Справа № 186/1019/15-к
Провадження № 1-кс/0186/116/15
У Х В А Л А
про проведення позапланової ревізії
14.07.2015 року слідчий суддя Першотравенського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
секретар- ОСОБА_2
з участю прокурора - ОСОБА_3
слідчого СВ Першотравенського МВ ГУМВС України - ОСОБА_4
розглянувши клопотання слідчого СВ Першотравенського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності Першотравенського міського житлово-комунального підприємства в рамках досудового розслідування,
в с т а н о в и л а :
14 липня 2015 року слідчий СВ Першотравенського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області, у провадженні якого знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015040380000007 від 29 травня 2015 року за ознаками складу злочину, передбаченого ч.1 ст.364 КК України, звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просить: надати дозвіл на проведення Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Першотравенського міського житлово-комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32598423, юридична адреса: Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Комсомольська, 12) з питань дотримання законодавства про державні закупівлі, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи) з можливістю їх вилучення код економічної класифікації видатків бюджету 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету»), КФК 240900 (цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади), за період першого півріччя 2015 року; на вирішення позапланової ревізії поставити питання про додержання посадовими особами Першотравенського міського житлово-комунального підприємства чинного законодавства з питань здійснення закупівель, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи); проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Першотравенського МЖКП доручити Державній фінансовій інспекції в Дніпропетровській області; встановити строк проведення ревізії в межах передбаченого чинним законодавством України із зазначеного питання, 15 робочих днів, починаючи з 20 серпня 2015 року.
В обґрунтування клопотання зазначив наступне:
У провадження СВ Першотравенського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до ЄРДР від 29 травня 2015 року по ч. 1 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами Першотравенського МЖКП Дніпропетровської області.
В ході досудового розслідування встановлено, що до прокуратури міста Першотравенська звернувся депутат Першотравенської міської ради з письмовою заявою про те, що посадові особи Першотравенського міського житлово-комунального підприємства (МЖКП), в період з березня 2015 року по 15 травня 2015 року уклали договір з ПП «Горизонт» (код 37149724, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, 101/3) про закупівлю 4 насосів за бюджетні кошти. 15 травня 2015 року перераховано в рахунок оплати 4 насосів ПП «Горизонт» бюджетні кошти в сумі 478 тис. грн. Всупереч вимогам ст.ст.2, 12 Законів України «Про здійснення державних закупівель», «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» закупівля за бюджетні кошти 4 насосів здійснена без проведення процедури закупівлі.
29 травня 2015 року відомості про вказане кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015040380000008, за ознаками складу злочину, передбаченого ч.1 ст.364 КК України.
Таким чином, під час досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно надати оцінку законності здійснення посадовими особами Першотравенського міського житлово-комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32598423, юридична адреса: Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Комсомольська, 12) державних закупівель, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи) з можливістю їх вилучення код економічної класифікації видатків бюджету 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету»), КФК 240900 (цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади), за період першого півріччя 2015 року.
З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження всіх обставин та надання їм належної правової оцінки, а також прийняття законного процесуального рішення в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки є необхідність у проведені позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Першотравенського МЖКП (код ЄДРПОУ 32598423, юридична адреса: Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Комсомольська, 12) з питань дотримання законодавства про державні закупівлі, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи) з можливістю їх вилучення код економічної класифікації видатків бюджету 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету»), КФК 240900 (цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади), за період першого півріччя 2015 року.
Вважає, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав для висновку, що вказані вище відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому просить задовільнити клопотання.
Ознайомившись з матеріалами, доданими до клопотання, вислухавши думку прокурора, який підтримав клопотання з підстав, викладених у ньому, дійшла наступного:
Доводи клопотання підтверджуються даними витягу з ЄРДР щодо кримінального провадження №42015040380000007 від 29 травня 2015 року; даними заяви депутата Першотравенської міської ради Дніпропетровської області; протоколом допиту свідка від 02 липня 2015 року, даними ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ч. ч. 7, 8, 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Відповідно до ст. 84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Відповідно до ст. 85 КПК України належними є докази, які прямо чи непрямо підтверджують існування чи відсутність обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та інших обставин, які мають значення для кримінального провадження, а також достовірність чи недостовірність, можливість чи неможливість використання інших доказів.
Відповідно до ст. 86 КПК України доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом.
Недопустимий доказ не може бути використаний при прийнятті процесуальних рішень, на нього не може посилатися суд при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КПК України слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.
Відповідно до ч. 1, п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
До документів, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.
Слідчий ОСОБА_4 у клопотанні та прокурор прокуратури ОСОБА_3 під час розгляду клопотання довели: наявність достатніх підстав вважати, що проведення позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності Першотравенського МЖКП є необхідним для всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження.
За таких обставин, клопотання слідчого про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності Першотравенського МЖКП в рамках досудового розслідування є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Термін проведення ревізії належить визначити в 15 робочих днів, починаючи з 20 серпня 2015 року.
На підставі викладеного, керуючись ч. ч. 7, 8, 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. ст. 84-86, 93, 94, 99 КПК України,-
у х в а л и л а :
Клопотання слідчого СВ Першотравенського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності Першотравенського міського житлово-комунального підприємства в рамках досудового розслідування - задовільнити.
Надати дозвіл на проведення на проведення Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Першотравенського міського житлово-комунального підприємства (код ЄДРПОУ 32598423, юридична адреса: Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Комсомольська, 12) з питань дотримання законодавства про державні закупівлі, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи) з можливістю їх вилучення код економічної класифікації видатків бюджету 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (Наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету»), КФК 240900 (цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади), за період першого півріччя 2015 року.
На вирішення позапланової ревізії поставити питання про додержання посадовими особами Першотравенського міського житлово-комунального підприємства чинного законодавства з питань здійснення закупівель, що здійснені без проведення процедур, передбачених ЗУ «Про здійснення державних закупівель», предметом яких або складовою частиною предмету яких було насосне обладнання, незалежно від виду предмету закупівлі (товари, послуги, роботи):
1) чи мають місце порушення вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель при складанні та виконанні річного плану закупівель на 2015 рік Першотравенського міського житлово-комунального підприємства, що здійснюються без проведення процедур закупівель та зміни до нього, його відповідності державній програмі, фінансовому плану на відповідний період?;
2) чи правомірно визначені предмети закупівель, які включені до річного плану закупівель на 2015 рік Першотравенського міського житлово-комунального підприємства, що здійснюються без проведення процедур закупівель з усіма змінами до нього?;
3) чи мають місце порушення вимог чинного законодавства щодо дотримання вимог законодавства про державні закупівлі в частині прозорості здійснення державних закупівель?;
4) чи мають місце порушення вимог чинного законодавства щодо дотримання законодавства при укладанні договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг та відповідності умов укладених договорів вимогам документації конкурсних торгів, умовам конкурсної пропозиції, а також при укладенні додаткових угод?;
5) чи мають місце порушення вимог чинного законодавства щодо виконання умов договорів, наявності підстав для перерахування бюджетних коштів?;
6) чи завдано державним інтересам збитків, у разі недотримання вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель, та які посадові особи винні у таких порушеннях?
7) чи мають місце інші порушення вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель в діяльності посадових осіб Першотравенського міського житлово-комунального підприємства?
Проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Першотравенського міського житлово-комунального підприємства доручити Державній фінансовій інспекції в Дніпропетровській області.
Строк проведення ревізії встановити у 15 робочих днів: початок - 20 серпня 2015 року, останній день - 10 вересня 2015 року.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Першотравенський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2015 |
Оприлюднено | 20.03.2023 |
Номер документу | 64321254 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Янжула С. А.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Янжула С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні