У Х В А Л А Справа № 200/1794/17
Ім`ям України Провадження № 1-кс/200/1036/17
06 лютого 2017 року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська Литвиненко І.Ю.,
за участю слідчого Карнаушенко А.А., розглянувши у приміщенні суду у м. Дніпропетровську клопотання слідчого по кримінальному провадженню № 42017040000000046 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
06 лютого 2017 року слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_1, за погодженням з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_2, звернувся із клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів.
Необхідність доступу до зазначених речей обґрунтував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 4201704000000046, за ознакою складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України.
Згідно з матеріалами наданого слідчим клопотання, комунальне підприємство Організайно - аналітична служба Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено шість закупівель товарів, робіт, послуг за бюджетні кошти та укладено фіктивні угоди з ТОВ Альфаком (код ЄДРПОУ 31952558), ФОП ОСОБА_3С. , ТОВ Центр Консалтинг , ФОП ОСОБА_4В. , ТОВ Контекст медіа , ТОВ Український папір , чим заволоділи чужим майном шляхом зловживання службовим становищем.
Так, в ході досудового розслідування встановлено, що у структурі Дніпровської міської ради створене та функціонує управління інформаційної політики, до складу якого входить відділ внутрішньої політики; відділ організаційно - аналітичної роботи, сектор забезпечення зв'язку із ЗМІ; сектор підготовки інформаційних матеріалів.
Також управлінню інформаційної політики Дніпровської міської ради підпорядковується КП Організаційно - аналітична служба Дніпровської міської ради.
Моніторингом відомостей інтернет -порталу Zakupki.prom.ua встановлено, що КП Організаціно - аналітична служба Дніпровської міської ради в період з серпня по грудень 2016 року проведено 9 (дев'ять) закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти на загальну суму 5 020 98- гривень.
Зокрема, створене Дніпровською міською радою Комунальне підприємство Організаційно - аналітична служба ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендер 03.10.2016 уклало із ТОВ Альфаком (код ЄДРПОУ 31952558) договір № 1\03.10 зі строком дії з 03.10.2016 по 31.12.2016 вартістю 1 642 500 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця чи часу в мережі інтернет (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно -інформаційних матеріалів в мережі інтернет, розміщення на інтернет платформах, майданчика, сайтах, сторінках регіонального та державного значення, пошукова оптимізація розміщених матеріалів в пошукових системах), забезпечення медіа - супроводу та надання консультаційних послуг щодо поширення та просування матеріалів в мережі інтернет.
Цього ж дня, КП Організаційно - аналітична служба ДМР за результатами іншого тендеру уклало із ФОП ОСОБА_3 договір № 2\03.10 зі строком дії протягом 2016 року вартістю 1 989 990 гривень на отримання послуг посередника щодо продажу рекламного місця у друкованих засобах масової інформації (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно - інформаційних матеріалів в регіональній пресі). Вибірковою перевіркою відповідності публікацій, визначеній замовником технічний характеристиці (чотири рази на місяць) встановлено, що їх кількість листопаді - грудні 2016 року склала 4-ри з визначених 8-ми.
Також посадовими особами КП Організаційно - аналітична служба ДМР у IV кварталі 2016 року проведено тендери та укладено наступні угоди, сумнівні з точки зору своєї мети, а саме:
-договір № 5\21.12 від 21.12.2016 з ТОВ Центр Консалтинг на надання послуг з опитування
громадської думки мешканців м. Дніпра щодо ефективності діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів та міського голови у основних сферах забезпечення життєдіяльності міста, зі строком виконання протягом грудня 2016 року, вартістю 169 999 гривень;
-договір № 5\24.10 від 24.10.2016 з ФОП ОСОБА_4В. на поставку в
строк до 31.10.2016 термокружки керамічної з кришкою та силіконовою ребристою ставкою - накладкою у кількості 1250 одиниць на суму 99 687 гривень;
-договір № 7\18.11 від 18.11.2016 з ТОВ Контекст медіа на поставку
протягом 2016 року інформаційно- аналітичної послуги з моніторингу текстових повідомлень, новинних сюжетів та статей у ЗМІ щодо діяльності ДМР, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб вартістю 46 900 гривень;
-договір № 8\05.12 від 04.12.2016 з ТОВ Український папір на поставку
в строк до 10.12.2016 року пакетів пакувальних брендованих в кількості 20 тисяч одиниць на суму 150 000 гривень.
Також, під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що посадовою особою (директором) ТОВ Український папір (код ЄДРПОУ 25394112) є ОСОБА_5.
Як додатки до клопотання надано витяг з кримінального провадження № 42017040000000046 та інші документи.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, прохав задовольнити. Пояснення надав аналогічні тексту клопотання.
Враховуючи той факт, що існує реальна загроза зміни або знищення речей, доступ до яких просить надати слідчий, відповідно до ч .2 ст. 163 КПК України, представник ТОВ Український папір у судове засідання не викликався.
Розглянувши клопотання, вислухавши слідчого, дослідивши надані до клопотання додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, так як іншим шляхом отримати інформацію, яка може бути використана при доведенні факту вчинення кримінального правопорушення та вини осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, тобто сприяти встановленню істини у справі, у слідчого немає. Тому, надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та оригіналів документів, які знаходяться у ТОВ Український папір , з можливістю їх вилучення, може мати значення для досудового розслідування та бути доказом під час судового розгляду.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 104, 110, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання - задовольнити.
Надати слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_1, а також, у порядку ч. 2 ст. 40 КПК України, оперативному підрозділу, за дорученням слідчого або прокурора, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, з можливістю вилучення оригіналів, які знаходяться у ТОВ Український папір (код ЄДРПОУ 25394112), яке зареєстроване за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме:
- оригінали договорів на надання послуг № 8\05.12 від 04.12.2016 з КП Організаційна - аналітична служба Дніпровської міської ради з усіма додатками, додаткові угоди до вказаних договорів, інші договори; акти прийому-передачі виконаних робіт з додатками та акти виконаних робіт з додатками по вказаним договорам; договори на авторський нагляд; прибуткових та видаткових накладних, податкових накладних; рахунки-фактури, платіжних доручень; доручень на отримання ТМЦ; довідок про дебіторську та кредиторську заборгованість, тендерну документацію.
У разі невиконання цієї ухвали слідчий суддя, за клопотанням слідчого, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.
Строк дії ухвали - до 06 березня 2017 року.
З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя І.Ю. Литвиненко
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2017 |
Оприлюднено | 15.02.2017 |
Номер документу | 64720212 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні