Справа № 645/4932/16-ц
Провадження № 2/645/394/17
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(заочне)
30 січня 2017 року м. Харків
Фрунзенський районний суд м.Харкова у складі :
головуючого - судді Іващенко С.О.
за участю секретаря судових засідань - ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовною заявою Харківської міської ради до ОСОБА_2 про внесення змін до договору оренди землі,-
в с т а н о в и в :
Позивач - Харківська міська рада звернулась до суду з позовною заявою до ОСОБА_2, в якій просить внести зміни до договору оренди землі від 13.03.2008 року № 840867100018 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі, що був укладений між ОСОБА_2 та Харківською міською радою.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 19 грудня 2007 року з відповідачем було укладено договір оренди землі (земельна ділянка несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови) за адресою: вул.. Богунського в м.Харкові (загальна площа 0,1170 га, кадастровий номер №6310138500:09:008:0024, землі житлової забудови) з терміном дії до 01.12.2030 року, який було зареєстровано 13.03.2008 року № 840867100018. Відповідно до пункту 5 Договору розмір нормативної грошової оцінки землі на період будівництва 148975, а на період експлуатації - 297949 грн. Згідно з п. 9 розмір орендної плати в місяць становив 7,45 грн., а на рік 89,4 грн.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.
Відповідно до Рішення Харківської міської ради від 25.09.2013 року № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013 року встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року вводиться в дію з 01.01.2014 року. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
На підставі цього Департаментом земельних відносин Харківської міської Ради було підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі, який разом з листами пропозиціями від 13.07.2015 року №819/0/30-13 та від 13.07.2015 року №821/0/30-13 було направлено на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням, однак відповідачем зазначені листи пропозиції було проігноровано і відповіді на адресу позивача з боку відповідача не надходило. Посилаючись на вказані обставини та на положення ЦК України , а також зазначаючи, що ухилення відповідача від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдасть значних збитків територіальній громаді міста Харкова, позивач просить суд внести зміни до договору оренди землі від 13.03.2008 року №840867100018 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в редакції додаткової угоди від 28.05.2015 року та стягнути з відповідача понесені позивачем судові витрати.
В судове засідання представник позивача ОСОБА_3, який діє на підставі довіреності, не з'явився, через канцелярію суду надав заяву, в якій просив розглянути справу у його відсутність, позовні вимоги підтримав повністю, та просив суд постановити у справі заочне рішення (вх..№1926 від 30.01.2017 року).
Відповідач ОСОБА_2 в судове засідання не з'явилася, про час та дату розгляду справи сповіщалася заздалегідь та належним чином, шляхом направлення судових повісток рекомендованою кореспонденцію на адресу місця реєстрації відповідача, які повернулись на адресу суду з відміткою поштової установи: "за закінченням терміну зберігання".
Відповідно до ч.2 ст. 77 ЦПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, зобов'язані повідомляти суд про причини неявки у судове засідання. У разі неповідомлення суду про причини неявки вважається, що сторони та інші особи, які беруть участь у справі, не з'явились в судове засідання без поважних причин.
У відповідності до приписів ч. 5 ст. 74 ЦПК України судова повістка разом із розпискою, а у випадках, встановлених цим Кодексом, разом з копіями відповідних документів надсилається поштою рекомендованим листом із повідомленням або через кур'єрів за адресою, зазначеною стороною чи іншою особою, яка бере участь у справі. У разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх адреси, судова повістка надсилається фізичним особам, які не мають статусу підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою, вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.
Таким чином, суд вважає, що відповідач не з'явився в судове засідання без поважних причин, причину неявки суду не повідомив, про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином.
Відповідно до ч. 4 ст. 169 ЦПК України зі змінами, внесеними Законом України «Про судоустрій та статус суддів » від 07 липня 2010 року № 2453-VI, у разі неявки в судове засідання відповідача, який належним чином повідомлений і від якого не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності або якщо повідомлені ним причини неявки визнані неповажними, суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів, якщо позивач не заперечує проти такого вирішення справи.
Враховуючи, що у справі маються достатні дані про права і взаємовідносини сторін, відповідачі належним чином повідомлені про час і місце судового розгляду справи, суд вважає можливим розглянути справу за відсутності відповідачів та, зі згоди позивача, ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів, що відповідає положенням ст. 224 ЦПК України.
Враховуючи, що розгляд справи відбувся у відсутність позивача та відповідача, відповідно до ч. 2 ст. 197 ЦПК України, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Зі згоди представника позивача суд ухвалює заочне рішення, при заочному розгляді справи, на підставі наявних у справі доказів, що відповідає положенням ст. 224 ЦПК України.
Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що на підставі рішення 44 сесії Харківської міської ради IV скликання від 23.12.2005 року № 247/05 Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів між Харківською міською радою та ОСОБА_2 укладено договір оренди землі 13.03.2008 року №840867100018 (далі Договір) на земельну ділянку площею 0,1170 га (земельна ділянка несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови) по вул. Богунського в м. Харкові, Договір укладено строком: на період будівництва до 01.12.2008 року (але не пізніше прийняття об'єкту до експлуатації), на період експлуатації до 01.12.2030 року (а.с. 10-12).
Відповідно до пункту 5 вказаного Договору розмір нормативної грошової оцінки землі не період будівництва складав 148975 грн., а на період експлуатації - 297949 грн. Згідно з п. 9 розмір орендної плати в місяць становив 7,45 грн., а на рік 89,4 грн.
Згідно з пунктом 13 Договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках передбачених законом.
Відповідно до ст. 18 Закону України Про оцінку земель встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 року №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року.
Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 року та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.
Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 року № 335/07 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року , рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року та була введена в дію з 01.03.2008 року.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013 року встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012 р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.
Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було одержано витяг № 44 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 року №844/15.
Згідно з витягом № 44 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, нормативна грошова оцінка земельної ділянки за адресою: м. Харків вул. Богунського складає 562115 грн. (а.с. 22).
Відповідно до розрахунку розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 року № 844/15 розмір орендної плати за земельну ділянку по вул. Богунського в м.Харкові в рік становить 21062,45 грн., на місяць - 1755,20 грн. (а.с. 23).
Департаментом земельних відносин Харківської міської ради рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу Відповідача проект додаткової угоди до Договору, разом із листами-пропозиціями від 13.07.2015 року №819/0/30-15 та від 13.07.2015 року № 821/0/30-15 (а.с.24-27).
Відповідно до п. 35 Договору, зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.
Згідно статті 2 Закону України Про оренду землі відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
За приписами статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
За приписами статей 126, 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним, оренда землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.
Статтею 13 Закону України Про оренду землі встановлено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Згідно статті 15 Закону України "Про оренду землі" однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або оренду плату (стаття 96 Земельного кодексу України).
Підпунктом 14.1.136 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Підпунктом 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено: землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Згідно з п. 288.1. ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Відповідно до п. п. 288.5.1. п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки і не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими для виконання на відповідній території (стаття 144 Конституції України).
За змістом статті 73 Закону України Про місцеве самоврядування акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Згідно п. 2.1., п. 2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р., затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. за №1269/13, Департамент земельних відносин на підставі п. 4 є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. за №1209/13, здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.
Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою.
Згідно із п. 2.19 постанови Пленуму ВГС України від 17.05.2011 р. №6 Про деякі питання практики розгляду справ у спорах що виникають із земельних відносин у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.
З приписів частин 1, 2 статті 21 Закону України Про оренду землі вбачається, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до частини 1 статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Згідно з пунктами 34, 35 частини 1 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.
Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Отже, встановлення статтею 288 Податкового кодексу України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.
Статтею 651 Цивільного кодексу України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Як зазначено в резолютивній частині рішення Конституційного Суду України від 9 липня 2002 року у справі щодо офіційного тлумачення положення частини 2 статті 124 Конституції України (справа про досудове врегулювання спорів), положення частини 2 статті 124 Конституції України щодо поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, в аспекті конституційного звернення необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами.
Таким чином, нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у цих правовідносинах, що розглядаються.
Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, в постановах Верховного Суду України від 20.11.2012 р. у справі №28/5005/640/2012, від 20.08.2013 р. у справі №5009/3430/12.
До позовної заяви Харківською міською радою додані витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 44, розрахунок розміру орендної плати № 844/15, проект додаткової угоди до Договору, разом із листами-пропозиціями від 13.07.2015 року №819/0/30-15 та від 13.07.2015 року № 821/0/30-15.
З урахуванням системного аналізу зазначених вище норм та матеріалів справи, суд дійшов висновку про те, що нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у цих правовідносинах, що розглядаються; відповідач ухиляється від укладання додаткової угоди до договору оренди землі стосовно зміни розміру орендної плати, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню.
Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором.
Статтею 653 ЦК України встановлено, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Таким чином, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, і оскільки, укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.
Приймаючи до уваги викладене та встановлені обставини справи, суд вважає доведеним наявність у позивача права вимагати від орендаря приведення договору оренди землі у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін ,а тому позовні вимоги Харківської міської ради підлягають задоволенню, слід внести зміни до договору оренди землі від 13.03.2008, зареєстрованого за № 840867100018, шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у редакції, зазначеної позивачем.
У відповідності зі ст. 88 ЦПК України з відповідача на користь Харківської міської ради слід стягнути понесені позивачем судові витрати.
Керуючись ст. ст. 10, 11, 60, 88, 169 ч.4, 197, 209, 212-215, 218, 224-226 ЦПК України, ст. ст. 651,653 ЦК України, суд -
в и р і ш и в :
Позов Харківської міської ради до ОСОБА_2 про внесення змін до договору оренди землі - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди землі від 13 березня 2008 року за № 840867100018 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у такій редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі,
зареєстрованого 13 березня 2008 року за № 840867100018
у Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах
____
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_4, який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та розпорядження міського голови від 27.05.2015 № 816/2к, з одного боку, та громадянка ОСОБА_2 (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України Про оренду землі , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові , листа Державного агентства земельних ресурсів України від 14.01.2015 № 6-28-0.22-215/2-15 пункти 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого 13 березня 2008 року за № 840867100018 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:
2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310138500:09:008:0024.
5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 44 від 19.11.2014 становить 562115 грн. (п'ятсот шістдесят дві тисячі сто п'ятнадцять гривень), а з урахуванням коефіцієнту індексації за 2014 рік складає 702082 грн. (сімсот дві тисячі вісімдесят дві гривні).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 844/15 від 17.04.2015 на рік становить 3 % від її нормативної грошової оцінки і складає 21062,45 грн. (двадцять одна тисяча шістдесят дві гривні 45 копійок) , або в місяць - 1755,20 грн. (одна тисяча сімсот п'ятдесят п'ять гривень 20 копійок).
ІІ. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого 13 березня 2008 року за № 840867100018 Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ Харківська міська рада Харківської області м. Харків, м-н Конституції, 7 код 04059243 ОРЕНДАР Громадянка ОСОБА_2 61171, м. Харків, Салтівське шосеАДРЕСА_1 код НОМЕР_1 В особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради
Стягнути з ОСОБА_2 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2, ) на користь Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 04059243, платіжні реквізити для перерахування коштів:
Одержувач:Харківська міська рада Реєстраційний рахунок: 35417005032986 Банк:ГУ ДКСУ у Харківській області МФО банку: 851011 Код ЄДРПОУ: 04059243
витрати понесені на сплату судового збору у розмірі 1318 (одна тисяча триста вісімнадцять грн. 00 коп.
Відповідачем, який не приймав участі у розгляді справи, протягом десяти днів з дня отримання копії заочного рішення може бути подана письмова заява про перегляд заочного рішення, відповідно до вимог ст. 229 ЦПК України.
Заочне рішення може бути оскаржене іншими особами, які брали участь у розгляді справи до апеляційного суду Харківської області протягом десяти днів з дня проголошення рішення шляхом подання апеляційної скарги. Іншими особами, які брали участь у справі, але не були присутніми у судовому засіданні під час проголошення судового рішення може бути подана апеляційна скарга протягом 10 днів з дня отримання копії цього рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Суддя -
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2017 |
Оприлюднено | 07.02.2017 |
Номер документу | 64454654 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Іващенко С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні