ЛУГАНСКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
16 грудня 2011 року Справа № 2а-11410/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого Ковальової Т.І.
при секретарі Скрипкіній А.О.
за участю представників сторін :
від позивача - ОСОБА_1
від відповідача - ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали позовної заяви Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року 07 грудня 2011 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року.
В судовому засіданні судом на розгляд ставиться питання про зобов’язання відповідача опублікувати оголошення про розгляд справи за адміністративним позовом Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року.
Представник позивача та представник відповідача в судовому засіданні не заперечували проти зобов’язання відповідача опублікувати оголошення про розгляд справи за адміністративним позовом Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року.
Відповідно до ст. 171 КАС України правила цієї статті поширюються на розгляд адміністративних справ щодо: законності (крім конституційності) постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради Автономної Республіки Крим; законності та відповідності правовим актам вищої юридичної сили нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, інших суб'єктів владних повноважень.
Право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб'єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт.
У разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов'язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.
Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до судового розгляду.
Якщо оголошення опубліковано своєчасно, вважається, що всі заінтересовані особи належним чином повідомлені про судовий розгляд справи. Скарги на судові рішення в цій справі таких осіб, якщо вони не брали участі у справі, залишаються без розгляду.
Адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується протягом розумного строку, але не пізніше одного місяця після відкриття провадження у справі. У виняткових випадках з урахуванням особливостей розгляду справи суд ухвалою може продовжити строк розгляду справи, але не більш як на один місяць.
Суд може визнати нормативно-правовий акт незаконним чи таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, повністю або в окремій його частині.
Якщо у процесі розгляду справи щодо нормативно-правового акта виявлено незаконність або невідповідність правовому акту вищої юридичної сили інших правових актів чи їх окремих положень, крім тих, щодо яких відкрито провадження в адміністративній справі, які впливають на прийняття постанови у справі, суд визнає такі акти чи їх окремі положення незаконними або такими, що не відповідають правовому акту вищої юридичної сили.
Постанова суду у справах щодо оскарження нормативно-правових актів оскаржується у загальному порядку.
Резолютивна частина постанови суду про визнання нормативно-правового акта незаконним або таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, і про визнання його нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання постановою законної сили.
Правила цієї статті застосовуються також у випадках, коли питання про законність нормативно-правового акта чи відповідність його правовому акту вищої юридичної сили постало під час розгляду іншої адміністративної справи.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача опублікувати оголошення про розгляд справи за адміністративним позовом Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року.
Керуючись ст. 165, 171 КАС України, суд, -
Зобов'язати відповідача опублікувати оголошення про розгляд справи за адміністративним позовом Дочірнього підприємства «Центральний ринок м. Луганська» до Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження № 1187 від 20.10.2009 року в газеті «Наша газета», змістом якого будуть вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дата, час і місце судового розгляду адміністративної справи, а саме 04 січня 2012 року.
Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до судового розгляду.
Копію ухвали направити сторонам.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Т.І. Ковальова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2011 |
Оприлюднено | 27.12.2016 |
Номер документу | 63648257 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні