Постанова
від 10.01.2011 по справі 2а-6275/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-6275/10/2570

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 січня 2011 р. м. Чернігів

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючої судді Ткаченко О.Є., розглянув у порядку скороченого провадження в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Чернігівській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій у вигляді штрафу,-

В С Т А Н О В И В :

14 грудня 2010 року Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в Чернігівській області (далі - РУ Департаменту САТ ДПА України в Чернігівській області) звернулось до суду з адміністративним позовом до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (далі - ФОП ОСОБА_1М.) про стягнення фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 4000,00 грн. за реалізацію алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці підприємством, яке не має статусу громадського харчування. Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що в порушення вимог статті 15-3 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів в магазині, що належить відповідачу, було здійснено реалізацію алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці підприємством, яке не має статусу громадського харчування, у зв'язку з чим до відповідача застосовано штрафні санкції в розмірі 6800,00 грн. Станом на 06 грудня 2010 року штраф відповідачем частково сплачений в розмірі 2800,00 грн., тому за даним позовом позивач просить стягнути 4000,00 грн.

Відповідно до частини 4 статті 1832 Кодексу адміністративного судочинства України суд вжив всі належні заходи для повідомлення відповідача рекомендованим листом за адресою, вказаною у довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, про відкриття скороченого провадження. Відповідач заперечень проти позову або заяви про визнання позову, не надав. Про наслідки неподання заперечень проти позову та необхідних документів, поінформований.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до статті 16 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів контроль за дотриманням вимог цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.

Судом встановлено, що 26 жовтня 2010 року працівниками РУ Департаменту САТ ДПА України в Чернігівській області проведена перевірка магазину У Гусака , що розташований за адресою: Чернігівська область, Срібнянський район, смт. Срібне, вул. Леніна, 49-а, який належить ФОП ОСОБА_1

Перевіркою встановлено реалізацію алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці підприємством, яке не має статусу громадського харчування, а саме: 26 жовтня 2010 року було реалізовано 0,200 гр. вина Сонце в бокалі з бочки по ціні 5,00 грн. за 0,200 гр., розрахунковий документ не надавався, оскільки не був закодований в касовому апараті. Крім того, в реалізації на розлив знаходилась 1 пляшка Хлібного дару , що підтверджується поясненням ФОП ОСОБА_1 (а.с. 8).

За результатами перевірки складено акт від 26 жовтня 2010 року № 182/32/НОМЕР_1 (а.с. 6,7)

Відповідно до статті 15-3 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки підприємствам громадського харчування та спеціалізованим відділам, що мають статус підприємств громадського харчування, підприємств з універсальним асортиментом товарів.

Механізм застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів визначається Порядком застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 року № 790 (далі-Порядок № 790).

Відповідно до пункту 5 Порядку № 790 підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Відповідно до абзацу 8 частини 2 статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за порушення вимог 15-3 цього Закону застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірі- 6800 грн.

За розглядом матеріалів правоохоронних органів на підставі абзацу 8 частини 2 статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів РУ Департаменту САТ ДПА України в Чернігівській області прийнято рішення № 250626/20/32/189 від 04 листопада 2010 року про застосування до ФОП ОСОБА_1 фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 6800,00 грн. (а.с. 9).

Дане рішення було направлено ФОП ОСОБА_1 рекомендованим листом та отримано відповідачем особисто 06 листопада 2010 року, про що свідчить відмітка про вручення на зворотньому повідомленні (а.с. 10).

Згідно пункту 13 Порядку № 790 рішення про застосування фінансових санкцій може бути оскаржено у місячний термін в установленому законодавством порядку.

Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та пункту 10 Порядку № 790 у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Вищевказане рішення в апеляційному чи судовому порядку не оскаржено та станом на 06 грудня 2010 року штраф сплачено відповідачем частково в розмірі 2800,00 грн.

Тобто ФОП ОСОБА_1 не сплачено залишок штрафу в розмірі 4000,00 грн.

Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Чернігівській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій у вигляді штрафу є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з пунктом 8 частини 6 статті 1832 та частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 94, 122, 160, 161, 163, 167, 1832, 186, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позовні вимоги Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Чернігівській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій у вигляді штрафу задовольнити повністю.

Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2, Чернігівська обл., Срібнянський район, смт. Срібне, вул. О. Вересая, 3) фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 4000 (чотири тисячі) грн. 00 коп. на р/р 31114106700493, отримувач: Державний бюджет Срібнянського району, на код бюджетної класифікації 21081100, код 21406858, банк: ГУДКУ в Чернігівській області, МФО 853592.

Постанова суду підлягає негайному виконанню.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку є остаточною. Постанова суду може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку ч. 8-10 ст. 183 2 та ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Ткаченко О.Є.

Дата ухвалення рішення10.01.2011
Оприлюднено17.02.2017
Номер документу64711555
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6275/10/2570

Постанова від 10.01.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Ухвала від 16.12.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні