Ухвала
від 06.05.2016 по справі 150/708/15-к
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

06.05.2016

Справа №150/708/15

Провадження по справі №1-кс/150/45/16

УХВАЛА

06 травня 2016 року с. Мазурівка

Чернівецький районний суд Вінницької області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю слідчого СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 ,

прокурора Могилів-Подільської місцевої прокуратури ОСОБА_4 ,

розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП України у Вінницькій області про проведення ревізії в матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12014020340000273 від 02.12.2014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП у Вінницькій області звернувся до районного суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії з питань розтрати майна, шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Чернівецької районної державної адміністрації, що рахувалось на балансі зазначеної установи, за адресою: АДРЕСА_1 , що належить до державної форми власності та Чернівецькій райдержадміністрації за адресою: 24100, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Леніна, 103/1, (код ЄДРПОУ 20092317), що належить до держаної форми власності, для забезпечення повноти досудового слідства у кримінальному провадженні, що внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12014020340000273 від 02.12.2014, проведення якої доручити працівникам державної Фінансової інспекції у Вінницькій області з 10 травня 2016 року по 31 травня 2016 року, посилаючись на те, що 02.12.2014 Чернівецьким ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП у Вінницькій області було розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

В судовому засіданні слідчий СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП у Вінницькій області клопотання підтримав, зазначив, що на даний час слідчим відділом Чернівецького ВП розпочато розслідування кримінального правопорушення, по якому необхідно провести позапланову виїзну ревізію з питань розтрати майна, шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Чернівецької районної державної адміністрації, що рахувалось на балансі зазначеної установи, за адресою: АДРЕСА_1 , що належить до державної форми власності та Чернівецькій райдержадміністрації, що розташована за адресою: 24100, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Леніна, 103/1, (код ЄДРПОУ 20092317) та належить до держаної форми власності, для забезпечення повноти досудового слідства.

Прокурор ОСОБА_4 в судовому засіданні клопотання підтримав та просив суд його задоволити.

Чернівецька районна державна адміністрація Вінницької області будучи у встановленому законом порядку повідомленою про час та місце розгляду клопотання слідчого, в судове засідання за невідомих суду причин явку свого представника не забезпечила.

Вивчивши клопотання та додані до нього документи, приходжу до наступного висновку.

У провадженні слідчого відділення Чернівецького ВП Могилів-Подільського ГУНП у Вінницькій області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке 02 грудня 2014 року було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12014020340000273 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України по факту розтрати майна, шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Чернівецької районної ради та Чернівецької районної державної адміністрації, що рахувалось на балансі зазначених установ.

В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що майном Чернівецької районної державної адміністрації, яке шляхом зловживання службовим становищем службовими особами було здійснено розтрату являються службові транспортні засоби, легкові автомобілі марки «Волга ГАЗ-3110» шасі № НОМЕР_1 та «ВАЗ-2107» шасі НОМЕР_2 , які після списання, згідно договору купівлі-продажу №32 від 15.09.2014 було продано ПП «Вінсплав».

Крім того, в ході проведення досудового розслідування було отримано тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні Чернівецької районної державної адміністрації, за адресою: смт.Чернівці, Чернівецький район, Вінницька область, вул. Леніна, 103/1, зобов`язавши зазначеного володільця документів надати: розпорядження про створення постійно діючої комісії для інвентаризації транспортних засобів, розпорядження обласної державної адміністрації про встановлення ліміту легкових автомобілів, розпоряджень про списання легкових автомобілів, копій технічних паспортів автотранспортних засобів (свідоцтва про реєстрацію ТЗ), розпоряджень про передачу автомобілів, техніко-економічних обґрунтувань, інвентарних карток обліку основних засобів в бюджетних установах автомобілів «ГАЗ-3110» та «ВАЗ-2107»; актів інвентаризації об`єктів державної власності, що пропонуються до списання; відомостей про об`єкти державної власності, що пропонуються до списання станом; актів про списання автотранспортних засобів, накладних; рахунків; договорів купівлі-продажу; актів приймання металів чорних (вторинних); довідки АА №887484 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, приватного підприємства «ВІНСПЛАВ»; ліцензії АВ №548825; свідоцтва №100293473 про реєстрацію платника податку на додану вартість; виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, приватного підприємства «ВІНСПЛАВ», а також інших документів, що стосуються балансової вартості, списання та подальшого зняття з балансу автомобілів «Волга ГАЗ-3110» та «ВАЗ-2107».

Зазначені документи було визнано речовими доказами та долучено до матеріалів кримінального провадження.

З метою забезпечення збирання доказів у даному кримінальному провадженні виникла необхідність у проведені ревізії з питань розтрати майна, шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Чернівецької районної державної адміністрації, що рахувалось на балансі зазначеної установи.

За змістом ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених КПК України.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, також на вимогу суду інші відомості.

Позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:

1) підконтрольною установою подано у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу державного фінансового контролю під час проведення планової чи позапланової виїзної ревізії, в якій міститься вимога про повне або часткове скасування результатів відповідної ревізії;

2) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з підконтрольною установою, якщо підконтрольна установа не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит органу державного фінансового контролю протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;

3) проводиться реорганізація (ліквідація) підконтрольної установи;

4) у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю;

5) у разі, коли вищестоящий орган державного фінансового контролю в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державного фінансового контролю здійснив перевірку актів ревізії, складених нижчестоящим органом державного фінансового контролю , та виявив їх невідповідність вимогам законів. Позапланова виїзна ревізія в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державного фінансового контролю лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державного фінансового контролю, які проводили планову або позапланову виїзну ревізію зазначеної підконтрольної установи, розпочато службове розслідування або у випадку повідомлення їм про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Вимогами статті 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» встановлено, що тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Враховуючи вказане вище, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання слідчого СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ГУНП у Вінницькій області про надання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії.

Керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 93 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Чернівецького ВП Могилів-Подільського ВП ГУНП у Вінницькій області про проведення ревізії в матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12014020340000273 від 02.12.2014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України задоволити.

Надати дозвіл на проведення позапланової видної ревізії з питань розтрати майна, шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Чернівецької районної державної адміністрації, щ рахувалось на балансі зазначеної установи, за адресою: АДРЕСА_1 , що належить до державної форми власності та Чернівецькій райдержадміністрації за адресою: 24100, Вінницька обл., смт. Чернівці, вул.. Леніна, 103/1 (код ЄДРПОУ 20092317), що належить до державної форми власності, проведення якої доручити працівникам державної Фінансової інспекції у Вінницькій області з 11 травня 2016 року по 31 травня 2016 року та на вирішення якої покласти наступні питання:

-Чи перебували на балансі Чернівецької РДА транспортні засоби легкові автомобілі «ГАЗ-3110» та «ВАЗ-2107», та яка їх балансова вартість з урахуванням зносу та амортизації?»;

-Чи порушено службовими особами Чернівецької РДА порядок списання матеріальних цінностей транспортних засобів, автомобілів «ВАЗ-3110» та «ВАЗ-2107», якщо так, то ким саме?»;

-Чи відповідають вимогам закону документи про списання зазначених автомобілів та здачу їх на металобрухт?»;

-Яка сума заподіяної шкоди внаслідок порушення вимог законодавства під час списання та реалізації автомобілів?».

Позапланову виїзну ревізію розпочати 11.05.2016 та закінчити її до 30.05.2016, тобто протягом 15 робочих днів.

Проведення ревізії доручити працівникам Державної фінансової інспекції у Вінницькій області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_5

СудЧернівецький районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення06.05.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу64594167
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —150/708/15-к

Ухвала від 05.04.2016

Кримінальне

Чернівецький районний суд Вінницької області

Суперсон С. П.

Ухвала від 05.04.2016

Кримінальне

Чернівецький районний суд Вінницької області

Суперсон С. П.

Ухвала від 06.05.2016

Кримінальне

Чернівецький районний суд Вінницької області

Суперсон С. П.

Ухвала від 04.09.2015

Кримінальне

Чернівецький районний суд Вінницької області

Суперсон С. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні