Ухвала
від 18.01.2017 по справі 295/470/17
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/470/17

1-кс/295/232/17

УХВАЛА

Іменем України

18.01.2017 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м.Житомира Слюсарчук Н. Ф,

при секретарі судового засідання Давиденко Я. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні внесене в кримінальному провадженні № 32015060000000081 слідчим з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_1С, клопотання про призначення позапланової виїзної перевірки,-

В С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся до суду із указаним клопотанням, в якому просить призначити позапланову виїзну перевірку ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів встановлених на території Україниза вересень 2015 року .

У клопотанні слідчий зазначає, що слідчим управлінням ФР ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № №32015060000000081, внесеному до ЄРДР 27.11.2015, щодо службових осіб ФГ Живинка , за ознаками злочинів, передбачених ч.5 ст. 27, ч.3 ст.212 КК України.

Встановлено, що службові особи ФГ Живинка (код ЄДР 38957044), за період з жовтня по листопад 2015 року, використовуючи спеціальний режим оподаткування з ПДВ, як сільськогосподарський виробник за рахунок документального відображення реалізації власно вирощеної сільськогосподарської продукції, яка фактично ними не вирощувалася, сформували незаконний податковий кредит: ТОВ Цефей Сервіс (код ЄДР 39434296), ТОВ Унікомюа (код ЄДР 39590462), ТОВ Лорр Груп (код ЄДР 39607973), ТОВ Прогрес ОСОБА_2 (код ЄДР 39873327), ТОВ Сан Бі Україна (код ЄДР 33020893), ТОВ Беніфіт Груп (код ЄДР 39999525), ТОВ Універсал Гарант (код ЄДР 39993790), ТОВ Лабелла Груп (код ЄДР 39932772), ТОВ Аква-НТ (код ЄДР 24793732) тим самим, сприяли даним підприємствам в умисному ухиленні від сплати податків на суму 5 935, 5 тис. грн., що становить особливо великі розміри.

Cлужбові особи ТОВ Екоплант-Плюс (код ЄДР 37934356), в період з липня по вересень 2015 року, використовуючи спеціальний режим оподаткування з ПДВ, як сільськогосподарський виробник за рахунок документального відображення реалізації власно вирощеної сільськогосподарської продукції, яка фактично ними не вирощувалася, сформували незаконний податковий кредит: ТОВ Агро ОСОБА_3 (код ЄДР 39225466), ПП Борисфен-Подігрант-Т (код ЄДР 33390615), ТОВ Кийагропродукт (код ЄДР 31088656), ПП Зерно-Мир (код ЄДР 36360274), ТОВ Промторгінвест ЛТД (код ЄДР 39674348), ТОВ Грейн Комодітіз (код ЄДР 39937228), ТОВ Марс Інвест (код ЄДР 39807364), ТОВ Клам Олія (код ЄДР 39488520),ТОВ Протеїн Поділля (код ЄДР 39389495), ТОВ Агровітал (код ЄДР 38847652), ТОВ Гат Інжинірінг (код ЄДР 38194359), ТОВ "АПК Поділля" (код ЄДР 39146416), ТОВ Д-МіксУкраїна (код ЄДР 33708884), ТОВ Катеринопільський елеватор (код ЄДР 32580463) та ТОВ МЗВКК (код ЄДР 00951770) тим самим, сприяли даним підприємствам в умисному ухиленні відсплати податків на суму 13 658 тис. грн., що становить особливо великі розміри

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ Екоплант-Плюс є фіктивним господарством та використовується для незаконного формування податкового кредиту з ПДВ підприємствами - вигодонабувачами, підтверджується зібраними доказами у кримінальному провадженні, зокрема встановлено.

В ході досудового розслідування отримано відповідь від голови Ставищанської сільської ради Коростенського району Житомирської області №170/02-20 від 04.11.2015 року, що ТОВ Екоплант-Плюс орендує земельні частки у 20 громадян, які проживають на території сільської ради, договори по оренді землі у громадян відсутні. На протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались, складські приміщення, елеватори відсутні.

Отримано пояснення від голови сільської ради ОСОБА_4, який повідомив про те, що На протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались, складські приміщення, елеватори відсутні. Також повідомив, що ОСОБА_5 директор ТОВ Екоплант-Плюс приїздив в серпні 2015 року з метою перезаключення договорів по оренді землі але так і не перезаключив їх.

Отримані пояснення від Бут рик П.В., ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 які повідомили, що на протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались. Також повідомили що здавали землі в оренду директору ТОВ Екоплант-Плюс ОСОБА_10 але наступного директора ОСОБА_11 вони не згають і з ними договорів на оренду своїх ділянок землі не заклечали.

Отримано відповідь від державної інспекції сільського господарства у Житомирській області про те, що ТОВ Екоплант-Плюс не зверталось і не отримувало сертифікатів відповідності послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки.

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ Екоплант-Плюс зареєстровано за адресою ІНФОРМАЦІЯ_1, також встановлено, що приміщення за адресою належать ПрАТ Агроінформсервіс . Відповідно до відповіді ПрАТ Агроінформсервіс №2 від 22.01.2016 року встановлено, що посадовим особам ПрАТ Агроінформсервіс посадові особи ТОВ Екоплант-Плюс не відомі і договори оренди приміщень по зазначені адресі з ними не заклечались.

Крім цього досудовим розслідуванням встановлено, що кількість працюючих у ТОВ Екоплант-Плюс становить 1 чоловік, офісні, складські приміщення відсутні, основні засоби - с/г техніка відсутня, що в свою чергу свідчить про неможливість вирощення, виготовлення сільськогосподарської продукції її зберігання та відповідно продаж.

Враховуючи, вищевикладене, слідство приходить до висновку, що ТОВ Екоплант-Плюс перереєстровується на підставних осіб та за неіснуючими юридичними адресами з метою прикриття незаконної діяльності зокрема, використовується невстановленими особами для сприяння суб'єктам господарювання реального сектору економіки в ухиленні від сплати ПДВ за рахунок безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ.

Також допитано в якості свідка гр. ОСОБА_12, який повідомив, що займався бджолярством і не вирощував, не засівав орендовані землі.

Так встановлено, що одним з підприємств вигодонабувачів є ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770).

У зв'язку із викладеним, у слідства є достатні підстави вважати, що діяльність ТОВ Екоплант-Плюс спрямована на надання послуг по незаконному формуванню податкового кредиту для реальних платників податку на додану вартість та здійснюється поза межами правового поля.

Відповідно до реєстраційних документів ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770) знаходиться на податковому обліку в мiжрегiональному головному управлiнні ДФС - Центральний офiс з обслуговування великих платникiв.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п.п. 21.1.1, 21.1.4, п. 21.1 ст. 21 ПК України, посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; не допускати порушень прав га охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.

Відповідно до ч. 2 ст. 84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України віднесено і акти перевірок.

Згідно п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

За правилами п.п. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, в тому числі, рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Відповідно до ч. 5 ст. 132 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку, що позапланова перевірка може бути проведена лише у тому випадку, коли даний період не перевірявся ні в ході планової, ні в ході позапланової перевірки.

В той же час, слідчий просить призначити та провести позапланову перевірку на підприємстві ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770), проте слідчим не зазначено про попередній період проведення перевірки, що саме було предметом перевірки та яким контролюючим органом перевірка проведена.

За таких обставин слідчий суддя вважає, що підстави для задоволення клопотання відсутні.

Керуючись Конституцією України, ст. ст. 20, 75, 78 Податкового Кодексу України, ст. ст. 84, 99, 110, 132 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Відмовити в задоволенні клопотання внесеного в кримінальному провадженні № 32015060000000081 слідчим з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_1, про призначення позапланової виїзної перевірки у ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770) .

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Н. Ф. Слюсарчук

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення18.01.2017
Оприлюднено01.02.2017
Номер документу64408951
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —295/470/17

Ухвала від 18.01.2017

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Слюсарчук Н. Ф.

Ухвала від 18.01.2017

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Слюсарчук Н. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні