10.2.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
20 січня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/6728/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ковальова Т.І., розглянувши у порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/6728/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьк Луганської області до відкритого акціонерного товариства "Сєвєродонецькпромбуд" в особі спеціалізованого управління "Сєвєродонецькспецбуд" про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
04 січня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/6728/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьк Луганської області до відкритого акціонерного товариства "Сєвєродонецькпромбуд" в особі спеціалізованого управління "Сєвєродонецькспецбуд" про стягнення заборгованості.
В обгрунтування заяви про заміну сторони виконавчого провадження зазначено, що позивачем у справі 17.09.2013 отримано виконавчий лист у справі № 812/6728/13-а. Постановою державного виконавця від 30.09.2013 відкрито виконавче провадження ВП № 40074966 щодо виконання зазначеного виконавчого листа про стягнення з ВАТ Сєвєродонецькпромбуд на користь управління Пенсійного фонду України заборгованості у сумі 31837,30 грн.
На даний час вищевказане рішення суду не виконано, заборгованість відповідачем не погашена.
11 серпня 2013 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи , яким врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
З п.2 ст.12 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування вбачається, що функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів.
З посиланнями на ст.264 КАС України, заявник просить суд замінити стягувача управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області у виконавчому провадженні щодо виконання виконавчого листа по справі № 812/6728/13-а його правонаступником - державною податковою інспекцією у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області. Заяву про заміну сторони виконавчого провадження просив суд розглядати без його участі.
Представник відповідача, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду заяви, не прибув у судове засідання, причини неявки суду не повідомив.
Відповідачу направлено копію ухвали про призначення до судового розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження, однак 16.01.2017 на адресу суду повернувся конверт з відміткою за зазначеною адресою не проживає .
Відповідно до ч.11 ст.35 КАС України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Представник державної податкової інспекції у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду заяви, не прибув у судове засідання, причини неявки суду не повідомив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки представник заявника, представник відповідача та представник зацікавленої особи про час, дату та місце розгляду заяви були повідомлені належним чином, відсутні потреби заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву в порядку письмового провадження на підставі наявних доказів.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 23.08.2013 у справі № 812/6728/13-а адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьк Луганської області до відкритого акціонерного товариства "Сєвєродонецькпромбуд" в особі спеціалізованого управління "Сєвєродонецькспецбуд" про стягнення заборгованості, - задоволено повністю.
Стягнуто з відкритого акціонерного товариства "Сєвєродонецькпромбуд" в особі спеціалізованого управління "Сєвєродонецькспецбуд" (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.. Пивоварова,1г, р/р 26001051054100, МФО 351005, АТ "Укрсіббанк", код 01240887) на користь управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьк Луганської області (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.. Шевченко, 6, р\р 25605312738, р/р 25604313738 в ЛОУ ВАТ "Державний ощадний банк України" МФО 304665, код 21792459) борг по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 31 837,30 грн. (тридцять одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень 30 копійок) (а.с.11,12).
Згідно з даними комп'ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду вбачається, що виконавчий лист по справі № 812/6728/13-а позивачем отримано 17 вересня 2013 року (а.с.52).
Постановою державного виконавця від 30.09.2013 відкрито виконавче провадження ВП 40074966 з примусового виконання виконавчого листа № 812/6728/13-а (а.с.53). Вказане виконавче провадження приєднано до зведеного виконавчого провадження № 37152168 (а.с.54,55).
Відповідно до п.3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи від 04.07.2013 № 406-\/ІІ здійснено передачу даних з карток особових рахунків платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
Відповідно до положень ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
11.08.2013 року набрав чинності Закон України від 04.07.2013 року №406-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи", яким врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
Так, відповідно до ст.12 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску, здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.
Згідно п. 7 ч. 1 ст.13 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" органи доходів і зборів мають право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані: - надавати центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків; - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно з п.4 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" від 06 серпня 2014 року № 311, реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Отже, як вбачається з викладених норм, здійснення контролю за сплатою єдиного соціального внеску покладено на територіальні органи Міндоходів, яке, у свою чергу, реорганізовано у ДФС України.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження стягувача з управління Пенсійного фонду України у м.Сєвєродонецьку Луганської області на його правонаступника - державну податкову інспекцію у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області.
Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Заяву управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/6728/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьк Луганської області до відкритого акціонерного товариства "Сєвєродонецькпромбуд" в особі спеціалізованого управління "Сєвєродонецькспецбуд" про стягнення заборгованості,- задовольнити.
Замінити у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 812/6728/13-а виданого Луганським окружним адміністративним судом 17.09.2013, стягувача управління Пенсійного фонду України у м. Сєвєродонецьку Луганської області на державну податкову інспекцію у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області (93400, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72, код ЄДРПОУ 39890583).
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття ухвали у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
Суддя Т.І. Ковальова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2017 |
Оприлюднено | 24.01.2017 |
Номер документу | 64169570 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні