Справа № 638/9274/16-ц
Провадження № 2/638/3687/16
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 листопада 2016 року Дзержинський районний суд м. Харкова у складі:
головуючого судді - Грищенко І.О.
при секретарі - Самогньозд О.І.,
розглянувши в відкритому судовому засіданні в м. Харковi цивільну справу за позовом Харківської міської ради до ОСОБА_1 про внесення змін до договору оренди землi, -
в с т а н о в и в:
02.06.2016 року позивач в особі Харківської міської ради звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить внести зміни до договору оренди землі від 21.02.2005 року № 6327, шляхом визнання укладеним договору про зміну до вказаного договору оренди землі, що був укладений між ОСОБА_1 та Харківською міською радою.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що на пiдставi рішення Харківської міської ради від 23.06.2004 Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів між Харківською міською радою та ОСОБА_1 укладено договір оренди землі вiд 01.02.2005 р., реєстрацiйний № 6327/05, термiном дiї до 01.08.2029 року, вiдповiдно до умов якого орендарем є ОСОБА_1. Об'єктом оренди є земельна дiлянка загальною площею 0,0096 га, кадастровий номер 6310136300:07:001:0002, яка знаходиться за адресою: вул. Сумська, 65, м. Харків. Функцiональне призначення - землі комерційного використання. Пунктом 9 вказаного договору встановлено розмiр нормативної грошової оцiнки земельної ділянки - 157 193 грн.; розмiр орендної плати в місяць 681,56 грн.; розмiр орендної плати на рiк - 8178, 72 грн.
Посилаючись на ст.ст. 13, 15, 18 ЗУ Про оцiнку земель , позивач вказує, що нормативна грошова оцiнка земельних дiлянок проводиться в разi визначення розмiру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться в межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Також, позивач зазначає, що рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р. Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість 1 м 2 земель м. Харкова в сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України. Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 р. Попередня вартість 1 м 2 землі в м. Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. і була введена в дію з 01.03.2008 р.
Позивач вказує, що рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 встановлено, що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові. П. 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин ХМР зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких в Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства. Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012 р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі в м. Харкові, відповідно до п. 16.4 якого, зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку також зміни нормативної грошової оцінки землі. Всi рiшення Харківської міської ради є дiючими, в судовому чи адміністративному порядку не скасовані, приписи прокурора на дані рішення не вносилися. Рішення органів місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом є обов'язковими до виконання на відповідній території.
В обгрунтування своїх вимог позивач також посилається на п. 2.1., п. 2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013, вiдповiдно до яких Департамент земельних відносин є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель м. Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в м. Харкові, здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі. Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі в м. Харкові.
Позивач вказує, що згідно з ч. 1 ст. 11 ГПК України підприємство чи організація, які вважають за необхідне змінити чи розірвати договір, надсилають пропозиції про це другій стороні за договором. Департаментом земельних відносин ХМР було: виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 р.; одержано витяг № 527 від 14.11.2013 р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. На підставі вказаних документів Департаментом підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі від 26.03.2014 р., який разом із листами-пропозиціями від 03.03.2014 р. № 424/0/30-14 та від 03.03.2014 № 443/0/30-14 рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу відповідача. З метою забезпечення здійснення реєстрації додаткових угод шляхом внесення відповідних змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно при внесенні змін до записів та надання інформації з реєстру у формі витягу, Департаментом запропоновано відповідачеві сплатити вказані кошти та надати оригінали платіжних документів до міської ради. Вимоги виконавчого органу ХМР відповідачем було проігноровано, в установлений термін відповідь на лист-пропозицію до ХМР направлено не було. Різниця в розмірі орендної плати на рік, що підлягає сплаті Харківській міській раді за користування зазначеною земельною ділянкою, становить 9 960,18 грн. На сьогоднішній день, розмір орендної плати за землю, яку сплачує відповідач по зазначеному договору не відповідає положенням п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України та вищевказаним рішенням ХМР. Ухилення орендаря від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдає значних збитків територіальній громаді м. Харкова в вигляді неодержаного доходу за користування земельною ділянкою комунальної власності. Для приведення розміру орендної плати в відповідність з вимогами діючого законодавства України, в укладений між позивачем та відповідачем договір оренди землі повинні бути внесені відповідні зміни стосовно розміру орендної плати та вартості нормативної грошової оцінки земельної ділянки шляхом укладання додаткової угоди до договору оренди землі, як то передбачено Порядком оформлення договорів оренди землі в м. Харкові. В зв'язку з тим, що вiдповiдач ухиляється вiд укладання додаткової угоди до договору оренди землi стосовно змiни розмiру орендної плати, позивач вимушений звернутися з даним позовом до суду.
Уповноважений представник позивача ОСОБА_2, що діє на підставі довіреності, в судове засiдання не з'явився, подав письмову заяву, в якiй просить розглядати справу без його участi за наявними в матерiалах справи доказами. Позовні вимоги підтримує, просить їх задовольнити. В разі неявки відповідача, не заперечує проти прийняття рішення при заочному розгляді.
Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання 26.09.2016 року, 24.10.2016 року та 24.11.2016 року тричі поспіль не з'явилася, про причину неявки не повідомила, про день, час та місце розгляду справи повідомлялася своєчасно та належним чином, що підтверджується рекомендованою кореспонденцією, яку долучено до матеріалів справи. Доказів, які б підтверджували поважність причини неявки не надала, представника, який би діяв від її імені до суду не направила. Заяви про перенесення розгляду справи або розгляд справи за її відсутністю не представила. Оскільки з причини неявки відповідача неодноразово відкладалися судові засідання, суд вважає, що підстави для відкладення розгляду справи у відповідності вимог до ст. 191 ЦПК України , відсутні та продовжує розгляд справи за відсутністю відповідача. За згодою представника позивача суд ухвалює рішення при заочному розгляді, на підставі наявних в матеріалах справи доказів, що відповідає положенням ч.4 ст. 169 , ст. ст. 224-226 ЦПК України .
Суд, дослідивши матеріали справи та докази, надані в обґрунтування позову, вважає позовні вимоги законними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судовим розглядом справи встановлено, що пiдставi рішення Харківської міської ради від 23.06.2004 Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів між Харківською міською радою та ОСОБА_1 укладено договір оренди землі вiд 01.02.2005 р., реєстрацiйний № 6327/05, термiном дiї до 01.08.2029 року, вiдповiдно до умов якого орендарем є ОСОБА_1. Об'єктом оренди є земельна дiлянка загальною площею 0,0096 га, кадастровий номер 6310136300:07:001:0002, яка знаходиться за адресою: вул. Сумська, 65, м. Харків. Функцiональне призначення - землі комерційного використання. Пунктом 9 вказаного договору встановлено розмiр нормативної грошової оцiнки земельної ділянки - 157 193 грн.; розмiр орендної плати в місяць 681,56 грн.; розмiр орендної плати на рiк - 8178, 72 грн.
Відповідно до даних витягу з технічної документації №527 від 14.11.2013 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 323 909 гривень.
Згідно з п. 13 Договору оренди землі, розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках передбачених законом.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р.
Згідно даних п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель м. Харкова в сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що воно вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель м. Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01.01.2014 р.
Попередня вартість 1 кв.м землі в м. Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 р. , рішення Харківської міської ради від 27.02.2008 р. № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 р. та була введена в дію з 01.03.2008р.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013 встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно Порядку оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно із п. 2.19 постанови Пленуму ВГС України від 17.05.2011р. №6 Про деякі питання практики розгляду справ у спорах що виникають із земельних відносин у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.
Рішенням Харківської міської ради від 19.12.2012р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.
З матерiалiв справи вбачається, що Департаментом земельних відносин Харківської міської ради рекомендованим поштовим відправленням на адресу відповідача направлено проект додаткової угоди до договору оренди землі від 26.03.2014 року, який разом із листами-пропозиціями від 03.03.2014 р. № 424/0/30-14 та від 03.03.2014 р. № 443/0/30-14, в яких запропоновано відповідачу сплатити державне мито за проведення державної реєстрації, сплатити кошти за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в розмірі 51 грн. та за надання інформації з Реєстру у формі витягу та надати оригінали платіжних документів до міської ради. Вимоги позивача були проігноровані відповідачем.
Відповідно до умов п. 36 договору оренди землi № 6327/05 вiд 21.02.2005 року, зміна умов договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін. В разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується в судовому порядку.
Вимогами Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" № 309-VI від 03.06.08р. внесені зміни до частин 4, 5 статті 21 Закону України "Про оренду землі", згідно з якими річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою:
- для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю";
- для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим законом.
Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині. Вказаний закон набрав чинності з моменту опублікування 04.06.08р.
У зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.11р. Закон України "Про плату за землю" втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно цим Кодексом.
Згідно з положеннями ст.. 288 Податкового кодексу України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: трьох відсотків нормативної грошової оцінки.
Мінімальний розмір річної орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, передбачений Податковим кодексом України, що діє на час вирішення спору, повністю відповідає мінімальному розміру річної орендної плати, який передбачала стаття 21 Закону України "Про оренду землі", в редакції, що діяв до 01.01.2011 р.
Відповідно до вимог ст. 651 ЦК України та ст. 188 ГК України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором.
Статтею 653 ЦК України встановлено, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Відповідно до ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється.
Згідно з положеннями ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Орендна плата за землю визначена у частині 1 статті 21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
Оскільки відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного вказаною нормою зазначеного Кодексу.
У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Таким чином, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, і оскільки укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.
Враховуючи викладене та встановлені судом обставини справи, суд вважає доведеним наявність у позивача права вимагати від орендаря приведення договору оренди землі у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою усунення порушення сторонами договору вимог законодавства, обов'язкового для позивача і відповідача, а отже суд вважає що позов підлягає задоволенню.
Судовий збір, сплачений позивачем при зверненні з позовом до суду, що підтверджено документально, підлягає стягненню з відповідача на користь позивача в порядку, передбаченому ст.. 88 ЦПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст..ст. 10,11, 57-60, 88, 214, 215 ЦПК України, ст.ст. 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 187, 284 Господарського кодексу України, ст.ст. 649, 651, 653, 654, 792 ЦК України, ст.ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 13, 15, 18 Закону України "Про оцінку землі", ст. 2 Закону України "Про плату за землю", ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", суд -
В и р i ш и в:
Позовні вимоги Харківської міської ради до ОСОБА_1 про внесення змін до договору оренди землi - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди землі від від 21.02.2005 року № 6327/05 шляхом визнання договору про зміну до вказаного договору оренди землі укладеним у такій редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі,
зареєстрованого 21 лютого 2005 року за № 6327/05
у Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах
____
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_3 з одного боку та громадянка ОСОБА_1 (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України Про оренду землі , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові пункти 5., 9., 13., 14. договору оренди землі, зареєстрованого 21 лютого 2005 року за № 6327/05 змінити, доповнити пункт 2. словами та пункт 28. підпунктом д) і викласти у такій редакції:
2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136300:07:001:0002.
5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 527 від 14.11.2013 становить 323909 грн. (триста двадцять три тисячі дев'ятсот дев'ять гривень).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 1639/14 від 27.01.2014 на рік становить 5,6 % від її нормативної грошової оцінки і складає 18138,90 грн. (вісімнадцять тисяч сто тридцять вісім гривень дев'яносто копійок) , або в місяць - 1511,58 грн. (одна тисяча п'ятсот одинадцять гривень п'ятдесят вісім копійок).
13. Розмір орендної плати переглядається у разі:
а) зміни умов господарювання, передбачених договором;
б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
в) зміни нормативної грошової оцінки;
г) внаслідок інфляції - щорічно;
д) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря , що підтверджено документами;
е) в інших випадках, передбачених законом.
14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені законодавством, справляється пеня згідно діючого законодавства.
28. д) в разі ухилення Орендаря від перерахунку орендної плати при настанні умов, передбачених п. 13 договору, Орендодавець має право звернутися до суду для визнання додаткової угоди до договору оренди землі укладеною в зміненій редакції.
ІІ. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого 21 лютого 2005 року за № 6327/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ Харківська міська рада Харківської області м. Харків, м-н Конституції, 7 код 04059243 ОРЕНДАР ОСОБА_4 Костянтинівна 61022, АДРЕСА_1 код НОМЕР_1 В особі міського голови
Стягнути з ОСОБА_1, ІПН НОМЕР_17212563 на користь Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 04059243, платіжні реквізити для перерахування коштів: (одержувач: Харківська міська рада, р/р 35417005032986, Банк: ГУ ДКСУ в Харківській області, МФО 851011, код ЄДРПОУ 04059243) витрати понесені на сплату судового збору в розмірі 1378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень).
Рішення може бути оскаржено позивачем в палату по цивільних справах апеляційного суду Харківської області через суд І інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання його копії.
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом 10-ти днів з дня отримання його копії.
Відповідачем заочне рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку у разі відмови судом 1 інстанції у задоволенні його заяви про перегляд заочного рішення.
Головуючий: суддя: І.О.Грищенко
Суд | Дзержинський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2016 |
Оприлюднено | 13.12.2016 |
Номер документу | 63287824 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Дзержинський районний суд м.Харкова
Грищенко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні