ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 28 грудня 2016 року № 826/16550/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Шулежка В.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "СКІФ" про стягнення штрафу, В С Т А Н О В И В: З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач, Комісія) до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "СКІФ" (далі - відповідач, ТОВ "КУА "СКІФ") про стягнення штрафу в розмірі 1700,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані наявністю несплаченої в добровільному порядку заборгованості зі сплати штрафу, який застосовано до відповідача у зв'язку з неподанням до Комісії документів уповноваженим органом для виключення відомостей про Фонд з Реєстру у встановлений строк. Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, як і не надав заяви про визнання позову. Відповідно до частини четвертої статті 183-2 КАС України, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне. Комісією у відношенні ТОВ "КУА "СКІФ" складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.04.2016 № 245-ЦА-УП-КУА, яким встановлено, що відповідач на виконання Положення про порядок припинення пайового інвестиційного фонду, затвердженого рішенням Комісії від 19.11.2013 №2605, надав листом від 03.03.2016 №03/03-2016-1 (вх.№2173 від 03.03.2016) до Комісії пакет документів для виключення з Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування відомостей про Пайовий венчурний недиверсифікований закритий інвестиційний фонд "Бастіон" (код за ЄДРІСІ 23300272). Відповідно до поданого пакету документів рішення про ліквідацію Фонду було прийнято 01.03.2015 загальними зборами учасників ТОВ "КУА "СКІФ" згідно протоколу №01/03/2016-2. Пунктом 8 розділу ІІ Положення про порядок припинення пайового інвестиційного фонду, затвердженого рішенням Комісії від 19.11.2013 №2605 визначено, що у разі якщо проспект емісії інвестиційних сертифікатів Фонду не зареєстровано протягом одного року з дня внесення відомостей про Фонд до Реєстру, зазначений Фонд ліквідується без створення ліквідаційної комісії. При цьому уповноважений орган КУА приймає рішення про ліквідацію Фонду та протягом п'ятнадцяти календарних днів з дати прийняття рішення про ліквідацію Фонду подає до Комісії документи для виключення відомостей про Фонд з Реєстру відповідно до розділу V цього Положення. ТОВ "КУА "СКІФ" не подало до Комісії документів уповноваженим органом ТОВ "КУА "СКІФ" для виключення відомостей про Фонд з Реєстру у строк, визначений нормативно-правовим актом Комісії. Постановою від 28.03.2016 порушено провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ТОВ "КУА "СКІФ» . За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою Комісії за неподання документів для виключення відомостей про Фонд з Реєстру позивачем у відношенні відповідача винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №219-ЦА-УП-Ю від 28.04.2016 219-ЦА-УП-ЮО, відповідно до якої накладено штраф у розмірі 1700,00грн. Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити наступне. Закон України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30.10.1996 № 448/96-ВР (далі в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні. Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів – це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (стаття 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»). Метою державного регулювання ринку цінних паперів, яка закріплена статтею 2 зазначеного закону є дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства. Пунктом 14 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Відповідно пункту 7 частини першої статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку – у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З матеріалів справи вбачаться, що на час вирішення справи постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №219-ЦА-УП-Ю від 28.04.2016 не оскаржена, зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена. Як передбачено частиною третьою статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до частини першої ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу. Виходячи з вищенаведених приписів законодавства, поданих позивачем документів і матеріалів, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та враховуючи те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, відтак суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Керуючись ст.ст. 69-71, 160-162, 183-2, 254 КАС України, суд, П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "СКІФ" (код ЄДРПОУ 39012521) штраф у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі до Окружного адміністративного суду міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду. Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. Суддя В.П. Шулежко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2016 |
Оприлюднено | 24.01.2017 |
Номер документу | 64176438 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шулежко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні