Справа № 476/1/17
Провадження № 1-кс/476/2/2017
У Х В А Л А
05.01.2017 року слідчий суддя Єланецького районного суду Миколаївської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора Єланецького відділу Вознесенської місцевої прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 розглянувши у судовому засіданні в залі суду с.м.т. Єланець клопотання в.о. заступника начальника СВ Єланецького ВП Новоодеського ВП ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_4 про призначення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді в межах досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016150220000348 від 11.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України
В С Т А Н О В И Л А :
04.01.2017 року до Єланецького районного суду Миколаївської області надійшло клопотання в.о. заступника начальника СВ Єланецького ВП Новоодеського ВП ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_4 погоджене прокурором Єланецького відділу Вознесенської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про призначення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді в межах досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016150220000348 від 11.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
В обґрунтування клопотання в.о. заступника начальника СВ Єланецького ВП посилається на те, що 11.11.2016 року до Єланецького ВП надійшло повідомлення про факт надлишкового нарахування головним спеціалістом-бухгалтером вищевказаного центру ОСОБА_5 заробітної плати працівникам центру за період з листопада 2015 року по жовтень 2016 року в сумі понад 16000 грн. Відомості про кримінальне правопорушення внесено до ЄРДР за №12016150220000366, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що головний спеціаліст - бухгалтер вищевказаного центру ОСОБА_5 шляхом внесення завідомо недостовірної інформації про індексацію заробітної плати, нарахування матеріальної допомоги, премії та відпускних до відомостей нарахування та виплати заробітної плати та відомостей нарахування коштів (заробітна плата та аванси) на карткові рахунки співробітників за період з листопада 2015 року по жовтень 2016 року безпідставно нарахувала провідному спеціалісту ОСОБА_6 та головному спеціалісту бухгалтеру ОСОБА_5 за вказаний період кошти в сумі 18999,37грн.
Враховуючи те, що досудовим розслідуванням встановлені численні факти безпідставного нарахування та виплати бюджетних коштів посадовими особами Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей і молоді, з метою встановлення особи (осіб) з вини яких допущено вказані порушення, встановлення суми безпідставно нарахованих та виплачених бюджетних коштів, в.о. заступника начальника СВ Єланецького ВП просила надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді Єланецької районної державної адміністрації Миколаївської області для виявлення порушення при нарахуванні та виплаті заробітної плати, в тому числі премій, матеріальних допомог на оздоровлення, відпускних, перерахунку заробітної плати та її індексації працівникам вказаного центру.
Прокурор в судовому засіданні клопотання про проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді Єланецької районної державної адміністрації Миколаївської області підтримав, просив задовольнити.
Вислухавши думку прокурора, вивчивши дані, наявні в клопотанні про проведення ревізії, та матеріали кримінального провадження, приходжу до слідуючого.
Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в позаплановій виїзній ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
Згідно з п. 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2011 № 43 (далі - Положення), Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Відповідно до Положення, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль у суб`єктах господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Держаудитслужба для виконання покладених на неї завдань має право перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур державних закупівель, дані на електронних носіях, проводити перевірку фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); на підставі рішення суду вилучати до закінчення ревізії оригінали первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів, які свідчать про порушення, із складенням опису, який засвідчується підписами представника органу Держаудитслужби та керівника відповідного підприємства, відповідної установи, організації.
Відповідно до п. 7 Положення, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 року № 266 «Про утворення міжрегіональних територіальних органів Державної аудиторської служби» Державну фінансову інспекцію у Миколаївській області приєднано до південного офісу Держаудитслужби та утворено управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
Враховуючи те, що сторона кримінального провадження довела неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації та документів, які можливо отримати у процесі проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності вищевказаного центру, а також те, що вищевказана інформація та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, в тому числі, встановлення осіб, з вини яких допущено вказані порушення та встановлення суми безпідставно нарахованих та виплачених бюджетних коштів, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст. 93, 110, 372 КПК України, ст. 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положеннямпро Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року, слідчий суддя
У Х В А Л И Л А :
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді Єланецької районної державної адміністрації Миколаївської області (код ЄДРПОУ 25878287), юридична та фактична адреса: 55501, смт. Єланець, вул. Василя Стуса, 15-А.
Проведення позапланової документальної ревізії доручити спеціалістам управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
Визначити термін проведення ревізії тривалістю 15 робочих днів з 16.01.2017 року по 03.02.2017 року.
Спеціалістам управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області під час ревізії дослідити та надати відповіді на наступні питання:
1)чи допущенні в період з жовтня 2015 року по жовтень 2016 року порушення при нарахуванні та виплаті заробітної плати, в тому числі, премій, матеріальних допомог на оздоровлення, відпускних, перерахунку заробітної плати та її індексації працівникам Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді Єланецької районної державної адміністрації Миколаївської області? Якщо так, то які саме норми діючого законодавства порушені?
2)з чиєї вини допущенні порушення при нарахуванні та виплаті заробітної плати, в тому числі премії, матеріальних допомог на оздоровлення, відпускних, перерахунку заробітної плати та її індексації працівникам Єланецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді Єланецької районної державної адміністрації Миколаївської області?
3)чи спричиненні збитки в наслідок допущених порушень? Якщо так, то які саме, на яку суму та кому їх завдано?
Спеціалістам управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області матеріали ревізії направити до Єланецького відділення поліції Новоодеського відділу поліції ГУ НП в Миколаївській області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Єланецький районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 05.01.2017 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 63932866 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Єланецький районний суд Миколаївської області
Чернякова Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні