Ухвала
від 24.01.2017 по справі 4/5007/2-б/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "24" січня 2017 р. Справа № 4/5007/2-Б/11

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., за участі секретаря судового засідання Зарудяного А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 4/5007/2-Б/11

за заявою Ліквідаційної Комісії Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня (далі - заявник)

до боржника Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня, ідентифікаційний код 33524625, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 7 (далі - боржник, банкрут, КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня)

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 1 - Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області, ідентифікаційний код 39503448, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26;

кредитор 2 - Управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області, ідентифікаційний код 20405101, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б.Хмельницького, 9;

кредитор 3 - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз", ідентифікаційний код 03344071, місцезнаходження: 10002, Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район, вул. Фещенка-Чопівського, буд. 35;

кредитор 4 - Попільнянський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 13556331, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 24 А;

кредитор 5 - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Андрушівському районі Житомирської області, ідентифікаційний код 25924082, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд 15А;

кредитор 6 - Приватне підприємство "Укрбіотал-сервіс", ідентифікаційний код 35842049, місцезнаходження: 10006, м. Житомир, Богунський район, вул. Героїв Пожежних, буд. 66/41;

кредитор 7 - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс", ідентифікаційний код 33745659, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Шевченківський район, вул. Кудрявська, буд. 23;

кредитор 8 - Приватне підприємство "Самсон - К", ідентифікаційний код 20601977, 08500, Київська обл., м. Фастів, вул. Радянська, буд. 5-А, кв. 34;

кредитор 9 - Публічне акціонерне товариство "МТС - Україна" ідентифікаційний код 14333937 в особі Житомирської філії Публічного акціонерного товариства "МТС-Україна", місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 3/2

кредитор 10 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Столиця", місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 12, к. 7;

ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Довжаниця О.С. - свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 19.04.2013 № 839, місцезнаходження: АДРЕСА_1,

за участі представників:

від боржника: не з'явився;

від кредитора 1: не з'явився;

від кредитора 2: не з'явився;

від кредитора 3: не з'явився;

від кредитора 4: не з'явився;

від кредитора 5: не з'явився;

від кредитора 6: не з'явився;

від кредитора 7: не з'явився;

від кредитора 8: не з'явився;

від кредитора 9: не з'явився;

від кредитора 10: не з'явився;

від Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області: Давидчук Т.І., дов. № б/н від 14.03.2016;

від Андрушівського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Житомирській області: Козак Г.М., дов. №6/01 від 03.01.2017, -

встановив

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №4/5007/2-Б/11 про банкрутство КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство).

Ухвалою господарського суду від 20.12.2016, серед іншого, прийнято заяву Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 19.12.2016 №12263/10 про заміну кредитора у справі - Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області правонаступником; прийнято заяву ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора банкрута; постановлено направити копію ухвали суду для повідомлення державного органу з питань банкрутства щодо допущених арбітражним керуючим Довжаницею О.С. порушень для вирішення питання про проведення позапланової перевірки діяльності арбітражного керуючого Довжаниці О.С. при здійсненні ним обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня в частині допущених порушень, про які наведено в даній ухвалі; відкладено розгляд заяви Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області від 14.07.2016 №1621/03 про заміну кредитора у справі - управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області правонаступником; відкладено розгляд справи; призначено наступне судове засідання на 24.01.2017.

Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.9.1, абзацу 3 підпункту 3.9.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 доказом повідомлення про час та місце судового засідання в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучена до матеріалів справи та засвідчена самим судом копія реєстру поштових відправлень. Неявка учасника судового процесу в судове засідання не є підставою для скасування судового рішення, якщо ухвалу, в якій зазначено час і місце такого засідання, надіслано йому в порядку, зазначеному в підпункті 3.9.1 підпункту 3.9 цього пункту постанови.

Судом встановлено, що учасники провадження у справі про банкрутство, які не з'явилися у судове засідання, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 27.12.2016, а також, журналом обліку врученої вихідної кореспонденції, що свідчить про отримання 27.12.2016 кредиторами 2, 3 копії ухвали господарського суду від 20.12.2016.

Судом ухвалено долучити до матеріалів справи документи, що надійшли до господарського суду до початку судового засідання (т. 9, а.с. 138-146).

Розглянувши заяву Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 19.12.2016 №12263/10 про заміну кредитора у справі - Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області правонаступником, господарський суд встановив наступне.

Представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області зазначено про необхідність задоволення заяви від 19.12.2016 №12263/10 про заміну кредитора у справі правонаступником.

Представником Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області не висловлено заперечень щодо задоволення заяви Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області від 19.12.2016 №12263/10 та заміни кредитора у справі правонаступником.

Судом оглянуто оригінали документів, наданих представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області.

Крім того, представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області надано для долучення до матеріалів справи копію передавального акту від 01.12.2016. Оригінал вказаного документу оглянуто в судовому засіданні.

Судом встановлено, що статтями 13 та 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" виключно Кабінет Міністрів України наділено повноваженнями з утворення, реорганізації та ліквідації територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як юридичних осіб публічного права.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Частиною другою статті 107 ЦК України визначено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення), який має містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється.

Частиною дев'ятою статті 5 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" встановлено, що порядок здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, визначено, що права та обов'язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади набувають статусу юридичної особи з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про державну реєстрацію як юридичної особи.

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 892 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби", зокрема, ухвалено рішення щодо реорганізації деяких територіальних органів Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно із додатком 2.

Як вбачається з додатку № 2 до постанови Кабінету Міністрів України № 892 від 04.11.2015 Андрушівську ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області та Чуднівську ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області реорганізовано шляхом приєднання до Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області (т. 9 а.с. 116).

01.12.2016 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №12811120006000733 про державну реєстрацію припинення Андрушівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, що підтверджується витягом з реєстру (т. 9 а.с. 107-108).

01.12.2016 було складено передавальний акт Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області у зв'язку із реорганізацією шляхом приєднання до Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 9 а.с. 148-151).

Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

З огляду на викладене, господарський суд вбачає заяву Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області підставною і обґрунтованою у зв'язку із чим вважає за необхідне задовольнити її та замінити кредитора Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (ідентифікаційний код 39503448, місцезнаходження: 13401, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26) її правонаступником Бердичівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39568607, місцезнаходження: 13113, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, буд. 24-а).

Розглянувши заяву Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області від 14.07.2016 №1621/03 про заміну кредитора у справі правонаступником, господарський суд встановив наступне.

Представником Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області зазначено про необхідність задоволення заяви від 14.07.2016 №1621/03 про заміну кредитора у справі правонаступником.

Представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області не висловлено заперечень щодо задоволення заяви Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області від 14.07.2016 №1621/03 та заміни кредитора у справі правонаступником.

Судом оглянуто оригінали документів, наданих представником Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Крім того, представником Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області надано для долучення до матеріалів справи копії акту прийому-передачі заборгованості від 30.03.2016. Оригінал вказаного документу оглянуто в судовому засіданні.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1055 "Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України" ухвалено рішення щодо оптимізації структури окремих районних управлінь Пенсійного фонду України шляхом їх об'єднання та перейменування.

Згідно з додатком 1 до вказаної постанови "Перелік територіальних органів Пенсійного фонду України, які реорганізуються шляхом злиття" управління Пенсійного фонду України в Андрушівському районі, управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі та управління Пенсійного фонду України в Ружинському районі реорганізовано шляхом злиття у Андрушівське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (т. 9 а.с. 34-35).

30.03.2016 було складено передавальний акт між головою комісії з припинення діяльності управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області та Андрушівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області (т. 9 а.с. 37-38).

Крім того, 30.03.2016 було складено акт прийому-передачі заборгованості по платежах до Пенсійного фонду України між головою комісії з припинення діяльності управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області та Андрушівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області (т. 9 а.с. а.с. 153-154)

30.03.2016 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №12971120010000078 про державну реєстрацію припинення управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі, що підтверджується витягом з реєстру (т. 9 а.с. 52-53).

30.03.201 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про проведення державної реєстрації Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (т. 9 а.с. 50-51).

Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

З підстав викладеного, господарський суд вбачає заяву Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області обґрунтованою, у зв'язку з чим вважає за необхідне її задовольнити та замінити кредитора управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі районі (ідентифікаційний код 20405101, місцезнаходження: 13500, Житомирська область, Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 9) його правонаступником Андрушівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області (ідентифікаційний код 40381604, місцезнаходження: 13401, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Вобяна, 15).

Розглянувши заяву ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора банкрута, господарський суд встановив наступне.

20.12.2016 до господарського суду надійшла заява ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня (т.9 а.с. 104).

Вказана заява мотивована погіршенням стану здоров'я арбітражного керуючого Довжаниці О.С. та неможливістю виконувати в повному обсязі повноваження ліквідатора банкрута.

Ухвалою господарського суду від 20.12.2016 прийнято дану заяву та призначено її до розгляду в наступному судовому засіданні.

Присутні у судовому засіданні представники Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області та Андрушівського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Житомирській області при вирішенні вказаного питання поклались на розсуд суду.

Відповідно до абз. 8 ч. 4 ст. 3-1 Закону про банкрутство арбітражний керуючий має право подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх обов'язків.

Згідно ч. 11 ст. 3-1 Закону про банкрутство невиконання або неналежне виконання обов'язків, покладених на арбітражного керуючого згідно з цим Законом, за відсутності наслідків, передбачених цією статтею, може бути підставою для усунення арбітражного керуючого від виконання ним своїх обов'язків, про що господарський суд виносить ухвалу.

Разом з тим, Законом про банкрутство не передбачено звільнення арбітражного керуючого від виконання обов'язків ліквідатора.

Крім того, судом встановлено, що станом на дату судового засідання арбітражний керуючий Довжаниця О.С. виконує повноваження ліквідатора у справі №3/6"Б" про банкрутство Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та справі №30/340"Б" про банкрутство Сільськогосподарського відкритого акціонерного товариства "Топорівське", які також перебувають у провадження судді господарського суду Житомирської області Омельяна О.С.

Разом з тим, у вказаних справах арбітражним керуючим Довжаницею О.С. не подано заяви про звільнення від обов'язків ліквідатора банкрута, у вз'язку із чим суд критично ставиться до поданої ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Довжаницею О.С. заяви №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та вбачає в ній дії, спрямовані на ухилення від виконання обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня.

Крім того, ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Довжаницею О.С. не подано до суду доказів на підтвердження викладених у заяві обставин щодо неможливості виконувати в повному обсязі повноваження ліквідатора банкрута.

З огляду на викладене, господарський суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого Довжаниці О.С. №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня.

Судом встановлено, що відповідно до виписки про рух коштів по рахунку КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня №26000702985905, який відкрито у ПАТ "Райффайзен Банк Аваль", ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Довжаницею О.С. за період з 22.01.2015 по 15.12.2015 було знято 57200,00 грн оплати послуг за виконання обов'язків ліквідатора банкрута (т. 9 а.с. 142-144).

Відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону про бакнрутство оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство (ч. 14 ст. 3-1 Закону про бакнрутство).

Згідно із ч. 16 ст. 3-1 Закону про бакнрутство звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

Ухвалою господарського суду від 19.02.2014, серед іншого, усунуто Гейдора В.В. від виконання повноважень ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня; призначено ліквідатором Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня арбітражного керуючого Довжаницю О.С.; встановлено оплату послуг арбітражному керуючому Довжаниці О.С у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним повноважень ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня з 19.02.2014.

Ухвалою господарського суду від 06.10.2015, зокрема, затверджено звіт ліквідатора банкрута Довжаниці О.С. про оплату послуг арбітражного керуючого за період з 19.02.2014 по 30.09.2015 на суму 47154,00 грн. Вказаний звіт, також, погоджено на засіданні комітету кредиторів Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня від 05.10.2015 (т. 8 а.с. 16).

Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутні будь-які інші звіти ліквідатора банкрута Довжаниці О.С. про оплату послуг арбітражного керуючого за виконання обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня погоджені комітетом кредиторів підприємства та затверджені господарським судом.

Разом з тим, Закон про банкрутство передбачає винесення у провадженні у справі про банкрутство спеціального процесуального документу, який може бути оскаржений у встановленому порядку, у вигляді ухвали про затвердження господарським судом звіту про оплату послуг, розміру, періоду, джерела та порядку оплати послуг арбітражного керуючого.

При винесенні вказаної ухвали, господарський суд, що здійснює правосуддя в процедурах банкрутства, надає правовий аналіз підставам виникнення та письмовим доказам, що підтверджують розмір оплати послуг арбітражного керуючого.

Вказана ухвала є правовою підставою для фактичного здійснення оплати послуг арбітражного керуючого у розмірі та порядку, встановленому господарським судом.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України від 05.07.2011 у справі № 5020-9/194-5/240-9/297-13/082-5/575.

Таким чином, арбітражним керуючим Довжаницею О.С. безпідставно отримано кошти з ліквідаційного рахунку банкрута у розмірі 10046,00 грн (57200,00 грн (знятих за період з 22.01.2015 по 15.12.2015) - 47154,00 грн (затверджених ухвалою суду від 06.10.2015)).

Крім того, провівши розрахунок можливої суми оплати послуг ліквідатора банкрута за період з 19.02.2014 по 15.12.2015 (дата останнього зняття коштів з рахунку банкрута в оплату послуг арбітражного керуючого), виходячи з розміру двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць, судом встановлено, що її загальний розмір міг становити не більше 54319,55 грн, а саме:

19.02.2014 - 28.02.2014 = 870,00 грн (1218 грн х 2 х 10 / 28);

01.03.2014 - 31.03.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.04.2014 - 30.04.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.05.2014 - 31.05.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.06.2014 - 30.06.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.07.2014 - 31.07.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.08.2014 - 31.08.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.09.2014 - 30.09.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.10.2014 - 31.10.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.11.2014 - 30.11.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.12.2014 - 31.12.2014 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.01.2015 - 31.01.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.02.2015 - 28.02.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.03.2015 - 31.03.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.04.2015 - 30.04.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.05.2015 - 31.05.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.06.2015 - 30.06.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.07.2015 - 31.07.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.08.2015 - 31.08.2015 = 2436, 00 грн (1218 грн х 2 );

01.09.2015 - 30.09.2015 = 2756, 00 грн (1378 грн х 2 );

01.10.2015 - 31.10.2015 = 2756, 00 грн (1378 грн х 2 );

01.11.2015 - 30.11.2015 = 2756, 00 грн (1378 грн х 2 );

01.12.2015 - 15.12.2015 = 1333, 55 грн (1378 грн х 2 х 15 / 31).

Разом з тим, ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Довжаницею О.С. за вказаний період одержано з ліквідаційного рахунку банкрута в оплату послуг ліквідатора банкрута готівкою 57200,00 грн без належних правових підстав.

За викладених обставин суд вважає за необхідне направити копію ухвали суду для повідомлення державного органу з питань банкрутства щодо допущених арбітражним керуючим Довжаницею О.С. порушень в частині безпідставного привласнення ліквідатором банкрута коштів банкрута для вирішення питання про проведення позапланової перевірки діяльності арбітражного керуючого Довжаниці О.С. при здійсненні ним обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня в частині допущених порушень, про які наведено в даній ухвалі.

Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст. 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є нез'явлення в засідання представників сторін, інших учасників судового процесу; неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.

Зважаючи на те, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута в межах строку ліквідаційної процедури, ліквідатором боржника не надано, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.

Керуючись ст. 77, 86 ГПК України, ст. 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, господарський суд Житомирської області,-

ухвалив:

1. Замінити кредитора Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (ідентифікаційний код 39503448, місцезнаходження: 13401, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26) її правонаступником Бердичівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39568607, місцезнаходження: 13113, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, буд. 24-а).

2. Замінити кредитора управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі районі (ідентифікаційний код 20405101, місцезнаходження: 13500, Житомирська область, Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 9) його правонаступником Андрушівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області (ідентифікаційний код 40381604, місцезнаходження: 13401, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Вобяна, 15).

3. Відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого Довжаниці О.С. №34/390 від 19.12.2016 про звільнення від обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня.

4. Направити копію ухвали суду для повідомлення державного органу з питань банкрутства щодо допущених арбітражним керуючим Довжаницею О.С. порушень в частині безпідставного одержання ліквідатором банкрута готівкових коштів з ліквідаційного рахунку банкрута для вирішення питання про проведення позапланової перевірки діяльності арбітражного керуючого Довжаниці О.С. при здійсненні ним обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня в частині допущених порушень, про які наведено в даній ухвалі.

5 . Відкласти розгляд справи.

6 . Призначити наступне судове засідання на "12" квітня 2017 р. о 10:00 год, в приміщенні господарського суду Житомирської області, зал судових засідань № 110.

7. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Довжаниці О.С. невідкладно вчинити всі необхідні дії для завершення ліквідаційної процедури Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня, а також надати до господарського суду:

7.1. у термін до 31.03.2017:

- детальний щомісячний звіт про виконання обов'язків ліквідатора банкрута за період виконання обов'язків ліквідатора Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня із зазначенням дати вчинення конкретної дії, змісту вчиненої дії, доказів, що можуть такі дії підтвердити;

- перелік проданого майна банкрута із зазначення дат та сум продажу;

7.2 у наступне судове засідання:

- докази здійснення аналізу фінансового становища банкрута;

- докази виплати заборгованості із заробітної плати колишнім працівникам банкрута.

8. Викликати в наступне судове засідання представників кредиторів та ліквідатора банкрута

9. Копію ухвали направити згідно із розрахунком розсилки.

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1 - Андрушівська ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області (13401, Житомирська область, м. Андрушівка, вул Воб'яна, 26) - рек.;

2 - ПАТ по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз" (10002, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 35) - рек.;

3 - УПФУ в Попільнянському районі (13501, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, 9) - рек. ;

4 - Попільнянський районний центр зайнятості (13500, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, 24-А) - рек.;

5 - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Андрушівському районі Житомирської області (13400, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, 15-а) - рек.;

6 - ПП "Укрбіотал - сервіс" (10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 66/41) - рек.;

7 - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс" (04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 23)- рек.;

8 - ПП "Самсон - К" (08500, м. Фастів, вул. Радянська, 5-А, кв. 34) - рек.;

9 - ПАТ "МТС - Україна" в особі Житомирської філії ПАТ "МТС- Україна" (10014, м. Житомир, майдан Соборний, 3/2) - рек.;

10 - ТОВ "Столиця" - (01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 12, к. 7) - рек.;

11 - КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня (13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 7) рек.

12 - Міністерство юстиції України (01001 м. Київ, вул.Городецького, 13) - рек

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.01.2017
Оприлюднено30.01.2017
Номер документу64289697
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/5007/2-б/11

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 21.11.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 03.09.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні