Ухвала
від 11.01.2017 по справі 483/24/17
ОЧАКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОЧАКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 483/24/17-к

Провадження 1-кс/483/9/2017

У Х В А Л А

Іменем України

11 січня 2017 року м. Очаків

Слідчий суддя Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області Чаус Л.В.,

за участю секретаря Шилінскас О.В.,

слідчого Шумілова А.В.,

розглянувши у судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ Очаківського ВП ГУНП в Миколаївській області Шумілова А.В., погоджене з прокурором Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 Миколаївської області Гавенком В.В., про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності, -

В С Т А Н О В И Л А :

06 січня 2017 року слідчий СВ Очаківського ВП ГУНП в Миколаївській області Шумілов А.В. звернувся до Очаківського міськрайонного суду Миколаївській області із клопотанням, погодженим з прокурором Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 Миколаївської області Гавенком В.В., про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності.

Своє клопотання обґрунтовував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016151030000198 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, за фактом зловживання владою посадовими особами, вчиненого за наступних обставин.

Посадові особи виконавчого комітету Очаківської міської ради, зловживаючи службовим становищем, діючи в інтересах КП Очаківський комбінат комунальних підприємств , прийняли рішення № 80 від 12 червня 2014 року та № 112 від 28 липня 2015 року, яким встановили тарифи на житлово - комунальні послуги для населення м. Очакова, що вище від економічно обґрунтованих та не відповідають вимогам ст. 31 Закону України Про ЖКП , чим завдали істотної шкоди інтересам держави.

В ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до листа Голови Федерації Всеукраїнського об'єднання обласних організацій роботодавців підприємств ЖКГ Федерація роботодавців ЖКГ України ОСОБА_3, посадові особи Очаківської міської ради при встановленні тарифів Комунального підприємства ОККП протиправно застосували ставки (оклади) заробітної плати робітника 1-го розряду та робітника з некваліфікованою простою працею в розмірі 120% мінімальної заробітної плати. Крім того, посадові особи Очаківської міської ради безпідставно застосували норми дії галузевих угод, в той час як КП ОККП не перебуває під дією жодної галузевої угоди.

Вказані обставини підтверджені листом від 02 грудня 2015 року Міністерства соціальної політики України, відповідно до якого, посадовими особами порушені порядок та підстави визначення розмірів заробітної плати працівників.

Відповідно до рішення №15 від 39 вересня 2011 року Про створення комунального підприємства Очаківський комбінат комунальних послуг створено Комунальне підприємство Очаківський комбінат комунальних послуг .

28 жовтня 2011 року рішенням виконкому Очаківської міської ради №242 затверджено тарифи з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

12 червня 2014 року відповідно до рішення № 80 Очаківської міської ради внесено зміни до рішення № 242 від 27 жовтня 2011 року.

В клопотанні старший слідчий посилається на те, що у рамках вказаного кримінального провадження підлягають дослідженню та розрахунку обґрунтування визначеного тарифу Комунального підприємства Очаківської міської ради Очаківський комбінат комунальних послуг та розрахунку та визначенню збитків завищеними тарифними ставками.

В судовому засіданні слідчий підтримав зазначене клопотання.

Вислухавши думку слідчого, дослідивши документи, що додані до клопотання, дійшла такого.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що слідчим здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, зареєстрованому у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42016151030000198 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, тобто зловживання владою або службовим становищем.

У відповідності до ч. 2 ст. 93 КПК України , сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до п. 78.1.11 статті 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка проводиться у разі отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення такої перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону

У відповідності до ч. 2 ст. 93 КПК України , сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 1 Постанови КМУ № 408 від 13.08.2014 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , встановлено, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження. Згідно п. 2 вказаної Постанови, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України .

Відповідно до Статуту КП Очаківський комбінат комунальних послуг комунальне підприємство створене Очаківською міською радою, власником підприємства є територіальна громада м. Очакова, підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки, юридична адреса підприємства: 57508 Миколаївська область, м. Очаків, вул. Володарського,41.

Враховуючи, що слідчим належним чином обґрунтовано клопотання про необхідність проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності, для забезпечення всебічного, повного і об'єктивного дослідження обставин справи, слід надати дозвіл Управлінню південного офісу Держаудит служби в Миколаївській області (ДФІ в Миколаївській області) на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства Очаківської міської ради Очаківський комбінат комунальних послуг .

Таким чином, у судовому засіданні встановлено всі, передбачені КПК України, підстави для задоволення внесеного клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 9 , 93, 110 КПК України , Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014р. № 408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , слідчий суддя, -

У Х В А Л И Л А :

Клопотання слідчого СВ Очаківського ВП ГУНП в Миколаївській області Шумілова А.В., погоджене з прокурором Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 Миколаївської області Гавенком В.В., про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності - задовольнити.

Надати дозвіл Управлінню південного офісу Держаудит служби в Миколаївській області (ДФІ в Миколаївській області) на проведення з 12 січня 2017 року по 22 січня 2017 року позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності КП Очаківської міської ради Очаківський комбінат комунальних послуг , юридична адреса: 57508 Миколаївська область, м. Очаків, вул. Володарського, 41, з питання обґрунтованості визначеного та затвердженого тарифу Комунального підприємства Очаківської міської ради Очаківський комбінат комунальних підприємств на житлово-комунальні послуги та розрахунку і визначенню розміру збитків завищеними тарифними ставками.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя:

СудОчаківський міськрайонний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення11.01.2017
Оприлюднено17.01.2017
Номер документу64018350
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —483/24/17

Ухвала від 11.01.2017

Кримінальне

Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області

Чаус Л. В.

Ухвала від 11.01.2017

Кримінальне

Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області

Чаус Л. В.

Ухвала від 11.01.2017

Кримінальне

Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області

Чаус Л. В.

Ухвала від 11.01.2017

Кримінальне

Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області

Чаус Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні