Рішення
від 19.12.2016 по справі 922/3703/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан ОСОБА_1, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" грудня 2016 р.Справа № 922/3703/16

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Ємельянової О.О.

при секретарі судового засідання Малихіній М.П.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради, м. Харків до Споживчого товариства по спільній експлуатації гаражів і місць зберігання автотранспортних засобів громадян "Заря", м. Харків провнесення змін до договору за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1 (дов. № 08-11/7812/2-15 від 30.12.2015 року);

від відповідача: ОСОБА_2 (керівник).

ВСТАНОВИВ:

Харківська міська рада (позивач) звернулась до господарського суду Харківської області із позовом до Споживчого товариства по спільній експлуатації гаражів і місць зберігання автотранспортних засобів громадян "Заря" (відповідач) про внесення змін до договору оренди землі від 26.07.2013 року номер запису про інше речове право № 2063939 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору землі в наступній редакції:

Додаткова угода

до договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013


20

Харківська міська рада Харківської області (орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_3, який діє на підставі Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» і розпорядження міського голови від 18.02.2016 № 208/2к, з одного боку, та Споживче товариство по спільній експлуатації гаражів і місць зберігання автотранспортних засобів громадян "Заря", м. Харків (орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України В«Про оренду земліВ» , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання віл 25.09.2013 № 1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 В«Про затвердження Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. ХарковіВ» (зі змінами за доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 В«Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті ХарковіВ» пункти 5 та 9 договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року, номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 змінити і викласти у такій редакції:

В« 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 42/16 від 18.01.2016 становить 761 821 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять одна гривня).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.В»

В« 9 Орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 77/16 від 29.01.2016 на рік становить З % від її нормативної грошової оцінки і складає 22 854,63 грн. (двадцять дві тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривня 63 копійок), або в місяць - 1 904,55 грн. (одна тисяча дев'ятсот чотири гривні 55 копійок).В»

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року, номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

Орендодавець Орендар

Харківська міська рада Споживче товариство по спільній

Харківської області експлуатації гаражів і місць зберігання

м. Харків, м-н. Конституції, 7 автотранспортних засобів громадян "Заря"

код 04059243 61129, м. Харків, проспт. Тракторобудівників,

буд. 166

код 23321959

В особі виконуючого повноваження В особі керівника

Харківського міського голови, секретаря

міської ради


О.М. ОСОБА_4І.Б./

/підпис/ /підпис/

та до стягнення заявлені судові витрати.

Позовні вимоги обґрунтовані прийнятим рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 року № 1209/13 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 року" та рішенням № 960/12, яким затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у м. Харкові, у зв'язку із чим зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі.

Ухвалою суду від 02.11.2016 року порушено провадження у справі та призначено до розгляду у судовому засіданні на 15.11.2016 року.

У межах строків визначених статтею 69 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи неодноразово відкладався.

15.11.2016 року відповідач через канцелярію суду надав клопотання вх. № 38816 про долучення документів до матеріалів справи.

Присутній у судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав у повному обсязі із підстав викладених у позовній заяві, наданих до суду поясненнях та просить суд позов задовольнити у повному обсязі.

Присутні у судовому засіданні представники відповідача надав пояснення щодо спірних правовідносин та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Статтею 6 Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року, ратифікованою Верховною Радою України (Закон України від 17.07.1997 року № 475/97 - ВР), кожній особі гарантовано право на справедливий і відкритий розгляд при визначенні її громадських прав і обов'язків впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, створеним відповідно до закону.

Згідно із частиною 2 статті 4-3 Господарського процесуального кодексу та статтею 33 Господарського процесуального кодексу України сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Якщо подані сторонами та іншими учасниками судового процесу докази є недостатніми, господарський суд може за їх клопотанням чи за власною ініціативою витребувати в порядку підготовки справи до розгляду необхідні для цього письмові і речові докази, інші матеріали (пункт 3, 4, 6, 8 і 11 статті 65 ГПК України), притому не лише від учасників судового процесу, а й від інших підприємств, установ, організацій, державних органів.

При цьому, суд має створити належні умови всім учасникам судового процесу для виконання ними вказаного обов'язку по доведенню своєї правової позиції.

Згідно частини 3 статті 22 Господарського процесуального кодексу України сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.

Так, наявні у матеріалах справи ухвали суду про порушення провадження у справі та про відкладення розгляду справи свідчать, що судом було створено всім учасникам судового процесу належні умови для доведення останніми своїх правових позицій, надання ними доказів, які, на їх думку, є достатніми для обґрунтування своїх вимог та заперечень. Окрім того, судом було вжито всіх заходів, в межах визначених чинним законодавством повноважень, щодо всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи, витребувано в порядку підготовки справи до розгляду необхідні для цього докази.

Враховуючи те, що норми статті 65 Господарського процесуального кодексу України, щодо обов`язку господарського суду витребувати у сторін документи і матеріали, що необхідні для вирішення спору, кореспондуються з диспозитивним правом сторін подавати докази, а пунктом 4 частини 3 статті 129 Конституції України визначає одним з принципів судочинства свободу в наданні сторонами суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, суд вважає, що господарським судом, в межах наданих ним повноважень, створені належні умови для надання сторонами доказів та здійснені всі необхідні дії щодо витребування додаткових доказів, та вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній та додатково поданими на вимогу суду матеріалами та документами.

Згідно із статтею 85 Господарського процесуального кодексу України у судовому засіданні 19.12.2016 року було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення позивача та відповідача, всебічно та повно дослідивши надані докази і таким чином з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються заявлені позовні вимоги, судом встановлено наступне.

На підставі рішення 20 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.10.2012 року № 887/12 В«Про надання земельних ділянок для експлуатації об'єктів самочинного будівництва", надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться м. Харків, пр. Тракторобудівників, 166 (т. 1, а.с. 15-17).

Пунктом 8 договору сторонами визначено, що договір укладено строком до 31.12.2022 року. Після закінчення строку орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за місяць до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію листом-повідомленням.

19.08.2013 року було складено акт приймання - передачі земельної ділянки (кадастровий номер 6310137500:12:003:0099) площею 0,0850 га (т. 1, а.с. 19).

Відповідно до витягу № 42/16 (від 18.01.2016 року № 97-20.08-34.3-56/32-16) Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківській області з технічної документації про нормативно - грошову оцінку земельної ділянки:

кадастровий номер 6310137500:12:003:0099;

цільове призначення для експлуатації об'єктів самочинного будівництва (16 гаражів);

функціональне використання землі транспорту, зв'язку;

площа земельної ділянки, кв.м - 850 (т. 1, а.с.26).

Згідно пункту 9 договору, сторони погодили, що орендна плата за землю вноситься орендарем щомісяця у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку на рік з розрахунком № 1101/12 від 17.12.2012 року становить: 0, 09 % від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і складає: - 464,36 грн.;

Розмір орендної плати за земельну ділянку в місяць становить: - 38,70 грн. (т. 1. а.с. 15).

Відповідно до пункту 13 договору розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; зміні коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; в) зміни нормативної грошової оцінки; г) внаслідок інфляції - щорічно; д) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджується документами; е) в інших випадках, передбачених законом.

Як зазначає позивач, рішенням 25-ої сесії Харківської міської ради 6-го скликання від 03.07.2013 року за №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року.

Рішенням 26-ої сесії Харківської міської ради 6-го скликання від 25.09.2013 року за №1269/13 Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (пункти 2- 3 рішення), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014 року. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Відповідне рішення було опубліковано у офіційному виданні В«Харьковские известияВ» 01.10.2013 році.

Пунктом 2 статті 20 та пункту 3 статті 23 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до витягу № 482/16 (від 18.01.2016 року № 97-20.08-34.3-56/32-16) ) з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 761 821, 00 грн. (т. 1, а.с. 26).

Департаментом земельних відносин було здійснено розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності, грошова оцінка якої проведена станом на 01.01.2013 року № 77/16. Та встановлена ставка річної орендної плати (процент від нормативної грошової оцінки) у розмірі 3. Прийнятий для розрахунку розмір орендної плати, відсоток від нормативної грошової оцінки 3. Так розмір орендної плати в рік становить 22 854,63 грн., а розмір орендної плати в місяць - 1 904,55 грн. (т. 1, а.с. 25).

14.03.2016.2016 року Департаментом земельних відносин на адресу відповідача було направлено лист-пропозицію № 1635/0/225-16 про зміну договору оренди землі. У якому відповідача попереджено, що у разі незадоволення зазначеної пропозиції у встановлений строк Департаментом земельних відносин буде підготовлено пропозиція до юридичного департаменту для вжиття заходів щодо спонукання до здійснення дій стосовно укладання додаткової угоди до договору оренди землі у судовому порядку (т. 1, а.с. 23).

25.04.2016 року за № КО-5-13816/1-16.08-39 Департаментом земельних відносин вдруге на адресу відповідача було направлено лист щодо підписання та повернення примірників додаткової угоди та розрахунку розміру орендної плати, отримані та підписані до Департаменту земельних відносин (т. 1, а.с. 21).

Відповідачем вищезазначені вимогу позивача залишено без відповіді та задоволення, що і стало причиною звернення із позовом до суду.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 792 Цивільного кодексу України, частини 8 статті 93 Земельного кодексу України відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Згідно зі статтею 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про оренду землі", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі", договір оренди землі - це договір за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що орендна плата за землю-це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди землі (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Відповідно до положень статті 1 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Виходячи з частини 5 статті 5 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно зі статтею 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз у 5 - 7 років.

Підставами проведення оцінки земель, виходячи з положень статті 15 Закону України "Про оцінку земель", є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно з частиною 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до статті 143 Конституції України органи місцевого самоврядування вирішують питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції.

Згідно зі статтею 144 Конституції України та статті 73 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов'язковими для виконання на відповідній території.

Як вбачається із матеріалів справи, рішення Харківської міської ради, яким затверджено нормативну грошову оцінку земель міста Харкова, є чинним й у встановленому законом порядку незаконним не визнавалося, тому воно є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до частини 2 статті 648 Цивільного кодексу зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Згідно з частиною статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.

Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Згідно зі статтею 30 Закону України "Про оренду землі" та пункту 4.1 договору оренди землі зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати за землю використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Статтею 632 Цивільного кодексу України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Зважаючи на наведені норми, підставою для внесення змін до договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін є або істотне порушення умов договору, або наявність відповідного застереження в договорі щодо відповідних підстав для його зміни чи прямої вказівки в законі про необхідність внесення змін.

Відповідно до пункту 13 договору оренди землі сторони при укладенні договору досягли згоди, що розмір орендної плати переглядається зокрема у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів зміні коефіцієнту індексації, визначених законодавством та в інших випадках, передбачених законом (т. 1, а.с. 15).

Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, у зв'язку зі зміною зазначеним рішенням органу місцевого самоврядування розмірів нормативної грошової оцінки земель міста Харкова, що використовується для визначення розміру орендної плати по укладеному між сторонами договору оренди землі, виникли обставини, передбачені пунктом 13 цього договору як підстава для обов'язкового перегляду (зміни) розміру орендної плати.

Згідно із пунктом Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Стаття 129 Конституції України відносить до основних засад судочинства змагальність сторін.

За загальним правилом обов'язок доказування певних обставин покладається на особу, яка посилається на ці обставини. Обов'язок доказування та подання доказів розподіляється між сторонами, виходячи з того, хто посилається на юридичні факти, які обґрунтовують його вимоги та заперечення. Це стосується позивача, який повинен доказати факти, на підставі яких пред'явлено позов, а також відповідача, який має можливість доказувати факти, на підставі яких він заперечує проти позову.

Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Доказів врегулювання спірних відносин за взаємною згодою сторін відповідачем до суду не надано.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Обґрунтованість позовних вимог у частині внесення змін до договору шляхом укладання додаткової угоди про визначення розміру із орендної плати, а саме: пункт І, абзац 1 пункту 5, абзац 2 пункту 9, та пункт ІІ додаткової угоди.

В решті позовних вимог щодо внесення змін у інші пункти договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 року, а саме абзац 2 пункту 5, абзац 1 пункту 9 додаткової угоди - необхідно відмовити у зв'язку із необґрунтованістю Харківською міською радою позовних вимог щодо внесення відповідних змін, оскільки вони не стосуються розміру орендної плати.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується статтею 49 Господарського процесуального кодексу України. При частковому задоволення позовних вимог судові витрати покладаючи на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог, тому судовий збір у розмірі 689, 00 грн. підлягає до стягнення із відповідача.

Керуючись статтями 33, 34, 43, 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити частково.

Внести зміни до договору оренди землі від 26.07.2013 року номер запису про інше речове право № 2063939 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору землі в наступній редакції:

Додаткова угода

до договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013


20

Харківська міська рада Харківської області (орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_3, який діє на підставі Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» і розпорядження міського голови від 18.02.2016 № 208/2к, з одного боку, та Споживче товариство по спільній експлуатації гаражів і місць зберігання автотранспортних засобів громадян "Заря", м. Харків (орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України В«Про оренду земліВ» , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання віл 25.09.2013 № 1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 В«Про затвердження Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. ХарковіВ» (зі змінами за доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 В«Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті ХарковіВ» абзац 1 пункту 5 та абзац 2 пункту 9 договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року, номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 змінити і викласти у такій редакції:

В« 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 42/16 від 18.01.2016 становить 761 821 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять одна гривня).

В« 9. Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 77/16 від 29.01.2016 на рік становить З % від її нормативної грошової оцінки і складає 22 854,63 грн. (двадцять дві тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривня 63 копійок), або в місяць - 1 904,55 грн. (одна тисяча дев'ятсот чотири гривні 55 копійок).В»

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року, номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

Орендодавець Орендар

Харківська міська рада Споживче товариство по спільній

Харківської області експлуатації гаражів і місць зберігання

м. Харків, м-н. Конституції, 7 автотранспортних засобів громадян "Заря"

код 04059243 61129, м. Харків, проспт. Тракторобудівників,

буд. 166

код 23321959

В особі виконуючого повноваження В особі керівника

Харківського міського голови, секретаря

міської ради


О.М. ОСОБА_4І.Б.

/підпис/ /підпис/

В решті позовних вимог щодо внесення змін у інші пункти договору оренди землі від В« 19В» червня 2013 року номер запису про інше речове право: 2063939, дата реєстрації: 26.07.2013 року, а саме абзац 2 пункту 5, абзац 1 пункту 9 додаткової угоди - відмовити.

Стягнути з Споживчого товариства по спільній експлуатації гаражів і місць зберігання автотранспортних засобів громадян "Заря" (61129, м. Харків, просп. Тракторобудівників, 166, ЄДРПОУ 23321959) на користь Харківської міської ради (61003, м. Харків, м-н. Конституції, 7, ЄДРПОУ 04059243; в тому числі Одержувач: Харківська міська рада, реєстраційний рахунок: 35417005032986, Банк: ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО банку: 851011) 689, 00 грн. витрат по сплаті судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Повне рішення складено 26.12.2016 р.

Суддя ОСОБА_5

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення19.12.2016
Оприлюднено30.12.2016
Номер документу63714898
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/3703/16

Постанова від 13.04.2017

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Крестьянінов О.О.

Ухвала від 16.03.2017

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Крестьянінов О.О.

Ухвала від 22.02.2017

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Крестьянінов О.О.

Ухвала від 03.02.2017

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Крестьянінов О.О.

Ухвала від 12.01.2017

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Сіверін В. І.

Рішення від 19.12.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Ємельянова О.О.

Ухвала від 15.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Ємельянова О.О.

Ухвала від 02.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Ємельянова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні