Ухвала
від 12.12.2016 по справі 127/26184/16-к
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/26184/16-к

Провадження №1-кс/127/9127/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2016 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 про надання дозволу Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в ІваноФранківської області (76018, м. Івано - Франківськ, вул. Васильянок, буд. 48) напроведення виїзної позапланової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності військової частини НОМЕР_1 (код ЄДРПОУ 08174283, юридична адреса: АДРЕСА_1 ) за період 29.10.2014 по 01.11.2016 щодо дотримання вимог законодавства при господарських взаємовідносинах з військовою частиною НОМЕР_2 (код ЄДРПОУ 24982545, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Чехова, буд. 7), А 1049 (код ЄДРПОУ 26606488, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Стрілецька (колишня Червоноармійська), 105) та військовою частиною НОМЕР_3 (код ЄДРПОУ 24981451, юридична адреса: АДРЕСА_2 , -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_2 звернувся до суду із вказаним клопотанням, мотивувавши його тим, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42015020420000186 від 07.07.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 364, ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що в 2013-2015 роках Військова частина НОМЕР_3 на підставі «Річних планів закупівель» та рішень комітетів торгів уклала договори постачання з ТОВ «Мірфарт» на суму понад 6 млн. грн., з ТОВ «УКРАВПОСТАЧ» на суму понад 2,6 млн. грн., з ТОВ «ПОЛЕК-ТОП» на суму понад 1 млн. грн. та з ТОВ «ЮРКОРТ» на суму понад 2 млн. грн.. Вказані товариства є пов`язаними суб`єктами господарювання, продають товари лише військовій частині НОМЕР_3 . Так відповідно до специфікації товару, вказані комерційні структури поставили військовій частині авіаційні шини 2007-2014 років з паспортами від виробника. Фактично, останні виготовленні Ярославським та Барнаульським шинними заводами у 1997 1998 роках, про що свідчать номерні знаки на них. Проте, службові особи військової частини, достовірно знаючи про вказані факти, підписали акти прийому товару та перерахували бюджетні кошти на суму понад 4 млн. грн.., за що отримали неправомірну вигоду. Зазначені шини розподілені ВЧ НОМЕР_3 між військовими частинами та використовуються на літаках Л39, Ан 24, Су 29.

В подальшому встановлено, що між військовою частиною НОМЕР_3 та ТОВ «Укравпостач» (код ЄДРПОУ 38590901, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє, зареєстрований один працівник - директор) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №89/14 від 24.07.2014 щодо закупівлі батарей «Прибой -2С», договір про закупівлю товарів за державні кошти №83/14 від 18.07.2014 щодо закупівлі журналів та періодичних видання друковані (річні бюлетні (поправки) до міжнародних збірників аеронавігаційної інформації видавництва фірми «Jeppesen» або еквівалент); договір про закупівлю товарів за державні кошти №91/14 від 25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 авіаційні шини 1030х350 м.1А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010; договір про закупівлю товарів за державні кошти №90/14 від 25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 - авіаційні шини 570х140 м.5А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010. В подальшому службові особи ТОВ «Укравпостач» вказаний у договорах товар не поставили (чи поставили його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності) та усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, керуючись корисливим мотивом та переслідуючи корисливу мету, незаконно заволоділи отриманими бюджетними коштами, які в подальшому перерахували на рахунки суб`єктів господарювання з ознаками фіктивності. Так, відповідно до роздруківки руху коштів по банківському рахунку ТОВ «Укравпостач» отримані за авіаційні шини, батареї та збірники аеронавігаційної інформації, бюджетні кошти були перераховані на рахунки: ТОВ «Автомототех» (код ЄДРПОУ 37674173, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє), в сумі 940 000 гривень, у виді поворотної фінансової допомоги, ТОВ «Автомототех» належить брату директора ТОВ «Укравпостач» та в якому останній рахується головним бухгалтером; ПП «Інкар» (код ЄДРПОУ 38438640, юридична адреса: м. Одеса, вул. Кленова, 2а, приміщення 11-Н, за юридичною адресою відсутнє) в сумі 1881768 гривень, у виді оплати по договору поставки ІН 03/2014 від 24.07.2014, який відповідно до акту ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві від 31.01.2015 №56/26-57-22-03-10/38590901 визнаний фіктивним, тобто операції здійсненні ПП «Інкар» не мали реального характеру, товар не постачався, не встановлено наявність у контрагента основних фондів та остатніх трудових ресурсів, об`єктивно необхідних для постачання товару; ТОВ «Редінг» (код ЄДРПОУ 39081841, юридична адреса: м. Київ, вул. Патріса Лумумби, буд. 7, офіс 2, за адресою відсутнє) в сумі 1057663 гривень, у виді оплати за договором поставки АВ -1 від 30.07.2014.

Крім того, військові службові особи Повітряних Сил України, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та службових осіб ТОВ «Укравпостач», усвідомлюючи що ТОВ «Укравпостач» вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), всупереч інтересам служби підписали акти прийому поставленого товару тим самим вчинили зловживання службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.

Також, військові службові особи Повітряних Сил України та службові особи ТОВ «Украавпостач» діючи умисно, усвідомлюючи що ТОВ «Укравпостач» вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), сформували та завідомо неправдиві документи, а саме акти прийому поставленого товару, які надані до Казначейської служби України.

Придбані військовою частиною НОМЕР_3 в ТОВ «Укравпостач» батареї живлення «Прибой -2С» в кількості 252 одиниці, які відповідно до нарядів військової частини НОМЕР_4 та НОМЕР_2 були передані іншим військовим частинам, а саме: до військової частини НОМЕР_5 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2553 від 14.10.2014; В3765 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2554 від 14.102014; В5082 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014; А1789 10 одиниць, відповідно до наряду №35/2572 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2338 від 25.08.2015; А 1356 14 одиниць, відповідно до наряду №35/2573 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду №35/2341 від 25.08.2015; А 1435 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2574 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду №35/2342 від 25.08.2015, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2383 від 08.10.2015; А 1349 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014; В 2806 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2576 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2339 від 25.08.2015; А 2215 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2577 від 30.10.2014; А 1231 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2578 від 30.10.2014; А 3840 21 одиниця, відповідно до наряду №35/2579 від 30.10.2014; А 4104 24 одиниці, відповідно до наряду №35/2580 від 30.10.2014; В 2137 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2581 від 30.10.2014, для в/ч НОМЕР_6 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2582 від 30.10.2014, для в/ч НОМЕР_7 15 одиниць, відповідно до наряду №35/2619 від 19.11.2014, 4 одиниці, відповідно до наряду №35/2340 від 25.08.2015.

З метою дослідження всіх обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, перевірки правильності, законності розпорядження та використання бюджетних коштів військовою частиною НОМЕР_3 , які були перераховані на рахунки ТОВ «Укравпостач» в якості оплати за поставлені батареї живлення «Прибой 2С», у відповідності до укладеного договору про закупівлю товарів за державні кошти №89/14 від 24.07.2014, що є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності одного із набувачів закуплених батарей живлення «Прибой 2С», а саме військової частини НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), яка отримала вказані батареї живлення «Прибой 2С», в кількості 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014, тому слідчий звернувся з даним клопотанням до суду.

Дослідивши клопотання та матеріали кримінального провадження вважаю, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч. 6, 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. {Частина шоста статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3202-IV від 15.12.2005}.

Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.{Частина сьома статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законами № 4652-VI від 13.04.2012, № 1697-VII від 14.10.2014}

Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності установи, клопотання підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задоволити.

Надати дозвіл Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано Франківській області (76018, м. Івано - Франківськ, вул. Васильянок, буд. 48) на проведення виїзної позапланової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності військової частини НОМЕР_1 (код ЄДРПОУ 08174283, юридична адреса: АДРЕСА_1 ) за період 29.10.2014 по 01.11.2016 щодо дотримання вимог законодавства при господарських взаємовідносинах з військовою частиною НОМЕР_2 (код ЄДРПОУ 24982545, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Чехова, буд. 7), А 1049 (код ЄДРПОУ 26606488, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Стрілецька (колишня Червоноармійська), 105) та військовою частиною НОМЕР_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) з наступних питань:

Чи фактично постачались до військової частини НОМЕР_1 батареї живлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з військової частини НОМЕР_2 , НОМЕР_4 чи А0215, відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014?

Якщо так, то в якій кількості та відповідно до яких документів?

Якщо так, то яке маркування (виробник, серія, номер) поставлених батарей живлення «Прибой 2С»;

Якщо так, то чи відповідає фактичне маркування (виробник, серія, номер, інші реквізити) на поставлених батареях живлення «Прибой 2С» відомостям про маркування (виробник, серія, номер, інші реквізити), що містяться в документах щодо їх поставки (нарядів про відпуск, актів прийому, сертифікатів продукції, паспортів, етикеток, тощо)?

Якщо так, яким транспортом були доставлені до військової частини НОМЕР_1 батареї живлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 », його марка та державний номер реєстрації, володілець, власник?

Якщо так, то яким чином в подальшому були використані батареї живлення «Прибой 2С» та відповідно до яких документів?

Якщо так, то чи використовуються поставленні батареї живлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на даний момент чи являються непридатними для використання?

Якщо поставлені до військової частини НОМЕР_1 батареї живлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з військової частини НОМЕР_2 , НОМЕР_4 чи НОМЕР_3 , відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014, використовуються то яким чином, на які одиниці техніки поставленні та відповідно до яких документів?

Якщо поставлені до військової частини НОМЕР_1 батареї живлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з військової частини НОМЕР_2 , НОМЕР_4 чи НОМЕР_3 , відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014, на даний момент не використовуються, то чи знищувались вони, якщо так, то відповідно до яких документів, якщо ні, то де саме зберігаються?

Надати можливість інспекторам Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано Франківській області в ході проведення позапланової ревізії ознайомлюватись з оригіналами нормативних, фінансово господарських, бухгалтерських документів, інших документів вини яких посадових осіб військової частини НОМЕР_1 необхідність в яких виникне під час проведення ревізії, робити з них копії.

Встановити строк проведення ревізії протягом 15 днів, з 23.01.2017 року не враховуючи вихідних та святкових днів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

Дата ухвалення рішення12.12.2016
Оприлюднено22.03.2023
Номер документу63414089
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в ІваноФранківської області (76018, м. Івано - Франківськ, вул. Васильянок, буд. 48) напроведення виїзної позапланової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності військової частини НОМЕР_1 (код ЄДРПОУ 08174283, юридична адреса: АДРЕСА_1 ) за період 29.10.2014 по 01.11.2016 щодо дотримання вимог законодавства при господарських взаємовідносинах з військовою частиною НОМЕР_2 (код ЄДРПОУ 24982545, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Чехова, буд. 7), А 1049 (код ЄДРПОУ 26606488, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Стрілецька (колишня Червоноармійська), 105) та військовою частиною НОМЕР_3 (код ЄДРПОУ 24981451, юридична адреса: АДРЕСА_2

Судовий реєстр по справі —127/26184/16-к

Ухвала від 12.12.2016

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні