ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 лютого 2017 року Справа № 803/56/17
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Димарчук Т.М.,
при секретарі судового засідання Сахан В.В.,
за участю прокурора Тарасюк Т.В.,
представника відповідача Мельника М.Г.,
представника третьої особи Бірука В.Я.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Першого заступника керівника Маневицької місцевої прокуратури, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна служба України з безпеки на транспорті до Маневицького районного міжгосподарського комбінату сільського комунального господарства "Райсількомунгосп" про стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Перший заступник керівника Маневицької місцевої прокуратури звернувся з позовом до Маневицького районного міжгосподарського комбінату сільського комунального господарства "Райсількомунгосп" (далі - Маневицький "Райсількомунгосп", відповідач), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Державна служба України з безпеки на транспорті, в якому просить стягнути з відповідача плату за проїзд автомобільними дорогами великовагового транспортного засобу в розмірі 8 565,10 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Волинській області 26 липня 2017 року під час проведення габаритно-вагового контролю встановлено факт перевезення автомобілем марки МАЗ 5550 В5-4420-021, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, причіп марки МАЗ 857100-4012, державний реєстраційний номер НОМЕР_2, що належать на праві власності Маневицькій районній раді та згідно укладеного договору на безоплатне тимчасове користування спеціалізованою сільськогосподарською технікою та обладнанням від 04 березня 2016 року були передані в користування Маневицькому "Райсількомунгоспу", вантажу із перевищенням вагових обмежень, визначених Правилами дорожнього руху України, без дозволу, виданого Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів. Актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №0006448 від 26 липня 2017 року зафіксовано порушення вимог статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт". На підставі акту складено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №2 від 12 травня 2016 року та нараховано відповідачу плату за проїзд у розмірі 314,64 євро.
Управлінням Укртранспезпеки у Волинській області відповідачу було направлено лист про необхідність сплати грошових коштів в розмірі 314,64 євро, проте, відповідач дані кошти в добровільному порядку не сплатив, з огляду на що прокурор просить стягнути з відповідача вказані кошти в примусовому порядку.
Прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримала з підстав, зазначених у позовній заяві, та просила їх задовольнити.
Представник третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, позовні вимоги підтримав з підстав, зазначених у позовній заяві та пояснив, що відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері автомобільного транспорту під час перевезення вантажів несе перевізник, а саме - Маневицький "Райсількомунгосп".
В судовому засіданні представник відповідача позов не визнав, та пояснив, що 26 липня 2016 року Маневицький "Райсількомунгосп" здійснив лише один рейс з 09.00 до 13.00 з м. Кузнецовськ до с. Ситниця по перевезенню вапна, в той час як о 16.45 водій ОСОБА_3 за власною ініціативою здійснив перевезення піску за маршрутом смт. Маневичі - с. Оконськ на відстань 3 км. Крім того, згідно пункту 3.2 цивільно-правого договору №2 від 01.07.2016 року відповідальність за перевезення вантажу несе саме водій, тобто ОСОБА_3 Просив в задоволенні адміністративного позову відмовити.
Заслухавши пояснення прокурора, представника відповідача, представника третьої особи, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що 29.11.1990 року Маневицький районний міжгосподарський комбінат сільського комунального господарства "Райсількомунгосп" зареєстрований як юридична особа, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (а.с.38).
26.07.2016 року на підставі наказу Державної служби України з безпеки на транспорті від 22.07.2016 №456, направлення від 22.07.2016 №010936, відповідно до графіку проведення рейдових перевірок у період з 25.07.2016 року по 31.07.2016 року державними інспекторами Управління Укртрансбезпеки у Волинській області проводилась щотижнева рейдова перевірка дотримання законодавства під час надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (а.с.46-48).
26 липня 2016 року на автомобільному шляху національного значення на 382км+495м а/д Н-07 посадовими особами управління Укртрансінспекції у Волинській області було зупинено вантажний автомобіль марки МАЗ 5550 В5-4420-021, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, причіп марки МАЗ 857100-4012, державний реєстраційний номер НОМЕР_2, що належать на праві власності Маневицькій районній раді та згідно укладеного договору на безоплатне тимчасове користування спеціалізованою сільськогосподарською технікою та обладнанням від 04 березня 2016 року були передані в користування Маневицькому "Райсількомунгоспу", та проведено габаритно-ваговий контроль.
Під час перевірки встановлено, що перевізник Маневицький "Райсількомунгосп" із залученням водія ОСОБА_3, який працює у нього за цивільно-правовим договором №2 від 01.07.2016 року, здійснював перевезення вантажу (пісок) за маршрутом Рівненська область, м. Кузнецовськ (м. Вараш) до с. Ситниця, Маневицького району, Волинської області, та проїхав відстань 92 км, що підтверджується товарно-транспортною накладною від 26.07.2016 та подорожнім листом від 26.07.2016 року № 26 (а.с.19, 72-73).
За результатами зважування даного транспортного засобу встановлено, що перевезення вантажу здійснюється з перевищенням габаритних та вагових обмежень навантаження на одиночну вісь 14,5 т. при допустимих 11 т.; перевищення фактичних характеристик транспортного засобу 21,3 т. при допустимих 19 т., чим порушено вимоги статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: відсутній дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними органами, у разі перевезення вантажів з перевищенням вагових обмежень.
За результатами габаритно-вагового контролю складено довідку від 26.07.2016 року та акт від 26.07.2016 №0006448 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, на підставі якого проведено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування та нараховано плату за проїзд в сумі 314,64 євро, що в гривневому еквіваленті відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день проведення розрахунку складає 8 565,10 грн. (а.с.13, 15-16).
Визначена контролюючим органом плата за проїзд автомобільними дорогами великовагового транспортного засобу у сумі 8 565,10 грн. відповідачем у добровільному порядку не сплачена.
Розгляд справи про порушення транспортного законодавства Управлінням Укртрансбезнеки у Волинській області було призначено на 19.09.2016 року, про що відповідач був повідомлений належним чином.
Інтереси Маневицького "Райсількомунгоспу" представляв начальник Мельник Микола Григорович, який особисто був присутній при розгляді даної справи, про що ним зроблено відповідний запис в акті проведеної перевірки (а.с.17-18).
20 вересня 2016 року Управлінням Укртрансбезпеки у Волинській області за результатами проведеної перевірки винесено припис щодо усунення порушення законодавства про автомобільний транспорт, яким запропоновано вжити заходів до усунення виявлених порушень негайно з моменту отримання припису, але не пізніше 27.09.2016 року (а.с.23).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спірні правовідносини врегульовані Законом України "Про дорожній рух" від 30.06.1993 №3353-XII (далі - Закон №3353-XII), Законом України "Про автомобільні дороги" від 08.09.2005 №2862-IV (далі - Закон №2862-IV), Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 №2344-III (далі - Закон №2344-III), Єдиними правилами ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198 (далі - Постанова №198), Правилами проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі - Правила №30), Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 (далі - Правила №1306), Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 (далі - Порядок №1567).
Частиною другою статті 29 Закону України №3353-XII передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, за плату, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до статті 6 Закону України №2862-IV центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.
Згідно з пунктом 3 Порядку №1567 органом державного контролю на автомобільному транспорті є Укртрансінспекція, її територіальні органи - управління в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські, районні управління.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті" від 26.06.2015 №592 правонаступником майна, прав та обов'язків територіальних органів Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті, що ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, є Державна служба з безпеки на транспорті.
Відповідно до пункту 3 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.
Так, підпунктом 27 пункту 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №103, визначено завдання служби Укртрансбезпека, зокрема, здійснює нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.
Державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі) (пункт 4 Порядку №1567).
При цьому, за приписами пункту 13 Порядку №1567 графік проведення рейдових перевірок складається та затверджується наказом Укртрансінспекції або її територіального органу з урахуванням стану аварійності, періоду, що пройшов від попередньої перевірки, забезпечення належного рівня транспортного обслуговування в окремих регіонах, інформації про діяльність осіб, що незаконно надають послуги з перевезень, перевірки дотримання умов перевезень, визначених дозволом (договором) на перевезення, та інших обставин.
Згідно із пунктом 14 зазначеного Порядку №1567 рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об'єктах, що використовуються суб'єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.
Пунктом 15 Порядку №1567 передбачено, що під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
Аналіз наведених законодавчих положень дає підстави вважати, що Управлінню Укртрансбезпеки у Волинській області надано право здійснювати державний контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства щодо габаритно-вагових стандартів транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.
Відповідно до вимог статті 33 Закону №2862-IV рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За приписами частини четвертої статті 48 Закону №2344-III у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов'язковим документом (окрім зазначених у частині 2 даної статті) є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Водночас, пунктом 16 Постанови №198 визначено, що перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об'єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначені окремими актами законодавства.
Згідно з вимогами пункту 3 Правил №30 транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.
Як встановлено пунктом 22.5 Правил №1306, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
При цьому, відповідно до вимог пункту 4 Правил №30 рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів. Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". Дозвіл оформлюється підрозділами Державтоінспекції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв'язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів. Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.
Із вищенаведеного слідує, що дозвіл та плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу є обов'язковими, які надають право на рух великовагового транспортного засобу.
Як свідчить акт від 26.07.2016 №0006448 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (а.с.13), вантажний автомобіль марки МАЗ 5550 В5-4420-021, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, причіп марки МАЗ 857100-4012, державний реєстраційний номер НОМЕР_2, що належать на праві власності Маневицькій районній раді та згідно укладеного договору на безоплатне тимчасове користування від 04 березня 2016 року були передані в користування Маневицькому "Райсількомунгоспу", при наданні послуг перевезення вантажу (пісок) за маршрутом Рівненська область, м. Кузнецовськ (м. Вараш) до с. Ситниця, Маневицького району, Волинської області, мав перевищення навантаження на одиночну вісь 14,5 т. при допустимих 11 т.; перевищення фактичних характеристик транспортного засобу 21,3 т. при допустимих 19 т. Перевезення товару відбувалося без оформлення відповідного дозволу, який дає право на рух автодорогами України, а тому порушив вимоги статті 48 Закону №2344-ІІІ.
Відтак, під час здійснення органом Укртрансбезпеки габаритно-вагового контролю транспортного засобу відповідача було встановлено перевищення нормативно допустимого осьового навантаження транспортного засобу, рух якого не дозволяється без отримання спеціального дозволу.
Крім того, згідно з пунктом 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 №363, товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
При цьому Додатком 7 до зазначених Правил затверджена форма товарно-транспортної накладної, в якій обов'язковою для заповнення графою визначено автомобільного перевізника.
З товарно-транспортної накладної від 26.07.2016 та акту від 26.07.2016 №0006448 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, слідує, що автомобільним перевізником Маневицьким "Райсількомунгоспом", здійснено перевезення вантажу за маршрутом м. Кузнецовськ - с. Ситниця, Маневицького району, Волинської області на відстань 92 км.(а.с.19, 72).
Таким чином, відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері автомобільного транспорту під час перевезення вантажів несе перевізник, зокрема, Маневицький "Райсількомунгосп".
Механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування, визначений Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (далі - Порядок №879).
Згідно з вимогами підпункту 4 пункту 2 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.
За приписами пункту 28 Порядку №879 плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Відповідно до вимог пункту 29 Порядку №879 плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.
При цьому згідно з пунктом 31-1 Порядку №879, якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків у п'ятикратному розмірі.
Перевізник зобов'язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансінспекції.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі довідки від 26.07.2016 року та акта від 26.07.2016 №0006448 проведено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в сумі 314,64 євро, що в гривневому еквіваленті відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день проведення розрахунку складає 8 565,10 грн. (а.с.16).
Таким чином, оскільки визначена управлінням Укртрансбезпеки у Волинській області плата за проїзд не оскаржена та не сплачена перевізником-власником транспортного засобу у встановлені чинним законодавством строки, тому вказана плата підлягає стягненню з відповідача в примусовому порядку.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про підставність та обґрунтованість позовних вимог про стягнення з Маневицького районного міжгосподарського комбінату сільського комунального господарства Райсількомунгосп 8 565,10 грн. з огляду на що адміністративний позов слід задовольнити повністю.
Керуючись частиною 3 статті 160, статтями 162, 163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України "Про автомобільний транспорт", суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Маневицького районного міжгосподарського комбінату сільського комунального господарства "Райсількомунгосп" (44600, Волинська область, смт. Маневичі, вулиця Лєрмонтова, будинок 18, код ЄДРПОУ 05441996) на користь Державного бюджету України (отримувач Управління казначейства у Маневицькому районі, р/р 31119193700287 в ГУ ДКСУ у Волинській області, МФО 803014, код ЄДРПОУ 37950857) плату за проїзд автомобільними дорогами великовагового транспортного засобу у сумі 8 565,10 грн. (вісім тисяч п'ятсот шістдесят п'ять гривень 10 копійок).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, повний текст якої буде складено 13 лютого 2017 року Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Головуючий-суддя Т.М. Димарчук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2017 |
Оприлюднено | 15.02.2017 |
Номер документу | 64708032 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Димарчук Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Димарчук Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Димарчук Тетяна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні