Ухвала
від 16.01.2017 по справі 902/1103/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про відмову у порушенні провадження у справі про банкрутство

16 січня 2017 р. Справа № 902/1103/16

Суддя господарського суду Вінницької області Міліціанов Р.В. ,

розглянувши матеріали

за заявою боржника : ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_1, код 31765825

про порушення справи про банкрутство

за участю:

ліквідатор ТОВ "Нова Справа", ОСОБА_2, НОМЕР_1.

В С Т А Н О В И В:

16 грудня 2016 р. до господарського суду Вінницької області надійшла заява боржника - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_2, код 31765825 про банкрутство в порядку, визначеному ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою від 21.12.2016 р. судом прийнято заяву про порушення провадження у справі 902/1103/16 про банкрутство до розгляду, з призначенням справи до розгляду у підготовчому засіданні 29.12.2016 р.

Разом з тим, згідно ч. 2 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" підготовче засідання суду проводиться не пізніше чотирнадцятого дня з дня винесення ухвали про прийняття заяви про порушення справи про банкрутство, а за наявності поважних причин (здійснення сплати грошових зобов'язань кредиторам тощо) - не пізніше тридцятого дня.

З огляду на викладене, враховуючи що у період з 19 грудня 2016 року по 09 січня 2017 р. у зв'язку з переїздом суду до іншого приміщення по вул. Пирогова, 29 та проведенням організаційних заходів з налагодження роботи суду не здійснювався розгляд справ та прийом позовних заяв, заяв і документів в зазначений період, про що було здійснено оголошення на сайті Господарського суду Вінницької області, листом від 21.12.2016 р. сторін по справі №902/1103/16 повідомлено про те, що розгляд справи у підготовчому засіданні по справі № 902/1103/16 буде проведено 16.01.2017 р. о 10:00 год., в приміщенні Господарського суду Вінницької області за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 29.

Ухвалою від 23.12.2016 р. визначено, що арбітражним керуючим, визначеним автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України є ОСОБА_3, свідоцтво арбітражного керуючого № 224 від 12.03.2013 р. та зобов'язано ОСОБА_3 до 12.01.2017 р. надати заяву на участь у справі №902/1103/16.

26.12.2016 р. на електронну адресу суду та 06.01.2017 р. до канцелярії суду надійшли заява від арбітражного керуючого ОСОБА_3 про згоду на участь у справі №902/1103/16 в якості розпорядника майна, які були оглянуті судом та долучені до матеріалів справи.

В підготовче засідання 16.01.2017 року прибув представники боржника, який подану заяву про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_2, код 31765825 підтримав, вважає долучені до справи документи достатніми для задоволення заяви та визнання боржника банкрутом.

Розглянувши матеріали справи №902/1103/16, заслухавши учасника судового засідання у справі про банкрутство, судом встановлено наступне.

Голова ліквідаційної комісії ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", ОСОБА_2 звернувся до господарського суду Вінницької області з заявою про порушення справи про банкрутство ТОВ "Нова справа" в порядку ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом".

У поданій заяві останній посилається на те, що 08.08.2016 року Загальними зборами учасників ТОВ "Нова справа" було прийняте рішення про припинення товариства шляхом ліквідації у добровільному порядку (Протокол №08-08/16-1).

Також згідно даного рішення відповідальним за проведення процедури ліквідації ОСОБА_1 ліквідатора (одноособово) призначено ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер: НОМЕР_2), з наданням йому відповідних повноважень та визначенням порядку прийняття ним рішень у ліквідаційній процедурі ОСОБА_1 та встановлено строк для заявлення кредиторами своїх вимог до ОСОБА_1 (два календарних місяці з моменту оприлюднено на офіційному веб - сайті центрального органу виконавчої влади повідомлення про прийняте рішення про ліквідацію).

Відповідне повідомлення про прийняте рішення вищого органу ОСОБА_1 про ліквідацію 12 серпня 2016 року було оприлюднено на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, громадських формувань.

Також ліквідатором у заяві зазначено, що ним у триденний термін було направлено відповідні повідомлення про початок ліквідаційної процедури на ТОВ "Нова справа" до органу ДФС та всім відомим кредиторам та дебіторам ОСОБА_1.

В ході проведення ліквідаційної процедури в результаті проведеної інвентаризації було виявлено товарно-майнові цінності ОСОБА_1 (товари в обороті) на загальну вартість 980 тис. грн., однак термін придатності зазначених товарів вже сплинув, а тому на розгляд вищого органу ОСОБА_1 виносилось питання про їх списання та утилізацію, однак дозволу на проведення цих дій Ліквідатором від вищого органу ОСОБА_1 не було надано; направлено відповідні повідомлення про початок ліквідації ОСОБА_1 дебіторам та кредиторам ОСОБА_1 з вимогою про проведення розрахунків.

По закінченні строку пред'явлення кредиторами своїх вимог до ОСОБА_1, тобто станом на 13 жовтня 2016 року, ліквідатором проводилась робота по складенню Проміжного ліквідаційного балансу та надання його на затвердження Загальними зборами учасників ОСОБА_1.

До складу кредиторів ОСОБА_1 ліквідатором було включено усіх відомих кредиторів (в т.ч. банки та інші фінансові установи) з розмірами вимог згідно з бухгалтерськими даними ОСОБА_1.

Протягом двомісячного терміну встановленого для заявлення кредиторами своїх вимог до ОСОБА_1 на адресу ОСОБА_1 надійшла лише одна заява з вимогами кредитора ОСОБА_1 - ПАТ КБ ПРИВАТБАНК з сумою вимог 5798968,00 грн. Крім того, ПАТ КБ ПРИВАТБАНК звернувся до Господарського суду Вінницької області з позовом про включення вимог ПАТ КБ ПРИВАТБАНК до проміжного ліквідаційного балансу ОСОБА_1. В ході судового розгляду позовні вимоги кредитора - ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" було задоволено повністю, а тому відповідна сума вимог кредитора була включена до Проміжного ліквідаційного балансу, на підставі Рішення Господарського суду Вінницької області у справі №902/881/16 від 16.11.2016 року за позовом ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" до ТОВ "НОВА СПРАВА" про включення вимог до проміжного ліквідаційного балансу.

Таким чином, в ході проведення ліквідаційної процедури на ТОВ "НОВА СПРАВА" виявлено активи на загальну суму - 1593,1 тис. грн. (основні засоби - 135,1 тис. грн., інші необоротні активи - 164,1 тис. грн., запаси - 980,0 тис. грн., дебіторська заборгованість за товари , роботи, послуги - 35,5 тис. грн. інша поточна дебіторська заборгованість -146,4 тис.грн. грошові кошти та їх еквіваленти - 4,5 тис. грн. витрати майбутніх періодів - 127,5 тис. грн.) та зобов'язання (пасиви) на суму 6533,5 тис. грн. (зареєстрований Статутний капітал - 1000,0 тис. грн. непокритий збиток - 5944,9 тис. грн., заборгованість перед фін. установами (банками) ПАТ КБ ПРИВАТБАНК - 5799,0 тис. грн. поточна кредиторська заборгованість за: товари, роботи, послуги - 729,8 тис. грн. (згідно данних бухгалтерського обліку) з розрахунками з бюджетом - 4,7 тис. грн. з розрахунками зі страхування - 4,5 тис. грн.)

14 грудня 2016 року Загальними Зборами Учасників ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "НОВА СПРАВА" (Протокол № 14-12/16) було прийнято рішення про затвердження результатів проведення ліквідаційної процедури ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "НОВА СПРАВА" за рішенням власника, про затвердження Проміжного ліквідаційного балансу ТОВ "НОВА СПРАВА" станом на 14 грудня 2016 року, та з врахуванням норми ст. 95 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в зв'язку із недостатністю активів ОСОБА_1 для розрахунку з виявленими кредиторами, про зобов'язання Ліквідатора ОСОБА_1 звернутись від імені ОСОБА_1 до господарського суду за місцезнаходженням ОСОБА_1 із заявою про порушення справи про банкрутство, в порядку передбаченому Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

При вирішенні питання про наявність підстав для порушення провадження у справи про банкрутство ТОВ Нова Справа суд виходить з наступного.

Згідно з абз. 2 ч.1 ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Відповідно до законодавства України обов'язковими умовами для звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство в порядку ст. 95 Закону є дотримання заявником усіх необхідних передумов, передбачених ст.ст. 105, 110, 111 ЦК України.

Згідно ч.4, 5, 6 ст.105 ЦК України передбачено, що до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

Згідно з ч.1 ст.111 ЦК України з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.

Частиною 2 ст.111 ЦК України ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.

Відповідно до ч.3 ст.111 ЦК України під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.

Згідно з ч.10 ст.111 ЦК України до затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Отже, враховуючи вищезазначені вимоги закону, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є: оцінка вартості наявних активів боржника (майна, дебіторської заборгованості), оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи згідно з вимогами статті 105 ЦК України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, вжиття всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, повідомлення кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки, складання проміжного ліквідаційного балансу, складання та подання органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітності за останній звітний період. Крім того, звернення до суду з такою заявою можливо лише після закінчення строку, передбаченого статтею 105 ЦК України та ін.

З матеріалів даної справи вбачається, що голова ліквідаційної комісії боржника звернувся до господарського суду із заявою про банкрутство за правилами 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з недотриманням вимог ст. 105, 111 ЦК України.

Так, незважаючи на відображення у Фінансовому звіті суб'єкта малого підприємництва (а.с.17) відомостей про наявність дебіторської заборгованості, не надано доказів про повідомлення дебіторів щодо припинення юридичної особи, надсилання претензій, вживання інших заходів стосовно стягнення даної заборгованості, що суперечить вимогам ч.3 ст.110 ЦК України.

Копія реєстру направлених повідомлень (вимог про проведення розрахунків) кредиторам та дебіторам Боржника (а.с.9), додана по заяви про порушення провадження у справі про банкрутство до уваги судом як доказ надсилання претензій, вживання інших заходів стосовно стягнення даної заборгованості не може бути прийнятим, оскільки з даного списку згрупованих поштових відправлень рекомендованих листів неможливо встановити яку саме кореспонденцію було надіслано, якому одержувачу та за якою адресою.

Крім того, в силу ч.6 ст.105 ЦК України, кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

Однак, всупереч зазначення у додатку № 1 до проміжного ліквідаційного балансу переліку заявлених та визнаних вимог ПАТ "КБ "ПриватБанк" та Вінницької ОДПІ, суду не надано доказів прийняття в ході ліквідаційної процедури відповідних рішень по кожній кредиторській вимозі, а також доказів їх надсилання кредиторам.

Крім того суду не надано відомостей про те, на якій правовій підставі та перед якими контрагентами виникла кредиторська заборгованість за товари, роботу та послуги в сумі 729 800, 00 грн яку у додатку № 1 до проміжного ліквідаційного балансу віднесено до 4-ї черги вимог кредиторів.

Також, на виконання вимог ч.7 ст.111 ЦК України, суду не надано доказів проведення перевірок на предмет визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування.

Всупереч положенню ч. 7 ст. 111 ЦК України ТОВ "Нова Справа" не надано доказів на підтвердження належного виконання обов'язку забезпечити своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

Також не підтверджено що до моменту затвердження ліквідаційного балансу складено та подано органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Згідно положень ч. 1 ст. 111 ЦК України ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.

У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Однак на підтвердження виконання цих вимог суду не надано акту інвентаризації, інвентаризаційної відомості, інвентаризаційного опису або інших документів бухгалтерського обліку, не визначено конкретного переліку основних засобів, необоротних активів, запасів, які включено до переліку активів підприємства.

Тому суду не доведено що у боржника наявний достатній обсяг майнових активів для покриття витрат у справі про банкрутство, так згідно ч. 4 ст. 11 Закону про банкрутство боржник подає заяву до господарського суду за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат, якщо інше не передбачено цим Законом. Однак у заяві не визначено склад та розмір таких витрат, як зазначено у абз. 6 п. 12 Інформаційного листа Вищого господарського суду України №01-06/606/2013 від 28.03.2013 р. яким визначено, що заява про порушення провадження у справі про банкрутство подається боржником лише за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат (частина четверта статті 11 Закону). У визначенні таких витрат слід враховувати необхідність виплати винагороди арбітражному керуючому у мінімальному розмірі не менше ніж за дванадцять місяців його роботи, відшкодування витрат на публікацію оголошень у справі та судового збору, сплаченого кредиторами.

Отже, на виконання вимог ч.1 ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідаційною комісією ТОВ Нова Справа не дотримано порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України (ст. ст. 105, 110, 111 ЦК України) в частині проведення повідомлення дебіторів про прийняття рішення ліквідувати товариство, надсилання рішень ліквідаційної комісії щодо визнання кредиторських вимог, вживання заходів стосовно стягнення дебіторської заборгованості.

Суд виходить з того, що виконання вказаних вимог закону повинно здійснюватись безпосередньо в ході ліквідаційної процедури до моменту звернення боржника з заявою про порушення справи про банкрутство, усунення допущених недоліків неможливо на стадії підготовчого судового засідання.

Відповідно до ч. 7 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , суд відмовляє в порушенні провадження у справі про банкрутство, якщо: заявником не доведено наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство.

Враховуючи, що однією з підстав порушення провадження у справі про банкрутство за правилами ст. 95 Закону України є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України (ст. ст. 105, 110, 111 ЦК України), тому суд приходить до висновку про відмову в порушенні провадження у справі про банкрутство ТОВ Нова Справа .

Також згідно ст. 2 Закону провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 95 Закону, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України. За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

При цьому, незалежно від процедури банкрутства боржника при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 Господарського кодексу України, відповідно до положень якої субєкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

Приписами абз. 3 ст. 1 Закону встановлено, що субєкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Разом з тим, документи, які підтверджують наявність або відсутність майна та майнових активів боржника не можуть бути надані суду після порушення справи, оскільки на відміну від позовного провадження, порушення справи про банкрутство тягне за собою ряд правових наслідків (дана правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 27.10.15р. по справі № 904/1491/15).

Так, відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону до заяви боржника додаються: бухгалтерський баланс боржника на останню звітну дату; перелік кредиторів боржника, вимоги яких визнаються боржником, із зазначенням загальної суми грошових вимог усіх кредиторів, а також щодо кожного кредитора - його імені або найменування, його місцезнаходження або місця проживання, ідентифікаційного коду юридичної особи або реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності), суми грошових вимог (загальної суми заборгованості, заборгованості за основним зобов'язанням та суми неустойки (штрафу, пені) окремо), підстав виникнення зобов'язань, а також строку їх виконання згідно із законом або договором; перелік майна боржника із зазначенням його балансової вартості та місцезнаходження, а також загальна балансова вартість майна; перелік майна, що перебуває у заставі або є обтяженим у інший спосіб, його місцезнаходження, вартість, а також інформація про кредиторів, на користь яких вчинено обтяження майна боржника, їх ім'я або найменування, місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційні коди юридичних осіб або реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), суми їх грошових вимог, підстави виникнення зобов'язань, а також строки їх виконання згідно із законом або договором; перелік осіб, що мають невиконані зобов'язання перед боржником, із зазначенням вартості таких зобов'язань, терміну виконання та підстав виникнення; відомості про всі рахунки боржника, відкриті в банках та інших фінансово-кредитних установах, їх реквізити; відомості про всі рахунки, на яких обліковуються цінні папери, що належать боржнику, їх реквізити; рішення власника майна (органу, уповноваженого управляти майном) боржника про звернення до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство; копія спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, а в разі закінчення терміну дії такого дозволу - довідка про наявність у боржника матеріальних носіїв секретної інформації (технічної документації, виробів, їхніх дослідних зразків тощо); інші документи, які підтверджують неплатоспроможність боржника.

Між тим, головою ліквідаційної комісії не надано суду довідок реєструючих органів, які підтверджують наявність або відсутність зареєстрованого за боржникам майна.

Окрім того, матеріали заяви не містять відомостей щодо наявності або відсутності документів дозвільного характеру.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ст. 1 Закону неплатоспроможність - це такий юридичний і економічний стан субєкта господарювання, коли настає неспроможність виконати після настання встановленого строку грошові зобовязання перед кредиторами не інакше як через відновлення платоспроможності.

Відсутність в матеріалах справи витребуваних документів перешкоджає з'ясуванню та встановленню неплатоспроможності боржника.

Згідно з ч. 6 ст. 16 Закону за наслідками розгляду заяви про порушення справи про банкрутство та відзиву боржника господарський суд виносить ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство або відмову у порушенні провадження у справі про банкрутство.

При цьому перелік підстав для відмови у порушенні провадження у справі про банкрутство є вичерпним і визначений ч. 7 ст. 16 Закону.

Зокрема, суд відмовляє в порушенні провадженні у справі про банкрутство, якщо заявником не доведено наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство.

За наведеного, господарській суд вбачає підстави для відмови у порушенні провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_2, код 31765825.

Одночасно суд звертає увагу, що ч. 8 ст. 16 Закону передбачено, що відмова у відкритті провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за наявності підстав, встановлених цим Законом.

Керуючись ст. ст. 1, 2, 16, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 1, 2, 4-1, 12, 15, 32, 33, 34, 36, 38, 65, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В :

1. Відмовити в порушенні провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_2, код 31765825 за заявою вх.№1186/16 від 16.12.2016 року.

2. Скасувати заборону власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_2, код 31765825 приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, відчужувати основні засоби.

3. Роз'яснити, що відмова у відкритті провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за наявності підстав, встановлених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

4. Ухвалу направити рекомендованим листом згідно переліку.

Суддя Міліціанов Р.В.

віддрук.прим.:

1-до справи;

2- ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Нова справа", 21037, АДРЕСА_3,

3 - Центральний відділ державної виконавчої служби міста Вінниця Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області, 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 15А, каб.306;

4 - державному реєстратору, Вінницький МВК, Департамент адміністративних послуг Вінницької міської ради, м. Вінниця, вул. Соборна, б.59;

5, 6 - арбітражний керуючий ОСОБА_3, Івано-Франківська обл., Долинський р-н, Долина, вул. Лесі Українки, 7; вул. Шубинця, 29, с. Новичка, Долинський р-н, Івано-Франківська обл, Україна, 77509..

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення16.01.2017
Оприлюднено24.01.2017
Номер документу64148574
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1103/16

Ухвала від 16.01.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 23.12.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 21.12.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні