Ухвала
від 16.02.2017 по справі 823/259/17
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

16 лютого 2017 року справа № 823/259/17

м. Черкаси

Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Каліновська А.В., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали ОСОБА_1 до реєстраційної служби Маньківського районного управління юстиції Черкаської області, державного реєстратора Маньківського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_2, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - товариство з обмеженою відповідальністю Багва , про визнання протиправними дій та скасування державної реєстрації, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в Черкаський окружний адміністративний суд з вищезазначеним позовом, в якому просить:

- визнати протиправними дії державного реєстратора Маньківського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_2 щодо реєстрації договору оренди земельної ділянки (паю) кадастровий номер 7123180500:03:002:0141 від 02.12.2013, укладеного між ОСОБА_1 та товариство з обмеженою відповідальністю Багва ;

- скасувати державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки (паю) кадастровий номер 7123180500:03:002:0141 від 02.12.2013, укладеного між ОСОБА_1 та товариство з обмеженою відповідальністю Багва і зареєстрованого реєстраційною службою Маньківського районного управління юстиції Черкаської області 31.08.2014 за №6534810.

Вимоги до позовної заяви встановлені ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Дана позовна заява подана з порушенням вищезазначеної статті.

Відповідно до ч. 3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно ч. 2 статті 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Частиною 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір №3674-VI визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру фізичною особою розмір ставки судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21 грудня 2016 року №1801-VIII встановлений розмір прожитковий мінімум на одну особу для працездатних осіб на 2017 рік, а саме у місячному розмірі з 1 січня - 1600 гривень.

Як вбачається зі змісту позовних вимог, позивачем одночасно заявлено дві вимоги немайнового характеру.

Відповідно до п. 3 ст. 6 Закону №3674-VI у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Отже, розмір судового збору за подання позивачем до адміністративного суду вказаного позову становить 1280 грн. (1600 грн. (прожитковий мінімум для працездатних осіб) х 0,4 розміру = 640 грн. х 2 вимоги немайнового характеру = 1280 грн.).

Позивачем додано до матеріалів адміністративного позову квитанцію про сплату судового збору від 10.02.2017 №17496475-1 у сумі 640 грн., тому за звернення до суду з даним позовом позивачу необхідно доплатити судовий збір в розмірі 640 грн.

Частиною 1 ст. 88 КАС України визначено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 106 КАС України, зокрема, передбачено, що у позовній заяві у разі необхідності зазначається клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Таким чином, позивачем не сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову, не надано суду документ, який підтверджує звільнення позивача від сплати судового збору, не заявлено клопотання та не надані відповідні докази щодо вирішення питання про звільнення його від сплати судового збору або розстрочення, відстрочення, зменшення розміру судового збору.

Крім того, позивач в позовній заяві визначив відповідачами - реєстраційну службу Маньківського районного управління юстиції Черкаської області, державного реєстратора Маньківського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_2.

Відповідно до пп. 7 п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 26.11.2015 № 834-VIII, органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку, припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць за рішенням Кабінету Міністрів України, прийнятим у разі забезпечення виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями умов, необхідних для реалізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, але не пізніше 30 квітня 2016 року.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1395-р Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачено забезпечення з дня набрання чинності рішенням Кабінету Міністрів України щодо припинення надання послуг у сферах державної реєстрації на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції: фактичне припинення в одноденний строк надання органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, послуг у сферах державної реєстрації з одночасною передачею на розгляд виконавчих органів міських рад міст обласного значення, Київської міської, районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, заяв, що перебувають на розгляді у відповідному органі державної реєстрації, утвореному Міністерством юстиції, з обов'язковим повідомленням заявників про таку передачу; передачу у місячний строк виконавчим органам міських рад міст обласного значення, Київській міській, районним, районним у м. Києві державним адміністраціям, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, реєстраційних справ.

Як встановлено судом, припинено надання утвореними Мін'юстом органами державної реєстрації адміністративних послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, зокрема, і Маньківським районним управлінням юстиції Черкаської області та 17.06.2016 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №10111110008000126 про припинення юридичної особи - Маньківського районного управління юстиції Черкаської області.

Таким чином, юридичною особою, в структурі якої відповідачем прийнято оскаржуване рішення 31.08.2014 за №6534810 є Маньківське районне управління юстиції Черкаської області, яке станом на час звернення позивача з даним позовом - припинено.

На підставі вищезазначеного, подана позовна заява підлягає залишенню без руху в силу ч. 1 ст. 108 КАС України.

Враховуючи встановлене, керуючись ст. 108 КАС України, суддя, -

УХВАЛИВ:

1. Позовну заяву ОСОБА_1 до реєстраційної служби Маньківського районного управління юстиції Черкаської області, державного реєстратора Маньківського районного управління юстиції Черкаської області ОСОБА_2, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - товариство з обмеженою відповідальністю Багва , про визнання протиправними дій та скасування державної реєстрації - залишити без руху і надати строк для усунення вказаних недоліків в термін до 03.03.2017. В строк, наданий судом, позивачу необхідно усунути зазначені вище недоліки.

2. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачу.

3.Роз'яснити позивачу, що у разі, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, позовна заява повертається позивачеві. Повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

4. Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд за правилами, встановленими ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

5. Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Суддя А.В. Каліновська

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2017
Оприлюднено21.02.2017
Номер документу64759354
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/259/17

Ухвала від 04.04.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Каліновська

Ухвала від 06.03.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Каліновська

Ухвала від 16.02.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Каліновська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні