Справа № 2а-6059/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 грудня 2010 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Падій В.В.,
при секретарі Сапоненко А.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся до голови Чернігівської районної державна адміністрація Чернігівської області - ОСОБА_1, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - виконуючий обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
30.11.2010 року товариство з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся (далі - ТОВ Маєток Полісся ) звернулось до суду з адміністративним позовом до голови Чернігівської районної державна адміністрація Чернігівської області - ОСОБА_1 (далі - голова Чернігівської РДА), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - виконуючий обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2, в якому просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не підписання державних актів на право власності на земельні ділянки та про зобов'язання підписати державні акти на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га та 1.6344 га, розташованих на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області відповідно до норм чинного законодавства. Свої вимоги обґрунтовує тим, що позивач має у власності на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області земельну ділянку площею 3.4045 га для будівництва комплексу торгово - побутового обслуговування. В зв'язку з виробничою необхідністю виникла потреба в поділі даної земельної ділянки на дві окремі ділянки, а тому була виготовлена технічна документація, яка погоджена з виконуючим обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2. Сформованим окремим земельним ділянкам площею 1.7701 га та 1.6344 га управлінням Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області присвоєні нові кадастрові номери, відповідно 7425585700:03:000:4088 та 7425585700:03:000:4089. Чернігівським філіалом Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" перевірені та прийняті обмінні файли на новосформовані земельні ділянки, надруковані реєстраційні картки, заповнені державні акти на право власності на земельну ділянку та 10 листопада 2010 року до управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області передані на підпис заповнені державні акти на право власності на сформовані окремі земельні ділянки в двох екземплярах, реєстраційні картки та технічні документації із землеустрою. Вказані державні акти управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області передані на підпис голові Чернігівської РДА - ОСОБА_1, однак голова Чернігівської РДА в порушення ст.ст.6, 8 Закону України Про місцеві державні адміністрації та п.2.14 Інструкції Про порядок складання, видачі, реєстрації та зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі , затвердженої Наказом Державного комітету України по земельним ресурсам від 4 травня 1999 р. № 43 та зареєстрованої в Мінюсті України 4 червня 1999 р. за №354/36/47 не підписав заповнені державні акти на право власності на земельну ділянку, мотивованого рішення про відмову не надав, тобто проявив бездіяльність, чим вплинув на реалізацію прав позивача.
Відповідно до ст. 137 Кодексу адміністративного судочинства України позивач позовні вимоги уточнив та остаточно просить визнати протиправною бездіяльність голови Чернігівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 щодо не підписання державних актів на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать товариству з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся на праві власності, а також зобов'язати голову Чернігівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 відповідно до вимог чинного законодавства підписати державні акти на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать товариству з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся на праві власності.
Ухвалою суду від 20.12.2010 року за клопотанням представника позивача до участі в справі в якості третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору залучено виконуючого обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2.
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали та просили його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві та заяві про уточнення позовних вимог. Крім того представник позивача - ОСОБА_3 зазначив, що земельна ділянка площею 3.4045 га була набута відповідно до правочинів, які на даний час не визнані судом недійсними. Розпорядження Чернігівської районної державної адміністрації від 03.12.2008 року № 535 про зміну цільового призначення земельних ділянок Президентом України або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня не скасовано та в судовому порядку не оскаржено, що також підтверджує бездіяльність голови Чернігівської РДА щодо не підписання вищевказаних державних актів на земельні ділянки. Крім того представник позивача зазначив, що кожна особа має право, в порядку встановленому КАС, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією або бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. При цьому неможливість реалізації своїх суб'єктивних прав, на думку позивача, і є бездіяльність з боку суб'єкта владних повноважень. На даний час державні акти на земельну ділянку відповідачем не підписані, таким чином позивач вважає, що вказаний факт дає йому право на судовий захист.
Представники відповідача у судовому засіданні проти позову заперечували та повідомили, що 01.12.2010 року Генеральному прокурору України, голові Державного комітету України із земельних ресурсів та голові Чернігівської РДА направлено депутатській запит з приводу законності набуття ТОВ Маєток Полісся права власності на земельну ділянку площею 3.4045 га , зміни її цільового призначення та законності подальших дій щодо зазначеної земельної ділянки На даний час відповідно до розпорядження Чернігівської районної державної адміністрації від 22.12.2010 р. № 480 „Про створення робочої групи» створено робочу групу для перевірки питань законності набуття позивачем права власності на земельні ділянки.
Третя особа - виконуючий обов'язки начальника обов'язки управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2 в судовому засіданні пояснив, що 10 листопада 2010 року Чернігівським філіалом Державного підприємства Центр державного земельного кадастру до управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області передані на підпис заповнені державні акти на право власності на сформовані окремі земельні ділянки в двох примірниках, реєстраційні картки та технічні документації із землеустрою. Вказані державні акти на право власності на земельні ділянки ним були підписані, але у зв'язку з великою завантаженістю, управлінням Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області передані на підпис голові Чернігівської РДА - ОСОБА_1 01.12.2010 року.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що позивач на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЗ № 032468, зареєстрованого в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 020883900090 від 4 грудня 2008 року позивач має у власності на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області земельну ділянку площею 3.4045 га для будівництва комплексу торгово-побутового обслуговування.
Вищевказаний державний акт на земельну ділянку видано на підставі розпорядження Чернігівської РДА від 03.12.2008 року № 535.
В зв'язку з потребою у позивача в поділі належної йому на праві власності земельної ділянки на дві окремі ділянки, проектною організацією, багатопрофільним науково-виробничим підприємством Черона-Л (далі - БНВП Черона-Л ), за договором з товариством з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся виготовлена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки, яка погоджена з управлінням Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області, по межі поділу ділянки встановлені межові знаки встановленого зразку в кількості 2 штук та передані на зберігання позивачу, про що складений відповідний акт прийому-передачі межових знаків. Також, сформованим окремим земельним ділянкам площею 1.7701 га та 1.6344 га управлінням Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області присвоєні нові кадастрові номери, відповідно 7425585700:03:000:4088 та 7425585700:03:000:4089.
Чернігівським філіалом Державного підприємства Центр державного земельного кадастру перевірені та прийняті обмінні файли на новосформовані земельні ділянки, надруковані реєстраційні картки та заповнені державні акти на право власності на земельну ділянку та 10 листопада 2010 року передані до управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області на підпис заповнені державні акти на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га та 1.6344, розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, в двох екземплярах, реєстраційні картки та технічні документації із землеустрою.
. Вказані державні акти на право власності на земельні ділянки були підписані виконуючим обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2 та передані 01.12.2010 року на підпис голові Чернігівської РДА - ОСОБА_1
На даний час вказані державні акти на право власності на земельні ділянки відповідачем не підписані.
Право власності на землю гарантується Конституцією України.
Відповідно до ч. 4 ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Відповідно до ч.2 ст. 328 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 року № 435-IV (далі - Кодекс № 435-IV) право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Статтею 204 Кодексу №435-IV встановлено презумпцію правомірності правочину, якщо недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Відповідно до ст. 2 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Судом встановлено, що судового рішення, яким би встановлювалась незаконність набуття ТОВ „Маєток Полісся » права власності на земельну ділянку площею 3.4045 га для будівництва комплексу торгово-побутового обслуговування на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, не існує, а державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯЗ № 032468 належним чином зареєстрований Управлінням Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області, тому будь-які твердження відповідача щодо незаконності набуття позивачем права власності на земельну ділянку судом до уваги не приймаються.
Суд також вважає за необхідне зазначити, що на момент вирішення даного спору правочини, відповідно до яких була придбана земельна ділянка площею 3.4045 га недійсними в установленому законом порядку не визнавалися, отже є правомірними.
Відповідно до ст. 43 Закону України від 09.04.1999 року № 586 Про місцеві адміністрації , акти місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду. Розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.
Судом встановлено, що 03.12.2008 р. Чернігівська районна державна адміністрація видала розпорядження № 535 „Про зміну цільового призначення земельних ділянок» , яким:
- затвердила проект землеустрою щодо відведення 26 земельних ділянок загальною площею 3.4045 га, що знаходяться у власності товариства з обмеженою відповідальністю „Маєток Полісся» для ведення садівництва, цільове призначення яких змінюється на земельну ділянку для будівництва комплексу торгово-побутового обслуговування в межах території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області;
- змінила цільове призначення земельних ділянок загальною площею 3.4045 га, які належать товариству з обмеженою відповідальністю „ Маєток Полісся » на праві власності згідно державних актів на право власності на земельну ділянку, з ведення садівництва на земельну ділянку для будівництва комплексу торгово-побутового обслуговування на території Улянівської сільської ради.
На момент вирішення даного спору розпорядження Чернігівської РДА від 03.12.2008 року № 535 про зміну цільового призначення земельних ділянок Президентом України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку не скасовані, отже є законним.
06.05.2009 року Чернігівська районна державна адміністрація видала розпорядження № 201 „Про внесення змін до розпорядження виконуючого обов'язки голови районної державної адміністрації від 03.12.2008 року № 535» , яким розпорядження виконуючого обов'язки голови Чернігівської районної державної адміністрації від 03.12.2008 р. доповнила пунктом 2 наступного змісту: Товариству з обмеженою відповідальністю „ Маєток Полісся » провести розрахунок та відшкодувати втрати сільськогосподарського виробництва, спричинених зміною цільового призначення для цілей, не пов'язаних із веденням сільського господарства, у встановленому законом порядку» .
Не погоджуючись із останнім з перелічених розпоряджень ТОВ „ Маєток Полісся » оскаржило його в судовому порядку.
02.07.2009 р. Чернігівський окружний адміністративний суд по справі № 2а-9883/09/2570 за адміністративним позовом ТОВ „Маєток Полісся» до Чернігівської районної державної адміністрації про визнання неправомірними дій та скасування розпорядження ухвалив постанову, якою позов задовольнив. Визнав незаконними дії Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області щодо зобов'язання розпорядженням від 06.05.2009 р. № 201 товариства з обмеженою відповідальністю «Маєток Полісся» провести розрахунок та відшкодувати втрати сільськогосподарського виробництва, спричинені зміною цільового призначення сільськогосподарських угідь для цілей, не пов'язаних із веденням сільського господарства та скасував розпорядження виконуючого обов'язки голови Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області «Про внесення змін до розпорядження виконуючого обов'язки голови районної державної адміністрації від 03.12.2008 року № 535»від 06.05.2009 року № 201.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 01.09.2010 р. постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 02.07.2009 р. - залишено без змін.
При цьому суд вважає за необхідне зазначити, що наявність вказаної вище справи та оскарження прийнятих по ній рішень в касаційному порядку не перешкоджає розгляду даної справи, оскільки по вказаній вище справі право власності позивача на земельну ділянку не оспорюється і будь-яке з прийнятих по ній судових рішень не призведе до позбавлення позивача права власності на земельну ділянку, не позбавить його можливості здійснити її поділ.
Відповідно до ч. 1 ст. 119 Конституції України місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують: 1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади; 2) законність і правопорядок; додержання прав і свобод громадян; 3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку; 4) підготовку та виконання відповідних обласних і районних бюджетів; 5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; 6) взаємодію з органами місцевого самоврядування; 7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень. Відповідно до ч. 5 ст.8 Закону Про місцеві адміністрації голови місцевих державних адміністрацій набувають повноважень з моменту призначення.
Відповідно до п. 2.9 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 04.05.1999 р. № 43, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.06.1999 р. за № 354/3647, заповнення державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою покладається на Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" та його структурні підрозділи.
Відповідно до п. 2.14 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. №43 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 червня 1999 р. за N 354/3647 (далі - Інструкція) державний акт на право власності на земельну ділянку складається у двох примірниках, підписується посадовими особами в такій послідовності: начальник державного органу земельних ресурсів, голова (керівник) органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади та особа, що здійснила реєстрацію акта.
При цьому суд вважає за необхідне зазначити, що на голову (керівника) органу виконавчої влади покладається обов'язок щодо підписання державних актів на право власності на землю, будь-які додаткові вимоги для вчинення вказаної дії законодавством не визначені.
Як встановлено судом державні акти на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області підписані виконуючим обов'язки начальника державного органу земельних ресурсів Чернігівського району - ОСОБА_2 та передані Чернігівській районній державній адміністрації.
Суд не приймає до уваги пояснення представників відповідача як підставу для відмови у задоволенні позову, що на час звернення до суду право позивача ще не було порушено, оскільки на час розгляду судом справи державні акти на право приватної власності на землю відповідачем не підписані, аргументованих доказів про наявні перешкоди для підписання державних актів відповідачем суду не надано, а це не вчинення дії, яку носій публічної влади зобов'язаний був вчинити і як наслідок може призвести до неможливості реалізації позивачем свого суб'єктивного права. Суд захищаючи права особи одночасно здійснює охорону режиму законності в цілому.
Згідно з ч. 1, 9 ст. 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом. Державний акт на право власності та право постійного користування земельною ділянкою видається на одну земельну ділянку.
З Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі вбачається, що підписання державного акту на право власності на земельну ділянку не вимагає перевірку головою державної адміністрації правомірності набуття земельної ділянки та прийняття Чернігівською районною державною адміністрацією відповідного розпорядження, а є дією, яку відповідач зобов`язаний вчинити особисто в рамках власної управлінської функції, як голова державного органу виконавчої влади.
З огляду на викладене, у зв'язку з відсутністю доказів неправомірності набуття у власність земельної ділянки площею 3.4045 га, та обов'язку суб'єкта владних повноважень вчиняти певні дії, суд дійшов висновку, що доводи позивача щодо бездіяльності відповідача при здійсненні управлінських функцій є обґрунтованими.
У відповідності до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами ч.3 ст.2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони : 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За таких обставин, суд вважає, що не підписання відповідачем державних актів на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать Товариству з обмеженою відповідальністю „Маєток Полісся» на праві власності, відбувається з порушенням вимог ст. 19 Конституції України та ст. 2 КАС України.
Зокрема, бездіяльністю відповідача порушено принцип пропорційності, яким визначено, що здійснення повноважень суб'єктом владних повноважень не має спричиняти будь-яких негативних наслідків для позивача, що не відповідали б цілям, яких заплановано досягти, а також несприятливі наслідки для прав, свобод та інтересів позивача внаслідок бездіяльності суб'єкта владних повноважень мають бути значно меншими від тієї шкоди, яка б могла настати за відсутності такої бездіяльності.
Зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності суд дійшов висновку що бездіяльність голови Чернігівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 щодо не підписання державних актів на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать Товариству з обмеженою відповідальністю „ ТОВ „Маєток Полісся» на праві власності, є протиправною, порушує права та законні інтереси позивача та з метою захисту прав позивача суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача підписати вказані державні акти на право власності на земельні ділянки.
Згідно ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З врахуванням того, що голова Чернігівської районної державної адміністрації не довів правомірності не підписання Державних актів на право власності на зазначені земельні ділянки, при зазначених обставинах, вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся до голови Чернігівської районної державна адміністрація Чернігівської області - ОСОБА_1, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - виконуючий обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2 є законними та обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся до голови Чернігівської районної державна адміністрація Чернігівської області - ОСОБА_1, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - виконуючий обов'язки начальника управління Держкомзему у Чернігівському районі Чернігівської області ОСОБА_2 - задовольнити повністю
Бездіяльність голови Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області ОСОБА_1 щодо не підписання державних актів на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Улянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать товариству з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся на праві власності - визнати протиправною.
Зобов'язати голову Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області ОСОБА_1, відповідно до вимог чинного законодавства, підписати державні акти на право власності на земельні ділянки площею 1.7701 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4088) та площею 1.6344 га (кадастровий номер 7425585700:03:000:4089), які розташовані на території Ульянівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області та належать товариству з обмеженою відповідальністю Маєток Полісся на праві власності.
Порядок апеляційного оскарження постанови суду, передбачений ст.185-186 КАС України.
< Поле для вводу тексту >
Суддя Падій В.В.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2010 |
Оприлюднено | 08.02.2017 |
Номер документу | 64511177 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Падій В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні