ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
11 січня 2017 року м. Київ К/800/936/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Бившева Л.І.,
розглянувши касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі місті Запоріжжя Головного управління Державної фіскальної служби (далі - ДПІ)
на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 12 травня 2016 року
та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10 жовтня 2016 року
у справі № 808/932/16
за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
до Державної податкової інспекції у Ленінському районі місті Запоріжжя Головного управління Державної фіскальної служби
про визнання протиправною та скасування вимоги, -
В С Т А Н О В И Л А :
ДПІ 06 січня 2017 року (згідно штампу на поштовому конверті) звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 12 травня 2016 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10 жовтня 2016 року.
Зі змісту частин 2, 4 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається, що вирішення питання про відкриття касаційного провадження обумовлено, зокрема, відповідністю касаційної скарги вимогам статті 213 цього Кодексу та строками її подання.
Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана з пропуском строку на касаційне оскарження судового рішення, а заявлене клопотання про поновлення пропущеного процесуального строку для оскарження судових рішень є необґрунтованим.
Згідно з ч. 2 ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.
Суд поновлює або продовжує процесуальний строк, якщо визнає поважною причину пропуску такого строку.
Причина пропуску строку може бути визнана поважною, якщо, зокрема: 1) існували об'єктивні (незалежні від особи, яка має вчинити процесуальну дію) обставини, які унеможливлювали або ускладнювали вчинення процесуальної дії у визначений законом або судом строк; 2) такого роду обставини існували протягом процесуального строку, який пропущено; 3) об'єктивна перешкода для вчинення процесуальної дії впродовж встановленого для цього законом строку підтверджується належними і допустимими засобами доказування.
Звертаючись 06 січня 2017 року до Вищого адміністративного суду України із касаційною скаргою та заявляючи клопотання про поновлення строку на подання касаційної скарги, ДПІ посилається на те, що первісно подана до Вищого адміністративного суду України касаційна скарга була повернута ухвалою Вищого адміністративного суду України від 14 грудня 2016 року № К/800/30878/16 на підставі п. 1 ч. 3 ст. 108 цього Кодексу через невиконання вимог суду касаційної інстанції про залишення касаційної скарги без руху, як такої, що подана без дотримання вимог ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, до скарги не додано документ про сплату судового збору у визначеному законом розмірі або копію документа, який надає право на пільги щодо його сплати. При цьому ДПІ зазначає, що невиконання вимог ухвали суду від 16 листопада 2016 року, а також повторне звернення із касаційною скаргою до суду лише у січні 2017 року, було обумовлено відсутністю повного штату та великою завантаженістю юридичного відділу податкового органу у зв'язку з проведенням реорганізації ДПІ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2015 року № 892, не надаючи докази на підтвердження цих доводів.
Згідно з ч. 6 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Згідно з п. 3 ст. 7 Кодексу адміністративного судочинства України одним із принципів здійснення правосуддя в адміністративних справах є рівність усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом.
У зв'язку з цим посилання ДПІ на велику завантаженість юридичного відділу та неукомплектованість штату не може бути розцінено як об'єктивна перешкода при вирішенні питання щодо подання касаційної скарги з дотриманням вимог ч. 2 ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України. ДПІ як юридична особа має в своєму розпорядженні достатньо засобів для належної організації роботи, зокрема щодо юридичного обслуговування.
Керуючись ч. 1 ст. 108, ст.ст. 165, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И Л А :
Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі місті Запоріжжя Головного управління Державної фіскальної служби залишити без руху та встановити строк для усунення недоліків протягом тридцяти днів з моменту отримання даної ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Роз'яснити, що відповідно до ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга буде повернута та вважатись неподаною, якщо особа, що подає касаційну скаргу, не усуне зазначені недоліки касаційної скарги до вказаного строку або не заявить клопотання про його продовження.
Ухвала може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та у порядку, визначеному ст.ст. 237, 238, 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.І. Бившева
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2017 |
Оприлюднено | 30.01.2017 |
Номер документу | 64335176 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Бившева Л.І.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Богданенко І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Богданенко І.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні