Головуючий у 1 інстанції - Ковальова Т.І.
Суддя-доповідач - Чебанов О.О.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 грудня 2016 року справа № 812/597/16
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ, вул. Марата, 15
Донецький апеляційний адміністративний суд колегією суддів у складі: головуючого судді: Чебанова О.О., суддів: Сіваченка І.В., Шишова О.О., при секретарі судового засідання - Куленко О.Д., за участю представника відповідача - Сколобан В.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2016 року у справі № 812/597/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ» до Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа - Державна податкова інспекція у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ» (далі - позивач) звернулося до Луганського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ (а.с. 3-7).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 07 липня 2016 року залучено до участі у справі № 812/597/16 в якості третьої особи - Державну податкову інспекцію у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області (а.с. 81-82).
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2016 року позов було задоволено, внаслідок чого: визнано протиправним та скасовано рішення державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області № 326 від 09.12.2015 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість; зобов'язано державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області поновити реєстрацію платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37628656) шляхом внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про реєстрацію платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37628656) з датою реєстрації 16.01.2013 (а.с. 114-118).
Не погодившись з таким рішенням, Луганська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Луганській області подала апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить постанову місцевого суду скасувати та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог (а.с. 128-131).
Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 29 листопада 2016 року було задоволено клопотання Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про процесуальне правонаступництво та замінено відповідача у справі № 812/597/16 - Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області на її правонаступника - Луганську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області.
Представник відповідача у судовому засіданні підтримала вимоги апеляційної скарги та просила її задовольнити.
Відповідно до вимог частини 1 статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника відповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, а також документи, які містяться в матеріалах адміністративної справи, встановила наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лугспорт-Інвест» зареєстровано в якості юридичної особи, код ЄДРПОУ 37628656 за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 54. Вказані зміни щодо місцезнаходження позивача внесено 18.04.2016. До внесення змін місцезнаходженням позивача було: м. Луганськ, Жовтневий район, вул. Октябрська, 100 (а.с. 8-13).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лугспорт-Інвест» до зміни місцезнаходження перебувало на податковому обліку у державній податковій інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області. Дата реєстрації платником податку на додану вартість 16.01.2013 (а.с. 18).
На даний час позивач перебуває на податковому обліку у ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області.
Рішенням державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області № 326 від 09.12.2015 анульовано реєстрацію ТОВ «Лугспорт-Інвест» як платника податку на додану вартість відповідно до п.п. "Г" п. 184.1 та у зв'язку з тим, що особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту, про що зазначено у висновку вказаного рішення (а.с. 18-20).
09.12.2015 Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області складено довідку № 1595 щодо відсутності технічної можливості щодо направлення оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість позивача за місцезнаходженням (а.с. 17).
Сертифікатом ТПП України № 1694 від 18.11.2014 Торгово-промислова палата України, відповідно до пунктів 102.6-102.7 ст.102 Податкового кодексу України, на підставі наданих документів, засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 20 липня 2014 року для позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Луганська щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються продовження граничних строків для подання податкової декларації (а.с. 21-22).
Сертифікатом ТПП України № 1693 Торгово-промислова палата України, відповідно до пунктів 100.4 і 100.5 ст.100 Податкового кодексу України, на підставі наданих документів, засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 17 липня 2014 року для позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Луганська щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються справляння та сплати податків та обов'язкових платежів (а.с. 23-24).
Згідно п. 1.1. ст. 1 Податкового кодексу України встановлено, що податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
На підставі п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Згідно п.46.1. ст.46 ПК України податкова декларація - документ, що подається платником податків контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до п. 49.1 ст.49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно з п.203.1 ст.203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
На підставі пп. "г" п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо, зокрема, особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає органу державної податкової служби декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту.
Відповідно до п.п. 184.2 ст. 184 Податкового кодексу України свідоцтво про реєстрацію платника податку вважається анульованим з дати анулювання реєстрації платника податку.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платника податку на додану вартість регулюється Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке затверджене наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 року № 1394, відповідно до пункту 5.6.1 якого підставою для внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення податкового органу про відміну анулювання реєстрації та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.
Відповідно до п. 5.2 Положення Про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року №1130 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 року за №1456/26233) встановлено, що при розгляді питання анулювання реєстрації згідно з п.п. "г" п. 184.1 ст. 184 розділу V Кодексу (підпункт "г" п. 5.1 цього розділу) 12 місяців визначаються із урахуванням того, що включаються останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації (у разі подання декларацій) або сплив строк подання податкових декларацій (у разі неподання декларацій) до отримання чи складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації.
На підставі ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до п.п. 44.1 та п. 44.2 ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Матеріалами справи встановлено, що на момент виникнення спірних правовідносин підприємство позивача знаходилось на території, яка тимчасово не контролюється українською владою, сертифікатом засвідчено настання для позивача обставин непереборної сили щодо обов'язку подання, зокрема, податкової декларації з ПДВ, тому подання такої декларації без підтвердження первинними документами є порушенням обов'язку платника податків формувати показники податкової звітності тільки на підставі даних, які підтверджені первинними документами.
Абзацом 1 статті 1 ЗУ «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» встановлено, що періодом проведення антитерористичної операції є час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.14 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» у рамках здійснення заходів, передбачених Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, на період її проведення звільняються від відповідальності за недотримання строків, передбачених для подання фінансової звітності.
Час застосування зазначених положень триває з 14 квітня 2014 року.
На підставі абз.2 ст. 1 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Розпорядженням КМУ від 30 жовтня 2014 року № 1053-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція» на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» (Закон № 1669-VII) був затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком.
Відповідно до вказаного Додатку в розділі «Луганська область» Міста обласного значення: під номером 1 зазначене м. Луганськ (Луганська міська рада): м. Олександрівськ, с-ще Дзержинське, с-ще Тепличне (Олександрівська міська рада); смт Ювілейне (Ювілейна селищна рада); м. Щастя (Щастинська міська рада); під номером 13 зазначене м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада): смт Борівське, с. Боброве, с. Осколонівка (Борівська селищна рада); смт Сиротине, смт Воронове, смт Метьолкіне (Сиротинська селищна рада); с. Воєводівка, с-ще Лісна Дача, с-ще Павлоград, с-ще Синецький (Сєвєродонецька міська рада).
Розпорядженням КМУ від 05 листопада 2014 року № 1079-р «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053" зупинена дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція».
Розпорядженням КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1275-р, «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» був затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком.
Відповідно до Додатку в розділі «Луганська область» 1. Міста обласного значення: під номером 1 зазначене м. Луганськ (Луганська міська рада): м. Олександрівськ, с-ще Дзержинське, с-ще Тепличне (Олександрівська міська рада); смт Ювілейне (Ювілейна селищна рада); під номером 13 зазначене 13) м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада): смт Борівське, с. Боброве, с. Осколонівка (Борівська селищна рада); смт Сиротине, смт Воронове, смт Метьолкіне (Сиротинська селищна рада); с. Воєводівка, с-ще Лісна Дача, с-ще Павлоград, с-ще Синецький (Сєвєродонецька міська рада).
Пунктом 3 визнано такими, що втратили чинність: розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 1079 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053».
Отже, м. Луганськ, попереднє місце реєстрації підприємства позивача, та м. Сєвєродонецьк місце реєстрації позивача на момент розгляду справи, включені до населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.
Частиною 5 перехідних положень Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» встановлено, що Кабінет Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону (розпорядження було опубліковано в газеті Голос України від 14.10.2014 № 197) повинен затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, у період з 14 квітня 2014 року до її закінчення.
Зазначені положення Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» та розпорядження КМУ від 2 грудня 2015 № 1275-р свідчать, що звільнення від відповідальності за недотримання строків, передбачених для подання фінансової звітності передбачених ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» триває з 14 квітня 2014 року.
При таких обставинах, за наявності умов визначених Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», оскільки платник податків звільняється від відповідальності за порушення строків подання фінансової звітності, то з урахуванням вимог п.1 ст.44 ПК України він звільняється і від відповідальності за порушення строків податкової звітності.
Крім цього, на підставі ст. 10 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.
Колегією суддів було встановлено, що сертифікатом ТПП України № 1694 від 18.11.2014 Торгово-промислова палата України, відповідно до пунктів 102.6-102.7 ст.102 Податкового кодексу України та сертифікатом ТПП України № 1693 відповідно до пунктів 100.4 і 100.5 ст.100 Податкового кодексу України, на підставі наданих документів, засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 20 липня 2014 року для позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Луганська щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються продовження граничних строків для подання податкової декларації та з 17 липня 2014 року при здійсненні господарської діяльності на території м. Луганська щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються справляння та сплати податків та обов'язкових платежів.
Вказаними сертифікатами засвідчено настання обставин непереборної сили за певний період та за невиконання певних обов'язків платника податку.
Оскільки позивач на момент виникнення спірних правовідносин, був зареєстрований у м. Луганську, який включено до населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, відповідно вимог Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», ПК України, позивач у період з 20 липня 2014 по теперішній час (як зазначено у сертифікаті ТПП), має певні підстави для звільнення від відповідальності за порушення строків подання податкової звітності та при таких обставинах рішення відповідача є таким, що порушує права платника податків.
На підставі пп.102.6.4 п.102.6 ст.102 ПК України граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань, підлягають продовженню керівником контролюючого органу (його заступником) за письмовим запитом платника податків, якщо такий платник податків протягом зазначених строків мав обмежену свободу пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально.
Порядок застосування норм пп.102.6-102.7 ст.102 ПК України затверджено наказом Державної податкової адміністрації № 1044 від 24.12.2010 року (далі Порядок).
На підставі п.5.4 Порядку відсутність можливості платника податку подати у граничний строк податкові декларації тощо може бути пов'язана з обмеженою свободою пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально. У цьому разі документальним підтвердженням є, зокрема, підтвердження Торгово-промислової палати України про настання обставин непереборної сили на території України.
Згідно з п.8 Порядку платник податку може звернутися до податкового органу з письмовою заявою про продовження граничних строків.
Заява подається платником податків протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин, визначених цим Порядком, у довільній формі із стислим та чітким обґрунтуванням підстав для продовження граничних строків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів.
Проте, обставини непереборної сили відносно позивача відповідно до Сертифікату ТПП, до теперішнього часу (проведення АТО) діють та не закінчилися, тому позивач не порушив норми Порядку стосовно строку звернення з заявою про продовження граничних строків подання звітності.
З огляду на вищевикладене, посилання апелянта на п. 102.6 ст.102 ПК України колегією суддів до уваги не беруться.
Отже, встановленими у справі обставинами підтверджено неправомірність прийнятого контролюючим органом оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації позивача платником податку на додану вартість.
З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність і скасування рішення державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління ДФС у Луганській області № 326 від 09.12.2015 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість та зобов'язання відповідача поновити реєстрацію платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37628656) шляхом внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про реєстрацію платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУГСПОРТ-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37628656) з датою реєстрації 16.01.2013.
Доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими судом обставинами, наявними в матеріалах справи доказами та нормами права, зазначеними в мотивувальній частині оскаржуваного рішення суду.
Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм матеріального та процесуального права, з повним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, у зв'язку з чим підстави для скасування або зміни постанови суду першої інстанції відсутні.
Керуючись статтями 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Луганської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2016 року у справі № 812/597/16 - залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2016 року у справі № 812/597/16 - залишити без змін.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після складення у повному обсязі.
У повному обсязі ухвала складена 15.12.2016.
Головуючий суддя О.О. Чебанов
Судді І.В. Сіваченко
О.О. Шишов
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2016 |
Оприлюднено | 19.12.2016 |
Номер документу | 63432378 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні