Постанова
від 08.06.2006 по справі 158/2-2006
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

158/2-2006

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77

ПОСТАНОВА

Іменем України

"08" червня 2006 р.                                                                   Справа № 158/2-2006

Господарський суд Київської області в складі:   головуючого судді  Шевчук С. Р.

при секретарі   Гулам А. Р.

                    

розглянувши адміністративну справу №158/2-2006

за позовом Державної податкової інспекції в м. Ірпені, м. Ірпінь

до Товариства з обмеженою відповідальністю “Емма”, смт. Гостомель

третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Виконавчий комітет Ірпінської міської ради, м. Ірпінь

про скасування  (припинення) державної реєстрації

Представники:

від   позивача  Зайцева І.В.

від   відповідача  не з'явився

від третьої особи  не з'явився

Обставини спору:

До господарського суду Київської області надійшла позовна заява  Державної податкової інспекції в м. Ірпені (далі –позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю “Емма” (далі –відповідач), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Виконавчий комітет Ірпінської міської ради про скасування (припинення) державної реєстрації.  

Провадження у справі було відкрите відповідно до ухвали від 22.05.2006 року  за правилами  Кодексу адміністративного судочинства України (далі –КАС України).

Представник позивача в позовній заяві та усних поясненнях, наданих у судовому засіданні в обґрунтування заявлених позовних вимог посилається на Закон України “Про державну податкову службу в Україні”, на порушення відповідачем законодавства України про оподаткування. Позовні вимоги підтримав, вважає їх обґрунтованими і правомірними та такими, що підлягають задоволенню з підстав, зазначених в позовній заяві.

Представник  відповідача  в судове засідання без поважних причин не з'явився, відзиву  на позов та інших витребуваних ухвалою суду документів не подав, хоча належним чином був повідомлений про місце і час судового засідання ухвалою суду від 22.05.2006 р. Таким чином, відповідач не реалізував своє процесуальне право на участь в судовому засіданні господарського суду.

Відповідно до частини 4 ст. 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття, розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Проаналізувавши зібрані по справі докази, суд дійшов висновку про достатність матеріалів справи для її розгляду по суті за відсутністю відповідача та його відзиву на позовну заяву.

Представник 3-ї особи в судове засідання не з'явився, однак надав суду відзив, в якому просить розглянути справу без участі повноважного представника.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представника позивача, суд,

встановив:

Відповідно до п. 17 ст. 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990р. за №509 –ХІІ, органам державної податкової служби надано право звертатися у передбачених законом випадках до суду з заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Як вбачається із матеріалів справи Товариство з обмеженою відповідальністю “Емма” зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради народних депутатів та видане свідоцтво № 20613880 про державну реєстрацію  суб'єкта підприємницької діяльності  від 11.08.1995 р.

Згідно Інструкції „Про порядок обліку платників податків” затвердженої наказом ДПА України від 19.02.1998 р. № 80 (далі –Інструкція) платник податків - це юридична особа, на яку згідно із законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі). Відповідно до вимог зазначеної Інструкції при взятті юридичної особи на облік платника податків відділом ДПІ, у якому зареєстрована юридична особа, відкривається облікова справа платника податків, яка формується із звітних документів, які подаються платником у період його діяльності.

Підпунктом 2 п. 1 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування” від 25.06.1991 р. №1251-ХІІ на платників податків і зборів (обов'язкових платежів) покладено обов'язок подавати  до  державних  податкових   органів   та   інших державних органів відповідно до законів декларації,  бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно довідки Державної податкової інспекції в м. Ірпені №5670/10/19-0 від 12.05.2006 р., яка знаходиться в матеріалах справи, у відповідача не має податкової заборгованості по платежах до бюджету.

Починаючи з третього кварталу 2004 р. відповідач не звітує про результати господарської діяльності, що передбачено чинним законодавством України та підтверджується довідкою Державної податкової інспекції в м. Ірпені за № 5689/9/151 від 12.05.2006 р.

Відповідно до п. 17 ст. 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990р. за №509 –ХІІ, органам державної податкової служби надано право звертатися у передбачених законом випадках до суду з заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 38 Закону України „Про  державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” неподання протягом  року  органам державної податкової служби податкових декларацій,  документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення   судового  рішення  щодо припинення  юридичної  особи,  що  не  пов'язано  з   банкрутством юридичної особи.

За таких обставин, позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими та правомірними, а тому підлягають задоволенню.

          Пунктом 1 ст. 38 Закону України „Про  державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” передбачено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи. Згідно  ч. 3 зазначеної статті державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та юридичну особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису.

Згідно ст. 5 Закону України „Про  державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” державна реєстрація проводиться державним реєстратором у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи –підприємця.  

Проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та всебічно розглянувши матеріали справи господарський суд дійшов висновку, що позовні вимоги  правомірні, позивачем обґрунтовані, відповідачем не спростовані, і підлягають задоволенню.

           Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у  справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

          Зважаючи на вищенаведене та керуючись  ст.ст. 17, 94, 160, 162, 163, п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України,

постановив:

          1. Позов задовольнити повністю.

2. Припинити (скасувати) державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю “Емма” (08290, Київська область, смт. Гостомель, вул. Бучанське шосе, 9, кв.12; код ЄДРПОУ 20613880) зареєстрованого Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради народних депутатів № 20613880 від 11.08.1995 р.

Державному реєстратору копію постанови надіслати після набрання нею законної сили.

Постанова суду може бути оскаржена до Київського міжобласного апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду протягом десяти днів з дня складення у повному обсязі та наступної подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана без подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду, якщо скарга подається протягом десяти днів з дня складення постанови у повному обсязі.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у 20-ти денний строк після подання заяви, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги у встановлений строк  постанова суду  набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду скарги і залишення її без задоволення, а постанови  суду - без змін.

Суддя                                                                                                 Шевчук С.Р.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення08.06.2006
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу6442
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —158/2-2006

Постанова від 08.06.2006

Господарське

Господарський суд Київської області

Короткевич О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні