Ухвала
від 31.01.2017 по справі 906/101/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

від "31" січня 2017 р. № 906/101/15

За заявою Публічного акціонерного товариства "Комерційний банк "Надра" (м. Київ)

До боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

Присутні:

від кредиторів: ОСОБА_2, дов. №08/20244 від 28.12.2016 (представник ПАТ "ЕК "Житомиробленерго");

від боржника: ОСОБА_3 - ліквідатор

В провадженні Господарського суду Житомирської області знаходиться справа про визнання банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область).

Ухвалою суду від 08.11.2016 судом прийнято та призначено до розгляду клопотання ліквідатора ОСОБА_3 №906/101/15-69 від 07.11.2016 про затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Фірма "Листопад" та ліквідацію банкрута.

У судовому засіданні ліквідатор ОСОБА_3 надав доповнення до звіту ліквідатора ТОВ "Фірма Листопад" від 30.01.2017 року та акт знищення печатки ТОВ "Фірма Листопад" від 31.01.2017 року.

В засіданні суду розглядалося клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Ліквідатор ОСОБА_3 підтримав подане до суду клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Представник кредитора не заперечував проти затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Фірма Листопад" та ліквідаційного балансу ТОВ "Фірма Листопад".

В судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників судового процесу, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 31.03.2015р. порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область), введено процедуру розпорядження майном; розпорядником майна призначено ОСОБА_4 (а.с. 84-89, т.2).

Оголошення про порушення справи про банкрутство опубліковане 31.03.2015 (а.с.90, т.2).

Ухвалою суду від 24.04.2015 звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_4 від виконання повноважень розпорядника майна ТОВ "Фірма"Листопад" (а.с. 138-139, т.2).

Ухвалою суду від 20.10.2015 розпорядником майна ТОВ "Фірма"Листопад" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3 (а.с. 68-70, т.3).

Ухвалою суду від 12.11.2015 було затверджено реєстр вимог кредиторів у складі:

- Публічного акціонерного товариства "Комерційний банк "Надра" на суму 1031663,28грн. заборгованості за основою сумою кредиту та 26069,60 грн. заборгованості по відсотках за користування кредитом, які були віднесені до четвертої черги задоволення вимог кредиторів, 6090,00грн. витрат по сплаті судового збору за звернення з кредиторською заявою до боржника, які були віднесені до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника;

- Публічного акціонерного товариства "ЕК "Житомиробленерго" на суму 37720,50 грн. заборгованості, які були віднесені до четвертої черги задоволення вимог кредиторів та 1218,00 грн. витрат по сплаті судового збору за звернення з кредиторською заявою до боржника, які були віднесені до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Постановою господарського суду від 15.12.2015р. ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область) було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців до 15 грудня 2016р. включно, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3 (145-150, т. 4).

Відповідно до акту приймання-передачі, арбітражний керуючий ОСОБА_3 прийняв документи ТОВ "Фірма "Листопад".

Згідно інвентаризаційного опису основних засобів станом на 04.12.2015 (а.с.127-128,т.4) за боржником значилось наступне майно:

- нежитлова булівля, сушка, офісні та побутові приміщення загальною площею 164,5 кв.м.;

- нежиле приміщення загальною площею 48,2 кв.м.;

- нежитлова будівля, головне адмінприміщення загальною площею 860 кв. м.

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було встановлено, що виявлене ним нерухоме майно під час інвентаризації належить на праві власності іншим фізичним та юридичним особам.

Так, згідно договору купівлі- продажу від 27.02.2013 нежитлова булівля, сушка, офісні та побутові приміщення загальною площею 164,5 кв.м. були відчуджені ТОВ "ТАДМ" (а.с.87-90, т.5).

Згідно договору купівлі-продажу від 01.03.2013 нежиле приміщення загальною площею 48,2 кв.м. було відчужено фізичній особі ОСОБА_5 ( а.с. 91-94, т.5).

На підставі договорів купівлі-продажу від 12.03.2013 нежитлова будівля, головне адмінприміщення загальною площею 860 кв. м. було передано у власність ОСОБА_5 ( а.с. 99-106, т.5).

Також, ліквідатором ОСОБА_3 було встановлено, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій станом на 01.01.2016 (а.с.9-13,т.5) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" значиться засновником:

1) Житомирської районної організації роботодавців з внеском до статутного фонду - 0 грн.;

2) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_4 скеля" з внеском до статутного фонду - 39600 грн.;

3) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Роздільне" з внеском до статутного фонду - 40000 грн.

ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" має філії: Приймальний пункт №1 ТОВ "Фірма"Листопад", Дільниця №8 ТОВ "Фірма"Листопад", Приймальний пункт №6 ТОВ "Фірма"Листопад", Дільниця №3 ТОВ "Фірма"Листопад", Дільниця №5 ТОВ "Фірма"Листопад", Приймальний пункт №4 ТОВ "Фірма"Листопад", Дільниця №9 ТОВ "Фірма"Листопад". Ліквідатор звернувся до державного реєстратора та вчинив відповідні дії щодо ліквідації відокремлених підрозділів ТОВ "Фірма"Листопад" (а.с. 114-118 т.5).

На підставі наказу №2 від 10.05.2016 ліквідатором включено до ліквідаційної маси корпоративні права ТОВ "Фірма"Листопад": внесок 0 грн. до статутного фонду Житомирської районної організації роботодавців, внесок 39600 грн. до статутного фонду ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_4 скеля", внесок 40000 грн. до статутного фонду ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Роздільне" (а.с.86,т.5).

Про вихід із складу засновників (учасників) Житомирської районної організації роботодавців, ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_4 скеля" та ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Роздільне" ліквідатором були направлені відповідні рішення (а.с. 31-36, т.6).

Приватним підприємством "Експерт Гарант" була проведена незалежна оцінка ринкової вартості часток статутного капіталу ТОВ "ОСОБА_4 скеля" та ТОВ "Роздільне" (а.с. 164 -167,т.7).

На підставі укладеного договору про проведення аукціону, ТОВ "Універсальний торговий дім "Меркурій" проведено аукціон з продажу вищезазначених часток статутного капіталу ТОВ "ОСОБА_4 скеля" та ТОВ "Роздільне" (а.с.160-163,т. 7).

Відповідно до протоколів №01-09/29 та №01-09/30 від 03.11.2016 переможцем аукціону визнано ОСОБА_6 з викупом часток статутного капіталу на загальну суму 1013,76 грн. (а.с.168-175,т.7).

Отримані кошти від продажу часток статутного капіталу були направлені на оплату послуг ліквідатора в сумі 942,80 грн. та 70,96 грн. на відшкодування понесених витрат у ліквідаційній процедурі.

Також, з метою виявлення майнових активів у банкрута ліквідатором були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді, тощо.

Як убачається з довідки Житомирської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15364/10/11-02 від 01.12.2015 за банкрутом рахуються відкриті розрахункові рахунки: один у Філії ПАТ КБ "Надра" та три у АТ "ОСОБА_7 Аваль" у м. Києві (а.с. 129-130, т.6).

Довідка ПАТ "КБ "Надра" свідчить про закриття розрахункового рахунку у банківській установі (а.с.61,т.8).

Відповідно до довідок: Управління Державтоінспекції в Житомирській області №375/20/04-2016, Регіонального сервісного центру МВС у Кіровоградській області №27/11-33 від 26.11.2015, Регіонального сервісного центру МВС області в Чернівецькій області №27/24-15 від 23.11.2015, Територіального сервісного центру 0541 Регіонального сервісного центру МВС області у Вінницькій області №27/2-226 від 26.11.2015, Регіонального сервісного центру МВС у Харківській області №27/20-18 від 20.11.2015, Відділу управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції в Сумській області №10/68 від 18.11.2015, Управління превентивної діяльності Управління Національної поліції в Тернопільській області №11/2-76 від 17.11.2015, Регіонального сервісного центру МВС у Хмельницькій області 31/22-5556 від 30.11.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Запорізькій області №27/8-6 від 16.11.2015, Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області №31/25/6-1705 від 13.01.2017, Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві №31/26-1672 від 12.12.2016, Регіонального сервісного центру МВС у Херсонській області №27/21/9-45 від 14.12.2015, Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Київській області №16/3-238 від 01.12.2015, Регіонального сервісного центру МВС в Рівненській області №1247 від 07.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області №31/7/1-566 від 03.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Полтавській області № 3809 від 09.08.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Черкаській області №31/23/1-1148 від 11.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області №31/4-1994 від 11.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Луганській області №31/12/9-2240 від 06.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області №31/5-2601 від 08.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Одеській області №31/15-2428 від 12.07.2016, Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області № 27/9/123 від 02.12.2015, Регіонального сервісного центру МВС в Миколаївській області №27/14-131 від 03.12.2015 повідомляється, що згідно наявних даних в базах за боржником транспортних засобів не зареєстровано.

Довідки: ГУ Держгеокадастру у Тернопільській області №7428/23-15 від 03.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області №33-4-7777.22-5538/25-15 від 27.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Херсонській області №33-21-7777.12-6256/27-15 від 01.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Бердянському районі Запорізької області №99-28-99.3-135/15 від 04.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Київській області №33-10-0.32-6993/40-15 від 25.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Токмацькому районі Запорізької області №33-28-99.5-829/15 від 26.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області №33-25-7777.2-9135/19-15 від 20.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області №ДС-33-2-0.21-9921/19-15 від 25.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Волинській області №33-3-7777.4-2294/20-15 від 24.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Львівській області №ДС-33-13-0.4-10019/19-15 від 25.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Харківської області №33-20-9-15496/0/19-15 від 20.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області №ДС-9-14-0.3-5446/25-15 від 27.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Петриківському районі Дніпропетровської області №33-28-8-41415-15 від 16.12.2015, ГУ Держгеокадастру в Якимівському районі Запорізької області №ДС-9-14-0.3-6/25-15 від 27.11.2015, ГУ Держгеокадастру в Приазовському районі Запорізької області №33-28-99.2-807/15 від 22.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Луганській області №ДС-29-12-7777.4-2575/18-15 від 23.12.2015, ГУ Держгеокадастру в Одеській області №ДС-33-15-0.1-13816/22-15 від 19.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Донецькій області №9-5-0.27-2651/19-15 від 08.12.2015, ГУ Держгеокадастру в Рівненській області №33-17-77.41-2661/22-15 від 01.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Верхньодніпровському районі Дніпропетровської області №11-0.4-2952/15-15 від 04.12.2015, ГУДержгеокадастру у Вільнянському районі Запорізької області №22-28-0.4-8242/2-від 01.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Василівському районі Запорізької області №28-23.2526-3983/2 від 01.12. 2015, ГУ Держгеокадастру у Полтавській області №468/0/72-15 від 30.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області №33-22-7777.4-15596/23-15 від 08.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області №33-28-0.2-1360/15-15 від 10.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області №ДС-33-11-0.21-9857/22-15 від 09.12.2015, ГУ Держгеокадастру в Одеській області №ДС-33-15-0.1-13816/22-15 від 19.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Івано-Франківській області №0-9-0.4-9606/0/2-15 від 08.12.2015, ГУ Держгеокадастру в Черкаській області №33-23-0.4-14260/2-15 від 09.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Мелітопольському районі Запорізької області №33-28-99.7-0/15-15 від 03.11.2015, ГУ Держгеокадастру у м. Енергодар Запорізької області №99-28-99.3-1045/15-15 від 26.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Вільнянському районі Запорізької області №22-28-0.2-8082/2-від 27.11.2015, ГУ Держгеокадастру у Чернівецькій області №0-24-0.4-2842/20-15 від 02.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Мелітопольському районі Запорізької області №33-28-99.2-15-15 від 08.12.2015, ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області №33-7-0.7-5045/2-16 від 08.06.2016, Відділу Держгеокадастру у Солонянському районі Дніпропетровської області 11-0.2476/15 від 29.12.2016 свідчать про відсутність зареєстрованих земельних ділянок за ТОВ "Фірма "Листопад".

Відповідно до довідок : ГУ Держпраці у Луганській області №11-07/695 від 30.11.2015 Управління Держпраці у Черкаській області №721/8 від 27.11.2015, ГУ Держпраці у Херсонській області №01-10/781 від 18.11.2015, Управління Держпраці у Кіровоградській області №01-2715/1138 від 19.11.2015, ГУ Держпраці у Київській області №2512 від 24.11.2015, Управління Держпраці у Полтавській області №1634/08-14 від 24.11.2015, ГУ Держпраці у Запорізькій області №07/07-21/889 від 25.11.2015, ГУ Держпраці у Львівській області №1357/12-18 від 23.11.2015, Управління Держпраці у Закарпатській області №07-07/482 від 20.11.2015, Управління Держпраці у Хмельницькій області №1172/15 від 19.11.2015, Управління Держпраці у Чернігівській області №658 від 18.11.2015, Управління Держпраці в ОСОБА_3 - Франківській області №900 від 19.11.2015, Управління Держпраці в Чернівецькій області №657/0/02-2/15 від 16.11.2015, Управління Держпраці у Тернопільській області №468/14.1-05/15 від 17.11.2015, Управління Держпраці у Волинській області №583/01-06 від 15.12.2015, Управління Держпраці у Волинській області №1971-14/05 від 08.12.2015, Управління Держпраці у Харківській області №01637/05-18/1731 від 24.11.2015, Управління Держпраці у Рівненській області №01-12/784 від 09.12.2015, Управління Держпраці у Миколаївській області №01-08.02/1249 від 08.12.2015, Управління Держпраці у Сумській області №1134/15-26/05/1291 від 05.12.2015, Управління Держпраці в Одеській області №15/02/02-1713 від 07.12.2015 за ТОВ "Фірма "Листопад" великотоннажних, інших технологічних транспортних засобів та обладнання підвищеної небезпеки не зареєстровано.

Згідно інформації, наданої з Державних інспекцій сільського господарства сільськогосподарська техніка за банкрутом не зареєстрована (а.с.90-109, т.7).

Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України в своєму листі №21.2.19-17840 від 24.11.2015 повідомив, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден за банкрутом повітряні судна не зареєстровані (а.с.50, т. 4).

Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №2249-05/2/3-15 від 11.12.2015 повідомляється, що відповідно до електронної версії Державного судного реєстру України та Суднової книг України, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут (а.с. 15, т.5).

Довідка Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області №1006-3-12/4238/15 від 23.11.2015 свідчить про відсутність звернень банкрута щодо виконання робіт інспекцією (а.с.48, т.4).

Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/01/28187/НК від 08.12.2015, інформація стосовно ТОВ "Фірма "Листопад" відсутня (а.с. 111, т.6).

Житомирська митниця своїм листом повідомила про те, що митне оформлення товарів та транспортних засобів ТОВ "Фірма "Листопад" не проводилось (а.с.127, т.6).

Відповідно до листа Відділу примусового виконання рішень №19695 від 19.11.2015, виконавчі провадження стосовно банкрута не перебувають (а.с.134, т.6).

Печатка банкрута була знищена, що підтверджується актом знищення печатки від 31.01.2017 (а.с. т.8).

Стосовно кримінального провадження, зареєстрованого в єдиному реєстрі досудових розслідувань за №12014060320000137 від 09.04.2014 за ознаками кримінального правопорушення відносно посадових осіб ТОВ "Фірма "Листопад", слід зазначити, що на запити ліквідатора повідомлено, що дане кримінальне провадження завершено, обвинувальний акт направлено до суду, разом з тим, обвинувальний акт у кримінальному провадженні не пов'язаний з посадовими особами банкрута (а.с.8, т.6).

Також, на запит ліквідатора від Слідчого управління ГУ Національної поліції в Житомирській області отримано лист №9690/24-2016 від 17.08.2016, у якому повідомлено, що в провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області знаходяться матеріали досудового розслідування №12012060010000026 за фактом крадіжки брухту чорних та кольорових металів; досудове розслідування триває (а.с.170, т.6).

На засіданні комітету кредиторів 23.11.2016, останнім прийнято рішення, що результати вищезазначеного кримінального провадження не вплинуть та не можуть вплинути на погашення кредиторських вимог у даній справі.

Водночас господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Як зазначено у п.5 Постанови Пленуму ВСУ "Про судову практику у справах про банкрутство" № 15 від 18.12.2009 року провадження у справах про банкрутство регулюється ГПК у випадках, коли його норми безпосередньо визначають правила даного провадження (статті 2, 4-1, 12 та 15) або мають універсальний характер для будь-якої стадії судового процесу або процесуальної дії (статті, вміщені в розділах I, V,VI, VII, XII, XIII), з урахуванням встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" особливостей".

Системний аналіз положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.) дає підстави для висновку, що з моменту порушення стосовно боржника справи про банкрутство він перебуває в особливому правовому режимі, який змінює весь комплекс юридичних правовідносин боржника, і спеціальні норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" мають пріоритет у застосуванні при розгляді справ про банкрутство щодо інших законодавчих актів України.

Аналогічної правової позиції дотримується Верховний Суд України у постанові від 13 квітня 2016 року справа № 3-304гс16.

Отже, провадження у справі про банкрутство є пріоритетним над провадженням у кримінальній справі, так як юридичні факти, зокрема: доведення до банкрутства, фінансова неспроможність суб'єкта господарської діяльності, незаконна передача майна в інше володіння або його відчуження чи знищення, фіктивне банкрутство, встановлюються виключно господарським судом під час провадження у справі про банкрутство.

Саме по собі порушення кримінальної справи за фактом та проти службових осіб не є перешкодою для розгляду справи про банкрутство ТОВ "Фірма "Листопад" по суті та не може впливати на її рух.

Як свідчать матеріали справи, грошових коштів та майнових активів банкрута, після часткового погашення оплати послуг ліквідатора та понесених витрат на проведення ліквідаційної процедури на балансі підприємства не залишилось.

Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює повне задоволення вимог кредиторів по справі.

Згідно протоколу засідання комітету кредиторів №9 від 04.11.2016, комітет кредиторів вирішив уповноважити ліквідатора ОСОБА_3 подати на затвердження до суду звіт ліквідатора (а.с.178,т.7).

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.

У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно з ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом, є підставою для припинення провадження у справі.

Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область) підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40, 41, 46, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.), ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити клопотання ліквідатора ОСОБА_3 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ "Фірма" Листопад".

2. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" (смт. Гуйва, Житомирський район, Житомирська область).

3. Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад", юридична адреса: 12442, АДРЕСА_1; ідентифікаційний код 32805418.

4. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Фірма "Листопад" арбітражного керуючого ОСОБА_3

5. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

6. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Провадження у справі припинити.

8. Ліквідатору ОСОБА_3:

- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;

- подати суду докази закриття розрахункових рахунків у АТ "ОСОБА_8 Аваль".

Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

Суддя Костриця О.О.

1-до справи;

2- ліквідатору ОСОБА_3 (01030,м.Київ, а/с 29) (реком. з пов.)

3- Головне управління статистики в Житомирській області (рек. з пов.)

4- Житомирська міська рада (рек. з пов.)

5 - ПАТ "КБ "Надра"(04053, м. Київ, вул. Артема, 15) ( рек. з пов.)

6 - ПАТ "Житомиробленерго" (м. Житомир, вул. Пушкінська,32/8) (рек. з пов.)

7- Житомирська ОДПІ ГУ ДФС у Житомир. обл. (рек. з пов.)

Дата ухвалення рішення31.01.2017
Оприлюднено07.02.2017
Номер документу64506534
СудочинствоГосподарське
Сутьзатвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника. Представник кредитора не заперечував проти затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Фірма Листопад" та ліквідаційного балансу ТОВ "Фірма Листопад". В судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило. Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників судового процесу, господарський

Судовий реєстр по справі —906/101/15

Ухвала від 31.01.2017

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 22.12.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 16.11.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 08.11.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.10.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.07.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 15.12.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 17.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні