Ухвала
від 24.01.2017 по справі 921/17/17-г/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

"24" січня 2017 р.Справа № 921/17/17-г/10 УХВАЛА

про порушення провадження у справі про банкрутство

Господарський суд Тернопільської області

Суддя Півторак М.Є.

За участю секретаря судового засідання Коляски І.І.

Розглянув у відкритому судовому засіданні справу:

За заявою кредитора: ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області, 46003, м. Тернопіль вул. Білецька, 1; ідентифікаційний код юридичної особи 39502025;

до боржника: ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю " Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46010, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд 11 Д; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495;

За участю представників:

Кредитора: ОСОБА_3 - начальника юридичного відділу ОСОБА_1 ОДПІ, довіреність № 5526/7/10-16/167 від 25.02.2016 року;

Боржника: не прибув;

ОСОБА_4 арбітражного керуючого - не прибув;

У судовому засіданні представнику кредитора роз'яснено процесуальні права та обов'язки відповідно до статті 22 Господарського процесуального кодексу України.

У зв'язку з відсутністю клопотання сторін судом не здійснюється запис розгляду справи за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу " Документообіг господарського суду ".

Суть справи: ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Тернопільській області, м. Тернопіль, звернулося до господарського суду з заявою № 42704/07/10-16/1067 (вх. № 17 від 0301. 2017 року) про порушення справи про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс" м. Тернопіль, стверджуючи, що останнє неспроможне погасити заборгованість перед ним в загальній сумі 1 080 472,39 грн (в тому числі безспірні вимоги 765 144,00 грн за основним платежем, 191 890,46 грн зі сплати штрафних (фінансових санкцій) та 123437,93 грн - пені) більше трьох місяців.

В обґрунтування заявлених вимог кредитор надав суду постанову ОСОБА_1 окружного адміністративного суду у справі № 819/802/16 від 01 серпня 2016 року; інкасові доручення (розпорядження) № 16032-17 від 20.09.2016 року та інкасове доручення (розпорядження) № 16033-17 від 20.09.2016 року; ОСОБА_3 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № НОМЕР_1 від 21.12.2016 року; інші документи, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Посилається на приписи статей 10, 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом« .

Відповідно до вимог статті 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " та Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 16.01.2013 року суддею здійснено електронний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України визначено ОСОБА_4 м. Хмельницький, Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1723, видане 27.03.2015 року Міністерством юстиції України.

Ухвалою господарського суду від 10 січня 2017 року прийнято заяву про порушення провадження у справі №921/17/17-г/10 та призначено підготовче засідання о 14 годині 45 хвилин 24 січня 2017 року за участю представників сторін.

Ухвала суду про прийняття заяви про призначення судового засідання була направлена боржнику за адресою вказаною у заяві, а саме: 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд 11Д та арбітражному керуючому ОСОБА_4 м. Хмельницький рекомендованою кореспонденцією.

Повноважний представник боржника у судове засідання 24.01.2017 року не прибув; причин неявки у судове засідання не повідомив, повідомлення про вручення боржнику ухвали господарського суду повернулося на адресу суду та знаходиться у матеріалах справи.

16 січня 2017 року через канцелярію господарського суду Тернопільської області від арбітражного керуючого ОСОБА_4 м. Хмельницький надійшла заява б/н від 29.07.2016 року (вх. № 14303) у якій вказує, що він дає згоду на призначення розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс" м. Тернопіль .

16 січня 2017 року через канцелярію господарського суду поступила заява від арбітражного керуючого ОСОБА_5, 29016, м. Хмельницький вул. Тернопільська, 42 гурт. про призначення його розпорядником майна у справі № 921/17/17-г/10 щодо ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс " м. Тернопіль .

Відповідно до вимог абз. 2 ч. 1 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.

У судовому засіданні 24.01.2017 року представник ініціюючого кредитора підтримав заявлені вимоги повністю: просить порушити провадження у справі про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд.11Д; визнати безспірні вимоги кредитора у заявленій сумі 765 144,00 грн та призначити розпорядника майна.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника ініціюючого кредитора, суд встановив наступне :

Боржник: ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", зареєстроване у встановленому законом порядку і включене до ЄДРПОУ, ідентифікаційний код юридичної особи 38417495, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 21.12.2016 року № НОМЕР_1.

Як зазначено у графі "Місцезнаходження юридичної особи" ОСОБА_3 з ЄДР станом на 21.12.2016 року місцезнаходження ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна буд. 11Д .

Згідно ч.1 ст. 2 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " , провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України Про банкрутство , у підготовчому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість вимог заявника, а також з'ясовує наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно абз. 3 ст. 1 Закону Про банкрутство боржник - суб'єкт підприємницької діяльності (юридична особа або фізична особа - підприємець), неспроможний виконати протягом трьох місяців свої грошові зобов'язання після настання встановленого строку їх виконання, які підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, та постановою про відкриття виконавчого провадження, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно приписів ч.3 ст. 10 Закону Про банкрутство справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом « кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів). Грошовим зобов'язанням, як визначено у даній статті, є зобов'язання боржника заплатити кредитору певну суму відповідно до цивільно-правового договору та на інших підставах, передбачених цивільним законодавством України. До складу грошових зобов'язань боржника не зараховується неустойка (штраф, пеня), визначена на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов'язання, які виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров'ю громадян, зобов'язання з виплати авторської винагороди, зобов'язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли із такої участі.

У судовому засіданні встановлено:

-01 серпня 2016 року ОСОБА_1 окружний адміністративний суду у справі № 819/802/16 виніс постанову, якою адміністративний позов задовольнив та стягнув з ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс" (вул. Тролейбусна ,11 Д м. Тернопіль, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 38417495 ) на користь ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області за рахунок готівки та з рахунків обслуговуючих його банків податковий борг в сумі 1 080 472,39 грн в тому числі :

-1079958,67 грн по податку на додану вартість, із яких - 765144,00 грн основний платіж,191379,88 грн штрафні (фінансові) санкції та 123434,79 грн пеня;

-0,58 грн штрафні (фінансові) санкції по податку на прибуток;

-513,14 грн штрафні (фінансові) санкції по адмін. штрафи та інші санкції.

Зазначена постанова суду в подальшому боржником не оспорювалася до суду апеляційної інстанції та набрала законної сили у відповідності до вимог статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України .

Згідно із пунктом 41.2 статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з абзацом першим п. 95.3 ст.95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до п. 12.4 зазначеної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Аналіз положень Податкового кодексу України дає підстави для правового висновку про те, що примусове виконання рішення суду про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу платника податків - юридичної особи за законом покладено виключно на контролюючі органи (органи доходів і зборів) за визначеною Податковим кодексом України процедурою, без залучення до неї органів державної виконавчої служби.

Таким чином, виходячи з приписів ст. 95 Податкового кодексу України, частини третьої ст. 10, частини сьомої ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", доказами в підтвердження безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора - органу доходів і зборів, є рішення суду про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу, що набрало законної сили, інкасові доручення для примусового стягнення коштів в дохід бюджету у рахунок погашення податкового боргу та докази вжиття відповідних заходів до отримання відповідної заборгованості за процедурою, визначеною Податковим кодексом України.

21 вересня 2016 року на виконання постанови окружного адміністративного суду у справі № 819/802/16 ОСОБА_1 ОДПІ направлено інкасові доручення до установ банків, де боржником відкрито рахунки ( ( Інкасове доручення (розпорядження) № 16033-17 від 20.09.2016 року на суму 1080472,39 грн до АТ Укрбудінвестбанк; інкасове доручення (розпорядження) № 16032-17 від 20.09.2016 року на суму 1080472,39 грн до АТ Укрбудінвестбанк ).

Вказані Інкасові доручення (розпорядження) повернені стягувачеві без виконання у зв'язку з відсутністю грошових коштів на рахунку відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті № 222 від 21.01.2014 року п. 12.7.

Перебіг трьохмісячного строку, визначеного частиною 3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", починається з моменту прийняття банком платника (боржника) інкасового доручення для примусового стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу, оформленого стягувачем (контролюючим органом) на підставі рішення суду, що набрало законної сили.

Зазначена позиція викладена в постанові ВГСУ від 10.03.2015р. N923/1649/14.

З поданих кредитором документів вбачається, що загальний борг ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс" м. Тернопіль перед кредитором ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Тернопільській області м. Тернопіль становить 1080472,39 грн; 765 144,00 грн за основним платежем є безспірними (постанова ОСОБА_1 окружного адміністративного суду від 01 серпня 2016 року № 819/802/16); підтверджений виконавчими документами (інкасовими дорученнями (розпорядженнями) і на час судового засідання не сплачений.

Відповідно до пунктів 1,2 статті 16 Закону в підготовчому засіданні суд перевіряє обґрунтованість вимог заявника, з'ясовує наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, розглядає подані документи , заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання пов'язані з розглядом справи.

Відповідно до статті 8 Закону України "Про державний бюджет на 2016 рік" розмір мінімальної заробітної плати становить з 1 грудня 2016 року - 1 600 гривень.

На час подання заяви до суду (станом на 28.12.2016 року) 300 мінімальних розмірів заробітної плати становить 480 00,00 грн (300 х 1 600,00).

У відповідності з пунктом 4 частини третьої статті 129 Конституції України та статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості перед кредитором ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю " Зовнішні конструкції комплекс сервіс" м. Тернопіль суду не представило, а тому у відповідності до статті 33 ГПК України суд вважає, що на час розгляду заяви в суді борг не сплачений і грошові вимоги в сумі 765 144,00 грн є обґрунтованими та підтвердженими документально.

Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника та визнання його банкрутом» на день розгляду справи у підготовчому засіданні боржник: ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс" м. Тернопіль неспроможне виконати свої зобов'язання перед кредитором в сумі 765 144,00 грн (сума боргу становить більше 300 мінімальних розмірів заробітної плати); вказані вимоги є безспірними) і суд вважає, що є підстави для подальшого провадження справи про банкрутство.

Згідно п.10. ст.16 Закону України « Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом » з метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснюється офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Таке оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Постановою пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 року № 16 затверджено Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, згідно п. 2.2. якого офіційному оприлюдненню підлягають оголошення про порушення справи про банкрутство.

Офіційне оприлюднення здійснюється за допомогою автоматизованої системи "Діловодство спеціалізованого суду", функціонування якої у господарських судах передбачено чинним законодавством (п. 1.4. Положення).

На виконання приписів ст.16 Закону України « Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом » та п.п.1.4,2.2 Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство господарський суд здійснює офіційне оприлюднення на веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю ".

Згідно з частини 9 статті 16 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в ухвалі про порушення провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру оплати його послуг та джерела її сплати.

Згідно ч. 1 ст. 114 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " , кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України ОСОБА_4, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1, Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1723, видане 27.03.2015 року Міністерством юстиції України.

Статтею 1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Згідно з ст. 97 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну або економічну освіту, стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання повної вищої освіти, пройшов навчання та стажування протягом шести місяців у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства, володіє державною мовою та склав кваліфікаційний іспит.

Відповідно до ст. 110 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) укладає із страховиком договір страхування професійних ризиків арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) за шкоду, заподіяну внаслідок неумисних дій або помилки під час здійснення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора). Здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) без договору страхування ризиків його діяльності забороняється.

Згідно з ч. 1 статті 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " в ухвалі про порушення провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру оплати його послуг та джерела її сплати .

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України визначено ОСОБА_4, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1.

Від арбітражного керуючого ОСОБА_4 м. Хмельницький на адресу господарського суду Тернопільської області надійшло клопотання № 01-21/6 від 12.01.2017 року ( вх. № 3736 від 16.01.2017 року ) про його участь у справі № 921/17/17-г/10.

Вирішуючи питання щодо призначення розпорядника майна по справі суд виходив з наступного .

Статтею 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів ) України.

Згідно з статтею 97 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " арбітражним керуючим ( розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну або економічну освіту , стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання повної вищої освіти, пройшов навчання та стажування протягом шести місяців у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства, володіє державною мовою та склав кваліфікаційний іспит.

Відповідно до статті 110 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) укладає із страховиком договір страхування професійних ризиків арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) за шкоду, заподіяну внаслідок неумисних дій або помилки під час здійснення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

Здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) без договору страхування ризиків його діяльності забороняється.

Частиною 1 статті 114 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " передбачено , що Кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства.

Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі.

У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.

Під час призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) господарський суд не пов'язаний з кандидатурами арбітражних керуючих, запропонованими комітетом кредиторів, та має право призначити арбітражного керуючого самостійно.

Станом на 24.01.2017 року до господарського суду подано дві заяви на призначення розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю " Зовнішні конструкції комплекс сервіс ", м. Тернопіль вул. Тролейбусна , 28 : ОСОБА_4 м. Хмельницький та ОСОБА_5 м. Хмельницький.

Судом із застосуванням автоматизованої системи визначено кандидатуру арбітражного керуючого по справі ОСОБА_4, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1 ( запит від 05.01.2017 року та Довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого від 05.01.2017 року долучені до матеріалів справи).

Арбітражним керуючим ОСОБА_4 подано заяву на участь у даній справі .

Оскільки, арбітражний керуючий ОСОБА_4 надав згоду на участь у даній справі, суд призначає розпорядником майна ОСОБА_4

Представник кредитора у судовому засіданні 24.01.2017 року не надав заперечень щодо призначення ОСОБА_4, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1 розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс " м. Тернопіль .

Заява ОСОБА_4, жителя ІНФОРМАЦІЯ_1 про його призначення розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю " Зовнішні конструкції комплекс сервіс " м. Тернопіль, підлягає до задоволення.

При цьому суд відхиляє кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_5 м. Хмельницький з таких підстав.

Визначення кандидатури розпорядника майна відбувається виключно із застосуванням автоматизованої системи. Призначення розпорядника майна без застосування автоматизованої системи можливе тільки у випадку ненадходження до суду заяви арбітражного керуючого, кандидатура якого визначена автоматизованою системою, про згоду на участь у справі.

Виходячи з того, що автоматизована система обирає лише одну кандидатуру і арбітражний керуючий ОСОБА_4 дав свою згоду на участь у даній справі, то конкуренція кандидатур в даному випадку не виникає. З цих підстав, суд відхиляє кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_5

Суд вважає за доцільне встановити грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Суд зазначає, що відповідно до ч.2 ст.115 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ", сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

В силу приписів статті 44, 49 ГПК України відшкодування витрат по сплаті судового збору покладається на боржника.

На підставі наведеного та керуючись статтями 33,43,49, 86 Господарського процесуального кодексу України, статтями 1, 2, 16, 22,114,115 Закону України « Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом » господарський суд ,-

УХВАЛИВ:

1.Порушити провадження у справі № 921/17/17-г/10 про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд 11Д; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495.

2.Визнати грошові вимоги ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області, 46003, м. Тернопіль вул. Білецька ,1 ідентифікаційний код юридичної особи 39502025 відносно ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна буд. 11Д; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495 в сумі 765 144,00 грн як безспірні.

3.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна ,буд 11Д; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495, протягом якого забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; виконання вимог, на які поширюється мораторій; нараховувати неустойку (штраф, пеню), застосовувати інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

4.Ввести процедуру розпорядження майном боржника: ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс ", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна ,буд 11Д ; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495.

5.Призначити розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд. 11Д ОСОБА_4, 29001, м. Хмельницький вул. Проскурівська , 53 (4 пов.), Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1723, видане 27.03.2015 року Міністерством юстиції України.

Покласти на арбітражного керуючого ОСОБА_4 м. Хмельницький обов'язки, передбачені статтею 13 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом « .

6.Встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс , 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд. 11Д ОСОБА_4 м. Хмельницький оплату послуг (грошову винагороду) за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень шляхом її авансування заявником (кредитором) у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " .

7.З метою виявлення всіх кредиторів та осіб, які б виявили бажання взяти участь у санації боржника, оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю "Зовнішні конструкції комплекс сервіс", 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна, буд. 11Д; ідентифікаційний код юридичної особи 38417495.

8.Заборонити боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.

9.Відповідно до п. 11 ст. 11 та п. 3 ст. 16 Закону, ст. 50 ГПК України в провадженні даної справи встановити наступні строки:

а) строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів до 09.03. 2017 року .

б) дата складання розпорядником майна реєстру вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду до 09.03. 2017 року;

в) попереднє засідання суду призначити о 14 годині 15 хвилин 28 березня 2017 року.

10.Розпоряднику майна у строк до 24.03.2017 року провести інвентаризацію майна боржника; надати суду відомості про майно боржника; витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна по боржнику; інформацію з реєстраційної служби щодо нерухомого майна боржника, з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек щодо боржника; документально підтверджений висновок про фінансове становище боржника, а також про можливість проведення санації боржника; висновок щодо наявності ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства; документально підтверджений звіт про проведену роботу.

11.Покласти на боржника відшкодування сплаченого судового збору в сумі 13 780,00 грн. за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство.

12.Кредитору: ОСОБА_1 об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області, 46003, м. Тернопіль вул. Білецька ,1; ідентифікаційний код юридичної особи 39502025 представити суду докази внесення на депозитний рахунок нотаріуса суми авансового платежу у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" для виплати арбітражному керуючому грошової винагороди.

13.Ухвалу направити кредитору, боржнику, засновникам ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю " Зовнішні конструкції комплекс сервіс , 46027, м. Тернопіль вул. Тролейбусна , буд. 11Д : ОСОБА_6 , 47000, Тернопільська область , м. Кременець вул. Дружби буд 50 та ОСОБА_6 , АДРЕСА_1 ; ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області м. Тернопіль вул. Білецька ,1 ; Управлінню Пенсійного Фонду України в м. Тернополі м. Тернопіль вул. Руська ,17 ; ОСОБА_1 міськрайонному центру зайнятості , м. Тернопіль ; Відділу Реєстрації ОСОБА_1 міської ради м. Тернопіль вул. Коперника ,1 ; Відділу ДВС ОСОБА_1 міського управління юстиції м. Тернопіль та Сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області м. Тернопіль вул. Грушевського, 8., арбітражному керуючому ОСОБА_42900, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд.53 (4 поверх).

Суддя М.Є. Півторак

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення24.01.2017
Оприлюднено01.02.2017
Номер документу64396410
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/17/17-г/10

Судовий наказ від 25.01.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 11.01.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 11.01.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 07.12.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 06.12.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 15.11.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Постанова від 18.05.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 03.05.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 20.04.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

Ухвала від 04.04.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Боровець Я.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні