КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 361/3840/16-а Головуючий у 1-й інстанції: Селезньова Т.В.; Суддя-доповідач: Сорочко Є.О.
У Х В А Л А
Іменем України
07 грудня 2016 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Сорочко Є.О.
суддів: Межевича М.В.
Земляної Г.В.
за участю секретаря Грисюк Г.Г.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_3 на постанову Броварського міськрайонного суду Київської області від 04 жовтня 2016 року у справі за позовом громадської організації "Комітет громадського самоврядування Київської області" до Броварської міської ради Київської області, Броварського міського голови Сапожка Ігоря Васильовича, за участю третьої особи без самостійних вимог ОСОБА_3 про визнання незаконними та скасування рішень,-
В С Т А Н О В И В:
Громадська організація "Комітет громадського самоврядування Київської області" звернулася до Броварського міськрайонного суду Київської області з позовом до Броварської міської ради Київської області, Броварського міського голови Сапожка І.В. про визнання незаконними та скасування рішень:
- розпорядження Броварського міського голови Київської області від 30.05.2016 р. №129-ОД "Про скликання чотирнадцятої позачергової сесії Броварської міської ради VII скликання";
- рішення Броварської міської ради Київської області від 31.05.2016 р. №197-14-07 "Про дострокове припинення повноважень секретаря Броварської міської ради VII скликання";
- рішення Броварської міської ради Київської області від 22.02.2016 р. №117-08-07 "Про обрання секретаря Броварської міської ради VII скликання";
- рішення Броварської міської ради Київської області від 31.05.2016 р. №200-14-07 "Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 15.03.2016 р. №171-11-07".
Постановою Броварського міськрайонного суду Київської області від 04 жовтня 2016 року в задоволенні позову відмовлено.
На вказану постанову ОСОБА_3 подав апеляційну скаргу, в якій просить її скасувати та ухвалити нову постанову, якою позов задовольнити, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права.
Дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, предметом оскарження у даній справі є:
1) розпорядження Броварського міського голови від 30.05.2016 р. №129-ОД, яким на підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 4 ст. 42, ч. 7 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10, 13, 19 Регламенту Броварської міської ради VІІ скликання, вирішено скликати позачергову сесію Броварської міської ради на 31 травня 2016 року о 15-й годині в приміщенні малої зали Броварського міськвиконкому, на розгляд якої винести питання: 1. Про затвердження зразка бюлетеня для таємного голосування з дострокового припинення повноважень секретаря Броварської міської ради ОСОБА_3; 2. Про дострокове припинення повноважень секретаря Броварської міської ради ОСОБА_3; 3. Про затвердження зразка бюлетеня для таємного голосування з обрання секретаря Броварської міської ради; 4. Про обрання секретаря Броварської міської ради; 5. Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 15.03.2016 р. №171-11-07;
2) рішення Броварської міської ради від 31.05.2016 р. №197-14-07 про дострокове припинення повноважень секретаря Броварської міської ради ОСОБА_3, яким на підставі ч. 5 ст. 50 Закоеу України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 114 Регламенту Броварської міської ради VІІ скликання, вирішено достроково припинити повноваження секретаря Броварської міської ради ОСОБА_3 з дати прийняття цього рішення;
3) рішення Броварської міської ради від 31.05.2016р. №199-14-07 про обрання секретаря Броварської міської ради, яким за підсумками таємного голосування з обрання секретаря Броварської міської ради, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 26, п. 4 ч. 4 ст. 42, ч. 1 ст. 50, ч. 3 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції», керуючись ст. 52, п. 4 ст. 108, ст. 111 Регламенту Броварської міської ради, міська рада вирішила обрати секретарем ради - Бабича Петра Івановича;
4) рішення Броварської міської ради від 31.05.2016р. №200-14-07 про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 15.03.2016 р. №171-11-07, яким відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 26, п. 5 ч. 4 ст. 42, ст. 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 118, 119 Регламенту Броварської міської ради, міська рада вирішила викласти п. 2 рішення від 15.03.2016 р. №171-11-07 в іншій редакції із зміною секретаря ради.
Перевіряючи правомірність прийняття оскаржуваних рішень, колегія суддів виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання, зокрема щодо утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу; внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск; обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради у порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 42 цього Закону міський голова, зокрема: організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету; підписує рішення ради та її виконавчого комітету; вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради; вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради; скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; забезпечує підготовку на розгляд ради проектів рішень ради з питань, що належать до її відання; здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів; видає розпорядження у межах своїх повноважень.
Відповідно до ст. 46 цього Закону сесії міської ради скликаються міським головою; а у разі немотивованої відмови голови, або неможливості його скликати сесію ради - сесія міської ради скликається секретарем міської ради; сесія ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради; пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися, зокрема міським головою.
Згідно ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» секретар міської ради працює в раді на постійній основі. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів за пропозицією голови ради.
Регламент Броварської міської ради Київської області сьомого скликання затверджений рішенням Броварської міської ради №05-02-07 від 17.12.2015 р. (далі - Регламент).
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Регламенту відкритість міської ради забезпечується через можливість бути присутніми на всіх засіданнях громадян, яким у порядку, передбаченому цим Регламентом, надається право на виступи, репліки та запитання.
Згідно ч. 4 ст. 4 Регламенту гласність та відкритість ради також забезпечується через офіційне оприлюднення на сайті міської ради, зокрема: 1) проектів рішень, пояснювальних записок до них та прийнятих радою рішень; 2) протоколів засідань ради.
Відповідно до ст. 6 Регламенту сесії міської ради є основною формою її діяльності і відбуваються у вигляді пленарних засідань ради. Сесії можуть бути черговими і позачерговими. Чергові сесії проводяться за графіком.
Статтями 6, 7, 8 та 9 Регламенту регулюється порядок скликання та проведення першої та наступних сесій ради. За змістом даних норм Регламенту сесію скликає міський голова. Зокрема статтею 9 Регламенту передбачено, що у разі відмови голови або його неможливості скликати сесію, або у разі, якщо голова без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після надання пропозиції про скликання сесії не менше як однієї третини депутатів, виконавчого комітету, то в таких випадках сесія скликається секретарем ради.
Статтею 10 Регламенту передбачено, що сесія міської ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу міської ради або виконавчого комітету міської ради.
Відповідно до ст. 12 Регламенту розпорядження про скликання сесії міської ради доводиться до відома депутатів і населення через засоби масової інформації та шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті ради, не пізніше як за 20 робочих днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше як за добу до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд сесії міської ради. Проекти рішень ради та інші документи направляються депутатам в електронному вигляді на зазначену депутатами електронну пошту одночасно з оприлюдненням їх на сайті. За письмовою заявою депутата, він може отримати проекти рішень у друкованому вигляді.
Згідно ст. 13 Регламенту позачергова сесія скликається міським головою у двотижневий термін після надходження пропозиції про її скликання. Пропозиція про скликання позачергової сесії може бути подана міським головою, секретарем міської ради, депутатами міської ради, що становлять не менш як 1/3 від загального складу ради. У цьому випадку до сектору забезпечення діяльності міської ради (далі - Сектор) надсилаються підписані ініціатором мотивовані пропозиції щодо скликання позачергової сесії із зазначенням питань, розгляд яких пропонується, проекти рішень ради, оформленими згідно з вимогами глави 2 цього Регламенту. Якщо у міського голови є обґрунтовані заперечення щодо необхідності скликання позачергової сесії, то вони протягом трьох робочих днів в письмовому вигляді доводяться ініціаторам скликання позачергової сесії. У разі згоди із висновками міського голови ініціатори офіційно відкликають свої пропозиції протягом трьох робочих днів. У разі немотивованої відмови міського голови скликати позачергову сесію, вона скликається секретарем міської ради в межах строків, передбачених частиною першою цієї статті. У разі не скликання позачергової сесії міським головою чи секретарем міської ради, вона може бути скликана депутатами міської ради, які становлять не менш як 1/3 від загального складу міської ради.
Відповідно до ст. 14 Регламенту розпорядження міського голови про скликання позачергової сесії та проекти рішень оприлюднюються на сайті міської ради не пізніше, ніж за 10 днів, у виняткових випадках - не пізніше, ніж за одну добу до її відкриття.
Згідно ч. 1 ст. 16 Регламенту сесія міської ради вважається правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу міської ради.
Відповідно до ч. 1 ст. 20 Регламенту разом з проектом рішення ради подається супровідний лист (подання) та пояснювальна записка, що містять необхідне обґрунтування або посилання на документ, на підставі якого підготовлений проект.
Згідно ст. 21 Регламенту проекти рішення міської ради на зворотній сторінці візуються, зокрема секретарем ради та ініціатором рішення.
Відповідно до ст. 33 Регламенту пропозиції щодо проекту порядку денного сесії міської ради вносяться міським головою, секретарем міської ради, постійними комісіями, депутатами і виконавчим комітетом, загальними зборами громадян не пізніше, ніж за 22 робочих днів до відкриття чергової сесії, а у випадках, передбачених статтею 14 цього Регламенту не пізніше, ніж за добу до її відкриття. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до порядку денного, подаються із пояснювальною запискою, супровідним листом (подання) та проектом рішення з цього питання, оформленого згідно з вимогами глави 2 цього Регламенту. Порядок денний сесії доводиться до депутатів, населення відповідно до ст.12 цього Регламенту. Попередній розгляд питань, які вносяться до порядку денного сесії, здійснюється постійними комісіями та іншими органами ради за дорученням міського голови.
Відповідно до ч.1 ст. 35 Регламенту остаточно порядок денний сесії затверджується міською радою простою більшістю голосів від загальної чисельності депутатів міської ради.
Статтею 38 Регламенту передбачено, що головуючий на пленарному засіданні ради, зокрема: організовує розгляд питань порядку денного; надає слово депутатам, запрошеним та іншим присутнім; ставить питання на голосування, оголошує його результати; підписує рішення, що прийняті на сесії.
Відповідно до ст. 41 Регламенту доповідати питання на пленарному засіданні міської ради має право, зокрема, міський голова.
Статтею 42 Регламенту передбачена можливість надання слова, в тому числі, іншим присутнім, бажаючим виступати при обговоренні певного питання.
Відповідно до ст. 108 Регламенту міський голова, зокрема: п. 3) підписує рішення міської ради та її виконавчого комітету; п. 4), 5) вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради та щодо кількісного та персонального складу виконкому; п. 8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; п. 9) забезпечує підготовку на розгляд ради питань, що належать до її відання; п. 20) видає розпорядження у межах своїх повноважень.
Відповідно до ст. 114 Регламенту повноваження секретаря міської ради вважаються достроково припиненими за рішенням міської ради у разі: зокрема, невиконання рішень міської ради, або невиконання наданих йому повноважень. Пропозиції з цього питання на розгляд ради вносяться міським головою на вимогу не менше як третини депутатів від загального складу ради. Рішення про припинення повноважень секретаря ради приймається таємним голосуванням.
Згідно ст. 119 Регламенту до складу виконавчого комітету за посадою входить секретар міської ради.
Відповідно до ст. 120 Регламенту внесення змін до складу виконавчого комітету здійснюється рішенням сесії за пропозицією міського голови.
Згідно ч. 1, 3 ст. 134 Регламенту міський голова, секретар ради, депутат ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень радою за умови самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання. Реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
З Пояснювальної записки до проекту рішення Броварської міської ради «Про дострокове припинення повноважень секретаря Броварської міської ради сьомого скликання ОСОБА_3.» від 30.05.2016 р., за підписом депутатів Шевчука О.С., Черепейнік П.В. та інших (всього вісім депутатів), копія якої міститься в матеріалах справи вбачається, що в ній викладено обґрунтування необхідності прийняття рішення: ОСОБА_3 втратив авторитет та підтримку значної частини депутатського корпусу Броварської міської ради. Це унеможливлює подальше виконання секретарем виконання покладених на нього обов'язків, що знаходить підтвердження у тому, що значну частину часу ОСОБА_3 навіть не перебуває на своєму робочому місці, не відвідує сесії Броварської міської ради»; мета і завдання прийняття рішення: «Прийняття зазначеного рішення обумовлено необхідністю відновлення нормальної роботи секретаріату Броварської міської ради»; загальна характеристика та основні положення рішення: «Проект рішення передбачається дострокове припинення повноважень секретаря Броварської міської ради VII скликання ОСОБА_3 для подальшого обрання нового секретаря міськради»; правові аспекти: «Проект рішення розроблений на підставі ст. 26,50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 114 Регламенту Броварської міської ради VII скликання; фінансове економічне обґрунтування: «Прийняття цього рішення не передбачає додаткових фінансових витрат»; громадське обговорення: «Прийняття цього рішення не передбачає громадських обговорень»; прогноз соціальних та інших наслідків прийняття рішення: «В результаті прийняття рішення очікується нормалізація керівних та робочих органів Броварської міської ради, а також підвищення авторитету Броварської міської ради в цілому серед громади м. Бровари».
З наданих суду Мотивованих пропозицій щодо скликання позачергової сесії Броварської міської ради, за підписом депутата міськради - Шевчука О.С. вбачається, що в даному зверненні депутата з посиланням на ч. 7 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 та ст. 114 Регламенту, зазначалось, що враховуючи систематичне невиконання наданих повноважень, зокрема незнаходження на робочому місці без поважних причин, невиконання доручення міського голови щодо організації та підготовки участі представників Броварської міської ради у V обласній спартакіаді серед депутатів обласної, районних, міських, сільських та селищних рад Київської області, просимо призначити на 31 травня 2016 року позачергову сесію Броварської міської ради Київської області VII скликання та винести на розгляд сесії проекти рішень, зокрема щодо дострокового припинення повноважень секретаря Броварської міської ради ОСОБА_3
З наданих документів вбачається, що дійсно 12.05.2016 р. на ім'я міського голови була направлена вимога за підписом третини депутатів (13 підписів) про внесення до розгляду на сесії питання щодо дострокового припинення повноважень секретаря ради ОСОБА_3 у зв'язку з системним невиконанням наданих йому повноважень. Така вимога передбачена Законом та Регламентом, і обов'язком міського голови у такому випадку було або скликати сесію на вимогу депутатів, або надати ініціатору вимоги мотивовану відмову. За таких обставин відсутні підстави вважати, що міський голова скликав сесію необґрунтовано, не маючи для того підстав.
При цьому, наявність такої вимоги третини депутатів не позбавляє міського голову права, наданого йому вказаним Законом та Регламентом, скликати сесію за власною ініціативою.
Посилання позивача на те, що у розпорядженні про скликання позачергової сесії є посилання на ст. 10, 13 Регламенту, що на думку позивача означає, що сесія скликалась саме на вимогу депутатів, а не за ініціативою міського голови, є необґрунтованими, оскільки нормами Закону та Регламенту, на які послався міський голова у розпорядженні - передбачена також можливість і право міського голови на скликання сесії за його ініціативою.
Також як вбачається з матеріалів справи, вказане розпорядження було опубліковано 30.05.2016 р. на офіційному сайті ради. Твердження позивача про його фактичне оприлюднення лише вранці 31.05.2016 р. не підтверджене жодними доказами та спростовуються наданими відповідачем матеріалами сайту.
Посилання ОСОБА_3 на те, що він про наявність такого розпорядження і проекту рішення щодо нього дізнався від свого помічника лише вранці 31.05.2016 р., не доводить відсутності його публікації 30.05.2016 р.
Колегія суддів враховує той факт, що на засіданні 31.05.2016 р. прийняла участь достатня для проведення сесії більшість депутатів, а при обговоренні питань щодо прийняття рішень за порядком денним жодним депутатом не було висловлено щодо недостатності часу на підготовку до голосування, на ознайомлення з проектами рішень, що ставляться на голосування.
Отже, розпорядження міського голови про скликання позачергової сесії прийняте міським головою у відповідності до чинного законодавства, в межах його повноважень і у спосіб, встановлений Законом та Регламентом.
Разом з тим, колегія суддів зазначає, що навіть у разі, якщо б публікація розпорядження і проектів рішень відбулась менше ніж за 24 години (доба) до початку пленарного засідання, то дана обставина не є достатньою підставою для визнання самого розпорядження про скликання сесії незаконним і для його скасування з огляду на те, що дане розпорядження є суто процедурним актом підготовчого характеру, а сесія відбулась і депутати були скликані. Крім того, така обставина не була б достатньою підставою для визнання незаконними прийнятих на сесії рішень, враховуючи встановлену законом процедуру і порядок прийняття рішень на сесії.
З протоколу №14 від 31.05.2016 р. 14-ї позачергової сесії Броварської міської ради вбачається, що на сесії були присутні 28 депутатів зареєстрованих (кворум), 3 депутати присутні не зареєстровані, відсутні депутати - 5 депутатів, з них двоє - відрядження, двоє запізнились, депутат ОСОБА_3- відсутній з невідомої причини, також присутні Броварський міський голова Сапожко І.В., присутній депутат Київської міськради член партії ВО «Свобода» Кузик П.М., присутні представники громадських організацій, мешканці міста, помічники депутатів, представники засобів масової інформації; головує на сесії міський голова Сапожко І.В.
З протоколу вбачається, що обговорювались питання затвердження порядку денного, голосуванням одноголосно затверджено порядок денний в цілому: 1. Про затвердження зразка бюлетеня для таємного голосування з дострокового припинення повноважень секретаря ради ОСОБА_3; 2. Про дострокове припинення повноважень секретаря ради ОСОБА_3; 3. Про затвердження зразка бюлетеня для таємного голосування з обрання секретаря ради; 4. Про обрання секретаря ради; 5. Про внесення змін до рішення ради від 15.03.2016 р. №171-11-07.
Зі змісту протоколу також вбачається, що при обговоренні порядку денного з приводу питання щодо дострокового припинення повноважень секретаря ради ОСОБА_3 виступав депутат Кузик П.М., а також інші депутати ради, зокрема Черепейник Л.В., Батюк С.І., Опалько В.Г., Василенко А.П.
Після голосування і затвердження бюлетенів таємного голосування міський голова поставив на голосування питання друге порядку денного, відбулось таємне голосування, рішення щодо ОСОБА_3 прийняте: за - 29, не голосував - 1, рішення про дострокове припинення повноважень секретаря ради ОСОБА_3 прийнято, рішення №197-14-07.
Крім того, у засіданні оголошувалась перерва для перемовин щодо узгодження кандидатури на посаду секретаря ради, після перерви за четвертим питанням порядку денного були обговорення, таємне голосування, за - 21, утрималось - 3; прийнято рішення про обрання на посаду секретаря ради Бабича П.І. рішення №199-14-07.
За п'ятим питанням порядку денного так само мало місце обговорення, голосування, за - 20, утримались - 3, не голосували - 8, проти не було, прийнято рішення про внесення змін до рішення від 15.03.2016 р. №171-11-07.
Щодо відсутності погодження проектів рішень секретарем ради, колегія суддів зазначає, що секретар ради ОСОБА_3, при умові наявності його на робочому місці, мав можливість ознайомитись з проектами рішень і якщо він вважав за необхідне їх погодити, то не був позбавлений можливості це зробити.
Необхідно зазначити, що згідно положень ст. 21, 22 Регламенту ради, погодження посадовою особою проекту рішення означає покладення на цю особу відповідальності за його законність. Разом з тим, рішення про дострокове припинення повноважень секретаря ради, як таке, що стосується безпосередньо такого секретаря, не вимагало погодження проекту даною особою, оскільки, виходячи зі змісту поняття конфлікту інтересів, таке погодження проекту рішення суперечить чинному законодавству.
Також необхідно зазначити, що проведення засідання погоджувальної комісії не передбачене Законом або Регламентом як обов'язкове. Не проведення засідання погоджувальної комісії не є порушенням ст.116 Регламенту, і дана обставина не має своїм наслідком прийняття у подальшому депутатами незаконного рішення. Крім того, як вбачається з протоколу сесії, таких питань жоден з депутатів при обговоренні проектів рішень не порушував.
При цьому, суд зазначає, що питання наявності або відсутності об'єктивних підстав для припинення повноважень секретаря ради, обґрунтованість його звільнення з посади - не є предметом розгляду і дослідження в межах заявленого позову, оскільки в межах даної справи, виходячи зі змісту і підстав заявлених позовних вимог і суб'єктного складу сторін, суд не розглядає спір, що виник між вказаною посадовою особою і суб'єктом владних повноважень з приводу публічної служби цієї особи. Рішення щодо припинення повноважень секретаря ради є актом індивідуальної дії відносно зазначеної в ньому особи - ОСОБА_3, який позову не заявляв і є третьою особою у даній справі.
З огляду на викладене, суд першої інстанції прийшов до вірного висновку про необґрунтованість позовних вимог.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції та не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваного рішення судом першої інстанції було порушено норми матеріального, процесуального права, та які впливають на правильність вирішення справи.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо відмови в задоволенні позову, тому апеляційну скаргу ОСОБА_3 необхідно залишити без задоволення, а постанову Броварського міськрайонного суду Київської області від 04 жовтня 2016 року - без змін, оскільки вона ухвалена з дотриманням норм матеріального та процесуального права.
Керуючись ст. 160, 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу ОСОБА_3 залишити без задоволення , а постанову Броварського міськрайонного суду Київської області від 04 жовтня 2016 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в порядку та строки передбачені ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
головуючий суддя Сорочко Є.О.
судді Межевич М.В.
Земляна Г.В.
Повний текст ухвали складено 12.12.2016 року
Головуючий суддя Сорочко Є.О.
Судді: Земляна Г.В.
Межевич М.В.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2016 |
Оприлюднено | 15.12.2016 |
Номер документу | 63368514 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Сорочко Є.О.
Адміністративне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Селезньова Т. В.
Адміністративне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Селезньова Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні