Ухвала
від 15.07.2015 по справі 511/1891/15-к
РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 511/1891/15

Номер провадження: 1-кс/511/259/15

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.07.2015 року Роздільнянський районний суд Одеської області в складі слідчого судді ОСОБА_1 , секретаря судового засідання ОСОБА_2 , за участю: слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Роздільна в порядку ст.107 ч.1 КПК України без застосуванням засобів фіксування кримінального провадження клопотання слідчого ОСОБА_3 , про проведення позапланової ревізії, -

ВСТАНОВИВ:

15.07.04.2015 року до суду надійшло клопотання слідчого ОСОБА_3 про проведення позапланової ревізії погодженого прокурором прокуратури ОСОБА_4 .

Клопотання обґрунтоване тим, що 02.07.2015 надійшло повідомлення про те, що невстановлена службова особа на протязі січня-травня 2015 року шляхом зловживання службовим становищем заволоділа бюджетними грошовими коштами Державного закладу "Вузлова лікарня станції Роздільна державного підприємства "Одеська залізниця".

В подальшому встановлено, що відповідно до статті 28 та додатку №10 Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік», з 01 січня 2015 року фінансування на утримання Державного закладу "Вузлова лікарня станції Роздільна державного підприємства "Одеська залізниця" проводиться за рахунок медичної субвенції через районний бюджет Роздільнянського району, яка розподілена між трьома медичними закладами (ЦРЛ, вузловою лікарнею та Центром первинної медико-санітарної допомоги).

Згідно з вимогами пункту 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин», статті 4 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», пункту 3 протокольного рішення Урядової селекторної наради від 31.01.2015 року, рішенням сесії Роздільнянської районної ради від 17.02.2015 №888-УІ було надано згоду на прийняття з державної власності до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Роздільнянського району цілісного майнового комплексу - Державного закладу "Вузлова лікарня станції Роздільна державного підприємства "Одеська залізниця". Процедура подальшої передачі вузлової лікарні до комунальної власності буде проведена після надання відповідного Розпорядження Кабінету Міністрів України, яке на даний час відсутнє.

Кошторисом закладу на 2015 рік спочатку були передбачені планові призначення на утримання закладу в сумі 1708,0 тис, гри., які в подальшому були збільшені до 2708, 0 тис. грн. на рік. За п`ять місяців поточного року обсяг фінансування на утримання вузлової лікарні склав 1666,94 тис. грн., або 61,6% від річних кошторисних призначень.

Рішення районної ради від 27 січня 2015 року № 860 -VІ «Про районний бюджет Роздільняського району на 2015 рік» головним розпорядником коштів по утриманню Вузлової лікарні визначено Роздільнянську райдерж адміністрацію, яка, відповідно до пп.З та пп. 4 п.5 сі. 22 Бюджетного кодексу України (надалі БКУ), отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у рішенні про місцевий бюджет, затверджує кошториси та плани асигнувань розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня.

З метою проведення видатків в межах запланованого фінансування та економного витрачання бюджетних коштів, районною державною адміністрацією було проведено дві робочі наради та направлені листи на ім`я головного лікаря вузлової лікарні ОСОБА_5 , якими пропонувалося вжити заходи щодо уникнення дублюючих функцій між медичними закладами району, оптимізації численності персоналу, звільнення зовнішніх сумісників (у яких основне місце роботи є ЦРЛ), переведення стаціонарних відділень на денний стаціонар, можливе скорочення інших витрат.

Але у своїх відповідях головний лікар ОСОБА_6 , посилаючись на те, що вузлова лікарня є державним закладом ДП «Одеська залізниця» і у Роздільнянської райдержадміністрації відсутні повноваження надавати Лікарні будь-які рекомендації, не зробила не єдиного кроку щодо прийняття мір по проведенню видатків в межах кошторисних призначень.

Крім того,о в травні 2015 року фінансовим управлінням було встановлено, що бухгалтерією вузлової лікарні нараховувалася та виплачувалася індексація заробітної плати працівників на протязі січня-травня 2015 року, тоді як фондом заробітної плати, який установлено штатним розписом закладу, видатки на виплату індексації не передбачені, при цьому, відповідно до п.9 «Прикінцевих положень» Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», п.31 Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 № 76-VIII, індексація застосовувається виходячи з наявних фінансових ресурсів бюджету.

Також, головний лікар ОСОБА_7 та головний бухгалтер ОСОБА_8 на протязі січня-травня 2015 року отримували надбавку за складність та напруженість у праці в розмірі 50% від посадового окладу, на підставі до наказу начальника медичної служби Одеської залізниці без погодження з головним розпорядником коштів (Роздільнянською РДА).

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 , подання підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.

Слідчий суддя, вивчивши матеріали клопотання слідчого, вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

П.4 ч.2 ст. 40 КПК України передбачає, що слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Абзац 1 ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначає, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

П.5 ч.5 ст. 11 Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказує, що позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Таким чином збирання доказів слідчим здійснюється, зокрема, шляхом витребування та отримання ним висновків ревізій та актів перевірок. В той же час, згідно з нормами ст. 40 КПК України, законодавець наділяє його і повноваженням щодо призначення ревізій та перевірок у порядку, визначеному законом. Такий порядок встановлено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».

Ч. 7 ст. 11 вказаного закону передбачає, що позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

При цьому у ч.8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». У зв`язку із тим, що судом уже було надано дозвіл на проведення Державній фінансовій інспекції позапланової виїзної ревізії, однак із тим, що за час виділений судом не можливо в повній мірі відповісти на поставлені питання, виникає необхідність продовжити строки проведення вище вказаної ревізії.

Оскільки стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, доведено про необхідність отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово господарської діяльності Державного закладу « Вузлова лікарня станції Роздільна державного підприємства «Одеська залізниця», т.я. висновок уповноваженого фінансового органу контролю у сфері використання бюджетних коштів має важливе значення для встановлення обставин кримінального провадження, що підтверджується і матеріалами самого кримінального провадження, відтак призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.

Керуючись ст.ст. 9, 91-94, 99, 369-372 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого ОСОБА_3 про проведення позапланової ревізії - задовольнити.

Призначити проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Державного закладу "Вузлова лікарня станції Роздільна державного підприємства "Одеська залізниця". (ЄДРПОУ 01109905), знаходиться за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Привокзальна, 15.

Ревізію розпочати 20.07.2015 року, строком на 15 робочих днів.

Проведення ревізії доручити Державній фінансовій інспекції в Одеської області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя:ОСОБА_1

СудРоздільнянський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення15.07.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу63294500
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —511/1891/15-к

Ухвала від 15.07.2015

Кримінальне

Роздільнянський районний суд Одеської області

Іванова О. В.

Ухвала від 15.07.2015

Кримінальне

Роздільнянський районний суд Одеської області

Іванова О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні