Рішення
від 11.01.2017 по справі 910/21355/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.01.2017Справа №910/21355/16

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Танаїс"

про визнання договору укладеним.

Суддя Нечай О.В.

Представники сторін:

від позивача: Якуб Г.О., за довіреністю;

від відповідача: не з'явився.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" (далі - позивач) звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Танаїс" (далі - відповідач) про визнання договору укладеним.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 25.11.2016 було порушено провадження у справі № 910/21355/16, призначено її до розгляду у судовому засіданні на 14.12.2016.

14.12.2016 представник позивача у судове засідання з'явився та подав документи на виконання вимог ухвали господарського суду міста Києва від 25.11.2016 про порушення провадження у справі № 910/21355/16, вимоги ухвали від 25.11.2016 позивач виконав.

14.12.2016 представник відповідача у судове засідання не з'явився, вимоги ухвали господарського суду міста Києва від 25.11.2016 про порушення провадження у справі №910/21355/16 відповідач не виконав.

Враховуючи не з'явлення в судове засідання представника відповідача та неподання відповідачем витребуваних доказів, розгляд справи було відкладено на 11.01.2017.

У судове засідання 11.01.2017 представник позивача з'явився, надав суду усні пояснення по суті спору, позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача у судове засідання 11.01.2017 не з'явився.

Відповідно до п. 3.9 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" розпочинаючи судовий розгляд, суддя має встановити, чи повідомлені про час і місце цього розгляду особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання.

Особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК.

За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

У випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Зважаючи на те, що неявка відповідача не перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин справи, а також враховуючи ту обставину, що відповідач був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.

Відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, заслухавши пояснення представника позивача, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва,

ВСТАНОВИВ:

Позивач зазначає суду про те, що надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води в будинку № 22/1 по вул. Вербицького в м. Києві з 01.07.2014 року здійснюється Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" (далі - позивач).

23.07.2014 у газеті Хрещатик (№ 103(4503)) позивачем було розміщено відповідне повідомлення із пропозицією укладення договору шляхом звернення споживачів до підрозділів теплопостачальної організації із зазначенням адреси та необхідного переліку документів.

Відповідно до Договору № 167/2014 про передачу майна територіальної громади м. Києва в оренду від 29.09.2014 орендарем нежитлового приміщення площею 12,7 кв. м. за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 22/1 є Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма Танаїс (далі - відповідач).

Таким чином, відповідач є споживачем послуг з централізованого опалення в нежитловому приміщенні площею 12,7 кв. м. за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 22/1.

Відповідно до доводів позивача, він надає відповідачу послуги з централізованого опалення в нежитловому приміщенні площею 12,7 кв. м. за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 22/1 з 01.11.2014 року. За період з листопада 2014 по квітень 2016 включно вартість наданих відповідачу послуг з централізованого опалення складає 1 638,28 грн.

Позивачем було направлено на адресу відповідача вимогу на суму 1 683,28 грн № УНПН-1212 від 24.05.2016, у додатку до вказаної вимоги було також направлено проект Договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води б/н від 24.05.2016. Докази такого направлення містяться у матеріалах справи.

Проте відповідачем не було надано відповіді на вказану вимогу № УНПН-1212 від 24.05.2016, Договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води б/н від 24.05.2016 підписано з боку відповідача не було.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про житлово-комунальні послуги житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.

Комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством.

Споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.

Частиною 1 ст. 19 Закону України Про житлово-комунальні послуги унормовано, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Згідно з п. 1 ч. 3 ст. 20 Закону України Про житлово-комунальні послуги споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі - виконавець), і фізичною та юридичною особою (далі - споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги) регулюються Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 № 630 (далі - Правила).

Відповідно до п. п. 3 п. 30 Правил споживач зобов'язаний, зокрема, дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.

Проаналізувавши проект Договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, наданий позивачем, судом встановлено, що він відповідає змісту Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 № 933.

Частиною 3 ст. 179 Господарського кодексу України передбачено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Враховуючи вищевикладене, чинне законодавство України, яке регулює відносини між сторонами в сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг, передбачає обов'язок виконавця (позивача) запропонувати споживачу (відповідачу) укласти договір, яким врегульовано порядок надання та споживання послуг, які надаються виконавцем. В свою чергу, споживач (відповідач) не має жодних правових підстав на споживання комунальних послуг, наданих виконавцем (позивачем), без укладення відповідного договору, типова форма якого викладена в Правилах.

Згідно з статтею 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Частиною 1 ст. 32 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Відповідно до ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Відповідачем не було надано суду жодного доказу на спростування доводів позивача, викладених в позовній заяві.

Оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку про те, що заявлені позивачем вимоги про визнання договору укладеним підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача, оскільки позов підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 4, 49, 82 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати укладеним Договір від 24.05.2016 про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води між Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" (01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28, офіс 20; ідентифікаційний код: 37739041) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Танаїс" (02121, м. Київ, вул. Вербицького, буд. 22/1; ідентифікаційний код: 21522949), підготовлений на основі Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, наступного змісту:

Особовий рахунок споживача


02121, м. Київ, вул. Вербицького,

буд. № 22/1

ДОГОВІР №


про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Київ 24 травня 2016р.

Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ в особі директора департамента енергозбуту Терещенка Юрія Євгенійовича , який діє на підставі довіреності від 26.12.2014 № 1504 , (далі по тексту -виконавець ), з однієї сторони та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА ТАНАЇС , в особі директора Панасенка Василя Прохоровича, яка діє на підставі Статуту , код ЄДРПОУ 21522949 , який (яка) є власник (орендар) нежитлового приміщення (далі - споживач ), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води (необхідне підкреслити), а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

2. Суб'єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім'ї - --------- особи;

2) власник (орендар) нежитлового приміщення вул. Вербицького, буд. 22/1;

3) наявність у власності транспортних засобів


------------
.

(тип, кількість)

3. Характеристика об'єкта надання послуг:

1) опалювана площа (об'єм) нежитлового приміщення 12,70м 2 ;

2) площа зелених насаджень, саду, городу (для власників будинків садибного типу)___м 2 ;

4. Характеристика засобів обліку води і теплової енергії:

№ за/пВид засобу облікуТип засобу облікуЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка ГВПВідсутнє ЦОНавантаження 0,001000Гкал/год

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

5. Тарифи на послуги (з врахуванням податку на додану вартість) на дату укладання договору становлять:

1) з централізованого опалення:

з будинковими без будинкових приладів обліку теплової енергії 1 212,10 (з ПДВ) гривень за гігакалорію;

2) з централізованого постачання гарячої води --------- (з ПДВ) гривень за куб. метр.

6. Розмір щомісячної плати за надані послуги (з врахуванням податку на додану вартість) згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становить ----------- гривень, у тому числі за:

централізоване постачання гарячої води ---------- гривень за куб. метр;

централізоване опалення ------------ грн. за кв. метр та додатково згідно з пунктом 12 цього договору ------------грн.

7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМ України № 630 від 21.07.05. (далі - Правила).

Оплата спожитих послуг

9. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за ------- місяців у розмірі ---------- гривень.

10. Послуги оплачуються готівкою або в безготівковій формі.

11. За наявності у квартирі засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

12. За централізоване опалення квартири (будинку садибного типу) плата справляється за нормативами (нормами) споживання та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) на ------ відсотків - --------- гривень.

13. Плата за послуги вноситься на рахунок із спеціальним режимом використання:

р/р 26038300434426 у філії ГУ по АТ Ощадний банк України у м. Києві

МФО 322669

14. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом.

15. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

16. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;

6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

8) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення;

9) установлення квартирних засобів обліку води і теплової енергії та взяття їх на абонентський облік;

10) періодичну повірку, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

11) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

12) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

13) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

14) укладення з виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.

17. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повідомляти виконавця про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі (будинку садибного типу) перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни, що відбулися у стані підсобного господарства і санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу;

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим договором розмірі;

7) повідомляти у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги;

8) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

9) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

10) своєчасно проводити підготовку квартири (будинку садибного типу) і його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

11) у разі встановлення виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;

12) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

18. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим договором;

2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;

3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

5) доступу до приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

19. Виконавець зобов'язаний:

1) своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров'я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього договору;

2) інформувати споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються на дошках оголошень в усіх під'їздах багатоквартирного будинку, а також на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, а також інформацію про Правила (зазначається у цьому договорі, а також розміщується на дошці оголошень у приміщенні виконавця);

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

5) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;

6) узгодити із споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині житлового приміщення час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення;

7) повідомляти споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили) із зазначенням причини та часу перерви в наданні послуг;

8) відновлювати надання послуг за письмовою заявою споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу);

9) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік квартирних засобів обліку;

10) утримувати внутрішньобудинкові мережі у належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт;

11) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;

12) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений законодавством і цим договором;

13) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

14) зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

15) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

16) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів країни та визначеному цим договором;

17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

18) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню споживача та/або членів його сім'ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього договору;

19) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим договором;

20) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього договору.

Відповідальність сторін

20. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;

4) порушення зобов'язань, установлених законодавством і цим договором.

21. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, - шляхом відшкодування збитків;

2) надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством, --------- відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов'язань, установлених цим договором або законодавством.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві

22. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є:

1) у багатоквартирному будинку послуги з:

централізованого опалення - відгалуження від стояків у межах квартири;

постачання холодної та гарячої води - після першої водозапірної арматури на відгалуженні від стояка у квартирі споживача;

2) у будинку садибного типу - місце підключення відповідної інженерної мережі будинку до мережі виконавця.

Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв'язання спорів

23. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

24. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

25. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

26. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

27. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі - акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2 до Правил. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

28. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

29. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

Форс-мажорні обставини

30. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

Строк дії договору

31. Цей договір укладається на строк до 24 травня 2017р. і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

32. Дія цього Договору поширюється на взаємовідносини, які виникли між Сторонами до моменту його укладення відповідно до ст. 631 Цивільного Кодексу України, а саме з 01 липня 2014року.

33. Договір може бути розірваний достроково у разі:

зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця;

переходу права власності (користування) на нежитлове приміщення (квартиру) до іншої особи;

невиконання умов договору сторонами договору.

34. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Інші умови

Порядок доступу до житла та іншого володіння споживача для ліквідації аварій, проведення оглядів технічного стану, перевірки показань засобів обліку гарячої води і теплової енергії визначається згідно ст. 17 Закону України від 28 червня 2004 року Про житлово-комунальні послуги та інших нормативно-правових актів.

Своїм підписом під цим Договором споживач засвідчує факт ознайомлення з нормативно-правовими актами в сфері житлово-комунальних послуг, в т.ч. посилання на, які містяться у цьому договорі.

Своїм підписом споживач надає згоду на автоматизоване оброблення його персональних даних та надання інформації третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, а також надає згоду на безстрокове збереження персональних даних незалежно від терміну дії Договору та його закінчення.

Наявність рушникосушильника


ні
.

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій:

Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж центрального опалення та гарячого водопостачання:

Диспетчерська служба_ 428-63-65


. (назва та телефон балансоутримувача, управителя, експлуатаційної організації)

Аварійні та ремонтні служби зовнішніх мереж центрального опалення та гарячого водопостачання:

Диспетчерська служба____тел.


234-10-86, 234-20-87

(назва та телефон експлуатаційної організації теплових мереж)

Служба збуту виконавця ___


(назва та телефон абоненської служби виконавця)

Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення:

- центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства:

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, адреса: вул. Велика Житомирська, буд. 9, м. Київ, 01601 телефон 278-82-90, 278-83-90, 226-22-08.

- Державна житлово-комунальна інспекція

адреса: вул. Димитрова, буд. 24, м. Київ, 03150, телефон 207-19-15, факс 287-23-46

- територіальний орган Держспоживстандарту:

Інспекція з питань захисту прав споживачів у м.Києві

адреса: вул. Терьохіна, 8-А, м. Київ, 04070, телефон 463-79-72, факс 463-79-73

- структурний підрозділ з питань житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації:

Управління житлово-комунального господарства Дарницького району м.Києва

адреса: вул. О.Кошиця, буд. 11, м.Київ, 02660, телефон 565-22-99

Управління житлово-комунального господарства Дніпровського району м.Києва

адреса: бульвар Праці, буд. 1/1, м.Київ, 02094, телефон 574-00-60

територіальний орган Державної житлово-комунальної інспекції:

назва


адреса


телефон

виконавчий комітет міської, сільської, селищної ради:

Київська міська державна адміністрація

адреса: вул. Хрещатик, 36, м.Київ, 01044, телефон 1551 (зі стаціонарного); 205-73-37 (з мобільного)

Адреси і підписи сторін

ВиконавецьСпоживач ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСРУКЦІЯ"ТОВ "НВФ "ТАНАЇС" 01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 28, офіс 20 Код ЄДРПОУ 37739041 р/рах. 26038300434426 у Філії ГУ по АТ "Ощадний банк України" у м. Києві код банку 322669 телефон 291-67-90Юр. адреса : 02121, м. Київ, вулиця. Вербицького, буд. 22/1 Код ЄДРПОУ 21522949 Р/р


МФО
Тел.
Директор департамента енергозбуту
Терещенко Ю.Є. (підпис)
/
/ (підпис) "
"
2016р. М.П. "
"
2016р. М.П.

Начальник УНПН


Начальник розрахункового

відділу


Начальник юридичного відділу


Бухгалтер


3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Танаїс" (02121, м. Київ, вул. Вербицького, буд. 22/1; ідентифікаційний код: 21522949) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" (01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28, офіс 20; ідентифікаційний код: 37739041) витрати по сплаті судового збору в розмірі 1 378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн 00 коп.

Повне рішення складено 27.01.2017.

Суддя О.В. Нечай

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.01.2017
Оприлюднено31.01.2017
Номер документу64344388
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/21355/16

Рішення від 11.01.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Нечай О.В.

Ухвала від 14.12.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Нечай О.В.

Ухвала від 25.11.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Нечай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні