Справа №127/275/17
Провадження №1-кс/127/220/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 січня 2017 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі:
слідчого судді Вишара І.Ю.,
при секретарі Козловій М.О.,
за участю слідчого Данилюка В.В.
розглянувши клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції Данилюка В.Впро призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності військової частини пп В 5082 за період 10.10.2014 по 01.11.2016 р.р. щодо дотримання вимог законодавства при господарських взаємовідносинах з військовою частиною А 2287, А1049 та військовою частиною А 0215,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старший лейтенант поліції Данилюк В.Взвернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності військової частини пп В 5082 (юридична адреса: м. Новий Калинів, Львівська область) за період 10.10.2014 по 01.11.2016, мотивуючи свої вимоги тим, що проводиться досудове розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015020420000186 від 07.07.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 364, ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 366 КК України.
Згідно клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що в 2013-2015 роках Військова частина А 0215 на підставі Річних планів закупівель та рішень комітетів торгів уклала договори постачання з ТОВ Мірфарт на суму понад 6 млн. грн., ТОВ УКРАВПОСТАЧ на суму понад 2,6 млн. грн., ТОВ ПОЛЕК-ТОП на суму понад 1 млн. грн. та ТОВ ЮРКОРТ на суму понад 2 млн. грн.. Вказані товариства є пов'язаними суб'єктами господарювання, продають товари лише Військовій частині А0215. Так відповідно до специфікації товару, вказані комерційні структури поставили військовій частині авіаційні шини 2007-2014 років з паспортами від виробника. Фактично, останні виготовленні Ярославським та Барнаульським шинними заводами у 1997 - 1998 роках, про що свідчать номерні знаки на них. Проте, службові особи військової частини, достовірно знаючи про вказані факти, підписали акти прийому товару та перерахували бюджетні кошти на суму понад 4 млн. грн.., за що отримали неправомірну вигоду. Зазначені шини розподілені ВЧ А 0215 між військовими частинами та використовуються на літаках Л39, Ан 24, Су 29.
В подальшому встановлено, що між військовою частиною А 0215 та ТОВ Укравпостач (код ЄДРПОУ 38590901, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє, зареєстрований один працівник - директор) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №89/14 від 24.07.2014 щодо закупівлі батарей Прибой -2С , договір про закупівлю товарів за державні кошти №83/14 від 18.07.2014 щодо закупівлі журналів та періодичних видання друковані (річні бюлетні (поправки) до міжнародних збірників аеронавігаційної інформації видавництва фірми
Jeppesen або еквівалент); договір про закупівлю товарів за державні кошти №91/14 від 25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 - авіаційні шини 1030х350 м.1А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010; договір про закупівлю товарів за державні кошти №90/14 від 25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 - авіаційні шини 570х140 м.5А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010. В подальшому службові особи ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставили (чи поставили його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності) та усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, керуючись корисливим мотивом та переслідуючи корисливу мету, незаконно заволоділи отриманими бюджетними коштами, які в подальшому перерахували на рахунки суб'єктів господарювання з ознаками фіктивності. Так, відповідно до роздруківки руху коштів по банківському рахунку ТОВ Укравпостач отримані за авіаційні шини, батареї та збірники аеронавігаційної інформації, бюджетні кошти були перераховані на рахунки: ТОВ Автомототех (код ЄДРПОУ 37674173, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє), в сумі 940 000 гривень, у виді поворотної фінансової допомоги, ТОВ Автомототех належить брату директора ТОВ Укравпостач та в якому останній рахується головним бухгалтером; ПП Інкар (код ЄДРПОУ 38438640, юридична адреса: м. Одеса, вул. Кленова, 2а, приміщення 11-Н, за юридичною адресою відсутнє) в сумі 1 881 768 гривень, у виді оплати по договору поставки ІН - 03/2014 від 24.07.2014, який відповідно до акту ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві від 31.01.2015 №56/26-57-22-03-10/38590901 визнаний фіктивним, тобто операції здійсненні ПП Інкар не мали реального характеру, товар не постачався, не встановлено наявність у контрагента основних фондів та остатніх трудових ресурсів, об'єктивно необхідних для постачання товару; ТОВ Редінг (код ЄДРПОУ 39081841, юридична адреса: м. Київ, вул. Патріса Лумумби, буд. 7, офіс 2, за адресою відсутнє) в сумі 1 057 663 гривень, у виді оплати за договором поставки АВ -1 від 30.07.2014.
Крім того, військові службові особи Повітряних Сил України, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та службових осіб ТОВ Укравпостач , усвідомлюючи що ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), всупереч інтересам служби підписали акти прийому поставленого товару тим самим вчинили зловживання службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.
Також, військові службові особи Повітряних Сил України та службові особи ТОВ Украавпостач діючи умисно, усвідомлюючи що ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), сформували та завідомо неправдиві документи, а саме акти прийому поставленого товару, які надані до Казначейської служби України.
Придбані військовою частиною А0215 в ТОВ Укравпостач батареї живлення Прибой -2С в кількості 252 одиниці, які відповідно до нарядів військової частини А1049 та А 2287 були передані іншим військовим частинам, а саме: до військової частини В4067 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2553 від 14.10.2014; В3765 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2554 від 14.102014; В5082 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014; А1789 - 10 одиниць, відповідно до наряду №35/2572 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2338 від 25.08.2015; А 1356 - 14 одиниць, відповідно до наряду №35/2573 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду №35/2341 від 25.08.2015; А 1435 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2574 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду
№35/2342 від 25.08.2015, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2383 від 08.10.2015; А 1349 - 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014; В 2806 - 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2576 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2339 від 25.08.2015; А 2215 - 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2577 від 30.10.2014; А 1231 - 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2578 від 30.10.2014; А 3840 - 21 одиниця, відповідно до наряду №35/2579 від 30.10.2014; А 4104 - 24 одиниці, відповідно до наряду №35/2580 від 30.10.2014; В 2137 - 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2581 від 30.10.2014, для в/ч А 0959 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2582 від 30.10.2014, для в/ч А 1688 15 одиниць, відповідно до наряду №35/2619 від 19.11.2014, 4 одиниці, відповідно до наряду №35/2340 від 25.08.2015.
Слідчий в судовому засіданні клопотання уточнив та просив призначити позапланову виїзну ревізію з 09.02.2017 р..
Слідчий суддя, вислухавши пояснення слідчого , дослідивши матеріали клопотання, прийшов до наступного висновку.
Відповідно до ч.2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Згідно з ч.2 ст.84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п.4 ч.2 ст.99 КПК України віднесено і акти перевірок.
Разом із тим, на даний час з КПК України виключено п.6 ч.2 ст.36 та п.4 ч.2 ст.40, якими прокурору, та слідчому надавались повноваження призначити ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом, що обумовлює необхідність звернення до слідчого судді із даним клопотанням.
Постановою КМУ від 13.08.2014 року №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребують у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в2013-2015 роках Військова частина А 0215 на підставі Річних планів закупівель та рішень комітетів торгів уклала договори постачання з ТОВ Мірфарт на суму понад 6 млн. грн., ТОВ УКРАВПОСТАЧ на суму понад 2,6 млн. грн., ТОВ ПОЛЕК-ТОП на суму понад 1 млн. грн. та ТОВ ЮРКОРТ на суму понад 2 млн. грн.. Вказані товариства є пов'язаними суб'єктами господарювання, продають товари лише Військовій частині А0215. Так відповідно до специфікації товару, вказані комерційні структури поставили військовій частині авіаційні шини 2007-2014 років з паспортами від виробника. Фактично, останні виготовленні Ярославським та Барнаульським шинними заводами у 1997 - 1998 роках, про що свідчать номерні знаки на них. Проте, службові особи військової частини, достовірно знаючи про вказані факти, підписали акти прийому товару та перерахували бюджетні кошти на суму понад 4 млн. грн.., за що отримали неправомірну вигоду. Зазначені шини розподілені ВЧ А 0215 між військовими частинами та використовуються на літаках Л39, Ан 24, Су 29.
В подальшому встановлено, що між військовою частиною А 0215 та ТОВ Укравпостач (код ЄДРПОУ 38590901, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє, зареєстрований один працівник - директор) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №89/14 від 24.07.2014 щодо закупівлі батарей Прибой -2С , договір про закупівлю товарів за державні кошти №83/14 від 18.07.2014 щодо закупівлі журналів та періодичних видання друковані (річні бюлетні (поправки) до міжнародних збірників аеронавігаційної інформації видавництва фірми
Jeppesen або еквівалент); договір про закупівлю товарів за державні кошти №91/14 від
25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 - авіаційні шини 1030х350 м.1А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010; договір про закупівлю товарів за державні кошти №90/14 від 25.07.2014 щодо закупівлі товару: лот №1 - авіаційні шини 570х140 м.5А або еквівалент, код 22.11.1; шини та камери гумові нові, згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010. В подальшому службові особи ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставили (чи поставили його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності) та усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, керуючись корисливим мотивом та переслідуючи корисливу мету, незаконно заволоділи отриманими бюджетними коштами, які в подальшому перерахували на рахунки суб'єктів господарювання з ознаками фіктивності. Так, відповідно до роздруківки руху коштів по банківському рахунку ТОВ Укравпостач отримані за авіаційні шини, батареї та збірники аеронавігаційної інформації, бюджетні кошти були перераховані на рахунки: ТОВ Автомототех (код ЄДРПОУ 37674173, юридична адреса: м. Київ, вул. Булаховського, буд. 30-А, за юридичною адресою відсутнє), в сумі 940 000 гривень, у виді поворотної фінансової допомоги, ТОВ Автомототех належить брату директора ТОВ Укравпостач та в якому останній рахується головним бухгалтером; ПП Інкар (код ЄДРПОУ 38438640, юридична адреса: м. Одеса, вул. Кленова, 2а, приміщення 11-Н, за юридичною адресою відсутнє) в сумі 1 881 768 гривень, у виді оплати по договору поставки ІН - 03/2014 від 24.07.2014, який відповідно до акту ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві від 31.01.2015 №56/26-57-22-03-10/38590901 визнаний фіктивним, тобто операції здійсненні ПП Інкар не мали реального характеру, товар не постачався, не встановлено наявність у контрагента основних фондів та остатніх трудових ресурсів, об'єктивно необхідних для постачання товару; ТОВ Редінг (код ЄДРПОУ 39081841, юридична адреса: м. Київ, вул. Патріса Лумумби, буд. 7, офіс 2, за адресою відсутнє) в сумі 1 057 663 гривень, у виді оплати за договором поставки АВ -1 від 30.07.2014.
Крім того, військові службові особи Повітряних Сил України, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та службових осіб ТОВ Укравпостач , усвідомлюючи що ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), всупереч інтересам служби підписали акти прийому поставленого товару тим самим вчинили зловживання службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.
Також, військові службові особи Повітряних Сил України та службові особи ТОВ Украавпостач діючи умисно, усвідомлюючи що ТОВ Укравпостач вказаний у договорах товар не поставило (чи поставило його частково та неналежної якості, з відповідним підробленням сертифікатів відповідності), сформували та завідомо неправдиві документи, а саме акти прийому поставленого товару, які надані до Казначейської служби України.
Придбані військовою частиною А0215 в ТОВ Укравпостач батареї живлення Прибой -2С в кількості 252 одиниці, які відповідно до нарядів військової частини А1049 та А 2287 були передані іншим військовим частинам, а саме: до військової частини В4067 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2553 від 14.10.2014; В3765 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2554 від 14.102014; В5082 - 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014; А1789 - 10 одиниць, відповідно до наряду №35/2572 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2338 від 25.08.2015; А 1356 - 14 одиниць, відповідно до наряду №35/2573 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду №35/2341 від 25.08.2015; А 1435 -
11 одиниць, відповідно до наряду №35/2574 від 30.10.2014, 1 одиниця, відповідно до наряду №35/2342 від 25.08.2015, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2383 від 08.10.2015; А 1349 - 6
одиниць, відповідно до наряду №35/2575 від 30.10.2014; В 2806 - 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2576 від 30.10.2014, 2 одиниці, відповідно до наряду №35/2339 від 25.08.2015; А 2215 - 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2577 від 30.10.2014; А 1231 - 30 одиниць, відповідно до наряду №35/2578 від 30.10.2014; А 3840 - 21 одиниця, відповідно до наряду №35/2579 від 30.10.2014; А 4104 - 24 одиниці, відповідно до наряду №35/2580 від 30.10.2014; В 2137 - 20 одиниць, відповідно до наряду №35/2581 від 30.10.2014, для в/ч А 0959 6 одиниць, відповідно до наряду №35/2582 від 30.10.2014, для в/ч А 1688 15 одиниць, відповідно до наряду №35/2619 від 19.11.2014, 4 одиниці, відповідно до наряду №35/2340 від 25.08.2015.
З метою дослідження всіх обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, перевірки правильності, законності розпорядження та використання бюджетних коштів військовою частиною А0215, які були перераховані на рахунки ТОВ Укравпостач в якості оплати за поставлені батареї живлення Прибой - 2С , у відповідності до укладеного договору про закупівлю товарів за державні кошти №89/14 від 24.07.2014, що є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності одного із набувачів закуплених батарей живлення Прибой - 2С , а саме військової частини пп В 5082 (м. Новий Калинів, Львівська область), яка отримала вказані батареї живлення Прибой - 2С , в кількості 11 одиниць, відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014 року, тому слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.
Відповідно до п.82.2 ст.82 Податкового Кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлено у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємства 5 робочих днів, для фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому восьмому цього пункту, - 3 робочих дні, інших платників податків 10 робочих днів.
Керуючись ст.ст.71, 93, 110 КПК України, Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , ст.78, 82 Податкового Кодексу України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції Данилюка В.Впро призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності військової частини пп В 5082 за період 10.10.2014 по 01.11.2016 р.р. - задовольнити.
Призначити позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності пп В 5082 (юридична адреса: м. Новий Калинів, Львівська область) , за період діяльності з 10.10.2014 по 01.11.2016 р.р., щодо дотримання вимог законодавства при господарських взаємовідносинах з військовою частиною А 2287 (код ЄДРПОУ 24982545, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Чехова, буд. 7), А 1049 (код ЄДРПОУ 26606488, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Стрілецька (колишня Червоноармійська), 105) та військовою частиною А 0215 (код ЄДРПОУ 24981451, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Стрілецька (колишня Червоноармійська), 105), Проведення ревізії доручити працівникам Західного офісу Державної аудиторської служби України (79000, м. Львів, вул. Костюшка, буд. 8).
У ході ревізії дослідити наступні питання:
1.Чи фактично постачались до військової частини пп В 5082 батареї живлення Прибой -2С з військової частини А2287, А1049 чи А0215 відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014;
2.Якщо так, то в якій кількості та відповідно до яких фінансово - господарських документів (окрім наряду);
3.Якщо так, то яке маркування (виробник, серія, номер) поставлених батарей живлення Прибой - 2С ;
4.Якщо так, то чи відповідає фактичне маркування (виробник, серія, номер, інші реквізити) на поставлених батареях живлення Прибой - 2С відомостям про маркування (виробник, серія, номер, інші реквізити), що містяться в документах щодо їх поставки (нарядів про відпуск, актів прийому, сертифікатів продукції, тощо);
5.Якщо так, яким транспортом були доставлені до військової частини пп В 5082 батареї живлення Прибой - 2С , його марка та державний номер реєстрації, володілець, власник;
6.Якщо поставлені до військової частини пп В 5082 батареї живлення Прибой - 2С з військової частини А2287, А1049 чи А 0215 відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014, використовуються то яким чином, на які одиниці техніки поставленні та відповідно до яких документів;
7.Якщо поставлені до військової частини пп В 5082 батареї живлення Прибой - 2С з військової частини А2287, А1049 чи А 0215 відповідно до наряду №35/2555 від 14.10.2014 на даний момент не використовуються, то чи знищувались вони, якщо так, то відповідно до яких документів, якщо ні, то де саме зберігаються.
Встановити строк проведення ревізії з 09.02.2017 року протягом 15 робочих днів, не враховуючи вихідних та святкових днів.
Ухвала слідчого судді остаточна, оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2017 |
Оприлюднено | 31.01.2017 |
Номер документу | 64297794 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Вишар І. Ю.
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Вишар І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні