суму 50 000,00 грн., № 5770 від 22.07.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5800 від 24.07.2015 року на суму 90 000,00 грн., № 5815 від 27.07.2015 року на суму 110 000,00 грн., № 5828 від 28.07.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5874 від 03.07.2015 року на суму 100 000,00 грн., № 5881 від 05.08.2015 року на суму 150 000,00 грн., № 5893 від 05.08.2015 року на суму 50 000,00 грн. (т.3, а.с. 124-135)
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК АГРО-СОЯ" на адресу позивача виписані податкові накладні №3 від 01.07.2015 року, №5 від 06.07.2015 року, №6 від 06.07.2015 року, №7 від 07.07.2015 року (т.3, а.с. 116, 118,120,122).
У відповідності до зазначених документів ТОВ "ФІДЛАЙФ" придбано у ТОВ "Торговий будинок АГРО-СОЯ" макуха соєва, що використовувалася ТОВ "ФІДЛАЙФ" у виробництві кормів.
15 вересня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "ВТОРСНАБГРУП" (постачальник) укладено договір постачання товару №437 (т. 3, а.с. 137-139)
На виконання вимог договору постачання товару № 437 складена специфікація № 1 від 15.09.2015 року (т.3, а.с. 140).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № ВТ-0000010 від 16.09.2015 року на суму 704 820,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 117 470,00 грн.), № ВТ-0000011 від 17.09.2015 року на суму 40 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 6666,67 грн.), № ВТ-0000012 від 18.07.2015 року на суму 40 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 6666,67 грн.), № ВТ-0000013 від 21.09.2015 року на суму 742 500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 123 750,00 грн.) (т.3 а.с. 141,144,148).
До того ж, виконання умов договору підтверджується товарно-транспортними накладними: № 10/1 від 16.09.2015 року, № 10 від 16.09.2015 року, № 11 від 17.09.2015 року, № 12 від 18.09.2015 року, № 13 від 18.09.2015 року (т. 3, а.с. 142,143,145,147,149).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 437 (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжне доручення №6572 від 12.10.2015 року на суму 122 185,60 грн. (т. 3, а.с. 158).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ВТОРСНАБГРУП" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 10 від 16.09.2015 року, № 11 від 17.09.2015 року, № 12 від 18.09.2015 року, № 13 від 21.09.2015 року (т. 3, а.с. 150, 152,154,156)
У відповідності до зазначених первинних документів, ТОВ "ФІДЛАЙФ" придбано у ТОВ "ВТОРСНАБГРУП" борошно трав`яне, крейда, метіонін кормовий, висівки пшеничні, які використовувалися ТОВ "ФІДЛАЙФ" у виробництві кормів.
13 травня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "АГРОАЛЬЯНС ГРУП" (постачальник) укладено договір постачання товару №130515-1/м (т.3, а.с. 161-164).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткову накладну № 455 від 14.05.2015 року на суму 546 465,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 91 077,50 грн.) (т.3 а.с. 166).
До того ж, виконання умов договору підтверджується товарно-транспортними накладними: № 507 від 14.05.2015 року, № 506 від 14.05.2015 року, № № 504 від 14.05.2015 року (т. 3, а.с. 167,168).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів проводилась (відповідно до умов договору поставки № 130515-1/м (п. 4.1)) в безготівковій формі, про що свідчать платіжне доручення: №4985 від 15.05.2015 року на суму 96 465,00 грн., №4978 від 14.05.2015 року на суму 450 000,00 грн., (т. 3, а.с. 172-173).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "АГРОАЛЬЯНС ГРУП" на адресу позивача виписана податкова накладна № 26 від 14.05.2015 року (т.3, а.с. 170).
У відповідності до зазначених первинних документів позивачем від ТОВ "АГРОАЛЬЯНС ГРУП" отримано шрот соняшниковий, який використовувався для здійснення основного виду діяльності ТОВ "ФІДЛАЙФ" - виробництво кормів.
17 сепня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "ТРЕЙДТРЕВЕЛ" (постачальник) укладено договір постачання товару №309 (т.3, а.с. 176-178).
На виконання умов договору постачання товару №309 складена специфікація № 4 від 17.08.2015 року (т.3, а.с. 179).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № Т-00000101 від 18.08.2015 року на суму 142 685,80 грн. (у т.ч. ПДВ - 23 780,97 грн.), № Т-00000106 від 21.08.2015 року на суму 488 600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 81 433 грн.), № Т-00000103 від 20.08.2015 року на суму 760 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 126 666,67 грн.), № Т-00000104 від 20.08.2015 року на загальну суму 665 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 110 833,33 грн.), № Т-00000102 від 19.08.2015 року на суму 95 672,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 15 945,42 грн.), № Т-00000105 від 20.08.2015 року на загальну суму 488 600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 81 433,33 грн.), № Т-00000107 від 25.08.2015 року на загальну суму 162 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 27 000,00 грн.), № Т-00000108 від 26.08.2015 року на суму 82 332,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 13 722,00 грн.), № Т-00000109 від 27.08.2015 року на суму 158 400,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 26 400,00 грн.) (т.3 а.с. 180, 183, 185,186,188,190,192,194,196).
До того ж, виконання умов договору підтверджується подорожніми листами: № 006439 від 19.08.2015 року, № 006437 від 18.08.2015 року (т. 3, а.с. 180,181), а також товарно-транспортними накладними: № 106 від 21.08.2015 року, № 103 від 20.08.2015 року, № 20 від 20.08.2015 року, № 102 від 19.08.2015 року, № 107 від 25.08.2015 року, № 108 від 26.08.2015 року, № 109 від 27.08.2015 року (т.3, а.с.184, 187. 189, 191,193,195).
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ТРЕЙДТРЕВЕЛ" на адресу позивача виписані податкові накладні: № 103, 104, 105 від 20.08.2015 року, № 107 від 25.08.2015 року, № 101 від 18.08.2015року, № 102 від 19.08.2015 року, № 106 від 21.08.2015 року, № 108 від 26.08.2015 року, № 109 від 27.08.2015 року (т.3, а.с. 198,200,202,204,206,208,210,212,214).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів в безготівковій формі, про що свідчать платіжне доручення: №7245 від 04.12.2015 року на суму 11 780,75 грн., №6165 від 20.09.2015 року на суму 243 463,23 грн., №7009 від 19.11.2015 року на суму 461 065,58 грн., №7035 від 20.11.2015 року на суму 600 000,00 грн., №7048 від 23.11.2015 року на суму 300 000,00 грн., №7062 від 24.11.2015 року на суму 300 000,00 грн., №7063 від 24.11.2015 року на суму 120 000,00 2015 року 243 463,23 грн., №7141 від 30.11.2015 року на суму 392 226,64 грн., №7190 від 01.12.2015 року на суму 614 754,10 грн., (т. 3, а.с. 217,218,220,222,224,226,227,227,229,231).
У відповідності до вищезазначених первинних документів, позивачем придбано у ТОВ "ТРЕЙДТРЕВЕЛ" масло ванільний аромат, лактозу, глюкозу, Loxidan TD 100, діакокс, сламікс 200, пропіон, суху молочну сиворотку, суміш мікроелементів для с/г птиці, премикс для підсосн. свіноматок, ацидомікс AFG, премікс ПП 0,25% для поросят, пшеницю подріблена, олію рослинну, треонін, препарат кормовий біокаталізаторний плюс, олію рослинну, борошно трав`яне, які використовувалися ТОВ "ФІДЛАЙФ" у виробництві кормів.
02 червня 2015 року між ТОВ "ФІДЛАЙФ" (покупець) та ТОВ "ЕКСПОІМКОМ" (постачальник) укладено договір постачання товару №420 (т.3, а.с. 234-236).
На виконання умов договору постачання товару № 420 складена специфікація № 1 від 02.06.2015 року (т.3, а.с. 237).
Крім того, на виконання вищезазначеного договору складено видаткові накладні: № Е-000001037 від 30.06.2015 року на загальну суму 4 648 035,66 грн. (у т.ч. ПДВ - 774 672,61 грн.) (т.3 а.с. 238, 183, 185,186,188,190,192,194,196).
До того ж, виконання умов договору підтверджується товарно-транспортними накладними: № 9 від 30.06.2015 року, № 24 від 29.06.2015 року, № 24 від 26.06.2015 року, № 23 від 24.06.2015 року, № 22 від 23.06.2015 року, № 21 від 22.06.2015 року, № 20 від 19.06.2015 року, № 19 від 18.06.2015 року, № 18 від 16.06.2015 року, № 19 від 18.06.2015 року, № 17 від 15.06.2015 року, № 16 від 29.06.2015 року, № 15 від 11.06.2015 року, № 14 від 10.06.2015 року, № 13 від 09.06.2015 року, № 12 від 08.06.2015 року, № 27 від 29.06.2015 року, (т.3, а.с. 239-250, т.4, а.с. 1-5)
За наслідками виконання договору поставки ТОВ "ЕКСПОІМКОМ" на адресу позивача виписана податкова накладна № 9 від 30.06.2015 року (т.4, а.с. 6).
Оплата за сировину для виробництва комбікормів в безготівковій формі, про що свідчать платіжне доручення: №7347 від 09.12.2015 року на суму 11 780,75 грн., №6986 від 17.11.2015 року на суму 461 065,58 грн., №6940 від 12.11.2015 року на суму 461 065,58 грн., №6857 від 06.11.2015 року на суму 512 295,08 грн., №6833 від 04.11.2015 року на суму 532 424,27 грн., №7246 від 04.12.2015 року на суму 602 973,35 грн., (т.4, а.с.9,11,13,15,1,19).
Позивачем до контролюючого органу подані податкові декларації з податку на додану вартість за січень 2015 року, лютий 2015 року, березень 2015 року, квітень 2015 року, червень 2015 року, липень 2015 року, серпень 2015 року. З розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів вбачається включення вказаних сум до податкового кредиту (т.6, а.с. 63-140).
Приймаючи рішення, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Згідно п.п. 14.1.178 п. 14.1 ст. 17 Податкового кодексу України, податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.
Відповідно до п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Пунктом 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).
Згідно п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до підпункту 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 ПК України, податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Відповідно до пункту 198.1 статті 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Згідно з пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до пункту 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Пунктом 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Згідно з п. 201.7 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
При цьому, відповідно до пункту 201.8 статті 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Положеннями пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів (послуг), на вимогу їх покупця, та є підставою для нарахування податкового кредиту.
Із системного аналізу положень цих норм законодавства України вбачається, що право на формування податкового кредиту з податку на додану вартість виникає у платника податків за наступних умов: наявності у сторін спеціальної податкової правосуб'єктності (особа, що видає податкову накладну, повинна бути зареєстрованою як платник податку на додану вартість); фактичного (реального) здійснення оподатковуваних операцій постачальником на користь покупця; наявності причинно-наслідкового зв'язку між операцією з придбання товарів чи послуг та потребою використання в господарській діяльності; документального підтвердження факту здійснення господарської операції сукупністю належним чином складених (оформлених) первинних та інших документів (у т.ч. платіжних), які супроводжують операції певного виду та підтверджують їх фактичне виконання; наявності у покупця належним чином складеної податкової накладної, яка має усі обов'язкові реквізити.
Згідно з п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
В матеріалах справи в повному обсязі наявні первинні документи бухгалтерського та податкового обліку які підтверджують фактичне здійснення господарських операцій між позивачем та вказаними контрагентами. Зазначені документи складені за результатами проведених операцій та з дотриманням вимог статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", статті 44 містять у собі відомості щодо змісту та обсягу проведених операцій, які узгоджуються між собою.
Посилання апелянта на ту обставину, що позивачем до перевірки не надано документів, які підтверджують здійснення господарських операцій відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення № 88, а саме, укладених угод та додатків до них, актів прийому-передавання ТМЦ, довіреностей на отримання ТМЦ та журналів реєстрації таких довіреностей, товарно-транспортних накладних, документів, що мають свідчити про фактичне транспортування ТМЦ або наявність взаємовідносин з контрагентами, які підпадають під визначення довіреного перевізника, відсутність документу про якість (посвідчення) виданим виробником колегія суддів не приймає до уваги, оскільки наявність чи відсутність вищезазначених документів взагалі не досліджувалось контролюючим органом під час перевірки.
З матеріалів справи вбачається, що податковим органом відносно позивача проводилась документальна позапланова невиїзна перевірка. Під час перевірки податковим органом використано декларації з податку на додану вартість та інформація з бази ІС «Податковий блок», АІС «Єдиний реєстр податкових накладних», в той час, як первинні документи про підтвердження реальності господарських операцій взагалі не досліджувались. В акті перевірки зазначено, що включення заявлених позивачем у податкових деклараціях сум податкового кредиту не є можливим, оскільки контрагентами позивача не підтверджено їх податкові зобов'язання. Саме з цих обставин, відповідачем зроблено висновок про порушення позивачем податкового законодавства та винесено спірні податкові повідомлення-рішення.
Разом з тим, колегія суддів зазначає, що невиконання контрагентами своїх податкових зобов'язань не є підставою для позбавлення платника податку, в даному випадку позивача, права на податковий кредит, якщо останній виконав усі передбачені законом умови щодо його отримання та має всі документальні підтвердження.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі м. Донецька Головного управління ДФС у Донецькій області №0000012203 від 25.01.2016 року.
Відповідно до вимог ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.
Повний текст ухвали виготовлено 07 грудня 2016 року.
Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області - залишити без задоволення.
Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 березня 2016 року у справі № 805/206/16-а - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складення в повному обсязі.
Колегія суддів: Л.В.Ястребова
А.А. Блохін
І.Д. Компанієць
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2016 |
Оприлюднено | 12.12.2016 |
Номер документу | 63225366 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні