Справа № 2а-3046/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 червня 2010 р.
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючої судді - Кашпур О.В.
розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції в Коропському районі Чернігівської області до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач 10.06.2010 року звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 і просить стягнути з відповідача заборгованість по податку на землю з фізичних осіб 31,46 грн., мотивуючи тим, що відповідач є платником податків та зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає наступне:
Встановлено, що статтею 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами " платниками податків є юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремленні підрозділи, що не мають статус юридичної особи, а також фізичні особи, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законодавством покладено обов'язок утримувати або сплачувати (податки, збори, обов'язкові платежі), пеню та штрафні санкції.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування" платник податків зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Платник податку, згідно ст. 11 Закону України „Про систему оподаткування", несе відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків та додержання законів про оподаткування.
Відповідно до п. 1.2, 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів. Податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України Про плату за землю використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом.
Частинами 1,2,3 ст. 17 Закону України Про плату за землю податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності громадянами сплачується рівними частками до 15 серпня і 15 листопада.
В користуванні відповідача перебуває земельна ділянка розміром 0,25 га під житловим фондом та 0,98 га для ведення особистого підсобного господарства, що знаходиться на території Крисківської сільської ради.
Відповідач несвоєчасно сплачує податок на змелю, згідно розрахунку позивача, станом на 08.06.2010 року сума податкового боргу відповідача складає 31,46 грн.
Відповідачу було направлено податкове повідомлення № НОМЕР_1 від 14.07.2009 року про наявність податкового боргу з податку на землю, яке отримано 14.06.2009 року.
На підставі ст.6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відповідачу були надіслані перша № 1/37 від 17.11.2009р. та друга № 2/38 від 18.12.2009р. податкові вимоги.
Передбачені Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" заходи не привели до погашення податкового боргу.
Відповідно до вимог статті 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави заборгованість по податку на землю фізичних осіб у сумі 31,46 грн. на р/р 33214813700219 Крисківської сільської ради в УДКУ в Чернігівській області, код 22816021, МФО 853592, код платежу 13050300, місцевий бюджет.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження було подано, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення постанови. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строку подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя: підпис ОСОБА_2
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2010 |
Оприлюднено | 31.01.2017 |
Номер документу | 64309824 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Кашпур О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні