Постанова
від 26.01.2017 по справі 820/5913/16
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 січня 2017 р. № 820/5913/16

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Мельникова Р.В.,

за участю секретаря судового засідання - Цибульник Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Харківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області до "Есхарівського житлово-комунального експлуатаційного управління - 2011" про стягнення податкового боргу,

В С Т А Н О В И В:

Харківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Харківській області звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд стягнути до бюджету кошти в рахунок погашення податкового боргу з Есхарівського житлово-комунального експлуатаційного управління-2011 (код 37525407), місцезнаходження юридичної особи: 63524, смт. Есхар, вул. Леніна, будинок 17, з усіх відкритих розрахункових рахунків, в тому числі з №26056000007926, №26003449552900, №26047449552900 в АТ "УкрСиббанк", МФО 351005; №26054000136739, №2600200013736 в Ф-я АТ "Укрексімбанк", МФО 351618; №26039300170879, №26006300170879, №2600930170879, №26040300170879 в Харківське обласне у АТОЩАД м. Харків, МФО 351823, в загальному розмірі 1924922.41 гривень (в т.ч. 884353,79 грн з податку на додану вартість на розрахунковий рахунок №31115029700460; 40488.58 грн - з земельного податку з юридичних осіб на розрахунковий рахунок №33217811700466; 639288,21 грн - з податку на доходи фізичних осіб на розрахунковий рахунок №33119340700466; 155986,02 грн - надходження рентної плати за спеціальне використання води на розрахунковий рахунок №33117359700460; 181538,00 грн - рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин на розрахунковий рахунок № 33111366700460; 23267,81 грн - надходження від скидів забруднюючих речовин на розрахунковий рахунок №33118363700466, одержувач Чугуївське УДКСУ Харківської області, код 37792204, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до облікових даних контролюючого органу "Есхарівське житлово-комунальне експлуатаційне управління - 2011" має податковий борг перед бюджетом в загальному розмірі 1924922.41 гривень, а саме: 884353,79 грн з податку на додану вартість; 40488.58 грн - з земельного податку з юридичних осіб; 639288,21 грн. - з податку на доходи фізичних осіб; 155986,02 грн - надходження рентної плати за спеціальне використання води; 181538,00 грн - рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин; 23267,81 грн - надходження від скидів забруднюючих речовин. У зв'язку з тим, що вказана податкова заборгованість погашена не була, дану суму боргу позивач просить стягнути з відповідача в судовому порядку.

Представник позивача в судове засідання не прибув, про день, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, письмових заперечень до суду не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, суд дійшов до висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що "Есхарівське житлово-комунальне експлуатаційне управління - 2011" перебуває на обліку в Харківській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Харківській області.

Як вбачається із матеріалів справи, за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетом із самостійно визначеними сумами податкових зобов'язань, які підприємством у встановлені строки не сплачено, а саме: 884353,79 грн з податку на додану вартість; 40488.58 грн - з земельного податку з юридичних осіб; 639288,21 грн. - з податку на доходи фізичних осіб; 155986,02 грн - надходження рентної плати за спеціальне використання води; 181538,00 грн - рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин; 23267,81 грн - надходження від скидів забруднюючих речовин.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України, який набрав чинності з 01 січня 2011 року.

Відповідно до п.п.19-1.1.1, 19-1.1.2, 19-1.1.7, 19-1.1.10, 19-1.1.34, 19-1.1.45, 19-1.1.46 п.19-1.1 ст.19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів; контролюють своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів; реєструють та ведуть облік платників податків, осіб, які здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням, проводять диференціацію платників податків; забезпечують ведення обліку податків, зборів, платежів; забезпечують визначення в установлених цим Кодексом, іншими законами України випадках сум податкових та грошових зобов'язань платників податків, застосування і своєчасне стягнення сум передбачених законом штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством; здійснюють інші функції, визначені законами України.

Відповідно до пункту 46.1 статті 46 Податкового Кодексу України податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Пунктами 49.1. та 49.2 статті 49 Податкового Кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Згідно пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Так, відповідачем до податкового органу було подано податкові декларації з податку на додану вартість (а.с. 100-122).

Також, податковим органом щодо відповідача були прийняті податкові повідомлення - рішення від 22.07.2016 року № 0001491200, від 01.07.2016 року № 0002101200, від 01.02.2016 року № 0000111501, від 29.04.2015 року № 00003391501.

Доказів оскарження вищезазначених рішень матеріали справи не містять, а відповідачем до суду до не надано.

Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України встановлено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Отже, на теперішній час відповідач має податковий борг по ПДВ, який з урахуванням нарахованої контролюючим органом пені, у загальному розмірі становить 884353, 79 грн., що підтверджується наданою контролюючим органом обліковою карткою.

Згідно п. 252.1 ст. 252 Податкового кодексу України платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин є суб'єкти господарювання, у тому числі громадяни України, іноземці та особи без громадянства, зареєстровані відповідно до закону як підприємці, які набули права користування об'єктом (ділянкою) надр на підставі отриманих спеціальних дозволів на користування надрами (далі - спеціальний дозвіл) в межах конкретних ділянок надр з метою провадження господарської діяльності з видобування корисних копалин, у тому числі під час геологічного вивчення (або геологічного вивчення з подальшою дослідно-промисловою розробкою) в межах зазначених у таких спеціальних дозволах об'єктах (ділянках) надр.

Відповідно до п.252.26 ст.252 Податкового кодексу України порядок подання декларації, строки сплати, відповідальність платників та контроль за справлянням рентної плати визначено статтями 257 і 258 цього Кодексу.

Згідно п.257.1 ст.257 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу. Відповідно до п.257.2 ст.257 Податкового кодексу України платники рентної плати самостійно обчислюють суму податкових зобов'язань з рентної плати.

Згідно п. 257.5 ст. 257 Податкового кодексу України сума податкових зобов'язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації з урахуванням фактично сплачених авансових внесків.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем була подана до Харківської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області податкові декларації з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (а.с. 161-182).

Таким чином, за відповідачем рахується податковий борг з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, який з урахуванням нарахованої пені, складає 181538, 00грн.

Щодо порядку нарахування екологічного податку, то суд звертає увагу на наступне.

Відповідно до пп. 240.1.1 п. 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України платниками екологічного податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються: скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти.

Згідно п. 249.1. ст. 249 Податкового кодексу України суми податку обчислюються за податковий (звітний) квартал платниками податку.

Пунктом 250.1 ст. 250 Податкового кодексу України встановлено, що базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

Відповідно до пп. 250.2.1 п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України платники податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів.

Матеріалами справи встановлено, що відповідач визначив свої податкові зобов'язання від скидів забруднюючих речових у податкових деклараціях з екологічного податку (а.с. 183-207).

Таким чином, за відповідачем рахується податковий борг з екологічного податку від скидів забруднюючих речових, який з урахуванням нарахованої пені, складає 23267, 81грн.

Щодо підстав виникнення заборгованості з рентної плати за спеціальне водокористування, суд зазначає, що відповідач визначив свої податкові зобов'язання у податкових деклараціях збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води (а.с. 137-160).

Отже, за відповідачем рахується податковий борг за спеціальне водокористування, який з урахуванням нарахованої пені, складає 155989, 02грн.

Однак у визначений законом строк суму вказаних податкових зобов'язань до бюджету відповідач у повному обсязі не сплатив, що підтверджено обліковою карткою платника податків.

Відповідно до п.255.1 ст.255 Податкового кодексу України платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Також, відповідачем самостійно визначено грошові зобов'язання у розмірі 40488, 58 по земельному податку з юридичних осіб у податкових деклараціях (а.с.129-136).

Відповідно до п. 288.1 ст. 288 ПКУ підставою дня нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п. 288.2 ст. 288 ПКУ).

Відповідно до п. 288.5 ст. 288 ПКУ та ст. 289 ПКУ розмір орендної плати встановлюється в договорі, з урахуванням обмежень та з урахуванням щорічної індексації нормативної грошової оцінки земель.

Платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ПКУ та законами з питань митної справи (пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПКУ).

Відповідно до п. 288.7 ст. 288 ПКУ податковий період , порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 ПКУ.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі, (п.286.2 ст.286 ПКУ).

Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю плати, є календарний рік (п. 285.1 ст. 285 ПКУ).

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця ( п. 287.3 ст. 287 ГОСУ).

Також, податковим органом нараховано відповідачу грошові зобов'язання у розмірі 635240, 59грн. з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку та прийнято податкове повідомлення - рішення від 26.11.2015 року № 0010801702.

Таким чином, за відповідачем рахується податковий борг з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку, який з урахуванням нарахованої пені, складає 639288, 21грн.

Згідно з п.п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, орган державної податкової служби надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. ( п.п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України).

Аналізуючи приписи п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України, суд доходить висновку, що податковий орган має обов'язок скласти податкову вимогу і направити цей документ на адресу платника податків за фактом виникнення податкового боргу, тобто у випадку невиконання податкового обов'язку платником податків, котрий до цього не мав заборгованості перед Державним бюджетом України. В разі збільшення податкового боргу (тобто у випадку продовження існування податкового боргу після направлення податкової вимоги за правилами Податкового кодексу України і зростання розміру невиконаного податкового обов'язку) підстав для формування податковим органом нових податкових вимог на так звану "новоутворену суму податкового боргу " і направлення таких вимог на адресу платника податків не має, оскільки п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Згідно з пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Отже, на теперішній час відповідач має податковий борг, який з урахуванням нарахованої контролюючим органом пені, у загальному розмірі становить 1924922, 41 грн., що підтверджується наданою контролюючим органом обліковою карткою.

Судом встановлено, що контролюючим органом було сформовано та направлено відповідачу податкову вимогу № 74 від 31.08.2012, яка була надіслана відповідачу засобами поштового зв'язку.

Відповідно до п.176.1 ст.176 Податкового кодексу України платники податку зобов'язані своєчасно сплачувати узгоджену суму податкових зобов'язань, а також суму штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих контролюючим органом, та пені, за винятком суми, що оскаржується в адміністративному або судовому порядку.

Грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. (Підпункт 14.1.39 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України.)

Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. (Підпункт 14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України.)

Згідно з п.87.1 ст.87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

Пунктом 87.9 ст.87 Податкового кодексу України встановлено, що в разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом. Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов'язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п. 137 п. 1 ст.14 Податкового кодексу України орган стягнення - Державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених Податковим кодексом України та законами України.

На час розгляду справи сума податкового боргу становить 1924922, 41 грн., у добровільному порядку борг відповідачем не сплачений.

Відповідно до ч.1 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на загальних засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 159-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Харківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області до "Есхарівського житлово-комунального експлуатаційного управління - 2011" про стягнення податкового боргу - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з Есхарівського житлово-комунального експлуатаційного управління-2011 (місцезнаходження юридичної особи: 63524, смт. Есхар, вул. Леніна, будинок 17, код 37525407) з усіх відкритих розрахункових рахунків, в тому числі з №26056000007926, №26003449552900, №26047449552900 в АТ "УкрСиббанк", МФО 351005; №26054000136739, №2600200013736 в Ф-я АТ "Укрексімбанк", МФО 351618; №26039300170879, №26006300170879, №2600930170879, №26040300170879 в Харківське обласне у АТОЩАД м. Харків, МФО 351823 суму податкового боргу у розмірі 1924922 ( один мільйон дев'ятсот двадцять чотири тисячі дев'ятсот двадцять дві гривні) 41 коп. (в т.ч. 884353,79 грн. з податку на додану вартість на розрахунковий рахунок №31115029700460; 40488.58 грн - з земельного податку з юридичних осіб на розрахунковий рахунок №33217811700466; 639288,21 грн - з податку на доходи фізичних осіб на розрахунковий рахунок №33119340700466; 155986,02 грн - надходження рентної плати за спеціальне використання води на розрахунковий рахунок №33117359700460; 181538,00 грн - рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин на розрахунковий рахунок № 33111366700460; 23267,81 грн - надходження від скидів забруднюючих речовин на розрахунковий рахунок №33118363700466), одержувач Чугуївське УДКСУ Харківської області, код 37792204, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлено 31 січня 2017 року

Суддя Р.В. Мельников

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2017
Оприлюднено13.02.2017
Номер документу64590054
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/5913/16

Постанова від 26.01.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 13.12.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 31.10.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні