Справа № 296/2726/16-к
1-кс/296/1444/16
УХВАЛА
Іменем України
28 березня 2016 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,
за участю сторони кримінального провадження слідчого СУ ГУ НП в Житомирській області майора поліції ОСОБА_2
при секретарі ОСОБА_3
розглянув клопотання сторони кримінального провадження про призначення позапланової виїзної документальної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства, -
в с т а н о в и в:
СУ ГУ НП в Житомирській області за фактами привласнення коштів державного підприємства «Житомирський лікеро-горілчаний завод» у великих розмірах проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню № 22015060000000005 від 11 лютого 2015 року, внесеному до ЄРДР за ознаками кримінальних правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ДП «ЖЛГЗ» без належних документальних обґрунтувань та в порушення затвердженого фінансового плану підприємства на 2014 рік уклали договори на поставки товарів та надання послуг з підприємствами, які мають ознаки фіктивності.
Зокрема, протягом серпня - вересня 2014рр., ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора ДП «ЖЛГЗ» уклав низку фінансово - господарських договорів, які не були виконанні, але за якими одразу після укладання була проведена 100% попередня оплата, зокрема:
06.08.2014 ДП «ЖЛГЗ» (в особі: тимчасово виконуючого обов`язки генерального директора ОСОБА_5 (посада зазначена у договорі) уклало договір №14-08-06 поставки зернових культур з ТОВ «Союз А» (код за ЄДРПОУ 37382330), предмет договору - постачання 1000 тн. пшениці (ДСТУ 3768:2010). Згідно специфікації №1 від 06.08.2014 до вищевказаного договору, ціна за тону становить 2100,0грн з ПДВ, період поставки 07.08.2014 року - 21.08.2014 року. Договір вступає в силу з моменту підписання його сторонам, діє до 31.12.2014р.
Попередньо досудовим розслідуванням встановлено, що за вказівкою ОСОБА_5 перераховано на рахунок ТОВ «Союз А» передплату у розмірі 746 000грн, у тому числі: 08.08.2014 перераховано - 356 000грн та 11.08.2014 - 390000грн.
Аналізом руху коштів згідно виписки по рахунку ТОВ «Союз А» № НОМЕР_1 в AT «Укрсиббанк», (МФО 351005), встановлено:
08.08.2014 року ДП «ЖЛГЗ» з рахунку № НОМЕР_2 у AT «Укрексімбанк», (МФО 311324) перераховано ТОВ «Союз А» 356 000 грн., з призначенням платежу: «За пшеницю зг.рах.№СФ-0000091 від 07.08.14р. у т.ч. ПДВ 59 333,33грн. Тендеру не потребує.»
В той же день, 08.08.2014 ТОВ «Союз А» з рахунку № НОМЕР_1 в АТ «Укрсиббанк» (МФО 351005) перераховано на рахунок ТОВ «Оптова база «Чай Агропродукт» № НОМЕР_3 у ПАТ «Марфін банк», (МФО 328168) 356 000 грн., з призначенням платежу: «Оплата за сировину зг. дог. №7/05 від 07.05.2014 р. в т.ч. ПДВ 59 333, 33 грн.».
11.08.2014 ДП «ЖЛГЗ» з рахунку № НОМЕР_2 у AT «Укрексімбанк», (МФО 311324) перераховано ТОВ «Союз А» 390 000грн, з призначенням платежу: «За пшеницю зг.рах.№СФ-0000091 від 07.08.14р. у т.ч. ПДВ 65 000,0грн».
Одразу, 11.08.2014року ТОВ «Союз А» з рахунку № НОМЕР_1 в АТ «Укрсиббанк», (МФО 351005) перераховано на рахунок ТОВ «Оптова база «Чай- Агропродукт» № НОМЕР_3 у ПАТ «Марфін банк», (МФО 328168) - 390 000грн, з призначенням платежу: «Оплата за сировину зг.дог. №7/05 від 07.05.2014р. в т.ч. ПДВ 59 333,33грн».
Згідно результатів перевірки з питань дотримання податкового законодавства, проведеної ДПІ у м. Рівному ГУ ДФС у Рівненській області операції з постачання ТОВ «Союз А» визнані нереальними та податкові зобов`язання підприємству за серпень 2014 року зняті. Відповідно знято податковий кредит з податку на додану вартість ДП "Житомирський ЛГЗ" у сумі 124333,33 ПДВ за операціями з придбання зерна на суму 621666,67 грн. у ТОВ «Союз А» у серпні 2014 року.
Договори на постачання зерна, які укладалися ДП "Житомирський ЛГЗ" до та після договору з ТОВ «Союз А» мають типову форму, яка передбачає, що постачальник одночасно із підписанням договору надає пакет документів, що підтверджують добросовісність контрагента, зокрема повноваження на підписання договору про призначення на посаду уповноваженої особи контрагента.
Також договори на постачання погоджувалися відповідними службами ДП "Житомирський ЛГЗ", зокрема, з директором Чуднівської філії (на адресу якої мало здійснюватись постачання), заступником директора ДП "Житомирський ЛГЗ", відділом збуту та постачання, бухгалтерією, водночас, договір з ТОВ «Союз А» звичайним чином не погоджувався та типової форми не мав.
Таким чином, викладене може свідчити, що перерахування коштів ДП "Житомирський ЛГЗ" на рахунок ТОВ «Союз А» з призначенням за пшеницю у сумі 746 000 грн., здійснювалось без мети провадження господарської діяльності, а для надання вигоди третім особам за рахунок коштів державного підприємства.
26.08.2014 ДП «ЖЛГЗ» в особі керівника ОСОБА_5 у м. Києві уклало з ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» договір №277 на розробку технічного завдання автоматизації виробництва. Згідно додатку №1 до зазначеного договору, за весь об`єм проведених робіт Замовник (ДП «ЖЛГЗ») сплачує виконавцю (ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал») 150 000грн, у т.ч. ПДВ 25 000грн, на умовах передплати на протязі 3-х банківських днів після підписання даного договору. Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонам та скріпленнями печатками сторін та діє до 31.12.2014р.
Погодження Договору №277 від 26.08.2014, або доведення до відома - керівників структурними підрозділами ДП "Житомирський ЛГЗ", зокрема: директора Чуднівської філії (на адресу якої мало здійснюватись постачання), заступника директора ДП "Житомирський ЛГЗ", керівника відділом збуту та постачання, головного бухгалтера не проводилось.
Згідно п.п. "а" п.2 договору замовник протягом 15 діб з моменту підписання договору надає виконавцю необхідні технічні завдання для розробки проекту для стабільного виробництва високоякісного спирту, згідно п.п. "б" п.2 виконавець протягом 30 наступних днів надає розроблені схеми та звіт. Відомостей про стан нестабільного виробництва спирту а також відсоток неякісного спирту у виробничому процесі відсутні. Також, у технічному завданні не відображено яким чином на даний час дотримуються параметри технологічного процесу які повинні були бути автоматизованими за допомогою ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал». Також у договорі не відображені відомості про наявність відповідних ліцензій, сертифікатів, що підтверджують належний досвід і фах спеціалістів виконавця у галузі проектування автоматизації процесів харчового виробництва.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» має ознаки фіктивності (відсутнє за місце реєстрації, обслуговується в комерційному банку, який не має мережі філіалів та розташований в іншому регіоні ПАТ «Марфін Банк», службові особи відсутні за місцем реєстрації.
28.08.2014 ДП «ЖЛГЗ» перерахувало на рахунок ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» передоплату у повному обсязі. Крім того відповідно до Витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців у ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» не зареєстровано відповідний вид діяльності для надання послуг, визначених у договорі.
Згідно руху коштів по рахунку ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» № НОМЕР_4 в ПАТ«Марфін Банк», (код за ЄДРПОУ 21650966), встановлено, що 28.08.2014 року ДП «ЖЛГЗ» з рахунку № НОМЕР_2 у AT «Укрексімбанк», (МФО 311324) перераховано ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» - 150 000грн, з призначенням платежу: «За розробку тех. завдання автомат. Виробництва зг. pax. №СФ - 000001 від 26.08.14. Тендеру не потребує.
Того ж дня всі кошти, які надійшли на рахунок ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» № НОМЕР_4 в ПАТ «Марфін Банк», (код за ЄДРПОУ 21650966) у сумі 2 972 000 грн. без ПДВ були перераховані на інший рахунок підприємства № НОМЕР_5 у тій же банківській установі. За такою схемою проводились всі фінансові операції ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» за період з 18.08.2014 по 12.01.2015, що має ознаки їх проведення з метою приховати незаконне походження коштів.
15.09.2014 ДП «ЖЛГЗ» в особі керівника ОСОБА_5 у м. Києві уклало договір №280 з ПП «НП`Хіміч» (код за ЄДРПОУ 38075025) на поставку пляшок скляних в асортименті та п/е плівки. Згідно додатку №1 до зазначеного договору, ПП «Хіміч» зобов`язано поставити: 455 000шт. - пляшки скло 0,5л на суму 500500,0грн без ПДВ та 124,17кг - плівки п/е - 3304,16 грн. без ПДВ. Оплата продукції здійснюється за договірними цінами, на підставі рахунку фактури, на умовах передплати на протязі 3-х банківських днів після підписання даного договору. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2014р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов`язання. 16.09.2014 ПП «НП`Хіміч» виписано рахунок за №124 на оплату 604 569грн, у т.ч. ПДВ 100 460,84грн.
Погодження Договору №280 від 15.09.2014, або доведення до відома - керівників структурних підрозділів ДП "Житомирський ЛГЗ", зокрема: директора Чуднівської філії, заступника директора ДП "Житомирський ЛГЗ", керівника відділом збуту та постачання, головного бухгалтера відсутнє.
На час укладання вищевказаного договору, ДП "Житомирський ЛГЗ" мав діючі договори на постачання пляшки з постійними постачальниками та виробниками. Пляшка, що використовуються ДП "Житомирський ЛГЗ" має тиснений логотип підприємства, наявність якого у договорі з ПП «НП`Хіміч» не обумовлена.
Аналізом руху коштів згідно виписки по рахунку ПП «НП`Хіміч» № НОМЕР_6 в ПАТ«Марфін Банк», (код за ЄДРПОУ 21650966), встановлено :
17.09.2014 ДП «ЖЛГЗ» з рахунку № НОМЕР_2 у AT «Укрексімбанк», (МФО 311324) перераховано ПП «Хіміч» - 604 565,0грн, з призначенням платежу: «За пляшку скло зг.рах.№124 від 16.09.2014р. Тендеру не потребує.»
Того ж дня всі кошти, які надійшли на рахунок ПП «НП`Хіміч» №260064231432 в ПАТ«Марфін Банк», у сумі 1 190 000 грн. без ПДВ були перераховані на інший рахунок підприємства № НОМЕР_7 у тій же банківській установі. За такою схемою проводились всі фінансові операції ПП «Хіміч» за період з 13.05.2014 по 12.01.2015, що має ознаки їх проведення з метою приховати незаконне походження коштів.
16.09.2014 ДП «ЖЛГЗ» в особі керівника ОСОБА_5 у м. Києві уклало з ПП «Діслав» (код за ЄДРПОУ 37963151) договір №281 консультування з питань комерційної діяльності і управління. Замовник (ДП «ЖЛГЗ») сплачує ПП «Діслав» плату в сумі 400 000,0грн з ПДВ, протягом 3-х робочих днів після підписання зазначеного договору. Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонам та скріпленнями печатками сторін та діє до 16.09.2015.
Істотні умови даного договору, передбачені п. 4 ст. 180 Господарського кодексу України, а саме умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Пункт 1.1 договору визначає обов`язок виконавця відповідно до завдання Замовника надавати за плату послуги консультування з питань комерційної діяльності і управління в обсязі та на умовах, визначених договором, але обсяг консультування у договорі не визначений, а умова консультування є платність та нормативне підтвердження.
Крім того, комерційна та управлінська діяльність здійснюється відповідним службовими особами ДП "Житомирський ЛГЗ" відповідно до їх посадових обов`язків. ДП «ЖЛГЗ» не надало будь-яких документів, які б підтвердили посадову неспроможність працівників ДП "Житомирський ЛГЗ", у тому числі керівника ОСОБА_5 , виконувати свої посадові обов`язки в частині організації та здійснення комерційної діяльності та управління ДП "Житомирський JIГ3".
Аналізом руху коштів згідно виписки по рахунку ПП «Діслав» № НОМЕР_8 в ПАТ«Марфін Банк», (код за ЄДРПОУ 21650966), встановлено:
17.09.2014року ДП «ЖЛГЗ» з рахунку № НОМЕР_2 у AT «Укрексімбанк», (МФО 311324) перераховано ПП «Діслав» - 400 000,0грн, з призначенням платежу: «За консультування з питань комерц. діяльності і управління зг. pax. №558 від 17..09.2014р., у т.ч. ПДВ 66 666,67грн. Тендеру не потребує»
Того ж дня всі кошти, які надійшли на рахунок ПП «Діслав» №26007422994 в ПАТ«Марфін Банк», у сумі 1 190 000 грн. без ПДВ були перераховані на інший рахунок підприємства № НОМЕР_9 у тій же банківській установі. За такою схемою проводились всі фінансові операції ПП «Діслав» за період з 13.05.2014 по 12.01.2015, що має ознаки їх проведення з метою приховати незаконне походження коштів.
У ході досудового розслідування головного бухгалтера ДП «ЖЛГЗ» ОСОБА_6 дала покази про те, що кошти ДП «ЖГЛЗ» були перераховані на рахунки ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал», ТОВ «Союз А», ПП «ХІМІЧ», ПП «Діслав» за умовами договорів. Договори заключав сам директор ЖЛГЗ ОСОБА_7 . На рахунках - фактурах стоїть власноручно виконана ОСОБА_8 резолюція та підпис з вказівкою «бухгалтерії до виконання», тобто на проведення оплати.
Строк дії вказаних вище договорів ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал», ТОВ «Союз А», ПП «ХІМІЧ» минув 31.12.2014, з ПП «Діслав» 01.06.2015 року.
Крім того, у період здійснення необґрунтованих перерахунків коштів, а саме 18 вересня 2014 року, за договорами з підприємствами, що мають ознаки фіктивності, керівник ДП "Житомирський ЛГЗ" ОСОБА_4 уклав договір про розстрочення податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб № 89 із Житомирською ОДПІ на суму 3 190 274, 93 грн. на період з 18.09.2014 по 15.12.2014 року.
Отже, з метою забезпечення повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, для з`ясування обставин, що мають значення у кримінальному провадженні, у слідства виникла необхідність провести позапланову документальну виїзну перевірку, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплата передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» ЄДРПОУ 00375504">00375504, що розташоване за адресою: м. Житомир, вул. 1-го Травня, 38, при здійсненні господарських відносин з ТОВ «Союз А», ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал», ПП «Діслав», ПП «НП`ХІМІЧ» за період 01.08.2014 по час надання інформації.
Статтею 78.1.11. Податкового кодексу України регламентовано порядок проведення документальних позапланових перевірок, а також перелік обставин, за яких вони проводяться, зокрема у випадку отримання рішення слідчого судді про призначення позапланової перевірки, винесеної ним відповідно до закону.
Розглянувши надані матеріали кримінального провадження, заслухавши пояснення заступника начальника відділу, суд дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 78.1.11. Податкового кодексу України та КПК України, -
П о с т а н о в и в:
Призначити позапланову виїзну документальну перевірку, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплата передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» ЄДРПОУ 00375504">00375504, що розташоване за адресою: м. Житомир, вул. 1-го Травня, 38, при здійсненні господарських відносин з ТОВ «Союз А», ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал», ПП «Діслав», ПП «НП`ХІМІЧ» за період 01.08.2014 по час надання інформації.
Під час проведення позапланової виїзної документальної перевірки необхідно з`ясувати наступні питання, які цікавлять слідство:
1. На підставі якого договору відбувались господарські відносини між ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» (ЄДРПОУ 0375504) та ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» (код ЄРДПОУ 38517030) з приводу надавання послуг? Які первинні документи підтверджують його виконання та хто здійснив їх підписання?
2. У якому об`ємі ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» надало послуг ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» та на підставі яких документів? Які розрахунки проведено за вказані послуги?
3. Чи враховано ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» при декларуванні та сплаті податків фінансові операції (розрахунки), проведені із ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» (код ЄРДПОУ 38517030)?
4. Які розрахунки ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» провело із ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал»?
5. Чи оприбутковувалось ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» фінансово-господарські операції щодо наданих послуг ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал»?
6. Дослідити наявність і відображання у бухгалтерському обліку як власних так і орендованих необоротних активів, запасів (обладнання, інструмент, матеріально-технічна база) тощо у період з 2014 по час проведення позапланової перевірки, у тому числі, які використовуються при виконанні умов договору № 277 на розробку технічного завдання автоматизації виробництва від 26.08.2014.
7. Провести зустрічну звірку з ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» (код ЄРДПОУ 38517030).
8. Дослідити чи залучались ТОВ «Компанія Лакшері Кепітал» інші підприємці (ства) по договорах субпідряду для виконання комплексу робіт за договором № 277 на розробку технічного завдання автоматизації виробництва від 26.08.2014. Якщо так, то на підставі якого договору та на яких умовах? В якому об`ємі надані субпідрядником роботи та які розрахунки проведені за них?
9. В разі встановлення інших порушень, що стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ) прошу висвітлити вказані порушення додатково.
10. На підставі якого договору відбувались господарські відносини між ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» (ЄДРПОУ 0375504) та ТОВ «Союз А» (код ЄДРПОУ 37382330) з приводу надавання послуг? Які первинні документи підтверджують його виконання та хто здійснив їх підписання?
11. У якому об`ємі ТОВ «Союз А» надало послуг ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» та на підставі яких документів? Які розрахунки проведено за вказані послуги?
12. Чи враховано ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» при декларуванні та сплаті податків фінансові операції (розрахунки), проведені із ТОВ «Союз А»?
13. Які розрахунки ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» провело із ТОВ «Союз А»?
14.Чи оприбутковувалось ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» фінансово-господарські операції щодо наданих послуг ТОВ «Союз А»?
15. Дослідити наявність і відображання у бухгалтерському обліку як власних так і орендованих необоротних активів, запасів (обладнання, інструмент, матеріально-технічна база) тощо у період з 2014 по час проведення позапланової перевірки, у тому числі, які використовуються при виконанні умов договору №14-08-06 поставки зернових культур від ТОВ «Союз».
16. Провести зустрічну звірку з ТОВ «Союз А» (код ЄДРПОУ 37382330).
17. Дослідити чи залучались ТОВ «Союз А» інші підприємці (ства) по договорах субпідряду для виконання умов договору №14-08-06 поставки зернових культур. Якщо так, то на підставі якого договору та на яких умовах? В якому об`ємі надані субпідрядником роботи та які розрахунки проведені за них?
18. В разі встановлення інших порушень, що стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ) прошу висвітлити вказані порушення додатково.
19. На підставі якого договору відбувались господарські відносини між ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» (ЄДРПОУ 0375504) та ПП «НП`ХІМІЧ» (код ЄДРПОУ 38075025) з приводу надавання послуг? Які первинні документи підтверджують його виконання та хто здійснив їх підписання?
20. У якому об`ємі ПП «НП`ХІМІЧ» надало послуг ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» та на підставі яких документів? Які розрахунки проведено за вказані послуги?
21. Чи враховано ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» при декларуванні та сплаті податків фінансові операції (розрахунки), проведені із ПП «НП`ХІМІЧ»?
22. Які розрахунки ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» провело із ПП «НП`ХІМІЧ»?
23. Чи оприбутковувалось ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» фінансово-господарські операції щодо наданих послуг ПП «НП`ХІМІЧ»?
24. Дослідити наявність і відображання у бухгалтерському обліку як власних так і орендованих необоротних активів, запасів (обладнання, інструмент, матеріально-технічна база) тощо у період з 2014 по час проведення позапланової перевірки, у тому числі, які використовуються при виконанні умов договору №280 на поставку пляшок скляних в асортименті та п/е плівки від 15.09.2014 ПП «НП`ХІМІЧ».
25. Провести зустрічну звірку з ПП «НП`ХІМІЧ» (код ЄДРПОУ 38075025).
26. Дослідити чи залучались ПП «НП`ХІМІЧ» інші підприємці (ства) по договорах субпідряду для виконання умов договору №280 на поставку пляшок скляних в асортименті та п/е плівки від 15.09.2014. Якщо так, то на підставі якого договору та на яких умовах? В якому об`ємі надані субпідрядником роботи та які розрахунки проведені за них?
27. В разі встановлення інших порушень, що стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ) прошу висвітлити вказані порушення додатково.
28. На підставі якого договору відбувались господарські відносини між ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» (ЄДРПОУ 0375504) та ПП «Діслав» (код ЄДРПОУ 37963151) з приводу надавання послуг? Які первинні документи підтверджують його виконання та хто здійснив їх підписання?
29. У якому об`ємі ПП «Діслав» надало послуг ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» та на підставі яких документів? Які розрахунки проведено за вказані послуги?
30. Чи враховано ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» при декларуванні та сплаті податків фінансові операції (розрахунки), проведені із ПП «Діслав»?
31. Які розрахунки ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» провело із ПП «Діслав»?
32. Чи оприбутковувалось ДП «Житомирський лікеро горілчаний завод» фінансово-господарські операції щодо наданих послуг ПП «Діслав»?
33. Дослідити наявність і відображання у бухгалтерському обліку як власних так і орендованих необоротних активів, запасів (обладнання, інструмент, матеріально-технічна база) тощо у період з 2014 по час проведення позапланової перевірки, у тому числі, які використовуються при виконанні умов договору №281 консультування з питань комерційної діяльності і управління від 16.09.2014 ПП «Діслав».
34. Провести зустрічну звірку з ПП «Діслав» (код ЄДРПОУ 37963151).
35. Дослідити чи залучались ПП «Діслав» інші підприємці (ства) по договорах субпідряду для виконання умов договору №281 консультування з питань комерційної діяльності і управління від 16.09.2014. Якщо так, то на підставі якого договору та на яких умовах? В якому об`ємі надані субпідрядником роботи та які розрахунки проведені за них?
36. В разі встановлення інших порушень, що стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства ) прошу висвітлити вказані порушення додатково.
В разі встановлення інших порушень, що стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати передбачених законом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства
Проведення перевірки доручити Міжрегіональному головного управління ДФС Центральний офіс з обслуговування великих платників розташованій за адресою: 03680, м. Київ, вул. Левицького, буд.2, м. Київ.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 63258942 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Драч Ю. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні