ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"27" січня 2017 р.Справа № 921/799/16-г/5
Господарський суд Тернопільської області
у складі судді Андрушків Г.З.
Розглянув справу
за позовом Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради, вул.Тарнавського, 6, м.Тернопіль, 46024
до відповідача ОСОБА_1 підприємства теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради вул. І. Франка, 16, м.Тернопіль, Тернопільська область, 46001
про стягнення 2 752,05 грн.
представники від сторін:
позивача: керівник ОСОБА_2, довідка
відповідача: уповноважена ОСОБА_3, довіреність № 657/1 від 14.03.16р.
Суть справи:
В судовому засіданні представникам сторін роз'яснено їх процесуальні права та обов'язки, передбачені статтями 20, 22, 81-1 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України).
За відсутності відповідного клопотання представників сторін технічна фіксація судового процесу не здійснювалася.
Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №11 Тернопільської міської ради Тернопільської області звернулась в господарський суд Тернопільської області з позовом про стягнення з ОСОБА_1 підприємства теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради збитків в розмірі 2752 грн. 05 коп.
Ухвалою суду від 19.12.2016р. порушено провадження у даній справі та призначено її до розгляду в судовому засіданні на 12:30 год. 11.01.2017р. В порядку ст. 77 ГПК України в судовому засіданні з 11.01.2017р. по 27.01.2017р. оголошувалася перерва для надання сторонам можливості подати додаткові докази на підтвердження своїх доводів та заперечень.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, посилаючись на те, що в ході проведеної Тернопільською об'єднаною державною фінансовою інспекцією у період з 27.07.2015р по 27.08.2015р. планової ревізії фінансово-господарської діяльності Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №11 Тернопільської міської ради, за період з 01.10.2012р. по 30.06.2015р., за наслідками якої 31 серпня 2015р. складено Акт №17-22/176, встановлено що згідно листа директора школи №76 від 28.02.2013р., адміністрація позивача просила виключити з абонентної плати приміщення тиру в зв'язку з перекриттям подачі опалення з 01.03.2013р. Проведеним обстеженням опалювальної площі приміщення школи встановлено, що в приміщенні теплопункту перекрито подачу та зворотну лінію обігріву тиру. Запірна арматура опломбована пломбою на якій стоять пломби ТМТКЕ та № пломби Т.2.1. У зв'язку з чим встановлено розбіжність між фактично опалювальними площами та фактичними площами вказаних в додатку №1 до договору №229, в результаті чого проведено перерахунок вартості приєднаного теплового навантаження та встановлено завищення сплати комунальних послуг на загальну суму 2752грн.05коп. за 2013 рік.
Відповідач у відзиві на позовну заяву (вх.№3572 від 11.01.2017р.) та його представник в судових засіданнях позовні вимоги вважає безпідставними, та такими, що не підлягають задоволенню, посилаючись на те, що між сторонами були укладені договори №229 від 22.02.2013р. та від 08.11.2013р. згідно яких до переліку об'єктів, на які здійснюється постачання теплової енергії було включено тир площею 299 кв.м., висотою 2,75 м. із приєднаним тепловим навантаженням 11210 ккал/год. По вказаних договорах було досягнуто всіх істотних умов і останні не оспорювалися. Щодо звернення позивача з листом №76 від 28.02.2013р. про виключення з абонентної плати за опалення площу приміщення тиру (613,1 кв.м) в якому перекрите опалення пояснив, що 05.03.2013р. комісією за участю представників сторін було проведено обстеження приміщень школи та встановлено, що приміщення тиру площею 299 кв.м. не опалюється, відключення опалення здійснено шляхом перекриття арматури на вузлі управління, тобто відключення відбулося не від'єднанням трубопроводу, що давало можливість позивачу відновити подачу тепла в будь-який момент, а тому сторони дійшли згоди не вносити зміни до укладених договорів. Також зазначив, що до позивача застосовувався двоставковий тариф, який складається із плати за приєднане навантаження та плати за спожиту теплову енергію. Плата за теплове навантаження нараховується як при відсутності, так і при наявності теплолічильника щомісяця з 01 жовтня до 30 квітня включно (незалежно від дати підключення (відключення) споживача до (від) системи опалення), у зв'язку з чим підприємством продовжувалося нарахування платежів в періоди 01.03.2013-30.04.2013р. та 01.10.2013р. - 31.12.2013р. відповідно до умов укладеного договору, вимог тарифів та законодавства. Також відповідач зазначає, що позивачем частково заявлена вимога про стягнення збитків із пропуском строку позовної давності, встановленої ст.. 257 ЦК України і відповідно просить суд застосувати при розгляді даного спору позовну давність.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши в судових засіданнях обґрунтування та доводи позивача і відповідача, судом встановлено наступне:
22.02.2013р. між ОСОБА_1 підприємством теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" як Учасником - Енергопостачальною організацією та Тернопільською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради, як Замовником-Споживачем укладено договір про закупівлю постачання теплової енергії за державні кошти №229 (надалі - Договір), відповідно до умов якого сторони взяли на себе зобов'язання:
- Учасник - Енергопостачальна організація зобов'язалася у 2013 році надати Споживачеві пару та гарячу воду (далі постачання теплової енергії), а Споживач - прийняти її та оплатити (п.1.1. Договору).
Пунктом 5.1. Договору сторони погодили, що строк (термін) постачання теплової енергії: протягом 2013 року.
Місце надання теплової енергії: перелік об'єктів, до яких постачається Споживачу теплова енергія зазначається в додатку №1, який є невід'ємною частиною цього договору і не може бути змінений в односторонньому порядку (п.5.2. Договору).
Теплова енергія у вигляді гарячої води постачається Споживачу в обсягах та на потреби, які визначені у додатку №1 до Договору (п.5.3.Договору.)
Згідно п. 5.6. Договору, облік споживання теплової енергії водиться за приладами обліку при їх наявності, а при їх відсутності - розрахунковим способом.
Приймання передача теплової енергії оформляється актом приймання-передачі до 5-числа місяця наступного за розрахунковим. Якщо протягом 10-ти днів з моменту отримання акта приймання передачі, зазначена у цьому акті інформація сторонами не заперечується, то вона є узгодженою (п. 5.14. Договору).
Пунктом 4.3. Договору сторони погодили, що Споживач до 10-числа місяця наступного за розрахунковим сплачує енергопостачальній організації вартість фактично спожитої теплової енергії для опалення , щомісячну плату за приєднане теплове навантаження та вартість спожитої гарячої води відповідно до встановлених тарифів.
Додатком №1 до договору №229 від 22.02.2013р. в розділі 1.1 Опалення визначено назви та адреси об'єктів, на які здійснюється постачання теплової енергії, їх площа, висота та приєднане теплове навантаження, серед яких, зокрема, зазначено тир загальною площею 299 м.кв., висотою 2,75 м із приєднаним тепловим навантаженням 11210 ккал/год.
Як вбачається із матеріалів справи та стверджує в судовому засіданні уповноважений представник позивача, у період з 27.07.2015р по 27.08.2015р. Тернопільською об'єднаною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради за період з 01.10.2012р. по 30.06.2015р., про що складено відповідний акт №17-22/176. Під час здійснення даної ревізії інспекцією встановлено, що згідно листа директора школи №76 від 28.02.2013р., адміністрація Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 просила виключити з абонентної плати приміщення тиру в зв'язку з перекриттям подачі опалення з 01.03.2013р. Проведеним обстеженням опалювальної площі приміщення школи комісією встановлено, що в приміщенні теплопункту перекрито подачу та зворотну лінію обігріву тиру. Запірна арматура опломбована пломбою на якій стоять знаки ТМТКЕ та № пломби Т.2.1. У зв'язку з чим встановлено розбіжність між фактично опалювальними площами та фактичними площами вказаних в додатках №1 до договорів №229. Проведеним перерахунком вартості приєднаного теплового навантаження встановлено завищення сплати комунальних послуг на загальну суму 2752 грн. 05 коп. за 2013 рік.
За наслідками проведеної ревізії позивачем надіслано відповідачу вимогу №276 від 11.09.2015р. про повернення 2752 грн. 05 коп. зайво сплачених коштів, на яку останнім надано відповідь №3026/17 від 28.09.2015р. про відсутність правових підстав щодо повернення коштів.
16.12.2015р. позивач повторно звернувся до відповідача з вимогою №452 про повернення зайво сплачених коштів в сумі 2752 грн. 05 коп. за 2013 рік., яка залишена останнім без відповіді та задоволення.
Вказаний акт перевірки та відмова відповідача повернути вказані кошти і стали підставою для звернення позивача з відповідним позовом.
Оцінивши зібрані у справі докази, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення частково. При цьому суд виходив з наступного:
Згідно п. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.
Відповідно до ч.1 ст. 174 ГК України, господарські зобов'язання можуть виникати: зокрема, "безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність; з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать".
Матеріали справи свідчать про те, що між позивачем і відповідачем у справі виникли зобов'язання з договору енергопостачання, згідно якого, в силу ст. 275 Господарського кодексу України, енергопостачальне підприємство (енергопостачальник) відпускає електричну енергію, пару, гарячу і перегріту воду (далі - енергію) споживачеві (абоненту), який зобов'язаний оплатити прийняту енергію та дотримуватися передбаченого законом режиму її використання, а також забезпечити безпечну експлуатацію енергетичного обладнання, що ним використовується.
Згідно ст. 11 ЦК України, договір є однією з підстав виникнення зобов'язань.
Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.
В силу ст. 509 ЦК України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Пунктом 1 ст. 14 ЦК України передбачено, що цивільні обов'язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 632 ЦК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін, а у випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому, зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Частиною 6 статті 276 ГК України визначено, що розрахунки за договором енергопостачання здійснюються на підставі цін (тарифів), встановлених відповідно до вимог закону.
Пунктом 2 ч.1 ст.6 Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг" передбачено, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг здійснює, зокрема, встановлення тарифів на комунальні послуги суб'єктам природних монополій та суб'єктам господарювання на суміжних ринках, ліцензування діяльності яких здійснюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
Згідно ст.1 Закону України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 року з наступними змінами (Закон чинний з 06.07.2005 року), тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання.
Згідно ст. 20 Закону України "Про теплопостачання", тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, крім тарифів на виробництво теплової енергії для суб'єктів господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні та поновлювані джерела енергії, затверджуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством.
До основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, зокрема, встановлення для відповідної територіальної громади в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності, крім тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках комбінованого виробництва теплової і електричної енергії (ст. 13 Закону України "Про теплопостачання")
Як вбачається з матеріалів справи, Рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №194 від 17.02.2009 року "Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської ради від 06.01.2009 р. № 1 "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води бюджетним та іншим організаціям" встановлено тарифи і визначено їх як базові на 2009 рік для розрахунків за послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води бюджетним організаціям та іншим споживачам, які надає комунальне підприємство "Тернопільміськтеплокомуненерго" згідно з додатками 1 та 2 (пункт 2 Рішення).
Рішення №194 від 17.02.2009р. вступило в дію з 18.02.2009р. (з дати оприлюднення Рішення в засобах масової інформації опублікування в газеті "Тернопіль вечірній" № 4 (1498) від 18.02.2009 року).
Додатком 1 до вказаного рішення виконавчого комітету встановлено двоставковий тариф на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для централізованого опалення бюджетних організацій та інших споживачів: плата за приєднане теплове навантаження - 4 грн. 91 коп. в місяць за 100 Ккал/год та плата за спожиту теплову енергію - 424 грн. 26 коп. за 1 Гкал. Також в додатку 1 до рішення зазначено, що плата за приєднане теплове навантаження нараховується щомісяця з 1 жовтня по 30 квітня включно.
Згідно пункту 3 Додатку 4 до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №194 від 17.02.2009 року тарифи розраховані, зокрема, на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для централізованого опалення - на нормативну температуру повітря в опалювальних приміщеннях, тривалість опалювального періоду і планову середню температуру зовнішнього повітря, які встановлені для м. Тернополя відповідними нормативними документами Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України.
Для нарахування бюджетним організаціям та іншим споживачам плати за виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для централізованого опалення встановлено двоставковий тариф, який складається з плати за приєднане теплове навантаження і плати за спожиту теплову енергію. Плата за приєднане теплове навантаження нараховується як при відсутності, так і при наявності тепло лічильника щомісяця від 1 жовтня по 30 квітня включно (незалежно від дати підключення (відключення) споживача до (від) системи опалення) за тарифом, встановленим в грн. за 100 Ккал/год приєднаного теплового навантаження. Приєднане теплове навантаження визначається договором між споживачем і підприємством теплових мереж. Плата за спожиту теплову енергію нараховується зокрема при відсутності тепло лічильника - щомісяця за розрахункову кількість спожитої теплової енергії та тарифом за спожиту теплову енергію, встановленим в грн. за 1 Гкал теплової енергії (п.4 Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №194 від 17.02.2009 року).
Постановою Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України № 160 від 30.09.2011 року "Про встановлення тарифів на теплову енергію КПТМ "Тернопільміськтеплокомуненерго" останньому установлено тарифи на теплову енергію, зокрема, умовно-змінну частину двоставкових тарифів на теплову енергію (вартість одиниці теплової енергії) для централізованого опалення для потреб бюджетних установ та потреб інших споживачів - 578, 02 грн. за 1 Гкал (без ПДВ), що з урахуванням ПДВ становить 693, 62 грн. за 1 Гкал.
Рішенням Виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 1710 від 12 жовтня 2011 року (опубліковано в газеті Тернопіль вечірній за № 42 (1625) від 19.10.2011 р.) "Про внесення змін до рішень виконавчого комітету", внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 17.02.2009 року №194 "Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської ради від 06.01.2009 року №1 "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води бюджетним та іншим організаціям" та викладено додаток №1 в новій редакції. Зокрема, встановлено двоставковий тариф на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для централізованого опалення бюджетних організацій та інших споживачів, згідно якого плата за приєднане теплове навантаження становить 4,91 грн. за 100 Ккал/год. (з врахуванням ПДВ) спожитої теплової енергії.
Згідно ст.144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
У відповідності до ч.1 ст. 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Частиною 1 ст. 526 ЦК України передбачені загальні умови виконання зобов'язання, а саме зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Як слідує з матеріалів справи, 28.02.2013р. Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради звернулася до ОСОБА_1 підприємства теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради з листом про виключення з абонентної плати за опалення площу приміщення тиру (613,1м.кв.) в якому перекрите опалення. А також просила для проведення обстеження надіслати відповідну комісію.
05.03.2013р. комісією за участю представника ОСОБА_1 підприємства теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради та представника Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради було проведено обстеження приміщень школи за наслідками якого складено акт від 5 березня 2013 року, в якому зазначено, що не опалюється підвальне приміщення (тир площею 299 кв.м.). Опалення відключено шляхом перекриття запірної арматури на вузлі управління.
Ч.10 п.1 ст.1 Закону України Про житлово-комунальні послуги визначено, що комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням , а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством;
Згідно абз.2 п.4ст.16 даного Закону Виконавець/виробник зобов'язаний проводити перерахунок розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі перерви в їх наданні, ненадані або наданні не в повному обсязі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 20 вказаного Закону споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі. Зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством.
П.п.6.1.3.19. п.6.1. договору встановлено, що споживач зобов'язаний при зміні площі приміщень,максимальних теплових навантажень, чисельності водо споживачів, кількості санітарно-технічного обладнання у триденний термін повідомити про це Енергопостачальну організацію.
Разом з тим п.4 додатку №4 до рішення Виконавчого комітету Тернопільської ради №194 від 17.02.2009р. (з врахуванням змін внесених рішенням №1710 від 12.10.2011р.). плата за приєднане теплове навантаження нараховується як при відсутності, так і при наявності тепло лічильника щомісяця від 1 жовтня по 30 квітня включно (незалежно від дати підключення (відключення) споживача до (від) системи опалення)
З огляду на викладене, суд вважає правомірним проведення відповідачем нарахування оплати за приєднане теплове навантаження приміщення тиру в період березень, квітень 2013р. опалювального сезону 2012/2013рр. на суму 1100 грн. 82 коп., а відтак позов в цій частині задоволенню не підлягає.
Щодо проведення відповідачем нарахування за приєднане теплове навантаження приміщення тиру за період жовтень 2013р. на суму 550,41 грн., листопад 2013р. на суму 550,41 грн., грудень 2013р. на суму 550,41 грн. опалювального сезону 2013/2014рр. суд вважає неправомірним, так як з настанням нового опалювального сезону відповідачу було відомо, що приміщення тиру площею 299 кв.м. не опалюється, а згідно п.4.3. Договору оплачується лише фактично спожита теплова енергія.
Актом обстеження опалювальної площі приміщення Тернопільської ОСОБА_4 ступенів №11 від 10.08.2015 року комісією у складі представників Тернопільської ОСОБА_4 ступенів №11, КП "Тернопільміськтеплокомуненерго" та контролера-ревізора Тернопільської об'єднаної фінансової інспекції додатково підтверджено, що в приміщенні теплопункту перекрито подачу та зворотню лінію обігріву тиру приміщення школи.
Разом з тим, приймаючи до уваги, що:
- статтею 256 ЦК України встановлено, що позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права та інтересу. Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки (ст..257 ЦК України;.
-ч.3 ст.267 ЦК України встановлено, що позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення рішення. Сплив позовної давності. Про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови в позові (ч.4ст.267 ЦК України);
-як зазначено судом вище, відповідач у відзиві на позов просить суд застосувати при розгляді даного спору позовну давність;.
-предметом розгляду даного спору є стягнення збитків, понесених внаслідок сплати вартості невикористаної теплової енергії за період, зокрема, за жовтень, листопад, грудень 2013 року, з даним позовом позивач звернувся до суду 16 грудня червня 2016 року, про що свідчить штамп вхідної кореспонденції, враховуючи, що строк оплати теплової енергії сторонами в договорі визначений до 10-числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідно позов в частині стягнення 1100 грн. 82 коп. збитків, понесених внаслідок сплати невикористаної теплової енергії за жовтень, листопад 2013р у відповідності до вищезазначених вимог ЦК України задоволенню не підлягає із-за пропуску строку позовної давності, про застосування якого (строку позовної давності) відповідач завернувся до суду з відповідною заявою.
З огляду на наведене, позовні вимоги в частині стягнення 550 грн. 41 коп. зайво перерахованих коштів за теплову енергію за грудень 2013 року підлягають до задоволення як обґрунтовано заявлені.
В силу положень ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Відповідно до ст. ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
У відповідності до вимог ст. ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача, пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 43, 49, 82, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити частково.
2.Стягнути з ОСОБА_1 підприємства теплових мереж "Тернопільтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради, вул. І.Франка,16, м. Тернопіль код ЄДРПОУ 14034534 на користь Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №11, вул. Тарнавського, 6, м. Тернопіль код ЄДРПОУ 14040658 - 550грн. 41коп. збитків, 275 грн. 60 коп. в повернення витрат по сплаті судового збору.
3.В решті позову - відмовити
4.Наказ видати після набрання рішенням суду законної сили.
На рішення суду, яке не набрало законної сили, сторони у справі, прокурор, треті особи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу, протягом десяти днів з дня підписання рішення, через місцевий господарський суд.
Повне рішення складено 08 лютого 2017р.
Суддя Г.З. Андрушків
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2017 |
Оприлюднено | 16.02.2017 |
Номер документу | 64679601 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Андрушків Г.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні