Ухвала
від 08.12.2016 по справі 826/19009/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про відкриття провадження в адміністративній справі 08 грудня 2016 року м. Київ№ 826/19009/16 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрянська Я.І., ознайомившись з позовною заявою   Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві до Приватного акціонерного товариства Науково-виробниго підприємства "ГЕОТЕХНІКА" про стягнення заборгованості 2331,49 грн. , ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві до Приватного акціонерного товариства Науково-виробничого підприємства "ГЕОТЕХНІКА" про стягнення заборгованості 2331,49 грн. Частиною 1 ст. 4 Закону України “Про судовий збір” передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року (1378 грн.), в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Згідно до ч. 2 цієї статті ставка судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати (1378 грн.). Разом з тим доказів на підтвердження сплати судового збору за звернення із даним позовом позивачем до суду не надано. Однак, позивачем у позовній заяві заявлено клопотання про звільнення від сплати судового збору. Положеннями ст. 5 Закону України "Про судовий збір" позивача не віднесено до осіб, на яких розповсюджуються пільги від сплати судового збору. В той же час, положеннями ст. 88 КАС України та ст. 8 Закону України "Про судовий збір" передбачено право суду на відстрочення сплати судових витрат, яким суд вважає за доцільне скористатись у даній справі. А відтак, вивчивши повідомлені УПФ обставини, суд приходить до висновку про необхідність відстрочення позивачу сплати судових витрат до дати прийняття остаточного рішення у даній справі. Позовна заява подана з додержанням вимог ст. ст. 105-106 КАС України. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 183-2 КАС України справа підлягає до розгляду в порядку скороченого провадження. Відповідно до ч. 2 ст. 183-2 КАС України вимоги зазначені в позовній заяви не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України позивачем надіслано відповідачу копію позовної заяви та доданих до неї документів. Керуючись ст. ст. 88, 104-107, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, - УХВАЛИВ: 1. Відстрочити Лівобережному об'єднаному управлінню Пенсійного Фонду України в м. Києві сплату судових витрат до дати прийняття остаточного рішення у даній справі. 2. Відкрити скорочене провадження у справі № 826/19009/16. 3. Копію ухвали невідкладно надіслати сторонам разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. 4. Запропонувати відповідачу у строк до 30.12.2016 або у десятиденний строк з дня одержання копію цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача. Заперечення проти позову мають бути подані в зазначений строк безпосередньо до канцелярії суду. 5. Роз'яснити відповідачу, що в разі неподання заперечень проти позову, справа буде вирішена на підставі наявних в ній доказів та розглянута в порядку скороченого провадження протягом трьох днів з дня закінчення строку, встановленого для їх подання, якщо справа розглядатиметься за місцезнаходженням відповідача. 6. Справа розглядатиметься суддею одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Ухвала набирає чинності з моменту її постановлення та оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                           Я.І. Добрянська Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати  в  суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити  підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право  визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.      

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.12.2016
Оприлюднено14.12.2016
Номер документу63318017
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/19009/16

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 16.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні