Постанова
від 26.01.2017 по справі 826/14767/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 26 січня 2017 року           скорочене провадження           № 826/14767/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О. вирішив адміністративну справу за позовом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Пушкінська-14» про стягнення штрафних санкцій у розмірі 18700 грн., ВСТАНОВИВ: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Пушкінська-14», у якій просить суд стягнути з відповідача фінансові санкції у розмірі 18700,00 грн. до спеціального фонду місцевого бюджету. Під час розгляду справи представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві. 30.09.2016 Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито скорочене провадження у даній справі та направлено ухвалу про відкриття скороченого провадження на адресу відповідача, яка зазначена в позовній заяві. Проте на адресу суду повернувся конверт з відміткою поштового відділу “за закінченням встановленого строку зберігання”. Відповідно до пункту 11 статті 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Відповідно до частини 4 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів. Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне. Будівля, що знаходиться за адресою: місто Київ, Шевченківський район, вулиця Пушкінська будинок 14 є пам'яткою архітектури місцевого значення – «Будинок Київської міської станції і комісійно-позичкового відділення Південно-Західної залізниці» 1912-1914 рр. відповідно до рішення виконавчого комітету Київської міської ради народних депутатів від 21.01.1986 № 49 та розташовується у Центральному історичному ареалі міста Києва (рішення Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804) – охороняється Законом України «Про охорону культурної спадщини». Представниками Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) 12.10.2015 проведено огляд вказаного об'єкта культурної спадщини та виконано фотофіксацію будинку за вказаною адресою. В ході візуального огляду частини пам'ятки було встановлено, пошкодження фасадів, спостерігаються локальні вертикальні тріщини, часткове відшарування тинькування та фарби на різних частинах фасаду по всьому будинку, пошкодження цегляної кладки, наявні тріщини на різних частинах фасаду, часткове пошкодження карнизів та архітектурно-художнього оформлення фасадів, водозливні труби частково пошкоджені, будинок потребує проведення ремонтно-реставраційних робіт. Балансоутримувачем вказаної пам'ятки є Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Пушкінська-14», яка утримується в неналежному стані, чим порушено частину 1 статті 23, абзац 1 частини 2 статті 24 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (далі по тексту - Закон). Крім того, на пам'ятку не укладено охоронний договір з Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА). Відповідно до статті 24 Закону України «Про охорону культурної спадщини» власник або уповноважений ним орган, користувачі зобов'язані утримувати пам'ятку в належному стані, своєчасно проводити ремонт, захищати від пошкодження, руйнування або знищення відповідно до цього Закону та охоронного договору. Використання пам'ятки повинно здійснюватися відповідно до режимів використання, встановлених органами охорони культурної спадщини, у спосіб, що потребує як найменших змін оповнень пам'ятки та забезпечує збереження матеріальної автентичності, просторової композиції, а також елементів обладнання, упорядження, оздоби тощо. У разі виникнення загрози для збереженості пам'ятки її власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, зобов'язані негайно повідомити про це орган охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій та орган місцевого самоврядування, на території якою розташована пам'ятка. Згідно статті 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини» передбачено, що консервація, реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток місцевого значення здійснюються за наявності письмового дозволу органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій відповідно до їхньої компетенції, на підставі погодженої з ними науково-проектної документації. Спеціально уповноваженим органом охорони культурної спадщини у місті Києві, відповідно до покладених обов'язків, є Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) Відповідно до пункту 4.13 статті 4 Положення про департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), на Департамент культури покладено завдання по здійсненню контролю за виконанням Закону України «Про охорону культурної спадщини» та інших нормативно-правових актів про охорону культурної спадщини. Згідно статті 30 Закону органи охорони культурної спадщини зобов'язані заборонити будь-яку діяльність юридичних або фізичних осіб, що створює загрозу пам'ятці або порушує законодавство, державні стандарти, норми і правила у сфері охорони культурної спадщини. Приписи органів охорони культурної спадщини є обов'язковими для виконання всіма юридичними та фізичними ocoбами. Департаментом видано припис №252/П від 15.10.2015, яким вимагалось від відповідача, в місячний строк з дня отримання припису укласти з Департаментом охоронний договір на вказану пам'ятку, в найкоротший строк на підставі погодженої у встановленому законодавством порядку науково-проектної документації здійснити першочергові заходи по приведенню пам'ятки в належний стан. В подальшому Департаментом складено акт про вчинення правопорушення №126 від 30.05.2016, згідно якого за підсумками проведеної інспекційної перевірки встановлено, що будинок на вулиці Пушкінська, 14 має пошкодження фасадів, зокрема: спостерігаються локальні вертикальні тріщини, часткове відшарування тинькування та фарби на різних частинах фасаду по всьому будинку, пошкодження цегляної кладки, наявні тріщини на різних частинах фасаду, часткове пошкодження карнизів та архітектурно-художнього оформлення фасадів, водозливні труби частково пошкоджені, будинок потребує проведення ремонтно-реставраційних робіт. Примірник зазначених акта та припису було надіслано на адресу відповідача. Однак, у визначений приписом та актом термін до Департаменту ніхто не з'явився та необхідні документи не надав. Департаментом прийнято постанову № 98-16 від 17.06.2016 «Про накладання фінансових санкцій за порушення законодавства України у сфері охорони культурної спадщини», якою на Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Пушкінська-14» накладено фінансові санкції за ухилення власника пам'ятки від підписання охоронного договору (частини 1 статті 23 Закону України «Про охорону культурної спадщини») у розмірі 1  700 грн., за недодержання вимог щодо захисту, збереження, утримання, використання пам'ятки (частини 1, абзацу 1 частини 2 статті 24 Закону) у розмірі 17  000,00  грн. Крім того, у випадку незгоди з постановою від 17.06.2016 № 98-16 та правомірністю обставин, що викладені в даній постанові, відповідач не був позбавлений можливості оскаржити її в судовому порядку. Матеріали справи підтверджують, що, як станом на дату звернення позивача до суду з даним позовом, так і станом на дату вирішення даної справи по суті заявлених позовних вимог, постанова від 17.06.2016 № 98-16 про накладення фінансових санкцій є чинною та не скасованою. Відповідачем вказана постанова не виконана, сума стягнення не сплачена. За таких обставин суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність стягнення штрафу в сумі 18  700,00 грн. з відповідача в судовому порядку. Відповідно до положень статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача стягненню не підлягають. Керуючись статтями 160-163, 183-2, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задовольнити повністю. 2. Стягнути Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Пушкінська-14» (код ЄДРПОУ 38689820) фінансові санкції у розмірі 18 700,00 грн. до спеціального місцевого бюджету на р/р 31416542700008, банк отримувач – УДКСУ у Подільському районі м. Києва, код банку 820019, одержувач – УДК у Подільському районі м. Києва, код ЄДРПОУ 37975298, код доходів 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції».   3. Судові витрати присудженню не підлягають. Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.           Суддя                                                                                                Р.О. Арсірій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.01.2017
Оприлюднено31.01.2017
Номер документу64315702
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14767/16

Постанова від 26.01.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 30.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні