Ухвала
від 26.01.2017 по справі 914/2963/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

26.01.2017 р. Справа № 914/2963/16

Суддя Цікало А. І., розглянувши матеріали заяви

Самбірської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (вул. Чорновола, 2А, м. Самбір, Львівська область, 81400; ідентифікаційний код 39509429) з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю Подум-проект (вул. Джерельна, буд. 13, с. Верхнє Висоцьке, Турківський район, Львівська область, 82554; ідентифікаційний код 35898306) на суму 2432 грн. 92 коп.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Львівської області від 08.12.2016 р. порушено провадження у справі № 914/2963/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Подум-проект (ідентифікаційний код 35898306) в порядку, передбаченому ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Постановою господарського суду Львівської області від 22.12.2016 р. ТзОВ Подум-проект визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, обов'язки ліквідатора ТзОВ Подум-проект покладено на голову ліквідаційної комісії ТзОВ Подум-проект ОСОБА_1.

Повідомлення про визнання ТзОВ Подум-проект банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 23.12.2016 р. № 38701.

Частиною третьою статті 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

25.01.2017 р. до суду за вх. № 302/17 від Самбірської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області поступила заява з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю Подум-проект на суму 2432 грн. 92 коп.

Розгляд грошових вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі статті 23 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Відповідно до абз. 9 ч. 3 ст. 23 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , до заяви кредитора в обов'язковому порядку додаються, зокрема, докази сплати судового збору та докази надсилання копії заяви боржнику та розпоряднику майна.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України Про судовий збір .

Відповідно до ст. 1 Закону України Про судовий збір , судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір , судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України Про Державний бюджет України на 2017 рік , установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

Відповідно до підпункту 10) пункту 2 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір , ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином, за подання до господарського суду заяви з кредиторськими вимогами до боржника підлягає сплаті судовий збір у розмірі 3200 грн. 00 коп.

Статтею 9 Закону України Про судовий збір встановлено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

До заяви Самбірської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області з вимогами до ТзОВ Подум-проект не додано доказів сплати судового збору у встановленому порядку та розмірі.

У заяві Самбірської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області з вимогами до ТзОВ Подум-проект міститься клопотання про відстрочку сплати судового збору до прийняття рішення у справі.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України Про судовий збір , враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

У підпункті 3.1. пункту 3 постанови пленуму Вищого господарського суду України №7 від 21.02.2013р. Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України (зі змінами та доповненнями) роз'яснено, що, єдиною підставою для вчинення господарським судом дій, зазначених у статті 8 Закону, є врахування ним майнового стану сторін. Клопотання про відстрочення (розстрочення) сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати може бути викладене в заяві чи скарзі, які подаються до господарського суду, або окремим документом. Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому порядку і розмірі. При цьому оскільки статтею 129 Конституції України як одну із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, отже, в тому числі й органів державної влади, то самі лише обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися підставою для звільнення від такої сплати.

Самбірською ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області не наведено доводів і не подано доказів на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому порядку і розмірі.

Таким чином клопотання Самбірської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору за подання заяви з вимогами до ТзОВ Подум-проект підлягає відхиленню.

Крім того, до заяви Самбірської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області з вимогами до ТзОВ Подум-проект не додано доказів надсилання копії заяви боржнику та ліквідатору.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , господарський суд не пізніше п'яти днів з дня надходження заяви конкурсного кредитора здійснює перевірку її відповідності вимогам цього Закону. У разі якщо заяву конкурсного кредитора подано без дотримання вимог частини третьої статті 23 цього Закону, господарський суд письмово повідомляє заявника про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути.

У зв'язку з тим, що Самбірською ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області не надано доказів сплати судового збору, а також доказів надсилання копії заяви боржнику та ліквідатору, чим саме не дотримано вимог частини третьої статті 23 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд вважає за необхідне надати кредитору строк для усунення недоліків.

Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , якщо конкурсний кредитор усунув недоліки заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до суду. В іншому випадку суд виносить ухвалу про повернення заяви.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 2, 23, 24, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Самбірської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору - відхилити.

2. Повідомити Самбірську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області що до заяви з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю Подум-проект на суму 2432 грн. 92 коп. не додано доказів сплати судового збору, а також доказів надсилання копії заяви боржнику та ліквідатору.

3. Самбірській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Львівській області усунути зазначені недоліки та подати до господарського суду Львівської області докази сплати судового збору у встановленому законом порядку та розмірі, а також докази надсилання копії заяви боржнику та ліквідатору до 17.02.2017 р.

Суддя Цікало А.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення26.01.2017
Оприлюднено30.01.2017
Номер документу64290323
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2963/16

Ухвала від 04.07.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 15.06.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 25.05.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 20.04.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 23.02.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 07.02.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 26.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Постанова від 22.12.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 16.12.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 08.12.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні