БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

У Х В А Л А Справа № 200/1799/17

Ім`ям України Провадження № 1-кс/200/1041/17

06 лютого 2017 року м. Дніпро

Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська Литвиненко І.Ю.,

за участю слідчого Карнаушенко А.А., розглянувши у приміщенні суду у м. Дніпропетровську клопотання слідчого по кримінальному провадженню № 42017040000000046 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

06 лютого 2017 року слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_1, за погодженням з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_2, звернувся із клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.

Необхідність доступу до зазначених речей обґрунтував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 4201704000000046, за ознакою складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України.

Згідно з матеріалами наданого слідчим клопотання, комунальне підприємство Організайно - аналітична служба Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено шість закупівель товарів, робіт, послуг за бюджетні кошти та укладено фіктивні угоди з ТОВ "АЛЬФАКОМ" (код ЄДРПОУ 31952558), ФОП ОСОБА_3С. , ТОВ Центр Консалтинг , ФОП ОСОБА_4В. , ТОВ Контекст медіа , ТОВ Український папір , чим заволоділи чужим майном шляхом зловживання службовим становищем.

Так, в ході досудового розслідування встановлено, що у структурі Дніпровської міської ради створене та функціонує управління інформаційної політики, до складу якого входить відділ внутрішньої політики; відділ організаційно - аналітичної роботи, сектор забезпечення зв'язку із ЗМІ; сектор підготовки інформаційних матеріалів.

Також управлінню інформаційної політики Дніпровської міської ради підпорядковується КП Організаційно - аналітична служба Дніпровської міської ради.

Моніторингом відомостей інтернет -порталу Zakupki.prom.ua встановлено, що КП Організаціно - аналітична служба Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено 9 (дев'ять) закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти на загальну суму 5 020 98- гривень.

Зокрема, створене Дніпровською міською радою Комунальне підприємство Організаційно - аналітична служба ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендер 03.10.2016 уклало із ТОВ "АЛЬФАКОМ" (код ЄДРПОУ 31952558) договір № 1\03.10 зі строком дії з 03.10.2016 по 31.12.2016 вартістю 1 642 500 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця чи часу в мережі інтернет (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно -інформаційних матеріалів в мережі інтернет, розміщення на інтернет платформах, майданчика, сайтах, сторінках регіонального та державного значення, пошукова оптимізація розміщених матеріалів в пошукових системах), забезпечення медіа - супроводу та надання консультаційних послуг щодо поширення та просування матеріалів в мережі інтернет.

Цього ж дня, КП Організаційно - аналітична служба ДМР за результатами іншого тендеру уклало із ФОП ОСОБА_3 договір № 2\03.10 зі строком дії протягом 2016 року вартістю 1 989 990 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця у друкованих засобах масової інформації (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно - інформаційних матеріалів в регіональній пресі). Вибірковою перевіркою відповідності публікацій, визначеній замовником технічний характеристиці (чотири рази на місяць) встановлено, що їх кількість листопаді - грудні 2016 року склала 4-ри з визначених 8-ми.

Також посадовими особами КП Організаційно - аналітична служба ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендери та укладено наступні угоди, сумнівні з точки зору своєї мети, а саме:

-договір № 5\21.12 від 21.12.2016 з ТОВ Центр Консалтинг на надання послуг з опитування

громадської думки мешканців м. Дніпра щодо ефективності діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів та міського голови у основних сферах забезпечення життєдіяльності міста, зі строком виконання протягом грудня 2016 року, вартістю 169 999 гривень;

-договір № 5\24.10 від 24.10.2016 з ФОП ОСОБА_4В. на поставку в

строк до 31.10.2016 термокружки керамічної з кришкою та силіконовою ребристою ставкою - накладкою у кількості 1250 одиниць на суму 99 687 гривень;

-договір № 7\18.11 від 18.11.2016 з ТОВ Контекст медіа на поставку

протягом 2016 року інформаційно- аналітичної послуги з моніторингу текстових повідомлень, новинних сюжетів та статей у ЗМІ щодо діяльності ДМР, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб вартістю 46 900 гривень;

-договір № 8\05.12 від 04.12.2016 з ТОВ Український папір на поставку

в строк до 10.12.2016 року пакетів пакувальних брендованих в кількості 20 тисяч одиниць на суму 150 000 гривень.

Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що посадовою особою (директором) ТОВ Центр Консалтинг (код ЄДРПОУ 34294451) є ОСОБА_5.

Як додатки до клопотання надано витяг з кримінального провадження № 42017040000000046 та інші документи.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, прохав задовольнити. Пояснення надав аналогічні тексту клопотання.

Враховуючи той факт, що існує реальна загроза зміни або знищення речей, доступ до яких просить надати слідчий, відповідно до ч .2 ст. 163 КПК України, представник ТОВ Центр Консалтинг у судове засідання не викликався.

Розглянувши клопотання, вислухавши слідчого, дослідивши надані до клопотання додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, так як іншим шляхом отримати інформацію, яка може бути використана при доведенні факту вчинення кримінального правопорушення та вини осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, тобто сприяти встановленню істини у справі, у слідчого немає. Тому, надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та оригіналів документів, які знаходяться у ТОВ Центр Консалтинг , з можливістю їх вилучення, може мати значення для досудового розслідування та бути доказом під час судового розгляду.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 104, 110, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання - задовольнити.

Надати слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_1 а також, у порядку ч. 2 ст. 40 КПК України, оперативному підрозділу, за дорученням слідчого або прокурора, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, з можливістю вилучення оригіналів, які знаходяться у ТОВ Центр Консалтинг (код ЄДРПОУ 34294451), яке зареєстроване за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 а саме:

-оригінали договорів на надання послуг № 5\21.12 від 21.12.2016 з КП Організаційна - аналітична служба Дніпровської міської ради з усіма додатками, додаткові угоди до вказаних договорів, інші договори; акти прийому-передачі виконаних робіт з додатками та акти виконаних робіт з додатками по вказаним договорам; договори на авторський нагляд; прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних; рахунки-фактури, платіжних доручень; доручень на отримання ТМЦ; довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, тендерну документацію.

У разі невиконання цієї ухвали слідчий суддя, за клопотанням слідчого, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Строк дії ухвали - до 06 березня 2017 року.

З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя І.Ю. Литвиненко

Зареєстровано 14.02.2017
Оприлюднено 16.02.2017
Дата набрання законної сили 06.02.2017

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону