Постанова
від 08.02.2017 по справі 423/369/17
ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 423/369/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2017 року м. Попасна

Суддя Попаснянського районного суду Луганської області Закопайло В.А., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного Управління ДФС у Луганській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, пенсіонерки, зареєстрованої та проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1,

за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164 КУпАП,-

встановив:

Згідно адміністративного протоколу № 60 від 26 січня 2017 року встановлено, що 26 січня 2017 року о 10.25 год. ОСОБА_1 на території ДП Ринок міста Попасна за адресою: вул.Леніна м.Попасна здійснила реалізацію однієї пачки сигарет з фільтром Стронг армійські по ціні 16,00 грн., без державної реєстрації як суб'єкта господарювання та наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюнових виробів, чим скоїла адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.164 КУпАП.

Суд, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, вважає, що справа про адміністративне правопорушення підлягає поверненню для належного оформлення на підставі ст.256 КУпАП та Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративне правопорушення (затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22 лютого 2001 року № 185), з оглядом на наступне.

Так, частиною 1 статті 164 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), тобто ст.164 КУпАП є загальною нормою закону, яка регулює порядок здійснення усіх без виключення видів підприємницької діяльності.

Разом з тим, частиною 1 статті 156 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за роздрібну або оптову, включаючи імпорт або експорт, торгівлю спиртом етиловим, коньячним або плодовим або роздрібна торгівля алкогольними напоями чи тютюновими виробами без наявності ліцензії або без марок акцизного збору чи з підробленими марками цього збору, тобто ст.156 КУпАП є спеціальною нормою закону, яка безпосередньо регулює порядок здійснення підприємницької діяльності, пов'язаної з торгівлею алкогольними напоями чи тютюновими виробами.

Враховуючи вищенаведене суд зазначає, що в даному випадку існує конкуренція норм закону, під час якої за загальними правилами в першу чергу застосуванню підлягає спеціальна норма у порівняні із загальною нормою.

Зазначені недоліки унеможливлюють всебічний, повний та об'єктивний розгляд справи, а тому справу слід повернути до Головного Управління ДФС у Луганській області для належного оформлення.

При цьому суд зазначає, що відповідно до вимог п.1 ч.1 ст.255 КУпАП у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218-221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення, передбачених ст.156 КУпАП мають право складати уповноважені на те посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів (статті 42-2, 156, 164-6, 164-7).

Тобто, у разі виявлення факту реалізації тютюнових виробів або алкогольних напоїв без одержання ліцензії на відповідний вид діяльності посадові особи Головного Управління Державної фіскальної служби України у Луганській області з метою належного та правомірного складання протоколу про вчинене адміністративне правопорушення за ст.156 КУпАП повинні або залучити представника центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, або передати відповідні матеріали для складання протоколу до вищезазначеного органу.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.255,256 КУпАП, суддя -

Постановив:

Справу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164 КУпАП, - повернути до Головного Управління Державної фіскальної служби України у Луганській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає та набирає чинності з моменту її винесення.

Суддя : В.А. Закопайло

СудПопаснянський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення08.02.2017
Оприлюднено10.02.2017
Номер документу64578038
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —423/369/17

Постанова від 05.04.2017

Адмінправопорушення

Попаснянський районний суд Луганської області

Мазур М. В.

Постанова від 08.02.2017

Адмінправопорушення

Попаснянський районний суд Луганської області

Закопайло В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні