ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"31" січня 2017 р.справа № 916/3105/16
Господарський суд Одеської області у складі:
судді Петренко Н.Д.
при секретарі Воровіній Т.О.
розглянув у відкритому судовому засіданні справу №916/3105/16
до відповідача ОСОБА_1 відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 територіального управління юстиції в Одеській області
за участю третіх осіб:
1) ОСОБА_2 управління державної казначейської служби України в Одеській області
2) Одеського регіонального реєстраційно-сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України
про визнання права власності та транспортний засіб та скасування арешту
За участю представників сторін:
від позивача: ОСОБА_3, довіреність у матеріалах справи
від відповідача: не з'явився, хоча належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання;
від ОСОБА_2 управління державної казначейської служби України в Одеській області: не з'явився, хоча належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання;
від Одеського регіонального реєстраційно-сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України: ОСОБА_4, довіреність у матеріалах справи.
СУТЬ СПОРУ: позивач по справі - державна установа „Лабораторний центр на залізничному транспорті Державної санітарно-епідеміологічної служби України» (ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держсанепідслужби України» ) звернувся до суду з вимогами з уточненнями до відповідача - ОСОБА_1 відділу державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_2 територіального управління юстиції в Одеській області (ОСОБА_1 ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області) про визнання за Одеським відокремленим підрозділом ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держасанепідслужби України» права оперативного управління належним Міністерству охорони здоров'я України транспортним засобом ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, що належить ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держсанепідслужби України» та скасування арешту, що був накладений постановою державного виконавця Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області Притуляка В.М. 11.06.2012 на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, реєстрація якого досі продовжує рахуватися за даними МРЕВ-1 при УДАІ ГУМВС України в Одеській області.
До участі у справі в якості третіх осіб залучені Головне управління державної казначейської служби України в Одеській області та Одеський регіональний реєстраційно-сервісний центру Міністерства внутрішніх справ України.
Правова позиція третіх осіб викладена в долучених до справи письмових поясненнях.
Представники відповідача і ОСОБА_2 управління державної казначейської служби України в Одеській області в судове засідання не з'явились, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання по справі.
До повноважень господарських судів не віднесено з'ясування фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб-учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відповідні процесуальні документи надсилаються господарським судом згідно з поштовими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи.
Згідно роз'яснень, викладених у п. 32 Інформаційного листа Вищого господарського суду України №01-08/530 від 10 грудня 2009 року відмітка про відправку процесуального документа про призначення судового засідання у справі, зроблена відповідно до Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом ВГСУ №75 від 10 грудня 2002 року на першому примірнику цього документу є підтвердженням повідомлення сторони про дату, час і місце судового засідання у справі.
Оскільки ухвала суду від 23.01.2017 про відкладення судового засідання по справі № 916/3105/16 на 31.01.2017 о 11:00 була направлена сторонам по справі за адресами, вказаними в позові, і сторони її отримали, що підтверджується наявними в матеріалах справи рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення, вважається що сторони належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання по справі.
У суду відсутні процесуальні підстави для залучення до участі у справі у якості належного відповідача Державної інспекції з контролю за цінами в Одеські області, оскільки згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань таку юридичну особу припинено за рішенням засновника 10.02.2012 (запис № 15561110011017466).
Розглядом матеріалів справи встановлено:
Постановою господарського суду Одеської області від 01.08.2007 по справі № 29-27/107-07-3224А були задоволені позовні вимоги Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області, стягнуто з ОСОБА_5 станції Одеської залізниці в доход Державного бюджету 16047,6 грн., з яких 5359,20 грн. додаткової виручки та 10718,40 грн. штрафу, 160,47 грн. судового збору.
Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 17.09.2009 апеляційну скаргу ОСОБА_5 станції на Одеській залізниці було задоволено, рішення господарського суду Одеської області скасовано, постановлено нове рішення, яким в задоволені позову відмовлено.
29.09.2011 ухвалою Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області задоволено, постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 17.09.2009 - скасовано, а постанову господарського суду Одеської області від 01.08.2007 залишено в силі.
На виконання ухвали Вищого адміністративного суду України 13.10.2011 господарським судом Одеської області був виданий виконавчий лист по адміністративній справі № 29-27/107-07-3224А про стягнення з ОСОБА_5 станції на Одеській залізниці в доход Державного бюджету через Управління державної казначейської служби України в Одеській області додаткової виручки 5359,20 грн. та 10718,40 грн. штрафу, всього 16077,60 коп.
11.11.2011 та 22.11.2011 державним виконавцем Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області Баенко Я.В. на підставі вказаного виконавчого листа № 29-27/107-07-3224А від 13.10.2011 були відкриті виконавчі провадження ВП № 30064107 та ВП № 300764857 з наданням10-ти денного строку для його добровільного виконання (про примусове стягнення судового збору та грошових коштів у сумі 16077,60 грн. відповідно).
11.06.2012 державним виконавцем Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області була винесена постанова про накладення арешту на всі кошти, що обліковуються на всіх рахунках боржника та належать боржнику - ОСОБА_5 станції на Одеській залізниці у межах суми 17077,60 грн. (з урахуванням виконавчого збору та витрат виконавчого провадження), у тому числі на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, який на підставі свідоцтва про реєстрацію ТЗ серії ВНС № 218868, що видане 11.06.2009 РЕВ-1 при УДАІ ГУМВС України в Одеській області, належить державному закладу „ОСОБА_5 станції на Одеській залізниці» .
10.02.2012 припинено за рішенням засновника юридичну особу - Державну інспекцію з контролю за цінами в Одеській області (код ЄДРПОУ 20989042), про що в Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридичну особу припинено за рішенням засновника здійснено запис № 15561110011017466.
Ухвалою Одеський окружний адміністративного суду від 25.07.2013 здійснено заміну сторони зведеного виконавчого провадження ВП 31725769 з боржника ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці на боржника - державний заклад „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» (ЄДРПОУ 011111150) по справі № 815/27/107-07-3224А.
28.03.2013 державна установа „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідемслужби України» видала наказ №4, яким з посиланням на акт приймання-передачі майна від 12.03.2013 закріпила та передала на баланс Одеському відокремленому підрозділу державної установи „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідемслужби України» серед іншого і автомобіль ГАЗ 31105-101, державний реєстраційний номер НОМЕР_1.
01.10.2015 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було внесено запис № 15561110012020921 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - державний заклад „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» Міністерства охорони здоров'я України (ЄДРПОУ 011111150), тобто боржник по зведеному виконавчому провадженню ВП № 31725769 по справі № 815/27/107-07-3224А перестав існувати.
Одеський відокремлений підрозділ державної установи „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідемслужби України» , який є балансоутримувачем транспортного засобу автомобіль ГАЗ 31105-101, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, правонаступником державного закладу „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» не являється.
06.11.2015 ДУ „Лабораторний центр на залізничному транспорті державної санітарно-епідеміологічної служби України» звертався до начальника ОСОБА_1 ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області з листом № 01-1192 з заявою про скасування арешту в порядку ст. 60 Закону України „Про виконавче провадження» , що був накладений на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, державний реєстраційний номер НОМЕР_1. Листом № 2832 від 17.11.2015 начальник ОСОБА_1 ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області відповів, що виконавче, яке було відкрите на підставі виконавчого листа по адміністративній справі № 29-27/107-07-3224А вже завершено, а тому слід звертися до суду з заявою про скасування арешту.
Вказане стало підставою для звернення ДУ Лабораторний центр на залізничному транспорті Державної санітарно-епідеміологічної служби України з позовом з уточненнями до господарського суду Одеської області до ОСОБА_1 ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області про визнання за Одеським відокремленим підрозділом ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держасанепідслужби України» права оперативного управління належним Міністерству охорони здоров'я України транспортним засобом ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, що належить ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держсанепідслужби України» та скасування арешту, що був накладений постановою державного виконавця Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області Притуляка В.М. 11.06.2012 на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, реєстрація якого досі продовжує рахуватися за даними МРЕВ-1 при УДАІ ГУМВС України в Одеській області.
На виконання положення про Держсанепідслужбу України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 400 та відповідно до пункту 11 Положення про порядок передачі об'єктів права державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 № 1482, згідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України Про передачу майна до сфери правління Держанепідслужби України від 22.01.2013 № 47, головою Державної санітарно-епідеміологічної служби України 14.03.2013 був виданий наказ № 52 Про закріплення за Державною установою Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідслужби України (код ЄДРПОУ 38513502) нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна, зазначеного в актах управління, до переліку якого внесено транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, державний реєстраційний номер НОМЕР_1.
ДУ ЛЦ на залізничному транспорті ДСЕСУ 28.03.2013 видала наказ № 4 про закріплення за Одеським відокремленим підрозділом ДУ ЛЦ на залізничному транспорті ДСЕСУ , код ЄДРПОУ 38513502, нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна, зазначеного в актах приймання-передачі майна від 12.03.2013 закладів згідно додатку, на праві оперативного управління, до переліку якого внесено транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, державний реєстраційний номер НОМЕР_1. В п. 2.2. якого було закріплене зобов'язання для ОВПДУ ЛЦ на залізничному транспорті ДСЕСУ провести державну реєстрацію речових прав щодо об'єктів.
Положеннями ч. 1-3 ст.139 Господарського кодексу України визначено, що майном у цьому кодексі визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб'єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна цих суб'єктів. Залежно від економічної форми, якої набуває майно у процесі здійснення господарської діяльності, майнові цінності належать до основних фондів, оборотних засобів, коштів, товарів. Основними фондами виробничого і невиробничого призначення є будинки, споруди, машини та устаткування, обладнання, інструмент, виробничий інвентар і приладдя, господарський інвентар та інше майно тривалого використання, що віднесено законодавством до основних фондів.
Статтею 133 Господарського кодексу України встановлено, що основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.
Суб'єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на основі права власності, на свій розсуд, одноосібно або спільно з іншими суб'єктами володіє, користується і розпоряджається належним йому (їм) майном, у тому числі має право надати майно іншим суб'єктам для використання його на праві власності, праві господарського відання чи праві оперативного управління, або на основі інших форм правового режиму майна, передбачених цим Кодексом (ст. 134 Господарського кодексу України).
Статтею 137 Господарського кодексу України визначено, що правом оперативного управління у цьому Кодексі визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Власник майна, закріпленого на праві оперативного управління за суб'єктом господарювання, здійснює контроль за використанням і збереженням переданого в оперативне управління майна безпосередньо або через уповноважений ним орган і має право вилучати у суб'єкта господарювання надлишкове майно, а також майно, що не використовується, та майно, що використовується ним не за призначенням. Право оперативного управління захищається законом відповідно до положень, встановлених для захисту права власності.
Положеннями ч. 1 ст. 59 Закону України „Про виконавче провадження» визначено, що особа, яка вважає, що майно, на яке накладено арешт, належить їй, а не боржникові, може звернутися до суду з позовом про визнання права власності на це майно і про зняття з нього арешту. Частинами 2-4 обумовлені випадки зняття арешту постановами виконавців, а частина 5 ст. 59 Закону України Про виконавче провадження вказує, що у всіх інших випадках арешт може бути знятий за рішенням суду.
ОСОБА_1 відділ державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 територіального управління юстиції в Одеській області листом № 181п від 26.01.2017 повідомив господарський суд про стан виконання виконавчого листа № 29-27/107-07-3224а про стягнення з ОСОБА_5 станції Одеської залізниці боргу на користь держави з точним зазначенням номеру виконавчого провадження, дати його відкриття та закриття, а саме: що згідно даних Автоматизованої системи виконавчих проваджень на виконанні в Першому ОСОБА_1 відділі державної виконавчої служби Одеського міського управління юстиції (на теперішній час - ОСОБА_1 відділу державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 територіального управління юстиції в Одеській області) перебувало виконавче провадження з примусового виконання виконавчого листа № 29-27/107-07-3224А про стягнення з ОСОБА_5 станції Одеської залізниці боргу на користь держави (ВП 30064107). В подальшому виконавче провадження було завершено. У зв'язку з реорганізацією відділів державної виконавчої служби на теперішній час у ОСОБА_1 відділі державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 територіального управління юстиції відсутня технічна можливість переглянути завершені виконавчі провадження та дії проведені по завершеним виконавчим провадженням реорганізованих відділів в Автоматизованій системі виконавчих проваджень для з'ясування обставин завершення виконавчого провадження та надання більш детальної інформації по виконавчому провадженню.
Статтею 39 Закону України „Про виконавче провадження» визначено, що виконавче провадження підлягає закінченню у разі припинення юридичної особи - сторони виконавчого провадження, якщо виконання її обов'язків чи вимог у виконавчому провадженні не допускає правонаступництва.
Матеріали справі містять відомості про припинення юридичної особи - стягувача за виконавчим листом № 29-27/107-07-3224А - Державної інспекції з контролю за цінами в Одеські області, оскільки згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань таку юридичну особу припинено за рішенням засновника 10.02.2012 (запис № 15561110011017466).
Крім того, матеріали справи містять відомості про припинення юридичної особи-боржника за виконавчим листом № 29-27/107-07-3224А - державний заклад „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» Міністерства охорони здоров'я України (ЄДРПОУ 011111150) з 01.10.2015, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, запис № 15561110012020921.
ОСОБА_1 відділ державної виконавчої служби міста ОСОБА_2 територіального управління юстиції в Одеській області своїм листом № 181п від 26.01.2017 повідомив суд про закінчення виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа № 2-27/107-07-3224А.
Правова позиція залученого до участі у справі у якості третьої особи Регіонального сервісного центру в Одеській області Міністерства внутрішніх справ України викладена в письмових поясненнях від 06.12.2016 по справі № 916/3105/16. Вказано, що спірний автомобіль марки ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, кузов № НОМЕР_2 значиться зареєстрованим в РЕВ-1 ОСОБА_6 України в Одеській області за державним закладом „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» , код ЄДРПОУ 01111150, видано свідоцтво про реєстрацію ВНС 218868 на державні номерні знаки ВН8626СН.
РЕВ-1 ОСОБА_6 України в Одеській області був структурним підрозділом УДАІ ГУМВС України в Одеській області. Згідно наказу МВС № 1532 від 30.11.2015 управління ОСОБА_6 України в Одеській області знаходиться в стадії ліквідації без правонаступників. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 889 від 28.10.2015 були створені територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ. Перелік територіальних органів з надання сервісних послуг МВС наведений у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 889, зокрема був утворений регіональний сервісний центр МВС в Одеській області.
У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 на території України встановлено єдиний порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів.
В базі даних Реєстраційного сервісного центру на спірний автомобіль марки ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, кузов № НОМЕР_2 наявна інформація про чинні обмеження: - „розшук та/або затримання» , накладене 11.06.2012 Першим ОСОБА_1 ВДВС ОМУЮ та „арешт» , накладений 11.06.2012 Першим ОСОБА_1 ВДВС ОМУЮ.
Згідно п. 41 порядку забороняється зняття з обліку та/або перереєстрація на нового власника транспортних засобів, які перебувають в розшуку або щодо яких у Єдиному державному реєстрі МВС є відомості про накладення арешту або заборону на зняття з обліку та/або перереєстрацію на підставі судового рішення чи постанови державного виконавця.
Правова позиція ОСОБА_2 управління державної казначейської служби України в Одеській області викладена в наданих суду письмових поясненнях з указанням на відсутність порушених прав ОСОБА_2 управління державної казначейської служби України.
З матеріалів справи вбачається, що оспорюваний транспортний засіб був і є власністю Міністерства охорони здоров'я України, а державний заклад „ОСОБА_5 станція на Одеській залізниці» був його балансоутримувачем.
28.03.2013 структурний підрозділ МОЗ України - державна установа „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держанепідемслужби України» видала наказ № 4, яким з посиланням на акт приймання-передачі майна від 12.03.2013 закріпила і передала на баланс Одеському відокремленому підрозділу державної установи „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідемслужби України» серед іншого майна і автомобіль ГАЗ 31105-101, державний реєстраційний номер НОМЕР_3.
На сьогодні Одеський відокремлений підрозділ державної установи „Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідемслужби України» МОЗ України на підставі ст. 190-191 Цивільного кодексу України, ст.ст. 53, 53, 62, 63, 66, 73, 133, 134, 137, 141 Господарського кодексу України, пунктів 5.1., 5.2., 7.6., 8.1. статуту ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті МОЗ України » є балансоутримувачем оспорюваного транспортного засобу - автомобіль ГАЗ 31105-101, державний реєстраційний номер НОМЕР_3.
Сукупний аналіз вищевикладених обставин та положень діючого законодавства дозволяє дійти висновку про часткове задоволення заявлених позовних вимог.
Оскільки передача на баланс майна на праві оперативного управління здійснювалась власником - Міністерством охорони здоров'я України своїм підпорядкованим підприємтвам, і цей факт ніким не оспорюється, у суду відсутні правові підстави для задоволення заявлених позовних вимог про визнання за Одеським відокремленим підрозділом ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держасанепідслужби України» права оперативного управління належним Міністерству охорони здоров'я України транспортним засобом ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, що належить ДУ „ЛЦ на залізничному транспорті Держсанепідслужби України» , оскільки захисту полягає тільки порушене право. При цьому наявність в матеріалах справи відомостей про припинення боржника та стягувача з примусового виконання виконавчого листа № 29-27/107-07-3224А з закінченням виконавчого провадження дає суду правові підстави для застосування положень ч. 5 ст. 59 Закону України „Про виконавче провадження» та скасування арешту, що був накладений постановою державного виконавця Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області Притуляка В.М. 11.06.2012 на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1, реєстрація якого досі продовжує рахуватися за даними МРЕВ-1 при УДАІ ГУМВС України в Одеській області.
Судові витрати по справі покласти на позивача згідно вимог ст. 49 Господарського процесуального кодексу України.
На підставі зазначеного, керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити частково.
2. Скасувати арешт, що був накладений постановою державного виконавця Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ ГТУЮ в Одеській області Притуляка В.М. 11.06.2012 на транспортний засіб ГАЗ 31105-101, 2008 року випуску, який має державний реєстраційний номер НОМЕР_1.
3. В решті позову відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 06 лютого 2017 р.
Суддя Н.Д. Петренко
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2017 |
Оприлюднено | 13.02.2017 |
Номер документу | 64591775 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Петренко Н.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні