УХВАЛА
про розстрочення виконання судового рішення
10 лютого 2017 року Справа № 803/369/15-a
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Андрусенко О. О.,
розглянувши у порядку письмового провадження заяву Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 30.03.2015 року стягнуто з рахунків Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» на користь держави податковий борг у сумі 256937,14 грн.
02.02.2017 року Приватне підприємство «Скандія-Луцьк» звернулося в суд із заявою про розстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 30.03.2015 року у даній справі. Заява про розстрочення виконання судового рішення обґрунтована скрутним фінансовим становищем, в якому перебуває підприємство. Просить розстрочити виконання судового рішення строком на п'ять років (60 календарних місяців).
У заяві від 10.02.2017 року позивач не заперечив щодо розстрочення заборгованості у даній справі строком на три роки (36 календарних місяців).
Представник позивача у заяві від 10.02.2017 року просила розгляд даної заяви здійснювати за її відсутності.
Відповідач у судове засідання свого представника не направив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового розгляду.
Згідно із частиною другою статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Відповідно до частини шостої статті 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Таким чином, оскільки у судове засідання представник позивача та представник відповідача не прибули, що не перешкоджає судовому розгляду, тому розгляд заяви про розстрочення виконання судового рішення здійснено в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що заява Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про розстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 30.03.2015 року підлягає до часткового задоволення, з огляду на таке.
Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 30.03.2015 року, яка набрала законної сили 17.06.2015 року, стягнуто з рахунків Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» на користь держави податковий борг у сумі 256937,14 грн.
Згідно із частиною другою статті 14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України.
Відповідно до частини першої статті 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження можуть звернутися до адміністративного суду першої інстанції (незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист) із заявою про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
При вирішенні заяви про розстрочення виконання судового рішення суд враховує, що в силу складного фінансового становища (призупинення господарської діяльності, відсутність матеріально технічної бази та працівників підприємства) відповідач не в змозі одночасно і в повному обсязі виконати судове рішення у даній справі, що підтверджується випискою з банку, з якої вбачається, що станом на 01.02.2017 року залишок коштів на поточному рахунку Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» становить 0,69 грн.
Зазначені обставини свідчать про важкий фінансовий стан підприємства та перешкоджають належним чином виконати судове рішення в адміністративній справі. Однак, на думку суду, вимога Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про розстрочення виконання судового рішення саме на п'ять років є необґрунтованою.
Таким чином, враховуючи те, що на даний час наявні обставини, що ускладнюють виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 30.03.2015 року у даній справі (зокрема, відсутність достатніх коштів у відповідача, перебування його у важкому матеріальному становищі), при цьому, відсутні підстави ставити під сумнів намір відповідача виконувати судове рішення в майбутньому, суд дійшов висновку про часткове задоволення заяви про розстрочення виконання судового рішення строком на 36 календарних місяців, починаючи з березня 2017 року по лютий 2020 року включно.
Керуючись статтями 128, 165, 263 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про розстрочення виконання судового рішення задовольнити частково.
Розстрочити виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 30 березня 2015 року у справі № 803/369/15-а за адміністративним позовом Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Приватного підприємства «Скандія-Луцьк» про стягнення податкового боргу у сумі 256937,14 грн. строком на 36 (тридцять шість) календарних місяців, починаючи з березня 2017 року по лютий 2020 року включно, зі щомісячною сплатою з березня 2017 року по січень 2020 року включно по 7137,00 грн. (сім тисяч сто тридцять сім грн. 00 коп.), у лютому 2020 року – 7142,14 грн. (сім тисяч сто сорок дві грн. 14 коп.)
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Головуючий - суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2017 |
Оприлюднено | 16.02.2017 |
Номер документу | 64676912 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні