ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
10 січня 2017 року Справа № 913/1332/16
Провадження №19пд/913/1332/16
За позовом керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області, м. Сєвєродонецьк Луганської області в інтересах держави в особі позивача-1 - Луганської обласної державної адміністрації, м. Сєвєродонецьк Луганської області
позивача-2 - Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області, смт. Новоайдар Новоайдарського району Луганської області
до Сільськогосподарського приватного підприємства «Основа» , с. Смолянинове Новоайдарського району Луганської області
про повернення земельної ділянки та водного об'єкту загальною площею 12,1 га
Суддя господарського суду Луганської області Косенко Т.В.
Секретар судового засідання - помічник судді Воронько В.В.
У засіданні брали участь:
від заявника - представник не прибув;
від позивача 1 - ОСОБА_1, представник за довіреністю №16-С від 03.03.2015;
від позивача 2 - представник не прибув;
від відповідача - представник не прибув.
С У Т Ь С П О Р У:
Керівник Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Луганської обласної державної адміністрації та Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області звернувся до господарського суду Луганської області з позовом до Сільськогосподарського приватного підприємства «Основа» про зобов'язання повернути за актом приймання - передачі позивачу-2 земельну ділянку та водний об'єкт загальною площею 12,1 га, у тому числі: під водою - 12,0 га, гідротехнічні споруди - 0,1 га із земель державної власності (землі водного фонду), що знаходяться на території Новоохтирської сільської ради Новоайдарського району Луганської області.
Ухвалою господарського суду Луганської області від 01.12.2016 підтверджено підстави представництва керівником Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Луганської обласної державної адміністрації та Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області з заявленими позовними вимогами; порушено провадження у справі та її розгляд призначено на 12.12.2016.
Ухвалою господарського суду Луганської області від 12.12.2016 розгляд справи відкладений на 10.01.2017.
20.12.2016 від позивача-2 надійшла заява б/н від 15.12.2016, в якій він просить, у зв'язку з відсутністю фінансової та технічної можливості прибути до суду, розгляд справи здійснити без участі його представника. Позовні вимоги підтримує у повному обсязі.
Подана заява була розглянута в судовому засіданні та задоволена судом.
Заявник, позивач-2 та відповідач не скористалися своїм правом, передбаченим ст.22 Господарського процесуального кодексу України, не забезпечили участі повноважних та компетентних представників у судовому засіданні, хоча про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
Також відповідач не надав суду відзив на позовну заяву, не забезпечив явку представника у судове засідання, не надання відзиву на позовну заяву та не прибуття у судове засідання не перешкоджає розгляду спору по суті.
Згідно положень ст.75 Господарського процесуального кодексу України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
У судовому засіданні 10.01.2017 оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача-1, господарський суд -
В С Т А Н О В И В:
Згідно зі ст.13 Конституції України земля є об'єктом права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Відповідно до ст.ст.142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи самоврядування в межах повноважень шляхом прийняття рішень. Права органів самоврядування захищаються у судовому порядку.
Згідно з ч.1 ст.29 Господарського процесуального кодексу України прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, порушену за позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду для представництва інтересів громадянина або держави. З метою вступу у справу прокурор може подати апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд рішення Верховним Судом України, про перегляд рішення за нововиявленими обставинами або повідомити суд і взяти участь у розгляді справи, порушеної за позовом інших осіб. При цьому прокурор для представництва інтересів громадянина або держави в господарському суді (незалежно від форми, в якій здійснюється представництво) повинен обґрунтувати наявність підстав для здійснення такого представництва, передбачених частинами другою або третьою статті 25 Закону України «Про прокуратуру» . Для представництва інтересів громадянина в господарському суді прокурор також повинен надати документи, що підтверджують недосягнення повноліття, недієздатність або обмежену дієздатність відповідного громадянина, та письмову згоду законного представника або органу, якому законом надано право захищати права, свободи та інтереси відповідної особи, на здійснення представництва. Невиконання прокурором вимог щодо надання господарському суду обґрунтування наявності підстав для здійснення представництва інтересів громадянина або держави в господарському суді має наслідком повернення поданої ним позовної заяви (заяви, скарги) у порядку, встановленому статтею 63 цього Кодексу.
За змістом ч.3 ст.23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також уразі відсутності такого органу.
Частиною 4 ст.23 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов'язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб'єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб'єктом владних повноважень.
Позовні вимоги заявника обґрунтовані тим, що розпорядженням голови Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області від 14.07.2004 за №227 «Про передачу в оренду земельної ділянки СПП «Основа» передано в оренду відповідачу земельну ділянку загальною площею 12,1 га, у т.ч.: під водою - 12,0 га (контур 140), гідротехнічні споруди 0,1 га (дамба), із земель державної власності (землі водного фонду), розташованих на території Новоохтирської сільській раді, для іншого сільськогосподарського використання, терміном на 10 років, за умови укладення договору оренди протягом одного місяця. На підставі вказаного розпорядження 29.07.2004 між Новоайдарською районною державною адміністрацією та Сільськогосподарським приватним підприємством «Основа» укладено договір оренди земельної ділянки та водного об'єкту із земель державної власності (землі водного фонду), розташованих на території Новоохтирської сільської ради загальною площею 12,1 га, у т.ч. під водою, дзеркало 12,0 га, гідротехнічні споруди - 0,1 га (дамба). Згідно з п.4.1 договору, договір укладено на 10 років. Зі змісту ч.3 ст.33 Закону України «Про оренду землі» (у редакції, що діяла на момент укладення договору оренди земельної ділянки та водного об'єкту від 29.07.2004) вбачається, що нею не передбачено порядок автоматичного поновлення договору оренди земельної ділянки у разі відсутності заперечень з боку сторін, а лише визначено, що у цьому разі договір підлягає поновленню. Таким чином, строк дії договору закінчився 19.11.2014. Відповідно до листа Новоайдарської районнної державної адміністрації №15/3806 від 28.10.2016, відповідач не звертався до позивача 2 з пропозиціями щодо поновлення договору оренди. В порушення вимог ст.34 Закону України «Про оренду землі» , п.3.3 договору, спірна земельна ділянка орендарем не повернута Новоайдарській районній державній адміністрації Луганської області протягом 10 днів за актом приймання - передачі.
Господарський суд зауважує наступне.
Відповідно до п.1.1 договору оренди земельної ділянки та водного об'єкту від 29.07.2004, який укладений між Новоайдарською районною державною адміністрацією Луганської області та Сільськогосподарським приватним підприємством "Основа", його предметом є земельна ділянка та водний об'єкт із земель державної власності (землі водного фонду), розташована на території Новоохтирської сільської ради, загальною площею 12,1 га, у т.ч.: під водою, дзеркало площею 12,0 га, гідротехнічні споруди 0,1 га (дамба).
На момент укладення договору оренди земельної ділянки та водного об'єкту від 29.07.2004, тобто у 2004 році, у відповідності до приписів Земельного кодексу України право розпоряджатися вказаною земельною ділянкою було віднесено до повноважень Новоайдарської районної державної адміністрації, яка є орендодавцем за договором оренди земельної ділянки та водного об'єкту.
З 01.01.2013 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» №5245-VI від 06.09.2012 відповідно до якого ст.122 Земельного кодексу України викладено у новій редакції, зокрема встановлено, що районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: ведення водного господарства; будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої цієї статті; індивідуального дачного будівництва.
Статтею 1 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» визначено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.
Відповідно до ст.ст.13, 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питання використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля, розпорядження землями державної власності відповідно до закону.
Згідно зі ст.17 Земельного кодексу України місцеві державні адміністрації розпоряджаються землями державної власності.
Відповідно до ч.3 ст.122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: ведення водного господарства; будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої цієї статті; індивідуального дачного будівництва.
Згідно вимог ч.5 ст.122 Земельного кодексу України обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.
На думку господарського суду з наведених положень законодавства випливає, що Новоайдарська районна державна адміністрація Луганської області, як сторона у договорі оренди земельної ділянки та водного об'єкту від 29.07.2004, та Луганська обласна державна адміністрація, як орган наділений повноваженнями із розпорядження водними об'єктами та земельними ділянками під ними, могли самостійно звернутися до суду з вимогою про повернення земельної ділянки та водного об'єкту загальною площею 12,1 га.
При цьому, незважаючи на наявність у Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області та у Луганської обласної державної адміністрації повноважень щодо звернення до суду з відповідним позовом, вони протягом тривалого часу не вживали заходів щодо повернення земельної ділянки та водного об'єкту.
З огляду на викладене господарський суд приходить до висновку про те, що керівник Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області правомірно звернувся до суду з відповідним позовом.
Розпорядженням голови Новоайдарської районної державної адміністрації №227 від 14.07.2004 «Про передачу в оренду земельної ділянки СПП «Основа» передано в оренду відповідачу земельну ділянку загальною площею 12,1 га, у т.ч.: під водою - 12,0 га (контур 140), гідротехнічні споруди 0,1 га (дамба), із земель державної власності (землі водного фонду), розташованих на території Новоохтирської сільській раді, для іншого сільськогосподарського використання, терміном на 10 років, за умови укладення договору оренди протягом одного місяця.
На підставі вказаного розпорядження, 29.07.2004 між Новоайдарською районною державною адміністрацією (позивач-2, орендодавець) та Сільськогосподарським приватним підприємством «Основа» (відповідач, орендар) був укладений договір оренди земельної ділянки та водного об'єкту, відповідно до п.1.1 якого, орендодавець на підставі Земельного кодексу України та Водного кодексу України надає, а орендар приймає в оренду земельну діялнку та водний об'єкт із земель державної власності (землі водного фонду), розташовану на території Новоохтирської сільської ради, загальною площею 12,1 га, у тому числі: під водою, дзеркало площею 12,0 га, гідротехнічні споруди 0,1 га (дамба) згідно з планом земелекористування, який є невід'ємною частиною договору.
Відповідно до п.1.2 договору земельна ділянка та водний об'єкт надається для іншого сільськогосподарського використання.
Орендна плата за водний об'єкт складає 360 гривень на рік - за 12 гектар, із розрахунку 30 гривень за один гектар водного об'єкту. Орендна плата за землі під водним об'єктом, гідротехнічною спорудою, складає 2662 грн 00 коп. на рік - за 12,1 гектар, із розрахунку 220 гривень за один гектар. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі рівними частинами за період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (п.2.1 договору, у редакції додаткової угоди від 02.01.2008).
Розмір орендної плати може бути переглянутий за угодою сторін або у зв'язку із змінами діючого законодавства. Орендна плата підлягає індексації відповідно до вимог чинного законодавства (п.п.2.2., 2.3. договору).
Відповідно до п.3.3 договору орендар зобов'язаний після розірвання з будь-яких підстав цього договору повернути орендодавцю протягом 10 днів зазначену в договорі земельну ділянку та водний об'єкт в стані, не гіршому, ніж вона перебувала при її отриманні в оренду.
Згідно з п.4.1 договору договір укладається на строк 10 років. Початок строку його дії обчислюється після підписання його сторонами з дня державної реєстрації.
Державна реєстрація вказаного договору проведена 19.11.2004, договір зареєстровано в Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №8/7.
Вказана земельна ділянка була передана відповідачеві згідно акту прийому-передачі земельної ділянки 22.11.2004, відповідно до якого Новоайдарська райдержадміністрація передає, а Сільськогосподарське приватне підприємство «Основа» приймає зазначену земельну ділянку для іншого сільськогосподарського використання.
Листом №08/1955 від 25.11.2014 Новоайдарська районна державна адміністрація Луганської області повідомила відповідача про те, що у зв'язку із суттєвими змінами в діючому законодавстві України, а також із набранням чинності Закону України «Про аквакультуру» , з 01.07.2013 змінилися розпорядники земель водного фонду, а також змінено порядок надання водних об'єктів в оренду. У зв'язку з чим, просила відповідача прибути до Новоайдарської районної державної адміністрації для вирішення питання щодо прийняття земельної ділянки згідно акту приймання - передачі.
Листом №09/719 від 12.05.2015 Новойадарська районна військово - цивільна адміністрація Луганської області повторно повідомила відповідача про те, що відбулися зміни в діючому законодавстві, у зв'язку з чим змінилися розпорядники земель водного фонду, а також змінився порядок надання водних об'єктів в оренду. Також було направлено 3 примірника акта приймання - передачі земельної ділянки та водного об'єкту.
Відповідач по закінченню строку дії договору спірну земельну ділянку не повернув, що стало підставою для звернення керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області з даним позовом до суду.
Згідно ст.11 Цивільного кодексу України підставою виникнення цивільних прав і обов'язків (зобов'язань) є, зокрема, договір.
Відповідно до ч.1 ст.626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Положеннями ст.116 Земельного кодексу України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до ст.ст.92, 93 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Згідно з ст.1 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про оренду землі» відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цих Законів, а також договором оренди землі.
Статтею 13 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Як вже зазначалось, 29.07.2004 між Новоайдарською районною державною адміністрацією (позивач-2, орендодавець) та Сільськогосподарським приватним підприємством «Основа» (відповідач, орендар) був укладений договір оренди земельної ділянки та водного об'єкту, відповідно до п.1.1 якого, орендодавець на підставі Земельного кодексу України та Водного кодексу України надає, а орендар приймає в оренду земельну діялнку та водний об'єкт із земель державної власності (землі водного фонду), розташовану на території Новоохтирської сільської ради, загальною площею 12,1 га, у тому числі: під водою, дзеркало площею 12,0 га, гідротехнічні споруди 0,1 га (дамба) згідно з планом земелекористування, який є невід'ємною частиною договору.
Сторонами були передбачені всі істотні умови, які вимагалися приписами земельного законодавства на момент укладення договору, зокрема, було визначено строк дії договору -10 років. Початок строку його дії обчислюється після підписання його сторонами з дня державної реєстрації (п.4.1 договору).
Державна реєстрація вказаного договору проведена 19.11.2004, договір зареєстровано в Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №8/7.
Статтею 253 Цивільного кодексу України встановлено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Таким чином, строк дії вказаного договору починається з 20.11.2004 та закінчується 20.11.2014.
Статтею 33 Закону України «Про оренду землі» ( в редакції на момент припинення договору оренди землі, тобто станом на 20.11.2014) передбачено, що по закінченню строку, на який було укладено договір оренди землі, орендар, який належно виконував обов'язки за умовами договору, має переважне право перед іншими особами на укладення договору оренди землі на новий строк (поновлення договору оренди землі). Орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі. До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди. При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється. Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, приймає рішення про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної та комунальної власності), укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення. У разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. У цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі здійснюється із: власником земельної ділянки (щодо земель приватної власності); уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності). Керівник органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який уповноважений підписувати додаткову угоду до договору оренди землі щодо земельної ділянки державної або комунальної власності, визначається рішенням цього органу. Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку. Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді. У разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди землі здійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди.
Суд зауважує, що чинне законодавство, за умови продовження використання орендарем земельної ділянки державної або комунальної власності, передбачає можливість автоматичної пролонгації договору оренди земель державної або комунальної власності, проте за умови обов'язкового укладення між сторонами відповідної додаткової угоди та без прийняття відповідним компетентним органом рішення про поновлення строку відповідного договору, але за умови укладення між сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку додаткової угоди. За відсутності відповідної додаткової угоди такий договір не може вважатись поновленим.
Суд зауважує, що між сторонами відповідно до приписів ст.33 Закону України «Про оренду землі» угоди про поновлення договору оренди земельних ділянок та водного об'єкту від 29.07.2004 укладено не було.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що договір оренди земельних ділянок та водного об'єкту від 29.07.2004, який укладений між Новоайдарською районною державною адміністрацією та Сільськогосподарським приватним підприємством «Основа» , припинився 20.11.2014.
В п.3.3 договору сторони передбачили, що орендар зобов'язаний після розірвання з будь-яких підстав цього договору, повернути орендодавцю протягом 10 днів зазначену в договорі земельну ділянку та водний об'єкт в стані, не гіршому, ніж вона перебувала при її отриманні в оренду.
Частиною 1 ст.31 Закону України «Про оренду землі» передбачені підстави припинення договору оренди землі, зокрема, у разі закінчення строку, на який його було укладено.
Відповідно до ч.1 ст.34 Закону України «Про оренду землі» у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати
земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими.
Судовий збір покладається на відповідача, згідно ст.ст.44, 49 Господарського процесуального кодексу України.
Керуючись ст.ст.44, 49, 75, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов керівника Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Луганської обласної державної адміністрації та Новоайдарської районної державної адміністрації Луганської області до Сільськогосподарського приватного підприємства «Основа» задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Сільськогосподарське приватне підприємство «Основа» , вул.Шевченка, б.43, смт.Смолянинове Новоайдарського району Луганської області, ідентифікаційний код 31931826, повернути Новоайдарській районній державній адміністрації Луганської області, вул.Незалежності, б.2, смт.Новоайдар Луганської області, ідентифікаційний код 04051572, за актом прийому - передачі земельну ділянку та водний об'єкт загальною площею 12,1 га, у тому числі: під водою - 12,0 га, гідротехнічні споруди - 0,1 га із земель державної власності (землі водного фонду), що знаходяться на території Новоохтирської сільської ради Новоайдарського району Луганської області , про що видати наказ після набрання рішенням законної сили.
3. Стягнути з Сільськогосподарського приватного підприємства «Основа» , вул.Шевченка, б. 43, смт.Смолянинове Новоайдарського району Луганської області, ідентифікаційний код 31931826, на користь прокуратури Луганської області, вул.Б.Ліщини, б.27, м.Сєвєродонецьк Луганської області, ідентифікаційний код 02909921, судовий збір у сумі 1378 грн 00 коп., про що видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 16.01.2017.
Суддя Т.В. Косенко
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2017 |
Оприлюднено | 31.01.2017 |
Номер документу | 64319499 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Косенко Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні