Ухвала
від 06.12.2016 по справі 344/16002/16-к
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/16002/16

Провадження № 1-кс/344/4791/16

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2016 року м. Івано-Франківськ

Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Івано-Франківського ВП ГУ НП України в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , яке погоджене з прокурором Івано-Франківської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення виїзної, позапланової, документальної ревізії в рамках кримінального провадження № 4201509000000035, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся з вказаним клопотанням, в обґрунтування клопотання посилався на те, що службові особи Головного управління промисловості і розвитку інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації та комунального підприємства «Західбудсервіс», зловживаючи своїм службовим становищем, у порушення вимог ст. 24-1 Закону України «Про енергозбереження» та п.3 Тимчасового положення про порядок проведення енергетичного обстеження підприємств і атестації спеціалізованих організацій на право його проведення, затвердженого наказом Державного комітету України з енергозбереження від 12.05.1997 за №49 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.1997 за №375/2179, без відома окремих керівників лікувальних закладів і закладів освіти області та відповідного обґрунтування у доцільності такого аудиту, уклали договір №01-11-ЕА від 30.08.2011 про проведення енергетичного аудиту Міжгірської ЗОШ-І-ІІІ і Дзвиняцької ЗОШ-І-ІІІ ступені Богородчанського району, Вигодської міської лікарні Долинського району та Долинської гімназії-інтернату, Рогатинської та Бабухівської ЗОШ-І-ІІІ, Угринівської ЗОШ-І-ІІІ та Коломийської ЗОШ-І-ІІІ. Надалі, протягом вересня-грудня 2011 року, між КП «Західбудсервіс» і Головним управління промисловості та розвитку інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації підписано вісім актів виконання робіт та проведено останнім оплату коштів в сумі 90 000 грн., чим вчинено розтрату бюджетних коштів. Фактично, згідно інформації відповідних керівників лікувальних закладів і закладів освіти області, енергетичний аудит не проводився, відповідні договори та акти виконання робіт на виконання даного роду робіт ними не укладалися і не підписувалися.

Матеріалами клопотання зазначається, що дослідження доказів вчиненого кримінального правопорушення потребує залучення у кримінальному провадженні спеціалістів державної фінансової інспекції України для дачі висновку про законність та правильність використання бюджетних коштів на вищенаведені цілі за період з 01.08.2011р. по 31.12.2011р., відтак на даний час виникла необхідність у проведенні позапланової, виїзної, документальної ревізії, окремих питань фінансово-господарської діяльності Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (юридична та фактична адреса: 76004, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21; код ЄДРПОУ 20567921; форма власності комунальна; організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), а також зустрічної ревізії з даного приводу у комунальному підприємстві «Західбудсервіс» (юридична та фактична адреса: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Л. Ребета, 10, код ЄДРПОУ 30984793; форма власності комунальна; організаційно-правова форма комунальне підприємство) та Головному фінансовому управлінні Івано-Франківської обласної державної адміністрації (юридична та фактична адреса: 76004, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21; код ЄДРПОУ 20567921; форма власності комунальна організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування).

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому обставини, просив клопотання задовольнити.

Заслухавши слідчого та дослідивши матеріали клопотання, вважаю наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Згідно з ч. 7 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. При цьому у ч. 8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до ч. 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Згідно з ч. 2 ст. 91 КПК України доказування у кримінальному провадженні полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, а відповідно до ч. 1 ст. 92 КПК України обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу, покладається на слідчого, прокурора.

В той же час слідчим не доведено об`єктивної необхідності в отриманні дозволу на проведення вказаної в клопотанні ревізії Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації, а також зустрічної ревізії з даного приводу у комунальному підприємстві «Західбудсервіс» та Головному фінансовому управлінні Івано-Франківської обласної державної адміністрації, як і не обґрунтовано, яким чином отримані за її результатами відомості можуть мати істотне значення для встановлення важливих обставин у вказаному кримінальному провадженні, відтак вважаю, що підстав для задоволення клопотання не має.

Керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 309 КПК України, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання слідчого СВ Івано-Франківського ВП ГУ НП України в Івано-Франківській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення виїзної, позапланової, документальної ревізії відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення06.12.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу63327116
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —344/16002/16-к

Ухвала від 06.12.2016

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Татарінова О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні