Постанова
від 28.01.2009 по справі 2-а-6120/08/1770
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2-а-6120/08/1770

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 січня 2009 року 19 год. 00 хв. м. Рівне

Рівненський окружни й адміністративний суд

під головуванням судді Боймиструка С.В.

за участю секретаря судово го засідання Маньковського Д.В.

позивача не з' яв ився

представника відповідача не з' явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пенсій ного Фонду України в м. Рівне п ро визнання дій неправомірни ми, зобов' язання вчинення п евних дій та стягнення забор гованості,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом до відповід ача про визнання дій протипр авними, стягнення з відповід ача недоплаченої щомісячної соціальної допомоги до пенс ії за період із січня 2006 року по жовтень 2008 року в сумі 3 713 грн. 00 к оп. та зобов' язання надалі п ри нарахуванні пенсії нарахо вувати вказану допомогу. Поз ивач в судове засідання не з' явився, надав суду письмову з аяву, якою повідомив, що позов ні вимоги підтримує в повном у обсязі та просить здійснит и розгляд справи за його відс утності.

Відповідач в судове засідання не з' явився, нада в суду заяву про розгляд спра ви за відсутності його предс тавника. Також надав суду пис ьмові заперечення, в яких вка зав, що діяв в межах повноваже нь, наданих йому законами Укр аїни та підзаконними нормати вно-правовими актами. В обґру нтування заперечень, посилаю чись на ст. 28 Закону України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» , ст. 4, ст. 7 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни », ст. 111 Закону України «Про дер жавний бюджет на 2007 рік», Закон у України «Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України», зазнач ив, що відсутня затверджена в еличина мінімальної пенсії з а віком, від якої має бути обр аховано 30 відсотків підвищен ня до пенсії дітям війни; міні мальний розмір пенсії за вік ом, встановлений абз. 1 ч. 1 ст. 28 З акону України «Про загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування», застосовуєт ься виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом і для обч ислення розміру підвищення д о пенсій особам, які мають ста тус «дитина війни» відповідн о до Закону України «Про соці альний захист дітей війни», н е застосовується; фінансове забезпечення державних соці альних гарантій, передбачени х цим Законом, здійснюється з а рахунок коштів Державного бюджету України; Законом Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2007 рік» не передбаче но фінансування на 2007 рік витр ат на виплату підвищення діт ям війни, відповідно до ст. 6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни». Після пр ийняття Конституційним Судо м України рішення від 09.07.2007 року зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» щодо питання фінансув ання витрат на підвищення до пенсії дітям війни внесені н е були, порядок реалізації ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», затв ерджений постановою КМУ чи і ншим нормативно-правовим акт ом, відсутній. Крім того, відпо відач зауважив, що у 2008 році поз ивачу було виплачено підвище ння до пенсії у відповідност і до Закону України «Про держ авний бюджет на 2008 рік та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України», згідн о якого 01.01.2008року особам, що маю ть статус «дитина війни», при значається підвищення до пен сії в розмірі надбавки, устан овленої для учасників війни - 10 відсотків прожиткового м інімуму для осіб, які втратил и працездатність. Після набр ання чинності рішенням Конст итуційного Суду від 22.05.08 року № 10-рн/2008 постановою Кабінету Мі ністрів України від 28.05.2008 року № 530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій г ромадян» установлено, що діт ям війни до пенсії або щоміся чного довічного грошового ут римання чи державної соціаль ної допомоги, що виплачуєтьс я замість пенсії, підвищення проводиться в таких розміра х: з 22 травня - 48,10 грн., з 1 липня 48, 20 грн., з 1 жовтня - 49,80грн. Просит ь в задоволенні позову відмо вити повністю.

Повно і всебічно дослідив ши матеріали справи , су д дійшов висновку, що позов пі длягає до задоволення частко во.

З матеріалів справи вбачає ться, що ОСОБА_1 народилас я ІНФОРМАЦІЯ_1 Згідно із с таттею 1 Закону України "Про со ціальний захист дітей війни" особа, яка є громадянином Укр аїни та якій на час закінченн я (2 вересня 1945 року) Другої світ ової війни було менше 18 років є дитиною війни. Отже, ОСОБА _1 є дитиною війни, що підтвер джується відповідною відміт кою в пенсійному посвідченні та паспортом позивача (а.с.7,9). В иходячи із цього, позивач має право на пільги та соціальні гарантії, передбачені Закон ом України «Про соціальний з ахист дітей війни».

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» діт ям війни пенсії або щомісячн е довічне грошове утримання чи державна соціальна допом ога, що виплачується замість пенсії, підвищується на 30 % мін імальної пенсії за віком.

Дію зазначеної статті бул о зупинено на 2006 рік згідно із З аконом України від 20.12.2005 року № 3235-IV. Законом України “Про внес ення змін до Закону України "П ро Державний бюджет України на 2006 рік” від 19.01.2006 року дію стат ті 6 відновлено (з 02.04.2006року) у зв 'язку з виключенням пункту 17 с татті 77 Закону України від 20.12.200 5 року N 3235-IV. Таким чином, позивач з 02.04.2006 року по 31.12.2006 року має прав о на підвищення розміру пенс ії відповідно до ст. 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни».

У відповідності із пунктом 12 статті 71 Закону Укра їни «Про державний бюджет Ук раїни на 2007 рік» від 19.12.06 року № 489- V дію ст. 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » було зупинено на 2007 рік з урах уванням ст. 111 Закону № 489-V, яка пе редбачала, що у 2007 році підвище ння до пенсії або щомісячног о довічного грошового утрима ння чи державної соціальної допомоги, яка виплачується з амість пенсії, відповідно до статті 6 Закону України "Про с оціальний захист дітей війни " виплачується особам, які є ін валідами (крім тих, на яких пош ирюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, г арантії їх соціального захис ту"), у розмірі 50 відсотків від р озміру надбавки, встановлено ї для учасників війни.

Рішенням Конституційног о Суду України від 09.07.2007 року по справі №6-рп\2007 були визнані не конституційними положення п ункту 12 статті 71 та ст. 111 Закону України «Про державний бюдже т України на 2007 рік». А отже, з 09.07. 2007 року дію ст.6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни" було відновлено в повн ому обсязі. Відповідно до пун кту 5 резолютивної частини вк азаного рішення Конституцій ного Суду, воно має преюдиціа льне значення для судів зага льної юрисдикції при розгляд і ними позовів у зв'язку з прав овідносинами, які виникли вн аслідок дії положень статей зазначених законів, що визна ні неконституційними. Отже з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року позивач ма є право на підвищення розмір у пенсії відповідно до ст. 6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни».

Що стосується дії ст атті 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни» від 18.11.2004 року № 2195-ІV у 2008 році, то зг ідно з пунктом 41 розділу II Зако ну України «Про державний бю джет України на 2008 рік та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України» від 28.12.20 07року статтю 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» від 18.11.2004 року № 2195-ІV було викладено в новій редакції, в ідповідно до якої дітям війн и (крім тих, на яких поширюєтьс я дія Закону України «Про ста тус ветеранів війни, гаранті ї їх соціального захисту») до пенсії або щомісячного дові чного грошового утримання чи державної соціальної допомо ги, що виплачується замість п енсії, виплачується підвищен ня у розмірі надбавки, встано вленої для учасників війни. П роте, згідно з Рішенням Конст итуційного Суду України від 22.05.2008року №10-рп/2008 положення пунк ту 41 розділу II Закону України « Про державний бюджет України на 2008року та про внесення змін до деяких законодавчих акті в України» від 28.12.2007року визнан і такими, що не відповідають К онституції України (є неконс титуційними).

Відповідно до п. 6 резол ютивної частини цього рішенн я, рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень Закону України "Про Державни й бюджет України на 2008 рік та пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України", виз наних неконституційними. Вка зане рішення набуло чинності з 22.05.2008 року.

Таким чином, з 22.05.2008 року поз ивач має право на підвищення до пенсії в розмірі 30 відсотк ів мінімальної пенсії за вік ом відповідно до ст. 6 Закону У країни "Про соціальний захис т дітей війни" в редакції, що д іяла в період до внесення змі н пп. 2 п. 41 розділу II Закону Укра їни “Про Державний бюджет Ук раїни на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 28.12.2007 року N 10 7-VI (що визнані неконституційн ими).

Доводи відповідача про те, щ о відсутня затверджена закон одавством величина мінімаль ної пенсії за віком, від якої має бути обраховано 30 відсотк ів підвищення до пенсії дітя м війни, а мінімальний розмір пенсії за віком, встановлени й абз. 1 ч. 1 ст. 28 Закону України « Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування », застосовується виключно д ля визначення розмірів пенсі й, призначених згідно з цим За коном і застосуванню для обч ислення розміру підвищення д о пенсій особам, які мають ста тус «дитина війни» відповідн о до Закону України «Про соці альний захист дітей війни», н е підлягає, спростовуються н аведеним нижче.

Згідно з ч.3 статті 46 Констит уції України пенсії, інші вид и соціальних виплат та допом оги, що є основним джерелом іс нування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від пр ожиткового мінімуму, встанов леного законом.

Тому, пенсії та інші види со ціальних виплат, що є єдиним д жерелом існування не можуть бути нижче від прожиткового мінімуму, який встановлюєтьс я законом.

Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про прожитковий мін імум" від 15 липня 1999 року № 966-14 для встановлення розмірів мінім альної заробітної плати та м інімальної пенсії за віком з астосовується прожитковий м інімум.

Тобто, з вищезазначеного ви пливає, що прожитковий мінім ум є базою для розрахунку мін імальної заробітної плати, м інімальної пенсії за віком, і нших соціальних виплат виход ячи з вимог Конституції Укра їни та законів України, та ґру нтується, зокрема, на частині 3 статті 46 Конституції, у відпо відності до якої пенсії, інші види соціальних виплат та до помоги не можуть бути нижчим и ніж прожитковий мінімум, вс тановлений законом.

Розмір прожиткового мінім уму для осіб, що втратили прац ездатність визначено Закона ми України про державний бюд жет на відповідний рік (2006, 2007, 2008 р оки). Так, прожитковий мінімум для вказаної категорії осіб становив: 350 грн. - в період з 01.01. п о 31.03.2006 року; 359 грн. в період з 01.04. по 30.09.2006 року; 366 грн. в період з 01.10.по 31 .12.2006 року; 380 грн. в період з 01.01. по 31 .03. 2007 року; 410,06 грн. в період з 01.04. по 30.09.2007 року; 415,11 грн. в період з 01.10. по 31.12.2007 року; 470 грн. в період з 01.01.по 31 .03.2008 року; 481 грн. в період з 01.04. по 30.0 6.2008 року; 482 грн. в період з 01.07. по 30.09. 2008 року; 498 грн. в період з 01.10. по 01.12.20 08 року.

Отже, величиною мінімально ї пенсії за віком, від якої ма є бути обраховано 30 відсотків підвищення до пенсії дітям в ійни, є встановлений законом прожитковий мінімум.

Пунктом 8 Постанови КМ Украї ни від 28.05.2008 року № 530 “Деякі пита ння соціального захисту окре мих категорій громадян”, бул о встановлено, що дітям війни до пенсії або щомісячного до вічного грошового утримання чи державної соціальної доп омоги, що виплачується заміс ть пенсії, підвищення провод иться у таких розмірах: з 22 тра вня - 48,1 гривні, з 1 липня - 48,2 та з 1 ж овтня - 49,8 гривні. Однак, вказан а постанова є підзаконним но рмативно-правовим актом, а ві дповідно до ч. 4 ст. 9 КАС Україн и у разі виникнення колізії м іж підзаконним нормативно-пр авовим актом та законом, заст осуванню підлягають положен ня закону. Крім того, відповід но до ст. 3 Закону України “Про соціальний захист дітей вій ни” державні соціальні гаран тії дітям війни, встановлені цим Законом, не можуть бути об межені або скасовані іншими нормативно-правовими актами .

Як вбачається із розр ахунку суми позову позивач у періоди з 02.04.2006 по 31.12.2006 року, з 09.07.2007 по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31.10.2008 р оку не отримував підвищення до пенсії в розмірі 30 % мінімал ьної пенсії за віком, як це виз начено ст. 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», хоча мав на це право.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Відповідно до ст. 7 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» фінансове забе зпечення державних соціальн их гарантій, передбачених ци м Законом, здійснюється за ра хунок коштів Державного бюдж ету України.

Пунктом 3 Положення про Пенс ійний фонд України, затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України № 1261 від 24.10.2007 ро ку (далі Постанова № 1261), до осно вних завдань Пенсійного фонд у України віднесено, зокрема , забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансуван ня та виплати пенсій, допомог и на поховання, інших виплат, я кі згідно із законодавством здійснюються за рахунок кош тів Пенсійного фонду України та інших джерел, визначених з аконодавством. У п.8 вказаної П останови до джерел формуванн я коштів Пенсійного фонду Ук раїни відносяться також кошт и державного бюджету та держ авних цільових фондів, що пер ераховуються до Фонду у випа дках, передбачених законодав ством. Відповідно до Указу Пр езидента України № 121/2001 від 01.03.2001 року, Пенсійний фонд України є центральним органом викон авчої влади, що здійснює кері вництво та управління соліда рною системою загальнообов'я зкового державного пенсійно го страхування, провадить зб ір, акумуляцію та облік страх ових внесків, призначає пенс ії та готує документи для їх в иплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансува ння та виплату пенсій, допомо ги на поховання, інших соціал ьних виплат, які згідно із зак онодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного ф онду України.

А відтак, беручи до уваги те , що згідно із Законом України «Про соціальний захист діте й війни» дітям війни виплачу ється підвищення саме до пен сії або щомісячного довічног о грошового утримання чи дер жавної соціальної допомоги, що виплачується замість пенс ії, суд, керуючись положенням и Указу Президента України № 121/2001 від 01.03.2001 року та зазначеної вище Постанови №1261, приходить до висновку, що саме органами Пенсійного фонду України по зивачу мало виплачуватись пі двищення пенсії відповідно д о ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни».

Доводи відповідача щодо не можливості задоволення позо вних вимог у зв' язку з відсу тністю бюджетних коштів, при значених на ці виплати, судом не приймаються до уваги. Суд в важає необхідним визначити, що реалізація особою права, щ о пов' язане з отриманням бю джетних коштів, яке базуєтьс я на спеціальних та чинних на час виникнення спірних прав овідносин нормативно-правов их актів національного закон одавства, не може бути постав лена у залежність від бюджет них асигнувань, тобто посила ння суб' єктами владних повн оважень на відсутність кошті в, як на причину невиконання с воїх зобов' язань, не прийма ється до уваги. Так, у справах «Кечко проти України» та «Бу рдов проти Росії» Європейськ ий Суд з прав людини констату вав, що не приймає аргумент Ур яду щодо бюджетних асигнуван ь, оскільки органи державної влади не можуть посилатись н а відсутність коштів як на пр ичину невиконання своїх зобо в' язань.

Суд також не бере до уваги п осилання відповідача на те, щ о відсутній нормативно-право вий акт, який визначав би поря док реалізації ст. 6 Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни». Керуючись прин ципом верховенства права, су д з урахуванням судової прак тики Європейського Суду з пр ав людини, зазначає, що правов ідносини, які виникають в про цесі реалізації права на отр имання надбавки до пенсії бу дуються на принципі юридично ї визначеності. Зазначений п ринцип не дозволяє державі п осилатися на відсутність пев ного нормативного акта, який визначає механізм реалізаці ї прав та свобод громадян, зак ріплених у конституційних та інших актах. Як свідчить пози ція Суду ЄС у справі Yvonne van Duyn v. Home Office (Case 41/74 van Duyn v. Home Office) принцип юридичної визначеності означає, що зац ікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов'я зання, взяті державою, навіть якщо такі зобов'язання містя ться у законодавчому акті, як ий загалом не має автоматичн ої прямої дії. Така дія зазнач еного принципу пов'язана з ін шим принципом - відповідальн ості держави, який полягає у т ому, що держава не може посила тися на власне порушення зоб ов'язань для запобігання від повідальності. При цьому, якщ о держава чи орган публічної влади схвалили певну концеп цію, в даному випадку це надан ня дітям війни підвищення до пенсії, то така держава чи орг ан вважатимуться такими, що д іють протиправно, якщо вони в ідступлять від такої політик и чи поведінки, зокрема, щодо ф ізичних осіб без завчасного повідомлення про зміни в так ій політиці чи поведінці, оск ільки схвалення такої політи ки чи поведінки дало підстав и для виникнення обґрунтован их сподівань у фізичних осіб стосовно додержання державо ю чи органом публічної влади такої політики чи поведінки .

Таким чином, суд вважає, що д ії відповідача щодо не випла ти позивачу підвищення пенсі ї на 30 % мінімальної пенсії за в іком, яка визначається в розм ірі прожиткового мінімуму дл я осіб, що втратили працездат ність, за періоди з 02.04.2006 по 31.12.2006 р оку, з 09.07.2007 по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 ро ку по 31.10.2008 року є протиправними .

Згідно зі ст. 87 Закону У країни «Про пенсійне забезпе чення» суми пенсії, не одержа ні своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенс ію, виплачуються за минулий ч ас без обмеження будь-яким ст роком. Крім того, оскільки пор ушення щодо невиплати позива чу надбавки до пенсії є трива ючим, і неможливо визначити п очаток перебігу строку зверн ення до суду, строк позовної д авності не застосовується.

Відповідно до ч. 2 ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.

Враховуючи вищенаведене, с уд прийшов до висновку, що від повідач не довів правомірніс ть його дій, яка полягає у неви платі позивачу підвищення до пенсії за періоди з 02.04.2006 по 31.12.2006 року, з 09.07.2007 по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 р оку по 31.10.2008 року встановленого ст. 6 Закону № 2195-ІV, у зв'язку з чим позовні вимоги є такими, що пі длягають задоволенню в цій ч астині.

Щодо позовної вимоги позив ача про зобов' язання відпов ідача нараховувати допомогу відповідно до Закону Україн и “Про соціальний захист діт ей війни” надалі при нарахув ання пенсії, то вказана вимог а не підлягає до задоволення , оскільки відповідно до ч. 1 ст . 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на ви конання делегованих повнова жень.

Таким чином, звернення до су ду зумовлене наявністю вже п орушених прав, свобод чи інте ресів, на захист яких звертає ться особа, у зв'язку з чим виз нання будь-якого права на май бутнє є безпідставним та нео бґрунтованим. З огляду на вик ладене, позовні вимоги в цій ч астині не обґрунтовані та за доволенню не підлягають.

Однак, відповідно ч.2 ст.11 КАС України, для повного захисту інтересів позивача, суд вихо дить за межі позовних вимог т а вважає за необхідне провес ти стягнення заборгованої су ми з розрахунку по грудень мі сяць 2008 року включно, оскільки право позивача на отримання підвищення до пенсії в листо паді-грудні 2008 року відповіда чем вже було порушене невипл атою зазначеного підвищення до пенсії.

З врахуванням розміру міні мальної пенсії за віком за 2006-20 08 роки, сума недотриманого поз ивачем підвищення до пенсії за період з 02 квітня 2006 року по 31 грудня 2006 року, з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, з 22 травня 2008 р оку по 31 грудня 2008 року включно становить 2413,67 грн.

В задоволенні позовних вим ог позивача щодо стягнення н евиплаченого підвищення до п енсії за період з 01.01.2006 по 01.04.2006 рок у, з 01.01.07 року по 08.07.2007 року та з 01.01.08 р оку по 21.05.2008 року слід відмовити , так як: у період з 01.01. по 01.04.2006 рок у дію статті 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» було зупинено пунктом 17 статті 77 Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» від 20.12.2005 року № 3235-IV, у пері од з 01.01.07 року по 08.07.2007 року дію ста тті 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни» б уло зупинено пунктом 12 ст. 71 Зак ону України «Про державний б юджет України на 2007 рік» від 19.12. 06 року, у період з 01.01.2008 року по 21.05.2 008 року - стаття 6 Закону Україн и «про соціальний захист діт ей війни» у відповідності із Законом України «Про держав ний бюджет України на 2008року т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007року діяла в новій ред акції, згідно з якою дітям вій ни (крім тих, на яких поширюєть ся дія Закону України «Про ст атус ветеранів війни, гарант ії їх соціального захисту») д о пенсії або щомісячного дов ічного грошового утримання ч и державної соціальної допом оги, що виплачується замість пенсії, виплачується підвищ ення у розмірі надбавки, вста новленої для учасників війни . У період з 01.01.2006 по 01.04.2006 року, з 01.01.07 року по 08.07.2007 року та з 01.01.08 року по 21.05.2008 року положення Законів Ук раїни про державний бюджет н а 2006-2008 роки, що зупиняли дію ста тті 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни» т а викладали її в новій редакц ії, неконституційними не виз навались, не скасовувались, а тому підстав для їх незастос ування не було.

Судові витрати по справі сл ід присудити позивачу з Держ авного бюджету у відповіднос ті до вимог частини 3 статті 94 К АС України, відповідно до зад оволених вимог.

Керуючись статтями 160-163, 254 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити час тково.

Визнати протиправними д ії Управління Пенсійного фон ду України в м. Рівне щодо не н арахування та невиплати О СОБА_1 щомісячного підвище ння до пенсії в розмірі 30 відс отків мінімальної пенсії за віком відповідно до ст. 6 Закон у України “Про соціальний за хист дітей війни” за період з 02 квітня по 31 грудня 2006 року, з 09 липня по 31 грудня 2007 року та з 22 т равня по 31 грудня 2008 року.

Стягнути з Управління П енсійного фонду України в м. Р івне (33000, м. Рівне, вул. Відінська ,41, код ЄДРПОУ 01417535) на користь О СОБА_1 (ідентифікаційний но мер НОМЕР_1) недоплачене п ідвищення до пенсії в розмір і 30 відсотків мінімальної пен сії за віком за період з 02 квіт ня по 31 грудня 2006 року, з 09 липня по 31 грудня 2007 року та з 22 травня по 31 грудня 2008 року включно в су мі по 2 413 грн. 67 коп. (дві тисячі чо тириста тринадцять гривень 6 7 коп.).

В іншій частині позовних ви мог - відмовити.

Присудити до стягнення з Де ржавного бюджету України на користь ОСОБА_1 понесені н ею судові витрати в сумі 25 грн . 83 коп.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо заяву п ро апеляційне оскарження бул о подано, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова набирає законної сили після закінче ння цього строку. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.

Постанова може бути о скаржена до Львівського апел яційного адміністративного суду через суд першої інстан ції, який ухвалив постанову. З аява про апеляційне оскаржен ня подається протягом 10 днів з дня складення постанови в по вному обсязі. Апеляційна ска рга на постанову суду першої інстанції подається протяго м 20-ти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.

Головуючий: С.В .Боймиструк

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.01.2009
Оприлюднено14.12.2010
Номер документу6429682
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-6120/08/1770

Постанова від 28.01.2009

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Боймиструк С.В.

Постанова від 28.01.2009

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Боймиструк С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні