Дата документу 14.12.2016
Справа № 334/8326/16-к
Провадження № 1-кс/334/1662/16
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 грудня 2016 року Ленінський районний суд м. Запоріжжя, у складі: слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні№ 12016080050002314 від 08.04.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358 КК України про проведення позапланової виїзної перевірки -
В С Т А Н О В И В:
Слідчим відділенням Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному 08.04.2016 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016080050002314 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358 КК України.
В ході слідства встановлено, що до СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області надійшло повідомлення від громадського діяча керівника Громадського Об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 , номер запису в Єдиному державному реєстрі 11031020000039878) ОСОБА_4 про вчинення кримінального правопорушення, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_2 ), а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які умисно, на протязі тривалого періоду надають до ІНФОРМАЦІЯ_3 завідомо неправдиві відомості, які вносять до офіційних документів податкової звітності стосовно земельного та екологічного податків.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_2 , дата державної реєстрації: 25.02.2005, номер запису: 10851020000000095) зареєстровано за адресою: АДРЕСА_2 .
Засновники (учасники) юридичної особи: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 .
Керівник юридичної особи: ОСОБА_5 .
Види діяльності:
-Код КВЕД 43.11 Знесення;
-Код КВЕД 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику;
-Код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва;
-Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи;
-Код КВЕД 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту (основний);
-Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель;
-Код КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад;
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_3 , дата державної реєстрації: 15.06.1992, номер запису: 10851200000000039) зареєстровано за адресою: АДРЕСА_2 .
Керівник юридичної особи: ОСОБА_6
-Код КВЕД 45.23 Будівництво доріг, аеродромів та улаштування поверхні спортивних споруд (основний);
-Код КВЕД 45.23.1 Бу
-дівництво автострад, доріг, вулиць, залізниць, злітно-посадкових смуг на аеродромах;
-Код КВЕД 45.25.3 Бетонні роботи;
-Код КВЕД 45.25.5 Цегляна і кам`яна кладка;
-Код КВЕД 45.25.9 Інші спеціалізовані будівельні роботи;
-Код КВЕД 45.32.0 Ізоляційні роботи.
Згідно відповіді ІНФОРМАЦІЯ_5 № 01/2-1/6413 від 29.07.2016 встановлено:
-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_2 ), перевірявся в 2014-2015 роках. Дозвіл на початок роботи від державного пожежного нагляду не отримувався та декларація відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки в ІНФОРМАЦІЯ_6 для реєстрації не надходили;
-« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_3 ), на протязі 2014 року господарську діяльність не здійснював. Протягом 2015 року не перевірявся.
Згідно свідоцтва про реєстрацію потенційно небезпечного об`єкта, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », АДРЕСА_2 (ЄДРПОУ № НОМЕР_2 ) внесено до Державного реєстру потенційно небезпечних об`єктів з присвоєнням йому реєстраційного номеру ПНО-01.23.2010.0021844.
Відповідно до проведеної позапланової перевірки ІНФОРМАЦІЯ_7 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (ЄДРПОУ № НОМЕР_2 ) встановлено наступні порушення:
-не отримано висновок державної екологічної інспекції;
-здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади;
-не здійснюються заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, відповідно до дозволу на розміщення відходів;
-не отримано дозвіл та ліміти на утворення та розміщення відходів, що утворюються на підприємстві;
-не здійснюються приймання та утилізація використаних пакувальних матеріалів і тари, в якій знаходилася продукція підприємств, установ та організацій;
-не здійснюються зберігання та видалення відходів відповідно до вимог екологічної безпеки;
-не розроблений план організації роботи у сфері поводження з відходами;
-не визначені та не погоджені склад і властивості відходів, що утворюються, ступень їх небезпечності для навколишнього природного середовища;
-не подається статистична звітність щодо поводження з відходами;
-не розроблені реєстрові карти об`єктів утворення, оброблення і утилізації відходів;
Допитаний у якості свідка ОСОБА_8 пояснив, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_2 ) відноситься до потенційно небезпечних об`єктів, в той же час йому не відомо чи отримувало вказане підприємство дозволи на використання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Слідчий звернувся до суду з клопотанням про проведення позапланової документальної перевірки представниками ІНФОРМАЦІЯ_8 з питань дотримання вимог законодавства по питанням своєчасності, достовірності і повноти сплати податків та зборів, дотримання валютного та іншого законодавства, дотримання роботодавцем законодавства при укладанні трудових договорів, оформлення трудових відносин з робітниками (найнятими працівниками) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_3 ).
Необхідність проведення позапланової виїзної перевірки представниками ІНФОРМАЦІЯ_8 спрямована на отримання акту перевірки за результатами такої перевірки та відомостей, які матимуть істотне значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні.
Слідчий у судовому засіданні підтримав клопотання про призначення вищезазначеної перевірки і просив його задовольнити.
Вислухавши доводи слідчого, дослідивши матеріали справи у їх сукупності, суд приходить до висновку про необхідність задовольнити клопотання та призначити проведення позапланової виїзної перевірки представниками ІНФОРМАЦІЯ_8 з питань дотримання вимог законодавства по питанням своєчасності, достовірності і повноти сплати податків та зборів, дотримання валютного та іншого законодавства, дотримання роботодавцем законодавства при укладанні трудових договорів, оформлення трудових відносин з робітниками (найнятими працівниками) підприємством «ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ № НОМЕР_3 ), що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_2 .
Згідно ч.1 ст.93 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014 року встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організації, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Частиною 2 ст. 93 КПК України передбачено, що сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Ураховуючи викладене, керуючись ст.93 КПК України, суд -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні№ 12016080050002314 від 08.04.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358 КК України про проведення позапланової виїзної перевірки - задовольнити.
Призначити позапланову виїзну перевірку спеціалістами Головного управління ДФСУ в Запорізькій області підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що зареєстровано за адресою: АДРЕСА_2 з питань дотримання вимог законодавства своєчасності, достовірності і повноти сплати податків та зборів, дотримання валютного та іншого законодавства, дотримання роботодавцем законодавства при укладанні трудових договорів, оформлення трудових відносин з робітниками (найнятими працівниками) за період з 25.02.2005 р. по теперішній час, а також правильності відображення в бухгалтерському обліку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) угод по придбанню та реалізації товарів та послуг з контрагентами.
Зобовязати посадових осіб та представників « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) надати спеціалістам ІНФОРМАЦІЯ_8 доступ до об`єктів підприємства для проведення всіх необхідних заходів пов`язаних з проведенням перевірки.
Встановити строк проведення перевірки протягом 10 робочих днів з 10 січня 2017 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Ленінський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 64036493 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ленінський районний суд м. Запоріжжя
Дубина Л. А.
Кримінальне
Ленінський районний суд м. Запоріжжя
Дубина Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні