У Х В А Л А Справа № 200/1799/17
Ім`ям України Провадження № 1-кс/200/1041/17
06 лютого 2017 року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши у приміщенні суду у м. Дніпропетровську клопотання слідчого по кримінальному провадженню № 42017040000000046 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
06 лютого 2017 року слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , за погодженням з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , звернувся із клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.
Необхідність доступу до зазначених речей обґрунтував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 4201704000000046, за ознакою складу злочину, передбаченого ч.2 ст. 190 КК України.
Згідно з матеріалами наданого слідчим клопотання, комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено шість закупівель товарів, робіт, послуг за бюджетні кошти та укладено фіктивні угоди з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ФОП « ОСОБА_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », чим заволоділи чужим майном шляхом зловживання службовим становищем.
Так, в ході досудового розслідування встановлено, що у структурі ІНФОРМАЦІЯ_6 створене та функціонує управління інформаційної політики, до складу якого входить відділ внутрішньої політики; відділ організаційно аналітичної роботи, сектор забезпечення зв`язку із ЗМІ; сектор підготовки інформаційних матеріалів.
Також управлінню інформаційної політики ІНФОРМАЦІЯ_6 підпорядковується КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради.
Моніторингом відомостей інтернет порталу « ІНФОРМАЦІЯ_7 » встановлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено 9 (дев`ять) закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти на загальну суму 5020 98- гривень.
Зокрема, створене ІНФОРМАЦІЯ_8 Комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендер 03.10.2016 уклало із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) договір № 1\03.10 зі строком дії з 03.10.2016 по 31.12.2016 вартістю 1642500 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця чи часу в мережі інтернет (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно інформаційних матеріалів в мережі інтернет, розміщення на інтернет платформах, майданчика, сайтах, сторінках регіонального та державного значення, пошукова оптимізація розміщених матеріалів в пошукових системах), забезпечення медіа супроводу та надання консультаційних послуг щодо поширення та просування матеріалів в мережі інтернет.
Цього ж дня, КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДМР за результатами іншого тендеру уклало із ФОП ОСОБА_4 договір № 2\03.10 зі строком дії протягом 2016 року вартістю 1989990 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця у друкованих засобах масової інформації (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно інформаційних матеріалів в регіональній пресі). Вибірковою перевіркою відповідності публікацій, визначеній замовником технічний характеристиці (чотири рази на місяць) встановлено, що їх кількість листопаді грудні 2016 року склала 4-ри з визначених 8-ми.
Також посадовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендери та укладено наступні угоди, сумнівні з точки зору своєї мети, а саме:
-договір № 5\21.12 від 21.12.2016 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на надання послуг з опитування
громадської думки мешканців м. Дніпра щодо ефективності діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів та міського голови у основних сферах забезпечення життєдіяльності міста, зі строком виконання протягом грудня 2016 року, вартістю 169999 гривень;
-договір № 5\24.10 від 24.10.2016 з ФОП « ОСОБА_5 » на поставку в
строк до 31.10.2016 термокружки керамічної з кришкою та силіконовою ребристою ставкою - накладкою у кількості 1250 одиниць на суму 99687 гривень;
-договір № 7\18.11 від 18.11.2016 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на поставку
протягом 2016 року інформаційно- аналітичної послуги з моніторингу текстових повідомлень, новинних сюжетів та статей у ЗМІ щодо діяльності ДМР, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб вартістю 46900 гривень;
-договір № 8\05.12 від 04.12.2016 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на поставку
в строк до 10.12.2016 року пакетів пакувальних брендованих в кількості 20 тисяч одиниць на суму 150000 гривень.
Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що посадовою особою (директором) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) є ОСОБА_6 .
Як додатки до клопотання надано витяг з кримінального провадження № 42017040000000046 та інші документи.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, прохав задовольнити. Пояснення надав аналогічні тексту клопотання.
Враховуючи той факт, що існує реальна загроза зміни або знищення речей, доступ до яких просить надати слідчий, відповідно до ч .2 ст. 163 КПК України, представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у судове засідання не викликався.
Розглянувши клопотання, вислухавши слідчого, дослідивши надані до клопотання додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, так як іншим шляхом отримати інформацію, яка може бути використана при доведенні факту вчинення кримінального правопорушення та вини осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, тобто сприяти встановленню істини у справі, у слідчого немає. Тому, надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та оригіналів документів, які знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з можливістю їх вилучення, може мати значення для досудового розслідування та бути доказом під час судового розгляду.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 104, 110, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання - задовольнити.
Надати слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 а також, у порядку ч. 2 ст. 40 КПК України, оперативному підрозділу, за дорученням слідчого або прокурора, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, з можливістю вилучення оригіналів, які знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 а саме:
-оригінали договорів на надання послуг № 5\21.12 від 21.12.2016 з КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дніпровської міської ради з усіма додатками, додаткові угоди до вказаних договорів, інші договори; акти прийому-передачі виконаних робіт з додатками та акти виконаних робіт з додатками по вказаним договорам; договори на авторський нагляд; прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних; рахунки-фактури, платіжних доручень; доручень на отримання ТМЦ; довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, тендерну документацію.
У разі невиконання цієї ухвали слідчий суддя, за клопотанням слідчого, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.
Строк дії ухвали до 06 березня 2017 року.
З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 06.02.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні