Ухвала
від 03.02.2017 по справі 757/5072/17-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/5072/17-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2017 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва Смик С.І., при секретарі Ковалевській М.І., за участю сторони кримінального провадження слідчого Нестерчука А.Ю., розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання слідчого в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління спеціальних розслідувань Департаменту спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України Слісаренко Я.А. про надання дозволу на проведення позапланової ревізії,

В С Т А Н О В И В :

30.01.2017 року в провадження слідчого судді надійшло клопотання слідчого в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління спеціальних розслідувань Департаменту спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України Слісаренко Я.А. погоджене прокурором відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України Ковальчук О., про надання дозволу на проведення інспекторами Державної аудиторської служби України та її межрегіональним територіальним підрозділам позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності управління Міністерства внутрішніх справ України в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 08592141, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпропетровськ, 49101), замість якого, відповідно до постанови КМ України від 16 вересня 2015 року № 730 утворено Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 40108866, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпро, 49101), за період із 01.01.2010 по 30.03.2014.

Обґрунтовуючи внесене клопотання, сторона кримінального провадження вказує, що Департаментом спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000002675 від 05.10.2016 року за фактом зловживання владою та службовим становищем, надання службовими особами ДГБ МВС України неправомірної вигоди працівникам правоохоронних органів, задіяних в охороні громадського порядку під час акцій протесту громадян, які відбувалися у центральній частині м. Києва у період грудня 2013 року - лютого 2014 року, за вчинення ними в інтересах третіх осіб дій з використанням наданої їм влади та службового становища, вчинених за попередньою змовою групою осіб, а також незаконного перешкоджання проведенню зборів, мітингів, походів і демонстрацій, перевищення влади та службових повноважень, що призвело до масових жертв серед цивільних учасників акцій протесту та заподіяння тілесних ушкоджень різного ступеня тяжкості, тобто до настання тяжких наслідків, за ознаками злочинів, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 4 ст. 41, ст. 340, ч. 4 ст. 369, ч. 4 ст. 41, ч. 3 ст. 27, ч. 3 ст. 365 Кримінального кодексу України.

У період грудня 2013 року, заступник начальника Департаменту - начальник управління ДГБ МВС України ОСОБА_3, діючи умисно, за попередньою змовою з Міністром внутрішніх справ України ОСОБА_4 та заступником Міністра внутрішніх справ України ОСОБА_5, іншими невстановленими слідством особами, зокрема з числа ДГБ МВС України, здійснив видачу службовим особам, які займають відповідальне становище - співробітникам спецпідрозділів МОП Беркут МВС України, неправомірної вигоди у вигляді грошових коштів у загальній сумі приблизно від 10 млн. - до 12 млн. грн., за вчинення службовими особами вищевказаних підрозділів дій з використанням наданої їм влади чи службового становища, зокрема вчинення протидії протестним акціям громадян, у тому числі вчинення дій, пов'язаних із силовим розгоном учасників акції протесту, застосуванням працівниками правоохоронних органів надмірної сили до протестувальників.

У зв'язку із викладеним, у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності управління Міністерства внутрішніх справ України в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 08592141, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпропетровськ, 49101), яке відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 16 вересня 2015 року № 730 ліквідовано як юридична особа публічного права та одночасно, відповідно до пункту другого вказаної постанови, утворено як юридичну особу публічного права - Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 40108866, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпро, 49101).

Метою перевірки є встановлення законності, наявності достатніх підстав для виплати заробітної плати, грошового забезпечення, премій, заохочень, матеріальних допомог, коштів на відрядження та інших грошових виплат, а також з метою встановлення їх розміру та кола осіб, які їх отримували.

В судовому слідчий подане клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи.

Вивчивши клопотання та матеріали якими воно обґрунтоване, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 2 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі клопотання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування.

Відповідно до ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду, і не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Заслухавши пояснення сторони кримінального провадження - слідчого Нестерчука А.Ю., слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для надання дозволу на проведення вищевказаної позапланової виїзної ревізії.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 132, 309 КПК України, Законом України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні слідчий суддя,

У Х В А Л И В :

Клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення Державною аудиторською службою України та її міжрегіональними територіальними органами у кримінальному провадженні № 42016000000002675 від 05.10.2016, позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності управління Міністерства внутрішніх справ України в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 08592141, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпропетровськ, 49101), замість якого, відповідно до постанови КМ України від 16 вересня 2015 року № 730 утворено Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 40108866, юридична адреса: вул. Троїцька, 20-а, м. Дніпро, 49101), за період із 01.01.2010 по 30.03.2014, строком на 20 (двадцять) робочих днів, починаючи з 13.02.2017.

На вирішення інспекторам Державної аудиторської служби України поставити наступні запитання:

- Правильність нарахування та сплати (виплати) заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, інших обов'язкових нарахувань тощо УМВС України в Дніпропетровській області відповідно до вимог Кодексу законів про працю України, Закону України Про оплату праці , Закону України Про міліцію , постанов Кабінету Міністру України та інших нормативних актів України співробітникам правоохоронних органів (міліції), у тому числі співробітникам спецпідрозділів Беркут МОП Беркут МВС України, які відрядженні до м. Києва з різних регіонів України у період із 01.01.2013 по 01.06.2014?

- Чи були допущенні порушення чинного на той час законодавства при нарахуванні та сплаті (виплаті) заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, інших обов'язкових нарахувань тощо УМВС України в Дніпропетровській області, у період із 01.01.2013 по 01.06.2014?

- Чи відповідає вимогам діючого законодавства України розміри встановлених співробітникам УМВС України в Дніпропетровській області надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат у період із 01.01.2013 по 01.06.2014? Чи були допущенні порушення чинного на той час законодавства при визначені розміру (процентних ставок) надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат тощо? Якщо так, які саме порушення, ким саме вони допущені та до яких наслідків (шкоди) вони призвели?

- У якій формі здійснювалася виплата заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, інших обов'язкових нарахувань тощо УМВС України в Дніпропетровській області, у тому числі співробітникам спецпідрозділів Беркут МОП Беркут МВС України, які були відрядженні до м. Києва у період із 01.01.2013 по 01.06.2014?

- Який розмір заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат нараховано та виплачено УМВС України в Дніпропетровській області (із зазначенням помісячно) у період із 01.01.2013 по 01.06.2014? Чи відрізняється розмір нарахованої та виплаченої заробітної плати, матеріальної допомоги, премій, доплат, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат працівникам правоохоронних органів у зв'язку із залученням їх до охорони громадського порядку у центральній частині м. Києва у період із 21.11.2013 по 20.02.2014?

- Які фонди були створенні та діяли при УМВС України в Дніпропетровській області у період із 01.01.2010 по 01.06.2014?

- З якими фондами мало співробітництво УМВС України в Дніпропетровській області у період із 01.01.2010 по 01.06.2014?

- Який розмір грошових коштів надійшов на розрахункові рахунки благодійних та інших фондів, з якими мало співробітництво УМВС України в Дніпропетровській області та їх цільове використання у період із 01.01.2010 по 01.06.2014?

- Який стан збереження та яка ефективність використання, цільове призначення майна - грошових коштів здійснена на рахунках благодійного фонду взаємодії та соціального захисту родин загиблих в боротьбі зі злочинністю співробітників МВС та надання допомоги органам та підрозділам правоохоронних та силових структур?

- Чи з дотриманням чинного законодавства проведені безготівкові та готівкові операції у національній та іноземній валюті благодійним фондом взаємодії та соціального захисту родин загиблих в боротьбі зі злочинністю співробітників МВС та надання допомоги органам та підрозділам правоохоронних та силових структур Милосердя розрахунковий рахунок 260052882 в ПАТ Укргазбанк м. Києва МФО 32078, код ЄДРПОУ 20063439?

- Чи відповідає вимогам закону здійснення та достовірність відображення витрат благодійного фонду взаємодії та соціального захисту родин загиблих в боротьбі зі злочинністю співробітників МВС та надання допомоги органам та підрозділам правоохоронних та силових структур Милосердя розрахунковий рахунок 260052882 в ПАТ Укргазбанк м. Києва МФО 32078, код ЄДРПОУ 20063439, у офіційній звітності у період 01.01.2013 - 01.06.2014?

- Чи проводилися виплати із каси профспілкового комітету?

- Чи проводилися виплати з фондів соціального захисту (фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, з фонду з тимчасової втрати працездатності)?

- Чи відповідає вимогам діючого законодавства України нараховування та виплата грошових коштів співробітникам УМВС України в Дніпропетровській області у період із 01.01.2010 по 01.06.2014 на відрядження, у тому числі суми та склад витрат на відрядження.

Надати можливість інспекторам Державної аудиторської служби України та її міжрегіональним територіальним органам в ході проведення позапланової виїзної ревізії ознайомлюватися із оригіналами і копіями нормативних, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, у тому числі з необхідними матеріалами кримінального провадження № 42016000000002675 від 05.10.2016, робити з них копії.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: С.І. Смик

Ухвала виготовлена в 2-х примірниках

Примірник № 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження № 757/5072/17-к

Примірник № 2 - наданий слідчому Нестерчуку А.Ю.

Слідчий суддя: С.І. Смик

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.02.2017
Оприлюднено04.02.2017
Номер документу64495336
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/5072/17-к

Ухвала від 03.02.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Смик С. І.

Ухвала від 03.02.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Смик С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні