Постанова
від 28.09.2009 по справі 12/464
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

28.09.2009 р. № 12/464

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі:

головуючого - судді Цвірк уна Ю.І.,

при секретарі Рудик Т.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Дарницькому районі міста К иєва до суб' єкта підприємни цької діяльності - фізичної о соби ОСОБА_1 про стягнення коштів,

встановив:

Позивач звернувся в Окру жний адміністративний суд мі ста Києва з позовом до відпов ідача про стягнення коштів у розмірі 1 053 грн. 06 коп.

Представник позивача у суд овому засіданні позов підтри мав, посилаючись на те, що відп овідач має заборгованість по єдиному податку перед бюдже том на загальну суму 1 053 грн. 06 к оп.

У свідоцтві про державну ре єстрацію фізичної особи-підп риємця НОМЕР_2 зазначено, що місцезнаходження відпові дача - фізичної особи-підпри ємця ОСОБА_1 є: АДРЕСА_1 . На зазначену адресу судом бу ли неодноразово надіслані ли сти із судовими повістками, о днак листи із судовими повіс тками повертались на адресу суду без вручення адресату. Т акож вказана позивачем у поз овній заяві адреса відповіда ча відповідає відомостям, що вказані в Єдиному державном у реєстрі юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців, що підтверджується витягом із нього.

Згідно п. 8 ст. 35 КАС України в важається, що повістку вруче но юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесе ною до відповідного державно го реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підпис ом відповідної службової осо би.

З огляду на положення ст. 35, 128 КАС України та відповідні об ставини, адміністративна спр ава розглядалася і вирішувал ася без участі даної особи.

Суд, вислухавши пояснення п редставника позивача та досл ідивши письмові докази по сп раві, вважає, що позов підляга є задоволенню, виходячи з нас тупного.

Фізична особа - підприєме ць ОСОБА_1 зареєстрований Дарницькою районною державн ою адміністрацією у м. Києві 23 .06.2005 року, ідентифікаційний но мер фізичної особи - платник а податків та інших обов' яз кових платежів - НОМЕР_1 за НОМЕР_3 запису про включе ння відомостей про фізичну о собу - підприємця до ЄДР.

На підставі заяви відповід ача про право застосування с прощеної системи оподаткува ння, обліку та звітності від 25 .06.2005 року Державною податковою інспекцією у Дарницькому ра йоні міста Києва ОСОБА_1 в идано свідоцтво про сплату є диного податку НОМЕР_4.

Відповідно до абз. 3 п.4 Указу Президента України «Про спро щену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єкті в малого підприємництва» для переходу на спрощену систем у оподаткування, обліку та зв ітності суб'єкт малого підпр иємництва подає письмову зая ву до органу державної подат кової служби за місцем держа вної реєстрації. Суб'єкт мало го підприємництва - юридична особа обов'язково зазначає, я ку ставку єдиного податку ни м обрано.

У заяві про право застосува ння спрощеної системи оподат кування, обліку та звітності відповідач зазначив вид дія льності - дослідження ринку та вивчення соціальної думк и.

Згідно абз. 2 п. 2 вищезазначе ного Указу Президента ставка єдиного податку для суб'єкті в малого підприємництва - фіз ичних осіб встановлюється мі сцевими радами за місцем їх д ержавної реєстрації залежно від виду діяльності і не може становити менше 20 гривень та більше 200 гривень на місяць.

Також у корінці свідоцтва НОМЕР_4 зазначений розмір є диного податку, який станови ть 200 грн. 00 коп.

Абзац 6 п. 2 Указу Президента в становлює, що суб'єкт підприє мницької діяльності - фізичн а особа сплачує єдиний подат ок щомісяця не пізніше 20 числа наступного місяця на окреми й рахунок відділень Державно го казначейства України.

Державною податковою інсп екцією у Дарницькому районі міста Києва винесена перша п одаткова вимога № 1/1245 від 28.08.2006 ро ку на загальну суму податков ого боргу ОСОБА_1 у розмір і 1 199 грн. 47 коп., яка відповідаче м була отримана 02.09.2006 року про, щ о свідчить повідомлення про вручення.

16.10.2006 року Державною податков ою інспекцією у Дарницькому районі міста Києва винесена друга податкова вимога № 2/1295 на загальну суму податкового б оргу ОСОБА_1 у розмірі 1 3 99 гр н. 47 коп., яка відповідачем була отримана 28.10.2006 року, про що свід чить повідомлення про вручен ня.

Із пояснень представника п озивача судом встановлено, щ о відповідачем було частково сплачено борг.

Відповідно до довідки, вида ної начальником управління Державною податковою інспек цією у Дарницькому районі мі ста Києва, заборгованість ві дповідача станом на 24.09.2009 року становить 1 053грн. 06 коп.

Станом на час розгляду спра ви зазначений податковий бор г відповідачем не сплачено.

Тож в суді знайшов підтверд ження факт наявності заборго ваності відповідача перед по зивачем на суму 1 053 грн. 06 коп.

В статті 1 Закону України “П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами” визначені т ерміни, зокрема, платники под атків - юридичні особи, їх філі ї, відділення, інші відокремл ені підрозділи, що не мають ст атусу юридичної особи, а тако ж фізичні особи, які мають ста тус суб'єктів підприємницько ї діяльності чи не мають тако го статусу, на яких згідно з за конами покладено обов'язок у тримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові п латежі), пеню та штрафні санкц ії; податкове зобов'язання - з обов'язання платника податкі в сплатити до бюджетів або де ржавних цільових фондів відп овідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Зак оном або іншими законами Укр аїни; податковий борг (недоїм ка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкці й за їх наявності), самостійно узгоджене платником податкі в або узгоджене в адміністра тивному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлен ий строк, а також пеня, нарахов ана на суму такого податково го зобов'язання;

Відповідно до п. 6.1 ст. 6 вищеза значеного Закону у разі, коли сума податкового зобов'язан ня розраховується контролюю чим органом відповідно до ст атті 4 цього Закону, такий конт ролюючий орган надсилає плат нику податків податкове пові домлення, в якому зазначають ся підстава для такого нарах ування, посилання на норму по даткового закону, відповідно до якої був зроблений розрах унок або перерахунок податко вих зобов'язань, сума податку чи збору (обов'язкового плате жу), належного до сплати, та шт рафних санкцій за їх наявнос ті, граничні строки їх погаше ння, а також попередження про наслідки їх несплати в устан овлений строк та граничні ст роки, передбачені законом дл я оскарження нарахованого по даткового зобов'язання (штра фних санкцій за їх наявності ).

Згідно абз. 4 п. 6.2.4. ст. 6 Закону У країни “Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами” у разі, коли податковий орган а бо пошта не може вручити плат нику податків податкове пові домлення або податкові вимог и у зв'язку з незнаходженням п осадових осіб, їх відмовою пр ийняти податкове повідомлен ня або податкову вимогу, незн аходженням фактичного місця розташування (місцезнаходже ння) платника податків, подат ковий орган розміщує податко ве повідомлення або податков і вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на в ільному для огляду місці біл я входу до приміщення податк ового органу. При цьому день р озміщення такої податкової в имоги вважається днем її вру чення.

Пункт 3.1.1 ст. 3 зазначеного Зак ону встановлює, що активи пла тника податків можуть бути п римусово стягнені в рахунок погашення його податкового б оргу виключно за рішенням су ду. В інших випадках платники податків самостійно визнача ють черговість та форми задо волення претензій кредиторі в за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань за безпечення боргу. У разі, якщо такого платника податків ви знано банкрутом, черговість задоволення претензій креди торів визначається законода вством про банкрутство.

Згідно із ч. 1 статті 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюються на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Вимоги позивача за цим позо вом суд вважає такими, які ґр унтуються на законі.

В свою чергу відповідач у жо дне судове засідання не з' я вився, своїх заперечень до су ду не надав.

Таким чином, з' ясувавши об ставини справи та перевіривш и їх доказами, суд дійшов висн овку про задоволення позову.

На основі встановленого, ке руючись ст.ст.86, 159-163 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд

постановив:

Позов Державної податко вої інспекції у Дарницькому районі міста Києва задовольн ити повністю.

Стягнути з суб' єкта підпр иємницької діяльності - фізи чної особи ОСОБА_1 податко ву заборгованість у розмірі 1 053 (одна тисяча п' ятдесят три ) грн. 06 коп. на користь Державно ї податкової інспекції у Дар ницькому районі міста Києва (р/р №34216379700003 до УДК у Дарницькому районі м. Києва, код 26077885 у банку ГУУДК у м. Києві, МФО 820019, код пла тежу 16050200).

Строк і порядок набрання с удовим рішенням законної сил и встановлені у статті 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України, якщо інше не в становлено цим Кодексом.

Заява про апеляційне оска рження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному о бсязі. Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом двадця ти днів після подання заяви п ро апеляційне оскарження. За ява і скарга подаються до адм іністративного суду апеляці йної інстанції у порядку, що п ередбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України.

Суддя Цвіркун Ю.І.

Дата ухвалення рішення28.09.2009
Оприлюднено19.10.2010
Номер документу6449510
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —12/464

Постанова від 28.09.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 20.09.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Л.А.

Ухвала від 20.08.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 31.07.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Л.А.

Рішення від 27.09.2006

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

Ухвала від 16.10.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні