ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 січня 2017 року Житомир справа № 806/2791/16
категорія 8.2.3
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Капинос О.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області до Комунального підприємства "Центральна районна аптека № 28" про стягнення 7142,57 грн.,
встановив:
Малинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області звернулась до суду з позовом, у якому просить стягнути з Комунального підприємства "Центральна районна аптека № 28" податковий борг у сумі 7142,57 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника. Зазначає, що сума податкового боргу є узгодженою та в установлені строки відповідачем не сплачена.
Представник позивача в судове засідання не прибув, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином. На адресу суду направив клопотання, у якому позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив справу розглядати у порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи, вважається повідомленим належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Справа розглядається в порядку письмового провадження, відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов пядлгає задоволенню, з огляду на таке.
Встановлено, що Комунальне підприємство "Центральна районна аптека № 28" як платник податків перебуває на обліку в Малинській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
З матеріалів справи вбачається, що за відповідачем рахується податковий борг у сумі 7142,57 грн., а саме:
- по надходженням від викидів забруднюючих речовин 2,57 грн.;
- з податку на прибуток у сумі 1020,00 грн.;
- з податку на додану вартість у сумі 6120,00 грн.
Згідно п.п.14.1.156 ст.14 Податкового кодексу України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 6120,00 грн. виник у зв"язку з несплатою штрафних (фінансових) санкцій за неподання податкових декларацій з податку на додану вартість, нарахованих:
- податковим повідомленням-рішенням №0002191500 від 25.05.2015 у сумі 2040,00грн.
- податковим повідомленням-рішенням №0001601500 від 15.04.2015 у сумі 2040,00 грн.
- податковим повідомленням-рішенням №0000241500 від 22.01.2015 у сумі 2040,00 грн. (а.с.11-16)
Податкові повідомлення-рішення були направлені відповідачу у встановленому законом порядку, однак суми штрафних санкцій, визначені такими податковими повідомленнями-рішеннями не були сплачені у законодавчо встановлені строки.
Доказів оскарження таких рішень та погашенння заборгованості у матеріалах справи не міститься.
Наявність податкового боргу з екологічного податку підтверджується податковою декларацією з екологічного податку за 2 квартал 2014 року, у якій підприємством визначено самостійно до сплати грошове зобов"язання по надходженням за викиди забруднюючих речовин у сумі 2,57 грн. (а.с.17)
Відповідно до п.57.1. ст.57 Кодексу платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
У встановлені законом строки, грошове зобов"язання у розмірі 2,57 грн. відповідачем самостійно сплачено не було.
Що стосується податку на прибуток.
Податковий борг з податку на прибуток у розмірі 1020,00 грн. виник у зв"язку з несплатою штрафних (фінансових) санкцій нарахованих:
- податковим повідомленням-рішенням №0004451500 від 07.10.2015 у сумі 1020,00 грн. за неподання податкової декларації з податку на прибуток.(а.с.18)
Дане податкове повідомлення-рішення було вручено бухгалтеру підприємства, одна залишено без реагування.
Доказів оскарження його у матеріалах справи не міститься.
Згідно із підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання в сумі 7142,57 грн. вважається податковим боргом.
Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Малинською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Житомирській області була сформована та вручена бухгалтеру підприємства податкова вимога "Ф" №19-25 від 05.01.2016 на суму 1020,00 грн.(а.с.9)
Доказів виконання або оскарження податкової вимоги у матеріалах справи не міститься.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України визначено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 95.3 статі 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно із пунктом 95.4 статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що відповідач заперечення проти позову та доказів погашення боргу суду не надав, суд вважає позов обґрунтованим і таким, що підлягає задоволенню.
Судові витрати, відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, не стягуються.
Керуючись статтями 86, 94, 128, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,
постановив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Комунального підприємства "Центральна районна аптека № 28"(код ЄДРПОУ 01976967) на користь держави в особі Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39487678) податковий борг в сумі 7142,57 грн. (сім тисяч сто сорок дві гривні п"ятдесят сім копійок) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника.
Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя О.В. Капинос
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2017 |
Оприлюднено | 31.01.2017 |
Номер документу | 64311876 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні