Постанова
від 08.10.2010 по справі 2-а-4011/10
КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Справа № 2-а-4011/10

Провадження № -

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"08" жовтня 2010 р. м. Коростень

Коростенський міськрайонний суд

Житомирської області

складі: головуючої - судді Загуменнової Н.М.

зглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до правління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрацїї о визнання дій неправомірними та стягнення невиплачених коштів, передбачених Законом країни «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок орнобильської катастрофи", суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить визнати дії Управління раці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрацїї еправомірними та стягнути з Управління праці та соціального захисту населення 'оростенської райдержадміністрацїї недовиплачені кошти, які передбачені ст. ст. 37,39 акону України « Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок орнобильської катастрофи за період з 01.02.2006 року по 01. 02.2009 року,

осипаючись на те, що він є потерпілим 3 категорії від Чорнобильської

атастрофи, позивач проживає та працює в зоні гарантованого добровільного ідселення.

Позивач вважає, що проведення виплат в твердих сумах, встановлених

остановою Кабінету Міністрів України № 836 від 26.07.1996 року, а не в розмірах, изначених Законом України « Про статус і соціальний захист населення громадян, які остраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи « , порушує його права.

Сторони надали заяви про розгляд справи в їх відсутність, позивач позов підтримує, ідповідач не визнає, наполягає на застосуванні позовної давності.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає оволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що позивач є потерпілим тегорїї, що стверджується посвідченнями серії Б вЂ�ку Житомирською облдержадміністрацією. Він аспорту а.с. 4), який відноситься до зони гарантованого добровільного відселення. З 1.06.2004 року по даний час працює Бехівський кар,єр, що

верджується даними його трудової книжки ( а.с. 6-8). В зв'язку з цим позивач має аво на отримання компенсацій, що встановлені ст. 37, 39 Закону України „Про статус соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» . Відповідно до ст. 37 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які страждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" громадянам, які проживають на риторії радіоактивного забруднення виплачується грошова допомога у зв'язку з меженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва - у зоні ірантованого добровільного відселення - в розмірі 40% мінімальної заробітної плати омісяця.

Відповідно до ст. 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які страждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" громадянам, які працюють у зоні рантованого добровільного відселення на території радіоактивного забруднення іредбачена доплата в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат.

Позивачем отримуються кошти відповідно до постанови Кабінету Міністрів

/країни від 26.07.1996 року № 836 «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали інаслідок Чорнобильської катастрофи" ..., якою встановлені компенсації та доплати ромадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення.

Виходячи з пріоритетності законів над урядовими нормативними актами позовні іимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та орга місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, через це суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню.

З урахуванням наведеного, суд вважає, що слід здійснити позивачу перерахунок виплату коштів у розмірах визначених ст. 37,39 ЗУ Про статус та соціальний захис громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період з 01.11.2008 року по 01.02.2009 року .

Оскільки розпорядником цих коштів і в спірний період часу і тепер є Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації, тому суд. зобов,язує відповідача здійснити перерахунок та виплату вищевказаних коштів, а заперечення відповідача проти позову є безпідставним .

При цьому суд враховує ту обставину, що відповідач нараховує та здійснює виплату коштів, передбачених ст.ст. 37,39 Закону України Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи .

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 99,100, 159 - 163 КАС України, ст.19 Конституції України, ст. 37,39 Закону України « Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи « , Постановою Кабінету Міністрів України № 936 від 20.09.2005 року, рішеннями Конституційного Суду України № 6 рп/2007 від 09.07.2007 року та № 10 -рп/2008 від 22.05.2008 року, суд , -

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації щодо виплати ОСОБА_1 і

Михайловичу в неповному обсязі коштів, передбачених ст. 37,39 Закону України

«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» .

Зобов,язати Управління праці та соціального захисту населення Коростенської

райдержадміністрації провести перерахунок та виплати ОСОБА_1

Михайловичу доплату у розмірах визначених ст. 37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період з 01.11.2008 року по 01.02.2009 року.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти копії постанови, так як вона прийнята у письмовому провадженні.

Суддя

СудКоростенський міськрайонний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення08.10.2010
Оприлюднено04.01.2017
Номер документу63810748
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4011/10

Ухвала від 19.12.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Тімонова В. М.

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Тімонова В. М.

Ухвала від 19.12.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Тімонова В. М.

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Тімонова В. М.

Постанова від 06.10.2010

Адміністративне

Московський районний суд м.Харкова

Погасій О. Ф.

Постанова від 08.10.2010

Адміністративне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Загуменнова Н. М.

Ухвала від 09.12.2010

Адміністративне

Лугинський районний суд Житомирської області

Бичківська К. Г.

Постанова від 20.12.2010

Адміністративне

Волноваський районний суд Донецької області

Гальченко І. В.

Постанова від 01.12.2010

Адміністративне

Краснолиманський міський суд Донецької області

Саржевська І. В.

Постанова від 30.12.2010

Адміністративне

Комунарський районний суд м.Запоріжжя

Холод Р. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні